تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های پژو و رنو

تعمیر برق پرشیا + باطری سازی و تعویض سیم کشی در تعمیرگاه برق کاراک

تعویض سیمکشی پژو پارس

خودرو پرشیا  برای عملکرد صحیح به مقدار زیادی به سیستم  الکتریکی  و برقی وابسته است . دینام، باتری و سایر سیستم‌های برقی و الکترونیکی بسیاری از عملکرد خودروی شما را کنترل می‌کنند  و اگر شروع به از کار افتادن کنند، ممکن است مشکلات مختلفی را درخودروی خود تجربه کنید. با این حال، تشخیص این خرابی مشکلات الکتریکی وسیله نقلیه شما ، به یک متخصص نیازمند است . تعمیرگاه برقی کاراک ، با داشتن متخصصین مجرب ، یک ارائه دهنده خدمات بسیار معتبر برای تعمیر برق پرشیا است .

این مرکز تعمیرات را بر اساس مشکلات که در خودرو مشاهده شده ، ارائه می دهد و عیب یابی خودروی شما به صورت خیلی دقیق انجام می دهد .ما در این مقاله می خواهیم چند نشانه رایج که نشان می‌دهد ماشین شما دچار مشکل برقی است را با شما به اشتراک بگذارد و شما را با خدمات ارزنده مجموعه کاراک آشنا کنیم ؛ پس این مطلب را از دست ندهید . 

 نشانه های خرابی برق پرشیا  

1) موتور به درستی میل لنگ را نمی چرخاند 

موتور پرشیا برای استارت به نیروی الکتریکی نیاز دارد. از طریق سوئیچ احتراق، باتری باید جرقه را از طریق یک شمع که سوخت موتور شما را مشتعل می کند، تامین کند.
اگر موتور شما به درستی  میل لنگ را به چرخش در نمی آورد ، این می‌تواند نشانه خرابی باتری، دینام یا مشکل برقی دیگری  در خودرو پرشیا  پپباشد.

دینام خودرو پرشیا باید به خوبی با باتری شما کار کند تا سیستم الکتریکی خودرو شارژ شود. دینام خراب مطمئناً از بسیاری جهات روی ماشین شما تأثیر می گذارد.

رایج‌ترین مشکلی که با آن مواجه می‌شوید این است که وقتی کلید را می‌چرخانید و سعی می‌کنید ماشین ما را روشن کنید ، دچار «کلیک» کردن می شود . این بدان معناست که جریان کافی در سیستم برای درگیر شدن موتور وجود ندارد. معمولاً این به دلیل تخلیه یا خرابی باتری است، اما استارت شما نیز می تواند منبع این مشکل باشد.

مطالب مرتبط : ریمپ ایسیو پرشیا ، برای بهبود عملکرد خودرو 

 

تعویض سیم کشی پژو پرشیا

تعویض سیم کشی پژو پارس

2) خرابی باطری پرشیا  

اگر با باتری خودرویتان مشکل دارید ، آن را بدون بررسی سیستم های برقی خودرو تعویض نکنید. بیشتر باتری‌ها حدود 5 سال عمر می‌کنند ( در آب و هوا گرم عمر کمتری دارند) . بنابراین باتری مرده یا باتری معیوب می‌تواند مشکل ساز باشد.

با این حال، مشکل ممکن است مربوط به دینام شما یا جای دیگری در سیستم الکتریکی خودکار وسیله نقلیه شما باشد.

اگر فکر می‌کنید باتری شما مقصر است، با بررسی کابل‌های باتری از نظر خوردگی شروع کنید و مطمئن شوید که به درستی نصب شده‌اند، زیرا عمدتاً سیستم‌های الکترونیکی خودرو را تغذیه می‌کنند.

اگر ماشین شما هنوز روشن نمی شود، می توانید باتری خود را به یک فروشگاه خودرو ببرید تا ببینید آیا درست کار می کند یا خیر.

 

مطالب پر بازدید : انواع تعمیرات ایربگ پرشیا 

3) روشن نشدن چراغ های جلو و سایر چراغ های ماشین 

چراغ های پرشیا ،  یکی از مهمترین چیزهایی است که سیستم الکتریکی شما کنترل می کند. چراغ‌های راهنما، چراغ‌های ترمز و چراغ‌های جلو شما را در جاده ایمن نگه می‌دارند، و روشنایی داخلی و لامپ‌ها تضمین می‌کنند که در شرایط تاریک می‌توانید آنچه را که نیاز دارید ببینید.

اگر سیستم برقی خودروی شما خراب باشد ، ممکن است متوجه شوید که چراغ های مختلف خودرو  شروع به ضعیف شدن ،  می کنند. چراغ های کم نور نشان دهنده نقص در شارژ و ولتاژ پایین سیستم است. علت این مورد می تواند باتری در حال تمام شدن ، سیم های شل یا خرابی تسمه دینام باشد.

اگر چراغ چک موتور پرشیا ، اروشن شود به این معنی است که یک مشکل جزئی یا عمده در خودروی شما وجود دارد که نیاز به تعمیرات برق دارد.

 

تعمیر سیمکشی پژو پرشیا

تعویض سیمکشی پژو پرشیا

تعمیر برقی پرشیا در مرکز کاراک

تعمیرگاه کاراک ، با بکار گیری ابزار پیشرفته و دقیق ، دارا بودن متخصصین مجرب و حرفه ای ، خدمات ارزنده ای را به مشتریان عزیز ارائه می دهد . یکی از مزیت های کاراک ، اعطای ضمانت نامه کتبی برای خدمات دریافتی شما است که سبب می شود با اطمینان خاطر اتومبیلتان را به ما بسپارید .

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک با 17 سال سابقه در ارائه خدمات برق خودرو پرشیا ، ابتدا عیب یابی میکنیم ، سپس اعلام هزینه میکنیم ، در صورت تمایل مشتری تعمیرات آغاز میشود.

در تعمیرگاه برق خودرو برای پرشیا خدمات زیر ارائه میشود :

  1. باطری سازی پرشیا
  2. تعویض سیم کشی 
  3. تعویض سنسورها 
  4. تعمیر و عیب یابی سیستم برقی پرشیا
  5. رفع کوپ پرشیا

برای رزرو نوبت و ارتباط با مجموعه کاراک ، کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

 

پیشنهاد می شود ببینید : تیونینگ پژو پرشیا 

 

 

شماره تماس و آدرس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک :

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، جنب پمپ بنزین 104 ، تعمیرگاه کاراک

شماره تماس ها : 02177438544 و 09193035101

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *