تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی ام وی ام 315 | تعمیرگاه برق MVM 315 | تعمیر برق انژکتور خودرو

تعمیرگاه برق ام وی ام 315

 

سیستم الکتریکی خودرو ام وی ام شما یک شبکه پیچیده است و در صورت هرگونه خرابی  به تجهیزات تشخیصی تخصصی نیاز دارد. تکنسین ما در مرکز کاراک ،  می‌تواند با ابزارهای تشخیصی به داده‌های خودروی شما دسترسی داشته باشد و  علت دقیق هرگونه مشکل برقی اتومبیلتان را شناسایی کند.

باتری خالی دارید؟ استارت یا دینام دچار ایراد شده است ؟ برای تمام نیازهای تعمیر و نگهداری برق خودرو ، به تعمیرگاه کاراک بیایید. ما وسیله نقلیه شما را با دقت خدمات رسانی می کنیم و سطح بالایی از کارایی را ارائه می دهیم که می توانید به آن اعتماد کنید.

 

تعمیرات برق خودرو ام وی ام 315 در تعمیرگاه کاراک 

تعمیرات برقی ام وی ام 315 را با توضیحاتی مختصر درباره آن شروع میکنیم. ام وی ام 315 (MVM 315) یکی از قدیمی‌ترین محصولات در حال تولید مدیران خودرو است که در دو مدل سدان و هاچ بک به بازار ایران عرضه می‌شود. در ادامه، امکانات، مشخصات و همچنین مزایا و معایب این خودروی چینی را بررسی می‌کنیم.

خودرو MVM 315 جزو قدیمی‌ترین محصولات در حال تولید شرکت خودروسازی مدیران‌ خودرو است. ام وی ام 315 با نام چری فالوین 2 در بازارهای جهانی شناخته می‌شود و نخستین بار در سال 2009 در سبد محصولات شرکت چری قرار گرفت. این خودرو از سال 1391 در بازار ایران عرضه شد و شرکت مدیران خودرو در سال 1394 نسخه فیس لیفت آن را روانه بازار کرد. ام وی ام 315 در روزهای اول به صورت سدان و هاچ بک تولید می‌شد، اما اخیرا مدیران خودرو فقط نسخه هاچ بک آن را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

 در تصویر زیر تعمیرات برقی ام وی ام 315 که در مرکز کاراک در حال انجام است، رامشاهده نمایید :

تعمیرگاه برق ام وی ام 315

تعمیرات برقی ام وی ام 315

_ تعمیرات برق انژکتور ام وی ام 315 

در خودروهای انژکتوری به علت سیستم سوخت رسانی متفاوت دارای دسته سیم و وجود سنسورهایی برای رساندن اطلاعات به ecu است. ایسیو کامپوتر خودرو است و در واقع نقش دستوردهنده در خودرو دارد. برای اینکه ecu خودرو دستور دهد بایستی یکسری سنسور عمل کرده و به وسیله دسته سیم پیام را به کامپیوتر خودرو ارسال می‌کند. با توجه به توضیحات مختصری که درباره سیستم‌ها انژکتوری داده شده است مشخص می‌گردد که این خودروها در بسیاری موارد با وجود کوچکترین مشکلی نیاز به یک تعمیرگاه برق خودرو پیدا می‌کنند.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک نوع خدماتی که در رابطه با برق خودرو ارائه می‌گردد بسیار متنوع است. در واقع با کوچکترین ایرادی در رابطه با ریپ زدن ، بالا رفتن دور موتور خودرو ، روشن نشدن موتور با استارت ، کم شدن شتاب خودرو ، روشن و خاموش شدن اتومبیل ، روشن نشدن خودرو در هوای سرد و …. می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید. هر گونه تعمیرات برقی ام وی ام 315 در این مرکز با ضمانت و گارانتی ارائه می‌گردد.

 

_ تعمیرات سیم کشی ام وی ام 315 

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی ام وی ام 315 که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

 

مطالب مرتبط : تعمیر ایربگ ام وی ام 315 در بهترین تعمیرگاه خودرو 

 

_ تعمیرات برق انژکتور ام وی ام 315 

اگر انژکتور خودرو به درستی کار نکند یا به طور کلی از کار بیفتد، خودرو با مشکل مواجه شده و اصطلاحا ریپ می‌زند که این امر در نهایت منجر به خاموشی خودرو و از حرکت باز ایستادن آن خواهد شد. انژکتور به سیستم سوخت‌رسانی خودرو اطلاق می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برای اتومبیل برخوردار است. در حقیقت در صورت عدم وجود این سیستم، امکان روشن شدن خودرو وجود ندارد. 

 

تعمیرگاه برقی کاراک ، در تعمیرگاه تخصصی ما تمامی خدمات برق خودرو انجام می‌شود از جمله : 

  • تعمیرات برق انژکتور 
  • تعمیر گاز نخوردن ام وی ام 315
  • تعمیر ریپ زدن ام وی ام 315
  • تعمیر دل دل کردن mvm 315
  • باطری سازی mvm 315
  • تعمیرات ایسیو 
  • تعمیر یونیت ABS 
  • تعمیر ایربگ
  • تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM انجام می‌شود.

 

برای دریافت نوبت و ارتباط با مجموعه کاراک ، تنها لازم است فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید  :

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

در تعمیرگاه کاراک ، مشتریان در محل راحت تعمیرگاه استراحت می‌کنند و خودرو آنها توسط کارشناسان مجرب تعمیر می‌گردد .

 

  1. آدرس : تهران – خیابان دماوند – نرسیده به تهرانپارس – جنب پمپ بنزین 104
  2. شماره تماس تعمیرگاه کاراک : 02177438544 

 

همچنین بعضی مشکلات ام وی ام 315 مثل دیر روشن شدن خودرو در هنگام صبح ، کپ اولیه و تنبل بودن توسط ریمپ ایسیو ام وی ام 315 برطرف می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید :

ریمپ ایسیو ام وی ام 315 در مرکز کاراک

 

_ نشتی یابی کولر mvm315 

نشت یابی سیستم کولر خودرو را معمولا زمانی انجام می،دهند که کولر خودرو بازدهی خوبی نداشته باشد و در واقع قادر به خنک کردن کابین خودرو نیست. چنانچه کولر را روشن کردید اما روشن نشد یا به طور متناوب روشن وخاموش می‌شد و یا صداهای غیر عادی به گوشتان می‌رسد، بایستی عیب را در خرابی قطعات کولر پیدا کرد. اما چنانچه شما کولر خودرو را روشن کردید و تنها مشکل آن خنک نکردن و کم شدن باد سرد کولر باشد بایستی نسبت به شارژ گاز کولر اقدام نمایید.

اصولا باتریسازان خودرو نسبت به شارژ گاز کولر اقدام می‌کنند. هر تعمیرگاری که تصمیم دارد کولر خودرو را شارژ کند می‌توانید ازش درخواست کنید که نشت یابی گاز کولر خودروتان را نیز چک کند. نشت یابی گاز کولر یعنی پیدا کردن محلی که دچار پوسیدگی، شکستگی و یا سوراخی شده است و در نتیجه گاز کولر از آن خارج می‌شود و مانع از بازدهی مفید کولر می‌شود.

روشهای مختلفی برای نشت یابی گاز کولر وجود دارد و ساده ترین و ابتدایی ترین روشی که خودتان نیز می‌توانید از آن استفاده کنید ترکیب آب و صابون است. با زدن ایت ترکیب بر روی لوله ها و قطعات کولر خودرو می‌توانید از نشت گاز کولر تا حدی اطلاع پیدا کنید. اما این روش در عین ساده بودنش غیر دقیق است و اصولا نشتیهای به نسبت بزرگتر را تشخیص می‌دهد.

نشت یابی گاز کولر ام وی ام 315 _ تعمیرات برقی کولر ام وی ام 315

نحوه نشت یابی گاز کولر در تعمیرگاه کارک توسط افراد متخصص

 

نشت یابی گاز کولر خودرو ام وی ام 315 در تعمیرگاه کاراک

از روشهای دیگری که برای پیدا کردن نشتی کولر می‌شود از آن استفاده کرد و تخصصی تر هستند :

  • دستگاه نشت یاب : دستگاهی دیجیتالی که در صورت برخورد با گاز cfc بوق ممتد می‌زند.
  • فلورسنت
  • مکمل نشت گیر

مطالب پربازدید : نشانه های خرابی اسپرموتور و تعمیر آن 

_ زدن گاز کولر ام وی ام 315 در تعمیرگاه شرق تهران  

در صورتی که کولر خودروی ام وی ام  شما خنک نمی‌کند احتمالات زیادی وجود دارد که یکی از شایعترین آنها کمبود گاز کولر خودرو است. نحوه چک کردن گاز کولر خودرو ام وی ام 315 به این صورت است که اگر کولرتان روشن شد اما خنک نکرد احتمالا گاز ندارد یا کم گاز است. برای اطمینان از داشتن گاز سراغ لوله آلومینیومی که با یک درپوش پلاستیکی کوچک که معمولا خاکستری رنگ هم است، بروید. درپوش را بازکنید، یک سوپاپ کوچک می‌بینید. آنرا  فشار دهید (البته برای یک لحظه خیلی کوتاه) ، اگر گاز با فشار خیلی بالا و صدای زیاد خارج نشود کولر گاز ندارد.

 

نحوه شارژ کولر ام وی ام 315

شارژ کردن گاز کولر انواع خودرو داخلی و خارجی در تعمیرگاه کاراک

با آغاز تابستان و پیش از شروع به استفاده از کولر خودرو از سالم بودن و کافی بودن فشار گاز آن مطمئن شوید. همچنین با توجه به رطوبت موجود در سیستم و امکان رشد باکتری‌ها، تمیز و یاتعویض کردن فیلترها برای کاهش ابتلا به مشکلات ریوی و پوستی و افزایش راندمان کولر ضروری است. یکی از مهمترین مواردی که باید درباره کولر خودرو دانست میزان فشار و حجم مایع خنک کننده موجود در سیستم است. بهتر است هر چند وقت میزان فشار گاز موجود را اندازه گیری کنید و در صورت نیاز نسبت به شارژ کردن گاز کولر خودرو اقدام نمایید.

 

_ نصب زنون ام وی ام 315

چراغهای جلو خودرو به دو دسته تقسیم می‌شوند، چراغهای هالوژنی و چراغهای زنون دار. همانطور که از اسمشان مشخص است چراغ‌های هالوژنی از گاز هالوژن و چراغهای زنونی از گاز زنون تشکیل شده‌اند. چراغهای زنون بسیار شفاف‌تر، با کیفیت‌تر ونیز گرانتر هستند. که در تمام خودروهای امروزی به جز خودروهای ایرانی استفاده می‌شود. چراغ‌های زنون نور سفیدرنگ و چراغهای هالوژنی نور زرد رنگ دارند. نور زیاد و با شفافیت زیاد چراغهای زنون می‌تواند به دید راننده مخصوصا در شب کمک زیادی کند. همچنین طول عمر چراغ‌های زنون بسیار بیشتر و با دوامتر از چراغهای هالوژنی است زیرا هیچ رشته فلزی در آن وجود ندارد که احتمال سوختن آن وجود داشته باشد. کم‌مصرف بودن دیگر شاخصه لامپ زنون است. این لامپ‌ها تنها به 3 وات الکتریسیته نیاز داند در نتیجه موجب صرفه‌جویی 40 درصدی در مصرف باتری و افزایش طول عمر دینام و باتری خودرو می‌شود.

نصب چراغ زنون در شرق تهران

نصب چراغ زنون در تعمیرگاه کاراک

چراغ‌های هالوژنی توانایی گسترش نور بیشتری نیز دارند. با توجه به آنچه گفته شد، مزایای چراغهای زنونی بسیار بیشتر و بهتر از چراغ‌های هالوژنی است. نصب این نوع از چراغ‌ها نیاز به دانش برق خودرودارد، چرا که در صورت نصب اشتباه باعث سوختن کامپوتر خودرو می‌شود.همچنین نصب زنون غیر استاندارد باعث ایجاد خطا در سیستم برقی می‌گردد و در مواردی حتی سبب اخلال در عملکرد سیستم abs می‌شود. در تعمیرگاه برق خودرو کاراک نصب چراغ‌های زنون توسط افراد متخصص در برق خودرو انجام می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *