تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی لیفان X50 | تعمیرگاه برق LIFAN X50 | تعمیر برق انژکتور خودرو

تعمیرگاه برقی خودرو

تعمیرات برقی لیفان ایکس 50 در تعمیرگاه کاراک

تعمیرگاه برق خودرو لیفان X50 :

لیفان ایکس 50 – Lifan X50 یک کراس اوور شهری کوچک چینی است که چند سال قبل توسط کرمان موتور برای بازار ایران عرضه شد. لیفان X50 در حال حاضر با موتور 1.5 لیتری و با دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک به فروش می‌رسد. این محصول لیفان رقبایی چون رنو ساندرو، پژو 206، پژو 207، ام وی ام 315، برلیانس H320 و دانگ فنگ H30 کراس را در مقابل خود دارد.

 در عکس زیر تعمیرات برقی لیفان ایکس 50 که در مرکز کاراک در حال انجام است، رامشاهده نمایید :

تعمیرگاه برقی خودرو

تعمیرات برقی لیفان ایکس 50

در تعمیرگاه کاراک علاوه بر تعمیرات برقی لیفان ایکس 50 ، تعمیرات سیم کشی لیفان X50 به صورت تخصصی انجام می‌شود. که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

تعمیرات برق انژکتور لیفان ایکس 50

ECU یا واحد کنترل الکترونیکی مغز خودروهای انژکتوری است. در سیستم‌های انژکتوری یک سری سنسور یا حسگر به کار گرفته شده که این سنسورها با ECU در ارتباط هستند و اطلاعات لازم را برای ECU ارسال می‌کنند. در صورتی که ECU یا سنسورها با مشکل مواجه شوند خودرو نیز با مشکل مواجه خواهد شد. 

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

همانطور که گفته شد سنسورها وظیفه دارند که شرايط كاركرد موتور رابه ECU ارسال مي‌كنند اطلاعاتی نظیر دما، فشار و …

پس در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. در صورتی که با مشکل برقی  لیفان X50 مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

تعمیرگاه برقی کاراک ، در تعمیرگاه تخصصی ما تمامی خدمات برق خودرو انجام می‌شود از جمله : 

تعمیرات برق انژکتور 

تعمیر گاز نخوردن لیفان ایکس 50

تعمیر ریپ زدن لیفان X50

تعمیر دل دل کردن لیفان ایکس 50

باطری سازی لیفان X50

تعمیرات ایسیو 

تعمیر یونیت ABS 

تعمیر ایربگ

تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM انجام می‌شود.

برای تعمیرات سیم کشی لیفان X50 نیز می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک مراجعه نمایید. چنانچه خودرو شما به مشکلاتی از قبیل روشن نشدن چراغ ، خاموش شدن خودرو حین رانندگی ، ریپ زدن و … دچار شود می تواند یکی از دلایل آن قطع شدن سیم کشی باشد.

قطع اتصال سیم کشی دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها خودرو شدن توسط موجودات موذی مانند موش می‌باشد.

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی لیفان ایکس 50 که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

ما متخصصین برق و سیم کشی خودروهای ایرانی و خارجی را در مجموعه خود داریم که برند های مختلف خودرو را را تعمیر می‌کنند. تعمیرات برقی لیفان ایکس 50 از جمله این خدمات است.

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02133176043 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

در تعمیرگاه کاراک ، مشتریان در محل راحت تعمیرگاه استراحت می‌کنند و خودرو آنها توسط کارشناسان مجرب تعمیر می‌گردد .

آدرس :

تهران – خیابان دماوند – نرسیده به تهرانپارس – جنب پمپ بنزین 104

شماره تماس تعمیرگاه کاراک : 02177438544 

همچنین بعضی مشکلات لیفان ایکس 50 مثل دیر روشن شدن خودرو در هنگام صبح ، کپ اولیه و تنبل بودن توسط ریمپ ایسیو لیفان ایکس 50 برطرف می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید :

ریمپ ایسیو لیفان X50 در مرکز کاراک

دلایل تعویض ترموستات لیفان ایکس 50

از جمله سوالاتی که همواره ذهن رانندگان را درگیر می کند اینست که چگونه بفهیم که ترموستات خودرو خراب شده است و نیاز به تعویض دارد ؟

در پاسخ به این سوال بهتر است که ابتدا با طرز کار ترموستات خودرو آشنا شوید، در ابتدا كه موتور سرد است ترموستات مسير ورود آب به رادياتور را می بندد بنابراين آبی كه براي گردش در دور سيلندر مورد استفاده است قرار مي گيرد فقط همان مسير بسته دور موتور را طی می كند و وارد رادياتور نمی شود تا گرمای آن به درجه تعریف شده در توموستات برسد.(در هنگام خرید ترموستات درجه را انتخاب می کنید.) در اين حالت گرمای مزبور باعث فعال شدن ترموستات شده و جيوه ای كه درون آن است منبسط شده و مسير ورود آب به رادياتور را باز می كند تا درجه حرارت بيش از اين بالا نرود با پائين آمدن حرارت مجدداً ترموستات بسته می شود و همين سيكل مرتب تكرار مي شود تا درجه حرارت موتور در حد مطلوب باقی بماند .

ترموستات با به جریان در آوردن مایع خنک کننده در موتور خودرو تاثر بسیار بالایی در کارایی بهینه موتور خودرو دارد. زمانی که موتور گرم شود ترموستات باز می شود و با به جریان انداختن مایع خنک کننده از جوش آوردن ماشین جلوگیری می کند.

علایم خرابی ترموستات خودرو

تعویض ترموستات لیفان ایکس 50

اولین نشانه خراب شدن ترموستات خودرو بالا رفتن دمای موتور خودرو و جوش آوردن خودرو در ١٥ دقیقه ی اول حرکت خودرو است.

دومین نشانه خرابی ترموستات تغییر دمای نامنظم موتور و نوسانات عقربه ی درجه ی حرارت آب است که به مرور زمان باعث عملکرد ضعیف موتور خودرو می شود. که در این صورت درجه ی حرارت موتور به طور غیر طبیعی کاهش می یابد و در مدت زمان کوتاه ی به طور غیر طبیعی افزایش می یابد.

از نشانه های دیگر خراب شدن ترموستات می توان به نشت مایع خنک کننده در زیر وسیله ی نقلیه، افزایش مصرف سوخت، مصرف بیش از حد روغن موتور اشاره کرد.

تعویض ترموستات یک تعمیر نسبتاً ارزان قیمت است. تعویض نکردن این قطعه ممکن است باعث جوش آوردن موتور شود که در نتیجه احتمال این وجود دارد آسیب های زیادی به موتور وارد کند که تعمیر این آسیب ها هزینه های گزافی دارند. اگر خودروی شما یکی از نشانه های بالا را دارد، زمان آن فرارسیده است که به یک تعمیرگاه مراجعه کنید تا مشکل خودروی شما را شناسایی کند.

علایم خرابی شمع لیفان ایکس 50

از نشانه های خراب شدن شمع خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- کاهش قدرت موتور

2- افزایش مصرف سوخت

3- بد استارت خوردن خودرو

4- کار نکردن سیلندرهای خودرو

از لحاظ طول عمر، مدت زمانی که شمع موتور شما به طور مناسب عمل می‌کند به شمع های مورد استفاده در موتور شما بستگی دارد.​

شمع‌های مسی فقط حدود 30 هزار کیلومتر عمر خواهند کرد.

شمع‌های پلاتینیومی می‌تواند تا 100 هزار کیلومتر عمر کنند.​

انواع دیگر نیز می‌توانند تا نهایتاً 150 هزار کیلومتر عمر کنند.

از دلایل خراب شدن شمع خودرو لیفان 50 ایکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- بیش از از حد گرم شدن شمع ها میتواند عمر آن ها را کاهش دهد.​

2- اگر روغن بر روی شمع نفوذ کند، نوک آن خراب خواهد شد.

3- تجمع کربن روی سر شمع می‌تواند منجر به خراب شدن شمع به صورت زودرس شود.

زمان تعویض شمع خودرو

علائم خرابی شمع خودرو

متناوب بودن احتراق ناقص خودرو نشانه چیست؟

اگر خودرو به طور دائم دچار احتراق ناقص بود باید یکی از دلایلی که ذکر شد را بررسی کرد. اما چنانچه خودرو به طور متناوب دچار احتراق ناقص می‌شود، یعنی ماشین یکبار خوب کار کند و یکبار قدرت کافی نداشته باشد علتش می‌تواند حمل کردن بار سنگین توسط خودرو و یا سرد بودن موتور خودرو دانست.

عیب یابی اینکه چرا خودرو دچار احتراق می‌شود، کار سختی است که بایستی برای عیب یابی و برطرف کردن عیب احتراق ناقص حتما به یک تعمیرگاه برق خودرو مراجعه نمایید. تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران تمام خدمات را همراه با ضمانت و توسط افراد مجرب و متخصص انجام می‌دهد.

روشن نشدن چراغ لیفان ایکس 50

یکی از مسائلی که به طور مستقیم با برق خودرو سر و کار دارد، چراغ‌های خودرو است. همانطور که می‌دانید رانندگی در شب آن هم با چراغ خاموش بسیار خطرناک است و کم نبودن تصادفهایی که در چنین شرایطی اتفاق افتادند و باعث تلفات جانی و مالی زیادی شدند. 

در صورتی که چراغ‌های لیفان ایکس 50 روشن نمی‌شوند، بایستی در اسرع وقت و در روز به یک تعمیرگاه برق خودرو مراجعه نمایید. روشن نشدن چراغ‌های پرشیا علت‌های مختلف و زیادی دارد که شایعترین آن شامل : سوختن فیوز و سوختن لامپ است.

قبل از هر اقدامی بایستی خودرو کارشناسی شود و تمام مواردی که باعث روشن نشدن چراغ‌ها شود را بررسی کرد. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *