تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی برلیانس 230 | تعمیرگاه برق برلیانس h230 | تعمیر برق انژکتور خودرو

تعمیرگاه برق برلیانس 230

تعمیرات برقی برلیانس 230 در تعمیرگاه کاراک

تعمیرگاه برق خودرو برلیانس 230 :

حصول مشتركي ديگر از سايپا و شركت برليانس( شريك تجاريBMW) كه به بازار عرضه شده است .H۲۳۰ با ظاهري زيبا كه ناشي از طراحي هوشمندانه اين خودرو مي باشد به همراه موتور قدرتمند BM۱۵ و با حجم موتور ۱۵۰۰ سي سي ۱۶ سوپاپ رقيب جدي براي محصولات بازار ايران مي باشد و سلايق مختلف مشتريان را براي يك خودروي سواري راحت و ايمن تأمين مي نمايد .

 در عکس زیر تعمیرات برقی برلیانس 230 که در مرکز کاراک در حال انجام است، رامشاهده نمایید :

تعمیرگاه برق برلیانس 230

تعمیرات برقی برلیانس 230

تعمیرات برق انژکتور برلیانس 230

ECU یا واحد کنترل الکترونیکی مغز خودروهای انژکتوری است. در سیستم‌های انژکتوری یک سری سنسور یا حسگر به کار گرفته شده که این سنسورها با ECU در ارتباط هستند و اطلاعات لازم را برای ECU ارسال می‌کنند. در صورتی که ECU یا سنسورها با مشکل مواجه شوند خودرو نیز با مشکل مواجه خواهد شد. 

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

همانطور که گفته شد سنسورها وظیفه دارند که شرايط كاركرد موتور رابه ECU ارسال مي‌كنند اطلاعاتی نظیر دما، فشار و …

پس در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. در صورتی که با مشکل برقی برلیانس 230 مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

 

تعمیرات برقی خودرو

تعمیر انژکتور خودرو

در خودروهای انژکتوری برای یافتن این مسئله که آیا خودرو دچار مشکل برقی شده است و یا کدام قطعه مشکل دارد بایستی خودرو به وسیله دستگاه‌های دیاگ عیب یابی شوند. لازم به ذکر است در این مرکز دیاگ انواع خودرو داخلی و خارجی انجام می‌گیرد. در زیر نمونه‌ای از عیب‌های شایع خودرو و نیز علت آنها ذکر شده است :

۱- زمانی که خودرو خاموش می‌شود، لرزش دارد: علت آن می‌تواند خرابی سنسور مپ سورن باشد.

۲- در دور آرام، موتور سورن خاموش می‌شود : علت آن می‌تواند مشکل در دریچه گاز و یا سنسور میل سوپاپ باشد.

۳- خودرو در هوای سرد روشن نمی‌شود: علت آن می‌تواند خرابی سنسور دمای آب باشد.

تمام موارد بالا و نیز بسیاری از مشکلات دیگر خودرو از جمله موارد زیر در مرکز تخصصی برق خودرو کاراک قابل برطرف شدن است :

تعمیرات برق انژکتور 

تعمیر گاز نخوردن برلیانس 230

تعمیر ریپ زدن برلیانس اچ 230

تعمیر دل دل کردن برلیانس h230

باطری سازی

تعمیرات ایسیو 

تعمیر یونیت ABS 

تعمیر ایربگ سورن

تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM انجام می‌شود.

 

کوچکترین خرابی در سیستم برق موتور خودرو باعث می‌شود خودرو به درستی کار نکند و حتی در برخی موارد روشن نشود. در تعمیرگاه برق خودرو کاراک عیب‌یابی و تعمیر انواع سیستم های برقی خودرو از جمله استارت موتور ، شمع خودرو ، انژکتور خودرو ، سیستم های جرقه اتومبیل ، چراغ های خودرو و … توسط متخصصین با تجربه در این زمینه انجام می‌گیرد.

 

 

تعمیرات سیم کشی برلیانس اچ 230

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی برلیانس 230 که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد.

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

در تعمیرگاه کاراک ، مشتریان در محل راحت تعمیرگاه استراحت می‌کنند و خودرو آنها توسط کارشناسان مجرب تعمیر می‌گردد .

آدرس :

تهران – خیابان دماوند – نرسیده به تهرانپارس – جنب پمپ بنزین 104

شماره تماس تعمیرگاه کاراک : 02177438544 

همچنین بعضی مشکلات برلیانس 230 مثل دیر روشن شدن خودرو در هنگام صبح ، کپ اولیه و تنبل بودن توسط ریمپ ایسیو برلیانس h230 برطرف می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید :

ریمپ ایسیو برلیانس اچ 230در مرکز کاراک

چه زمانی بایستی به تعمیرگاه برق خودرو برلیانس اچ 230 مراجعه کرد ؟ تعمیرات برق خودرو مبحث گسترده‌ای از خودرو را شامل می‌شود و تقریبا در مواجه با اکثر مشکلات خودرو بایستی به یک برقکار خودرو مراجعه کنید. از جمله مواردی که در مواجه با آن بایستی به یک تعمیرگاه برق خودرو مراجعه کنید وقتی است که ایسیو ، سیستم انژکتور خودرو ، سیمکشی خودرو ، باطری خودرو با مشکل مواجه شده باشد. 

تعمیرات ایسیو برلیانس اچ 230

یکی از مهم‌ترین بخش‌های خودرو واحد کنترل الکترونیکی موتور (ECU) است. کاری که ECU انجام می‌دهد، دریافت اطلاعات از حسگرهای مختلف و استفاده از این اطلاعات برای محاسبه و تنظیم زمان جرقه‌زنی شمع‌ها و میزان پاشش سوخت ازطریق انژکتورها است. معمولا بروز مشکل در خود ECU یا محاسبات آن، برخی علائم اساسی دارد که با دانستن آن‌ها، می‌توانید احتمال بروز مشکل در ECU را بدهید. درادامه، این علائم را معرفی و بررسی می‌کنیم:

  • روشن‌شدن چراغ چک موتور

روشن‌شدن چراغ چک موتور یکی از اولین علائمی است که نشان می‌دهد مشکلی در ECU وجود دارد. چراغ چک موتور معمولا زمانی روشن شود که ECU ایرادی در هریک از حسگرهای خودرو احساس کند.  برای دانستن دلیل روشن‌شدن چراغ چک موتور، دستگاه عیب‌یاب کامپیوتری (دیاگ) لازم است. دستگاه دیاگ با خواندن کد خطای مرتبط در ECU می‌تواند به پیداشدن مشکل کمک کند.

تعمیرات برقی برلیانس خودرو

تعمیر ایسیو برلیانس 230

  •  جرقه‌‌نزدن پیشرانه

یکی دیگر از نشانه‌های بروز ایراد در ECU مشکلی به‌نام جرقه‌نزدن است. زمانی‌که ECU دچار مشکل شده باشد، ممکن است جرقه‌زنی در یک یا چند سیلندر رخ ندهند و این باعث کاهش توان پیشرانه و لرزش شدید آن می‌شود. این مشکل ممکن است خود‌به‌خود نیز از بین برود و به‌طوردائمی مشاهده نشود.

  •  کاهش توان پیشرانه

اگر ECU دچار مشکل باشد، ممکن است نتواند زمان درست پاشش سوخت را محاسبه کند و همین امر ممکن است به کاهش قدرت و گشتاور پیشرانه منجر شود. ECU معیوب می‌تواند در‌عین کاهش توان پیشرانه، مصرف سوخت را هم افزایش دهد و بر شتاب خودرو تأثیر منفی بگذارد.

  • روشن‌نشدن پیشرانه

روشن‌نشدن یا سخت روشن‌شدن پیشرانه هم یکی دیگر از نشانه‌های خرابی در ECU است. اگر ECU کاملا از کار افتاده باشد، پیشرانه نمی‌تواند روشن شود. ممکن است استارتر کار کند و پیشرانه را بچرخاند؛ ولی پیشرانه روشن نخواهد شد؛ چون از کامپیوتر خود دستور ورودی برای پاشش سوخت و جرقه‌زنی شمع‌ها دریافت نمی‌کند.

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات ایسیو و برقی خودرو توسط افراد حرفه‌ای و مجرب انجام می‌شود و در صورت نارضایتی وجهی پرداخت نمی‌کنید.

زدن گاز کولر برلیانس 230 :

در صورتی که گاز کولر خودرو تمام شده باشد، با علایمی مثل خنک نشدن هوای داخل خودرو خود را نشان می‌دهد. اگر گاز کولر خودرو زود به زود تمام می‌شود بایستی به یک باتری ساز مراجعه کنید تا عیب یابی سیستم خنک کننده برلیانس 230 را انجام دهد. دلایل متعدد دیگری برای خالی شدن گاز کولر خودرو وجود دارد از جمله خراب شدن قطعه کمپرسور کولر و یا قطع شدن برق کمپرسور خودرو. در هر صورت برای عیب یابی اینکه چرا گاز کولر زودتر از موعود تمام می‌شود بایستی به یک باتری ساز مراجعه نمایید.

زدن گاز کولر در تعمیرگاه کاراک

گاز زدن کولر خودرو

رفع مشکل کار نکردن فن برلیانس 230 :

سیستم فن مانع از بالا رفتن دمای موتور خودرو می‌شود و یکی از اجزای اصلی سیستم خنک کننده خودرو می‌باشد. بنابراین در صورتی که سیستم فن با مشکل مواجه شود، دمای موتور بالا رفته و اصطلاحاً خودرو برلیانس 230 جوش می‌آورد. اجزای سیستم فن شامل سنسور دمای آب، کنترل یونیت فن، رله فن، فیوز فن و موتور فن است. در صورتی که برای هر کدام از قطعات مشکلی پیش بیاید فن خودرو نمی‌تواند به درستی کار کند بنابراین کارایی سیستم خنک کننده پایین می‌آید.

در صورتی که دمای موتور خودرو بهینه نباشد باعث استهلاک ماشین می‌شود و در صورتی که به سرعت به رفع مشکل فن خودرو نپردازید و خودرو به مدت طولانی در دمای بالا کار کند به مرور باعث از کار افتادن موتور خودرو می‌شود.

تعویض سیم کشی داشبورد برلیانس 230 :

همانطور که می‌دانید سیستم برقی و باتری خودرو از قسمت‌های مهم خودرو است و در واقع تمام قطعات خودرو با سیم به هم مربوط می‌شوند. کوچکترین ایرادی در سیستم سیم کشی داشبورد باعث خرابی‌های زیادی می‌شود. داشبورد نسبت به سایر قطعات خودرو پیچیده تر است و چنانچه داشبورد خودرو را باز می‌کنید، مشاهده خواهید کرد که تعداد زیادی سیم در پشت آن قرار دارد. خرابی سیم کشی داشبورد ممکن است باعث خرابی پشت آمپر، استارت نخوردن ماشین، کار نکردن رادیو، از کار افتادن دزدگیر و خیلی مشکلات دیگر شود.

رفع مشکل دینام برلیانس 230 در شرق تهران :

دینام وظیفه شارژ کردن باتری خودرو را برعهده دارد و همانطور که می‌دانیم باتری خودرو قطعه ای است که مقدار زیادی از برق خودرو را تامین می‌کند. مثلا چراغها، کولر و … برق خود را از باتری خودرو می‌گیرند و به تبع باتری نیاز به شارژ شدن دارد. دینام جریان مکانیکی را به الکتریکی تبدیل می‌کند. در صورت خراب شدن این قطعه بسیار مهم خودرو ایرادات زیادی پیدا می‌کند از جمله کم شدن نور چراغ‌های داخلی و خارجی خودرو، از کار افتادن تجهیزات برقی خودرو مثل صندلی برقی.

تعمیر تخصصی دینام خودرو

تعمیرات دینام خودرو

خرابی این قطعه مهم دلایل زیادی دارد که در اینجا به برخی از آن‌ها می‌پردازیم :

  • حرارت بیش از حد
  • تراز نبودن فولی دینام خودرو با تسمه یا فرسودگی بوش‌ها و یاتاقان­‌ها
  • شل بودن، پوسیدگی، خوردگی یا سفت بودن تسمه دینام خودرو
  • خوابیدن باتری خودرو
  • پر کردن نادرست باتری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *