تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو برلیانس H320 | تعمیرات ECU brilliance h320 | تعمیرگاه ایسیو خودرو

تعمیر ایسیو برلیانس H320

تعمیر ایسیو برلیانس H320 شامل مراحل مختلفی است از جمله دیاگ زدن برلیانس H320 ، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری ECU برلیانس H320 ، آپدیت ایسیو خودرو ، بی کد کردن ECU و …. . در این مقاله شما به طور کامل با انواع مشکلات ایسیو برلیانس آشنا کرده و راه حل مناسب را به شما معرفی می نماییم . 

 

 خرابی ایسیو برلیانس H320  

با قرار گرفتن انژکتور در اتومبیل‌های امروزی قطعات الکترونیکی دیگری نیز با آن‌ در سیستم کنترلی اتومبیل به‌وجود آمدند. ECU برلیانس H320 یکی از مهمترین قطعات الکترونیکی است که نقش هدایت و کنترل یک خودروی انژکتوری را بر عهده دارد.

 ECU یک  کامپیوتر کوچک است که به کمک سنسورها و با تعیین شرایط لحظه‌ای موتور به یک سری عمل کننده یا فرمان‌برهای نصب شده بر روی موتور فرمان دهد تا از این طریق ، زمان و مدت پاشش سوخت ، زمان جرقه و فراهم‌سازی شرایط مناسب برای ایجاد احتراق را در داخل سیلندرها تامین کند . 

در صورتی که ایسیو خودرو شما دچار مشکل شود ، ممکن است فعالیت استاندارد و مناسب خودرو دچار اختلال شدن و یا به طور کلی از کار بیافتد . تعمیرگاه ایسیو کاراک ، برای انواع خودرو های داخلی و خارجی از جمله تعمیر ایسیو برلیانس H320 ، خدمات ارزنده ای را با ارائه ضمانت نامه کتبی عرضه می نماید .

 

مطالب پیشنهادی : تعمیر ایربگ برلیانس h320

 

این خدمات به شرح زیر می باشد : 

 

  دیاگ برلیانس H320  

چنانچه نیاز به تعمیر ایسیو برلیانسH320 داشته باشید، بایستی در قدم اول دیاگ برلیانس اچ 320 زده شود و خودرو مورد نظر عیب یابی شود، که در مرکز کاراک عیب یابی خودرو با استفاده از بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

در واقع دیاگ یک دستگاه پیشرفته است که به کامپیوتر خودرو ( ECU ) متصل می‌شود و کدهای خطایی که در ایسیو خودرو ذخیره شده است را نشان می‌دهد. هر یک از این کدهای خطا مربوط به یک ایراد در خودرو است. از این رو می‌توان گفت که دستگاه دیاگ در واقع یک کدخوان است.

به طور کلی دیاگ‌ برلیانس H320 مواردی از قبیل مشکلات برقی خودرو ، سنسورهای حیاتی خودرو مانند سنسور اکسیژن ، سنسور کاتالیزور ، سنسور ABS را نمایش می‌دهند. بعضا خود دستگاه دیاگ قادر به رفع ارورهای موجود در سنسورها هست و در بیشتر موارد به دلیل خرابی قطعه بایستی اقدام به تعویض آن کرد.

دیاگ زدن برلیانس h320

دیاگ زدن برلیانس h320

آپدیت ایسیو H320 

آپدیت ایسیو که بخشی از تعمیرات ایسیو برلیانس H320  است، مشکلاتی که در قسمت برنامه نویسی خودرویی که از کارخانه خارج می‌شود، برطرف می‌شود. در چنین مواقعی با مراجعه به مراکز تعمیر ایسیو برلیانس H320 می‌توانید نسبت به آپدیت ایسیو برلیانس H320 اقدام نمایید. با به روز کردن سیستم نرم افزار ایسیو مشکلاتی که در برنامه نویسی خودرو وجود دارد، برطرف خواهد شد.

تعمیر ایسیو برلیانس h320 در تعمیرگاه ecu خودرو تهران

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو کاراک : 

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

فرم درخواست تعمیرات ECU

تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو H320 

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات تعمیر یونیت و برد ایسیو برلیانس h320  ارائه می‌شود.

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو برلیانس h320

 

تعمیرات نرم افزاری ایسیو برلیانس H320 

پس از اینکه دیاگ زدن خودرو برلیانس h320  انجام شد و با استفاده از کدهایی که دیاگ از ایسیو برلیانس h320 دریافت کرد، حال نوبت کارشناس تعمیر ایسیو می‌باشد که با کمک تجربه و اطلاعات کافی به تعمیر مشکلات نرم افزاری ایسیو برلیانس h320 بپردازند.

ایسیو می‌تواند به دو علت مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری دچار مشکل شود که شایان ذکر است بیش از 90 درصد مشکلات ناشی از عملکرد نرم افزاری است . برای تعمیرات نرم افزاری ایسیو برلیانس h320 می‌توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید تا کارشناسان و متخصصان به تعمیر نرم افزاری خودرو شما بپردازند. 

 

بی کد کردن ایسیو برلیانس H32O

برای بی کد کردن ایسیو برلیانس h320 می‌توانید به تعمیرگاه ایسیو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید. متخصصین حاضر در مرکز کاراک با استفاده از دستگاه های پیشرفته و اورجینال و نیز با تجربه‌ای که در این زمینه کسب کردند، نسبت به بی کد کردن ایسیو خودرو شما اقدام می‌نمایند.

از جمله کاربردهایی که بی کد کردن ایسیو برلیانس h320 دارد زمانیست که سوئیچ خودرو خود را گم کرده باشید و سوئیچ یدک نداشته باشید. در چنین مواقعی برای روشن کردن خودرو بایستی اقدام به بی کد کردن ایسیو خود کنید.

بی کد کردن ecu

بدون کد کردن ایسیو برلیانس h320

مطالب مرتبط با تعمیر ایسیو برلیانس h320 : ریمپ ایسیو برلیانس h320

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *