تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی ام وی ام 550 | تعمیرگاه برق MVM 550 | تعمیر باطری ام وی ام 550

تعمیرگاه تخصصی برق خودرو

سیستم برق خودرو ام وی ام 550 قسمت مهمی از این اتومبیل است که در صورت خرابی و اختلال در عملکرد آن ، خودرو قادر به کارکرد طبیعی خود نیست و لازم است هرچه سریعتر اتومبیل را به متخصص مربوطه ارجاع دهید ؛ تووانایی و مهارت مکانیک نقش اساسی در نتیجه تعمیر برقی ام وی ام 550 دارد . ما کار شما را راحت کرده ایم و در این مقاله به شما تعمیرگاه برق خودرو کاراک به همراه خدمات ارزنده اش را معرفی می نماییم .

در این پست می خوانید :

تعمیرات برقی ام وی ام 550 در تعمیرگاه کاراک

اگر نشانه هایی از مشکلاتی در سیستم برق خودرو خود همانند کم نور شدن چراغ ها ، روشن نشدن صحیح موتور ، صدای کلیک زمان استارت خودرو  و مشکلات باطری را در خودرو ام وی ام 550 خود مشاهده نمودید ، وقت آن است که خودرویتان را به تعمیرگاه برق خودرو کاراک بیاورید تا متخصصین ما به تشخیص دقیق مشکل و سپس رفع آن بپردازند ؛ در ادامه خدمات قابل ارائه در این مرکز را به شما معرفی می نماییم :

 

در عکس زیر تعمیرات برقی ام وی ام 550 که در مرکز کاراک در حال انجام است، رامشاهده نمایید :

تعمیرات تخصصی برق خودرو

تعمیرات برقی ام وی ام 550

 

* تعمیرات سیم کشی داشبورد ام وی ام 550

در تمامی خودروها جهت رساندن برق به مصرف کننده‌ها و کلا توزیع برق در خودرو از سیم استفاده می کنند ، تمامی سیم ها دارای روکش می باشند و در نتیجه برق را فقط در انتهای سیم به مصرف کننده می دهند. تقریبا تمام قطعات خودرو مصرف کننده هستند از جمله چراغ‌ها ، استارت ، فن بخاری و کولر ، چراغ های راهنما و ….

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی ام وی ام 550 که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد.

 

 

* تعمیرات برق انژکتور ام وی ام 550 در مرکز کاراک

انژکتور به سیستم سوخت‌رسانی خودرو اطلاق می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برای اتومبیل برخوردار است. در حقیقت در صورت عدم وجود این سیستم، امکان روشن شدن خودرو وجود ندارد. عملکرد کلی موتورهای انژکتوری تفاوت خاصی با موتورهای کاربراتوری ندارد ولی به علت اجزای مختلف و پیشرفته‌تر آن، سوخت رسانی دقیق و بهینه‌تر صورت می‌پذیرد. ECU نقش مهمی را در موتورهای انژکتوری برعهده دارد.

اگر انژکتور خودرو به درستی کار نکند یا به طور کلی از کار بیفتد، خودرو با مشکل مواجه شده و اصطلاحا ریپ می‌زند که این امر در نهایت منجر به خاموشی خودرو و از حرکت باز ایستادن آن خواهد شد. دریافتن اینکه آیا انژکتور خودرو به درستی کار می‌نماید یا خیر به عهده دیاگ خودرو می‌باشد. با دیاگ زدن خودرو شما به راحتی می توانید از نحوه صحیح کارکرد انژکتور خودرو خود اطمینان حاصل کرده و در صورت اشکال در آن، سیستم انژکتور را تعمیر نمایید.

 

* تعمیر گاز نخوردن ام وی ام 550

از دلایل اصلی گاز نخوردن خوردو ؛  می توان به خرابی و اختلال در سیستم ایسیو  ام وی ام 550 ، اشاره نمود . اگر ایسیو خودرو انژکتوری دچار مشکل باشد ، احتمال گاز نخوردن خودرو بالا می رود و نوسان دور موتور را ایجاد می کند . در صورتی هر گونه نشانه ای از گاز نخوردن خودرویتان مشاهده نمودید ، اتومبیل خود را به تعمیرگاه کاراک آورده تا با دیاگ آن این قطعه مهم را عیب یابی نموده و مشکل را رفع نماییم .

* تعمیر دل دل کردن یا ریپ زدن ام وی ام 550

ریپ زدن ام وی ام 550 یا دل دل کردن آن ممکن است در وضعیت های مختلفی از خودرو رخ دهد ، در این حالت در زمان رانندگی و یا هنگام استارت خودرو ، متوجه می شوید که خودرویتان دو الی سه بار تکان می خورد ، رایج ترین حالت دل دل کردن ام وی ام 550 هنگام شتاب گیری و هنگام استارت زدن می باشد . در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید ، کافیست به مرکز کاراک مراجعه نمایید.

* تعمیرات باطری ام وی ام 550

روشن کردن خودرو و موتور آن نیازمند نیروی بسیار زیادی است که توسط باطری تامین می شود ، در صورتی که این قطعه حیاتی دچار مشکل شود ممکن است عملکرد طبیعی خودرو مختل شود . در صورتی که هر یک از نشانه های زیر را در خودرو ام وی ام 550 مشاهده نمودید ، به سرعت خودرو خود را به تعمیرگاه کاراک بیاورید :

  1. صدای کلیلک هنگام استارت خودرو
  2. کم نور شدن چراغ های ام وی ام 550
  3. میل لنگ کند
  4. بک فایر
  5. هنگام شروع رانندگی باید گاز دهید تا خودرو حرکت کند

 

* تعمیرات ایسیو ام وی ام 550

ایسیو خودرو ام وی ام 550 یا کامپیوتر آن ، در واقع مغز متفکر اتومبیل شماست ، هرگونه خرابی در این قطعه تاثیر مستقیمی بر عملکرد خودرو دارد . اگر هرکدام از نشانه های زیر را در خودرویتان مشاهده نمودید ، بی درنگ اتومبیلتان را برای بررسی و رفع خرابی به مرکز کاراک بیاورید .

برخی نشانه های خرابی ایسیو ام وی ام 550 به شرح زیر است : 

  1. روشن نشدن موتور
  2. کاهش قدرت موتور ام وی ام 550
  3. لرزش موتور
  4. روشن شدن چراغ چک

* تعمیر ایربگ ام وی ام 550

ایربگ یا کیسه هوای خودرو ام وی ام 550 ، از مهمترین قسمت های سیستم ایمنی خودرو شماست ، در صورتی که دچار مشکل و یا خرابی شود لازم است هرچه سریعتر اقدام به رفع آن نمایید . یکی از نشانه های خرابی ایربگ ، روشن شدن چزاغ چک می باشد ، در مرکز کاراک خدمات تعمیر ایربگ ام وی ام 550 قابل ارائه می باشد .

* تعمیر استارت ام وی ام 550

استارت خودرو قطعه ای است دارای اهمیت بالا در خودرو که در صورت خرابی آن قادر به روشن کردن خودرو نخواهیم بود . گاهی تنها راه جلو بردن خودرو هل دادن آن می باشد که برای اتومبیل شما بسیار زیان آور است ، بهترین راه برای جلوگیری از چنین وضعیتی این است که نشانه های خرابی استارت را بشناسید و در صورت مشاهده آنها ، فورا خودرویتان را به تعمیرگاه ببرید . برخی از این نشانه ها شامل موارد زیر می باشد :

  • خودرو بعد از استارت زدن روشن نمی شود
  • بعد از روشن شدن خودرو استارت قطع نمی شود
  • شنیدن صدای تق تق هنگام استارت خودرو
  • وجود مشکل به صورت متناوب در روشن شدن خودرو

* تعمیر سیم کشی درون موتور MVM 550

موتور خودرو ام وی ام 550 همانند سایر قسمت های این خودرو دارای سیم کشی می باشد که امکان قطعی و مشکل در این سیستم وجود دارد ، وجود اتصالی و یا قطعی در این اتصالات ممکن است موجب از کار افتادن موتور شود . در صورتی که با چنین مواجه شدید ، در مرکز کاراک می توانید از آن رها شوید .

* تعویض فیوز ام وی ام 550

مهمترین عامل سوختن فیوز ام وی ام 550 ، عبور جریان بالا از این خودرو می باشد برخی دیگر از دلایل سوختن فیوز خودرو شامل موارد زیر است :

  1. وجود اتصالی در مدارات الکتریکی خودرو
  2. توقف جریان در سیم های مربوط به سیستم های برق رسانی
  3. پاژن افزودن تجهیزات غیر استاندارد به قسمت های مختلف
  4. خرابی دینام خودرو
  5. جابجایی باتری خودرو به صورت غیر اصولی
  6. کاهش کیفیت فیزیکی بخش های سازنده فیوز خودرو

خدمات تعویض فیوز ام وی ام 550 در مرکز کاراک قابل انجام است .

* تعمیر کولر MVM 550 و پر کردن گاز کولر ام وی ام 550

رانندگی در فصول گرم بدون کولر امری طاقت فرسا است ؛ گاهی پس از مدتی استفاده از کولر خودرو در می یابیم که سرما آن کم شده است ، در چنین حالتی علت به احتمال خیلی زیاد تمام شدن گاز کولر می باشد . در تعمیرگاه کاراک گاز کولر ام وی ام 550 زده می شود .

* نشت یابی گاز کولر MVM 550

دلیل اصلی تمام شدن گاز کولر ام  وی ام 550 ، نشتی این قطعه می باشد . در مرکز کاراک برای تشخیص نشتی کولر از سه روش زیر استفاده می شود :

  • استفاده از گاز نیتروژن
  • استفاده از لامپ فرابنفش
  • لامپ الکترونی

در اغلب موارد وجود ترک و یا سوراخ در اپراتور علت این مسئله می باشد و در صورت بزرگ بودن این ترک نیاز به تعویض اپراتور وجود خواهد داشت

* تعمیر بخاری MVM 550

در صورتی که بخاری خوردو شما راندمان مناسب را نداشته و در روز های سرد سال قادر به گرم کردن شما نمی باشد ، لازم است برای عیب یابی آن به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه نمایید ؛ مرکز کاراک با عیب یابی دقیق بخاری خودرو ام وی ام 550 شما و تشخیص صحیح اقدام به رفع هرگونه خرابی آن می نماید.

* تعمیر و تعویض رادیات بخاری MVM 550

وقتی رادیاتور بخاری نتواند بخوبی تبادل حرارتی داشته و گرما را از آب به هوا منتقل کند، بخاری گرمای لازم را نداشته و خوب گرم نمی‌کند. در اکثر موارد، رادیاتور عوض می‌شود، اما اگر مجاری آن تمیز شود، می‌توان به رفع عیوب اقدام کرد. خدمات تعمیر و تعویض رادیاتور ام وی ام 550  در مرکز کاراک قابل ارائه می باشد . 

* تعمیرات دزد گیر MVM 550

ممکن است با شرایطی مواجه شوید که ریموت دزدگیر شما عمل نکند ویا صدای دزدگیر بی وقفه جریان داشته باشد ، در این حالت تکنسین کاراک اماده خدمت رسانی به شما عزیران می باشد ، تمامی خدمات مربوط به تعمیرات دزدگیر ام وی ام 550 در کاراک قابل انجام می باشد .

* تعمیر کندی و تقویت شیشه بالابر ام وی ام 550 

کند بودن شیشه بالا بر دارای دو علت اصلی می باشد :

  • خشک بودن گیربکس ریل ، پولی ها و نوارهای نگهدارنده شیشه
  • وجود مشکل تغذیه ای

در صورت وجود خشکی ، لازم است سیستم باز شده و سرویس شود ؛ یا اینکه از داغ شدن و ضعیف شدن موتور جلوگیری شود .  وجود مشکل در تغذیه می تواند به دلیل ضعف در اتصال بدنه باشد . در خودروهایی که فاقد رله شیشه بالابر هستند این مشکل بیشتر قابل مشاهده می باشد و می توان با افزودن رله تغذیه شرایط را بهبود داد. تعمیرات کندی و تقویت شیشه بالابر ام وی ام 550 در تعمیرگاه برق خودرو کاراک قابل ارائه می باشد .

* تعمیر برق دزدی ام وی ام 550 

برق دزدی ماشین به مصرف نابه‌جای برق یا انرژی از باطری خودرو در زمانی که خاموش است گفته می شود ،  این  وضعیت حاکی از آن است که یک یا چند مورد از اجزای خودرو بی‌دلیل در حال مصرف باطری هستند . اگر باطری ام وی ام 550 شما زودبه‌زود تمام می شود ، احتمالا دچار  برق دزدی شده است . برای تعمیر برق دزدی ام وی ام 550 ، تعمیرگاه کاراک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد ؛ کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

* تعویض شمع ام وی ام 550 

از رایج ترین مشکلاتی که رانندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند خرابی شمع اتومبیل است که از اجزا سیستم برقی اتومبیل می باشد. از آنجایی که شمع ماشین وظیفه جرقه زنی و روشن کردن موتور را به عهده دارد ، هر گونه مشکل و خرابی در آن فعالیت خودرو را دچار مشکل کرده و یا به کلی مختل می نماید ؛ برای مشکلات مربوط به شمع و تعویض شمع ام وی ام 550 می توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه نمایید .

* تعویض وایر ام وی ام 550

خرابی یا عدم عملکرد وایر ام وی ام 550  می‌تواند باعث بد کار کردن موتور (خام سوختن بنزین) وهمچنین افزایش مصرف سوخت خودرو شود. همچنین ممکن است نشتی احتمالی بنزین در سیستم سوخت رسانی خودرو (خیس شدن شمع ها) و به صورت همزمان نشتی برق از وایرها باعث آتش سوزی و خطرات جانی و مالی بسیار جدی شود. بهتر از در فواصل زمانی منظم برای تعویض وایر ام وی ام 550 به مرکز کاراک مراجعه کنید تا از بروز مشکلات جدی ، جلوگیری نمایید.

* تعویض سوزن انژکتور ام وی ام 550

سیستم انژکتور ام وی ام 550 قطعه ای مهم در این ماشین است که عملیات پاشش سوخت را بر عهده دارد . یکی از قطعات این سیستم ، سوزن های انژکتور هستند که به همراه سایر قطعات سیستم انژکتور سوخت را به خوبی با هوا مخلوط می کنند ؛ گرفتگی این سوزن ها در اثر استفاده از سوخت‌های بی‌کیفیت و ذرات موجود در باک خودرو، گیر کردن سوزن، پاشش کم سوزن یا معیوب بودن آن از مرسوم‌ترین مشکلات سیستم انژکتوری به‌حساب می‌آیند که عملکرد و حرکت خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

برای جلوگیری از چنین وضعیتی سرویس کردن این سیستم هر چند مدت یک بار پیشنهاد می شود . تعمیرگاه کاراک ارائه دهنده سرویس سوزن های انژکتور و تعویض آن می باشد .

 

* تست سوزن انژکتور MVM 550 توسط دستگاه

در طی تست سوزن انژکتور ، میزان پاشیدن سوزن انژکتور خودرو را در حالت‌های مختلف از دور موتور ۷۰۰ (ایست کامل) تا دور موتور ۷۰۰۰ در چندین حال مختلف بررسی می‌ شود .

مسلما زاویه پاشش و همینطور زاویه قرارگیری انژکتور تاثیر به سزایی در احتراق خودرو دارد. ‫ یکی از اصلی‌ترین لوازم دستگاه تست انژکتور ،  وان آلتراسونیک می‌باشد که پس از تست سوزن انژکتور برای از بین بردن رسوب داخل انژکتور از آن استفاده می‌شود. این خدمات در مرکز کاراک قابل انجام است .

* تعویض سنسور اکسیژن ام وی ام 550

سنسور اکسیژن نقش اصلی در تعیین مصرف سوخت و میزان آن بر عهده دارد ؛ وجود اختلال و خرابی در این قطعه از دلایل اصلی افزایش مصرف سوخت می باشد . یکی از نشانه‌های خرابی سنسور اکسیژن نیز می‌تواند کاهش میزان قدرت موتور باشد ؛ برای تعویض سنسور اکسیژن ام وی ام 550  ، می توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید.

* رفع عیوب خطای سنسور اکسیژن ام وی ام 550

اگر مدار سنسور اکسیژن باز شود یا اتصالی کند و یا سنسور خراب شود و مقداری خارج از محدوده ولتاژ مناسب را نشان دهد ؛ یک کد خطا تولید خواهد کرد که چراغ چک خودرو را روشن می نماید . ما در کاراک به ایسیو خودرو ام وی ام 550 شما متصل می شویم و با خواندن کد خطا مشکل را تشخیص داده و اقدام به رفع آن می نماییم .

* رفع خطای کاتالیزور mvm550

کاتالیست MVM 550 ممکن است به علت استفاده از سوخت نامرغوب دچار گرفتگی شود و لازم به تخلیه آن باشد؛ در خودروهایی که دارای 2 سنسور اکسیژن می باشند تخلیه کاتالیزور ، سبب خطای کاتالیزور ام وی ام 550 می شود . در مرکز کاراک خدمات رفع خطای کاتالیزور قابل ارائه می باشد .

* دیاگ خودرو ام وی ام 550 

دستگاه دیاگ به سیستم های مختلف خودرو ام وی ام 550 متصل می شود و هر نوع مشکل را در سنسورها و قطعات موتور را شناسایی می کند ؛ در صورت مشاهده هرگونه اختلال و خرابی ناگهانی در خودرویتان ، بی درنگ به تعمیرگاه کاراک مراجعه کنید تا با دیاگ ام وی ام 550 شما مشکل را تشخیص داده و به رفع آن اقدام نماییم .

* رفع خطای دریچه گاز ام وی ام 550 

در بعضی مواقع خودروهای دارای دریچه گاز برقی دچار خطا دریچه گاز می شوند و چراغ چک خودرو روشن می گردد؛ این خطا با یکبار باز و بسته کردن سوییچ به صورت موقت رفع می گردد اما همچان مشکل پا برجاست ، برای رفع خطای دریچه گاز ام وی ام 550 می توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه کنید .

* رفع خطای مپ سنسورMVM 550  

وظیفه مپ سنسور در حقیقت گزارش میزان هوای مکش شده به ECU یا کامپیوتر خودرو است. این قطعه در مجرای ورودی هوا به موتور خودرو نصب می‌شود و با یک شلنگ به دریچه ورودی هوا در منیفولد هوا اتصال دارد. در صورت اختلال در عملکرد این قطعه و بروز خطا مپ سنسور ، برای تعمیر آن می توانید خودرو ام وی ام خود را به مرکز کاراک بسپارید .

* رفع مشکل استپر موتور MVM 550   

خرابی استپر موتور یک مشکل رایج در خودروهای مدرن است. این قطعه کوچک و معمولاً نه چندان گران، اما مشکل ساز است. هر زمان که هر کدام از علائم زیر را مشاهده نمودید ، خودرو ام وی ام 550 خود را برای رفع مشکل استپر موتور به کاراک بیاورید :

  • نامنظم بودن دور آرام موتور
  • روشن شدن چراغ چک خودرو
  • خاموش شدن موتور در حالت درجا
  • خاموش شدن موتور در زمان کارکرد اضافی

* رفع مشکل سنسور دور موتور ام وی ام 550   

در صورتی که سنسور دور موتور ام وی ام 550 خراب شود ، سبب خاموش شدن خودرو و عدم روشن شدن آن می گردد ؛ البته در خودروهایی با طرح زیمنس خودرو به کمک سنسور موقعیت میل سوپاپ روشن می شود اما دور موتور از محدوده مشخصی بالا نمی رود . اگر با مشکلی در سنسور دور موتور خودرو ام وی ام 550 خود مواجه شدید ، کافیست خودرویتان را به مرکز کاراک بیاورید .

* رفع مشکل بد روشن شدن MVM 550 اول صبح    

استارت نخوردن خودرو در هنگام صبح  بخصوص در فصول سرد سال امری رایج است ؛ زیرا دمای پایین می‌تواند باعث شود باتری خودروی شما جریان کمتری تولید کند و همچنین سبب  می‌شود موتور شما در صبح خیلی سخت‌تر بچرخد. در تعمیرگاه کاراک خدمات لازم برای رفع این مشکل قابل ارائه می باشد .

 

تعمیر تخصصی جعبه فیوز خودرو ام وی ام 550

تعمیر جعبه فیوز ام وی ام 550 تعمیرات جعبه فیوز خودرو مشکلات جعبه فیوز

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

 

  • آدرس : تهران – خیابان دماوند – نرسیده به تهرانپارس – جنب پمپ بنزین 104
  • شماره تماس تعمیرگاه کاراک : 02177438544

 

بعضی مشکلات ام وی ام 550 مثل دیر روشن شدن خودرو در هنگام صبح ، کپ اولیه و تنبل بودن توسط تعمیرات ایسیو برطرف می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید :

ریمپ ایسیو ام وی ام 550 در مرکز کاراک

 

* رفع مشکل احتراق ناقص در تعمیرگاه کاراک  

احتراق ناقص ناشی از خرابی شمع ، وایر ، کوئل و سیم کشی است که تمامی موارد فوق در عیب یابی تجربی و دستگاهی مشخص می‌گردد، سپس نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه اقدام می‌گردد و نهایتا با تست نهایی و رفع عیب خودرو به مشتری تحویل داده می‌شود. هزینه های مشتری شامل عیب یابی ، دیاگ ، قطعه و اجرت کار ثالث می‌شود و برای هر خدمت متفاوت است.

دلایل خام سوزی خودرو ام وی ام 550

احتراق ناقص mvm 550 تعمیر خام سوزی ام وی ام

* _ رفع مشکل دینام mvm 550    

وظیفه دینام تبدیل نیرو مکانیکی به الکتریکی است که با انتقال آن به باطری و سایر مصرف کننده‌ها سبب کار کردن آن‌ می‌شود. دینام شامل قطعات مجموعه ای ثابت از سیم پیچ (استاتور) ، یک سیم پیچ الکتریکی متحرک که (روتور) ، آفتامات دینام (رگلاتور ) ، یک سو کننده ولتاژ (دیود) و تعدادی جاروبک جهت حفظ نمودن ارتباط الکتریکی با موتور تشکیل شده است.

 

* رفع مشکل سیم کشی چراغ ام وی ام 550    

برای رفع مشکل روشن نشدن چراغ‌های mvm 550 ابتدا بایستی علت آن را پیدا کرد و سپس متناسب با آن به رفع مشکل پرداخت. از جمله دلایلی که باعث روشن نشدن چراغ ام وی ام 550 می‌شود :

  • اتصال کوتاه در مدار الکتریکی
  • سوختن فیوز
  • سوختن لامپ‌ها

که برای عیب یابی بایستی به تعمیرگاه برق خودرو ام وی ام 550 مراجعه کنید. اتصال کوتاه نوعی ارتباط ناصحیح است که در مدار الکتریکی بروز می کند. در اثر چنین اختلالی، جریان الکتریکی ای با مقاومت بیش از حد از مسیر ناخواسته ای عبور می کند. در رابطه با فیوزها هم بایستی گفت که کار اصلی فیوزها سنجش میزان برقی است که به سمت سیستم مربوطه در جریان است. نوساناتی که در جریان برق وجود دارند، از جمله مهم ترین دلایلی هستند که منجر به خرابی سیستم های برقی می شوند. گاهی اوقات نوسانات روی خود فیوزها هم اثر گذاشته و باعث سوختن آنها می‌شوند، که نتیجه آن می‌تواند روشن نشدن چراغ‌ها باشد.

 

* رفع مشکل کار نکردن فن mvm 550  

همانطور که می‌دانیم فن خودررو همان سیستم خنک کننده می‌باشد که نقش حیاتی در خودرو دارد و کار نکردن فن ام وی ام 550 می‌تواند باعث سوختن واشر سرسیلندر و داغ شدن موتور تا حد حالت پذیری بدنه آن باشد. از جمله مواردی که باعث خراب شدن فن خودرو می‌شود، می‌توان به فشنگی آب ، رله فن و یونیت فن اشاره کرد. در واقع خرابی هر کدام از قطعات باعث کار نکردن فن خودرو mvm 550 می‌شود. از مهمترین موارد خرابی فن خودرو رله فن‌ها هستند، قطعه ای که وظیفه دارد با دستور ECU برق موتور فن را قطع و وصل کند. کیفیت پایین قطعه یکی از دلایل خرابی زود هنگام رله فن است. معمولا سوکت رله فن همیشه در خطر داغ شدن بیش از حد و آب شدن پایه ها است.

 

تعمیر فن خودرو ام وی ام 550

دلایل کار نکردن فن خودرو ام وی ام 550

* رفع مشکل برف پاک کن mvm 550 

برف‌پاک‌کن در خودرو، وسیله‌ای است که برای پاک‌کردن برف و باران و گاهی تمیزکردن شیشهٔ جلو و عقب خوردرو به‌کار می‌رود. برف‌پاک‌کن از یک موتور الکتریکی به کمک یک گیربکس کوچک و بازوی اصلی که به صورت رفت و برگشتی حرکت داده می‌شود و نیز تیغه ساخته شده است. مجموعه موتور برف‌پاک‌کن و میله‌بندی‌های آن عموما در قسمت ناودانی زیر شیشه جلو جاسازی می‌شود.

اگر برف‌پاک‌کن  ام وی ام 550 کار نمی‌کند، ابتدا سلامت فیوز تغذیه دسته راهنما و برف‌پاک‌کن و فیوز موتور برف‌پاک‌کن را بررسی کنید. در صورت سلامت فیوز تغذیه، ممکن است مدار تایمر خراب شده باشد و یا زغال موتور برف‌پاک‌کن تمام شده و یا اتصال بدنه آن قطع شده باشد.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک، تعمیرات روشن نشدن موتور برف پاک کن mvm 550 به صورت تخصصی انجام می‌شود.

* رفع مشکل چراغ راهنما mvm 550  

در واقع چراغ راهنما زبان خودرو می‌باشد. در مواقعی که می‌خواهید تغییر مسیر دهید با فشردن یا چرخاندن چراغ چشمک زن یا راهنما خودروهایی که در نقاط کورتان هستند و یا پشت سرتان با سرعت بالا در حال رانندگی هستند را مطلع می‌کنید که می‌خواهید تغییر مسیر دهید و در صورت استفاده نکردن از چراغ راهنما ام وی ام 550 ممکن است تبعات بدی به همراه داشته باشد. پس در صورت بروز ایراد در این سیستم و روشن نشدن چراغ راهنما mvm 550 حتما به یک مرکز معتبر برق خودرو مراجعه نمایید. ما در ادامه برخی از مشکلاتی که برای چراغ راهنما mvm 550 بروز می‌کند را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم.

  •  اگر راهنمای یکطرف آهسته تر از طرف دیگر بزند ، عیب از لامپهای ان میباشد که وات لامپ‌ها کمتر از وات استاندارد می‌باشد.
  •  اگر راهنما یکطرف تندتر از طرف دیگر بزند، عیب از لامپ‌های ان میباشد که وات انها بیشتر از وات استاندارد برای  یکطرف می‌باشد.
  •  اگر راهنما هردو طرف تند تند بزند عیب از فلاشر راهنما می‌باشد .
  •  اگر راهنما هردوطرف کار نکند عیب از فیوز و یا اتومات راهنما می‌باشد.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *