تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی لیفان X50 | تعمیرگاه برق LIFAN X50 | تعمیر برق انژکتور خودرو

تعمیرات برقی لیفان X50 - تعمیر کولر لیفان X50 - باتری سازی لیفان X50

تعمیرات برق انژکتور لیفان ایکس ۵۰ ، باتری سازی لیفان ایکس ۵۰ و تعمیر کولر لیفان ایکس ۵۰ در تعمیرگاه برق لیفان x50 قابل انجام است. در این تعمیرگاه علاوه بر تعمیرات برقی لیفان ایکس ۵۰ ، تعمیرات سیم کشی لیفان X50 به صورت تخصصی انجام می‌شود. که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانی است که خودرو استارت نمی‌خورد.

دسترسی سریع به مطالب :
تعمیرات برق انژکتور لیفان x50
تعویض شمع ایکس ۵۰
باتری سازی لیفان X50
تعمیر سیم کشی لیفان X50

تعمیر دینام لیفان X50

تعمیر برف پاک کن لیفان X50

تعمیر و تعویض ترموستات لیفان X50

رفع احتراق ناقص لیفان X50

تعمیر چراغ لیفان X50
تعمیر کولر لیفان X50
تست و نشت یابی کولر لیفان X50

شارژ گاز کولر لیفان X50

تست و عیب یابی سیم کشی کولر لیفان X50

تعمیر و عیب یابی کمپرسور کولر لیفان X50

شستشو کندانسور ، اوپراتور ( سردخانه زیر داشبورد ) و کمپرسور کولر لیفان X50

تعمیرات برق انژکتور لیفان ایکس ۵۰

 در عکس زیر تعمیرات برقی لیفان ایکس ۵۰ که در مرکز کاراک در حال انجام است، رامشاهده نمایید :

تعمیرگاه برقی خودرو
تعمیرات برقی لیفان ایکس ۵۰

ECU یا واحد کنترل الکترونیکی مغز خودروهای انژکتوری است. در سیستم‌های انژکتوری یک سری سنسور یا حسگر به کار گرفته شده که این سنسورها با ECU در ارتباط هستند و اطلاعات لازم را برای ECU ارسال می‌کنند. در صورتی که ECU یا سنسورها با مشکل مواجه شوند خودرو نیز با مشکل مواجه خواهد شد. 

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

همانطور که گفته شد سنسورها وظیفه دارند که شرایط کارکرد موتور رابه ECU ارسال می‌کنند اطلاعاتی نظیر دما، فشار و …

پس در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. در صورتی که با مشکل برقی  لیفان X50 مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

تعمیرگاه برقی کاراک ، در تعمیرگاه تخصصی ما تمامی خدمات برق خودرو انجام می‌شود از جمله : 

  • تعمیرات برق انژکتور 
  • تعمیر گاز نخوردن لیفان ایکس ۵۰
  • تعمیر ریپ زدن لیفان X50
  • تعمیر دل دل کردن لیفان ایکس ۵۰
  • باطری سازی لیفان X50
  • تعمیرات ایسیو 
  • تعمیر یونیت ABS 
  • تعمیر ایربگ
  • تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM انجام می‌شود.

تعویض شمع ایکس ۵۰

علایم خرابی شمع لیفان ایکس ۵۰

از نشانه های خراب شدن شمع خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کاهش قدرت موتور
  2. افزایش مصرف سوخت
  3. بد استارت خوردن خودرو
  4. کار نکردن سیلندرهای خودرو

از لحاظ طول عمر، مدت زمانی که شمع موتور شما به طور مناسب عمل می‌کند به شمع های مورد استفاده در موتور شما بستگی دارد.​

  • شمع‌های مسی فقط حدود ۳۰ هزار کیلومتر عمر خواهند کرد.
  • شمع‌های پلاتینیومی می‌تواند تا 100 هزار کیلومتر عمر کنند.​
  • انواع دیگر نیز می‌توانند تا نهایتاً ۱۵۰ هزار کیلومتر عمر کنند.

از دلایل خراب شدن شمع خودرو لیفان ۵۰ ایکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیش از از حد گرم شدن شمع ها میتواند عمر آن ها را کاهش دهد.
  •  اگر روغن بر روی شمع نفوذ کند، نوک آن خراب خواهد شد.
  • تجمع کربن روی سر شمع می‌تواند منجر به خراب شدن شمع به صورت زودرس شود.

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

باتری سازی لیفان X50

تعمیر باتری لیفان X50 ؛ اگر در یک تعمیرگاه معتبر انجام بگیرد ، می تواند به شما کمک کند عمر باتری فعلی خود را افزایش دهید. اگر مشکوک هستید مشکلی در باتری شما وجود دارد، بهتر است در اسرع وقت آن را بررسی کنید تا آسیب را به حداقل برسانید یا از آن جلوگیری کنید.

برخی از تعمیرات رایج باتری خودرو شامل شارژ و تست باتری ، بررسی کابل ها و پایانه ها از نظر خوردگی، تعویض سلول های خراب در باتری ها، تمیز کردن باتری ها و تنظیم مجدد سیستم الکتریکی خودرو پس از تعویض یا تعمیر باتری است. در ادامه به بررسی خدماتی که در باتری سازی X50 قابل ارائه است خواهیم پرداخت.

تعمیر سیم کشی لیفان X50

بخش مهم و گسترده ای از سیستم برق خودرو را سیم کشی و کابل ها تشکیل داده اند. ما در لیفان X50 شبکه ای گسترده از سیم ها را داریم که در صورت کوچکترین مشکل و خرابی در این شبکه ، ممکن است عملکرد استاندارد و صحیح خودرو مختل شود. در صورتی که به مشکل در سیم کشی خودرو لیفان ایکس ۵۰ خود مشکوک هستید ؛ متخصصین باتری سازی لیفان X60 ، بهترین خدمات را برای سیم کشی لیفان X50 ارائه خواهند داد. تعمیرات سیم کشی داشبورد ، سیم کشی انژکتور و سیم کشی چراغ ها در این مرکز قابل ارائه می باشد.

تعمیر دینام لیفان X50

دینام یک کار مهم را انجام می دهد: شارژ نگه داشتن باتری ماشین شما. می توانید انتظار داشته باشید که این قطعه تقریباً هشت سال دوام بیاورد، اما سبک رانندگی و محل زندگی شما می تواند بر این مسافت تأثیر بگذارد. برخی از دینام ها طول عمر یک خودرو را دارند. اگر به خرابی دینام مشکوک هستید ، برای تعمیر دینام لیفان X50 می توانید روی خدمات باتری سازی لیفان X50 حساب کنید.

تعمیر برف پاک کن لیفان X50

تیغه های برف پاک کن از پلاستیک با اتصالات لاستیکی تشکیل شده است. آنها به دلایل خوبی محکم نصب شده اند – بنابراین می توانند گرد و غبار، زباله ها و آب را به راحتی و در یک جارو کردن بی عیب و نقص حذف کنند. هنگامی که برف پاک کن ها دچار مشل می شوند، به این معنی است که ممکن است کثیفی از شیشه جلو خودرو محو نشود و دید ضعیفی را تجربه کنید. پاره شدن برف پاک کن ها همچنین می تواند باعث خراش های عمیق و آسیب به شیشه جلو شود، بنابراین برای جلوگیری از تشدید وضعیت، تعمیر برف پاک کن ها بسیار مهم است. در باتری سازی لیفان X50 می توانید خدمات تعمیر برف پاک کن لیفان X50 را دریافت کنید.

تعمیر و تعویض ترموستات لیفان X50

از جمله سوالاتی که همواره ذهن رانندگان را درگیر می کند اینست که چگونه بفهیم که ترموستات خودرو لیفان X50 خراب شده است و نیاز به تعویض دارد ؟

در پاسخ به این سوال بهتر است که ابتدا با طرز کار ترموستات خودرو آشنا شوید، در ابتدا که موتور سرد است ترموستات مسیر ورود آب به رادیاتور را می بندد بنابراین آبی که برای گردش در دور سیلندر مورد استفاده است قرار می گیرد فقط همان مسیر بسته دور موتور را طی می کند و وارد رادیاتور نمی شود تا گرمای آن به درجه تعریف شده در توموستات برسد.(در هنگام خرید ترموستات درجه را انتخاب می کنید.) در این حالت گرمای مزبور باعث فعال شدن ترموستات شده و جیوه ای که درون آن است منبسط شده و مسیر ورود آب به رادیاتور را باز می کند تا درجه حرارت بیش از این بالا نرود با پائین آمدن حرارت مجدداً ترموستات بسته می شود و همین سیکل مرتب تکرار می شود تا درجه حرارت موتور در حد مطلوب باقی بماند .

ترموستات با به جریان در آوردن مایع خنک کننده در موتور خودرو تاثر بسیار بالایی در کارایی بهینه موتور خودرو دارد. زمانی که موتور گرم شود ترموستات باز می شود و با به جریان انداختن مایع خنک کننده از جوش آوردن ماشین جلوگیری می کند.

علایم خرابی ترموستات خودرو
تعویض ترموستات لیفان ایکس ۵۰

اولین نشانه خراب شدن ترموستات خودرو بالا رفتن دمای موتور خودرو و جوش آوردن خودرو در ١۵ دقیقه ی اول حرکت خودرو است.

دومین نشانه خرابی ترموستات تغییر دمای نامنظم موتور و نوسانات عقربه ی درجه ی حرارت آب است که به مرور زمان باعث عملکرد ضعیف موتور خودرو می شود. که در این صورت درجه ی حرارت موتور به طور غیر طبیعی کاهش می یابد و در مدت زمان کوتاه ی به طور غیر طبیعی افزایش می یابد.

از نشانه های دیگر خراب شدن ترموستات می توان به نشت مایع خنک کننده در زیر وسیله ی نقلیه، افزایش مصرف سوخت، مصرف بیش از حد روغن موتور اشاره کرد.

تعویض ترموستات یک تعمیر نسبتاً ارزان قیمت است. تعویض نکردن این قطعه ممکن است باعث جوش آوردن موتور شود که در نتیجه احتمال این وجود دارد آسیب های زیادی به موتور وارد کند که تعمیر این آسیب ها هزینه های گزافی دارند. اگر خودروی شما یکی از نشانه های بالا را دارد، زمان آن فرارسیده است که به یک تعمیرگاه مراجعه کنید تا مشکل خودروی شما را شناسایی کند.

رفع احتراق ناقص لیفان X50

چنانچه خودرو به طور متناوب دچار احتراق ناقص می‌شود، یعنی ماشین یکبار خوب کار کند و یکبار قدرت کافی نداشته باشد علتش می‌تواند حمل کردن بار سنگین توسط خودرو و یا سرد بودن موتور خودرو دانست.

عیب یابی اینکه چرا خودرو دچار احتراق می‌شود، کار سختی است که بایستی برای عیب یابی و برطرف کردن عیب احتراق ناقص حتما به یک تعمیرگاه برق خودرو مراجعه نمایید. تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران تمام خدمات را همراه با ضمانت و توسط افراد مجرب و متخصص انجام می‌دهد.

برای رفع احتراق ناقص لیفان X50 می توانید به تعمیرگاه برق لیفان X50 مراجعه کنید.

تعمیر چراغ لیفان X50

یکی از مسائلی که به طور مستقیم با برق خودرو سر و کار دارد، چراغ‌های خودرو است. همانطور که می‌دانید رانندگی در شب آن هم با چراغ خاموش بسیار خطرناک است و کم نبودن تصادفهایی که در چنین شرایطی اتفاق افتادند و باعث تلفات جانی و مالی زیادی شدند. 

در صورتی که چراغ‌های لیفان ایکس ۵۰ روشن نمی‌شوند، بایستی در اسرع وقت و در روز به یک تعمیرگاه برق خودرو مراجعه نمایید. روشن نشدن چراغ‌های لیفان X50 علت‌های مختلف و زیادی دارد که شایعترین آن شامل : سوختن فیوز و سوختن لامپ است.

قبل از هر اقدامی بایستی خودرو کارشناسی شود و تمام مواردی که باعث روشن نشدن چراغ‌ها شود را بررسی کرد. باتری سازی لیفان X50 در زمینه تعمیر چراغ لیفان ایکس ۵۰ می تواند خدمات ارزنده ای به شما ارائه دهد.

تعمیر کولر لیفان X50

سیستم تهویه مطبوع خودروی ما نقشی اساسی در راحتی در سفرهای طولانی و کوتاه با ماشین ایفا می کنند. بنابراین، هنگامی که کولر یا AC ماشین به درستی کار نمی کند ؛ همه از راننده گرفته تا مسافران گرما را احساس خواهند کرد. وقتی صحبت از راحتی و آسایش به میان می‌آید، بیش از آنچه که بسیاری از ما تصور می‌کنیم، به سیستم تهویه مطبوع خودرو خود متکی هستیم.

چند مشکل رایج وجود دارد که می تواند بر میزان کارآمدی سیستم تهویه مطبوع خودرو شما تأثیر بگذارد، اما خبر خوب این است که بسیاری از این مسائل راه حل های ساده ای دارند و می توانید در تعمیرگاه کولر لیفان X50 از شر آنها خلاص شوید.

تعمیر و نگهداری منظم می تواند به سالم ماندن تهویه مطبوع خودرو در طول سال کمک کند و بسیاری از مشکلات را می توان به راحتی حل کرد، خواه تهویه مطبوع شما هوای گرم را خارج کند یا به سادگی روشن نشود. در تعمیرگاه کولر لیفان X50 ، ما طیف وسیعی از خدمات باکیفیت، از شارژ گاز کولر گرفته تا تمیز کردن آن را ارائه می‌دهیم، و این خدمات به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که تهویه مطبوع خودروی شما در سطح مطلوبی کار می‌کند. در ادامه به جزییات بیشتری در این باره خواهیم پرداخت.

تعمیرات برقی لیفان X50 - تعمیر کولر لیفان X50 - باتری سازی لیفان X50 - شستشو کولر لیفان ایکس ۵۰
نشتی گاز کولر لیفان ایکس ۵۰

تست و نشت یابی کولر لیفان X50

یکی از شایع ترین علل مشکلات عملکردی در کولر خودرو لیفان X50 ، نشتی گاز کولر می باشد. این مشکل منجر به کاهش توانایی کولر در خنک کردن کابین می شود. از آنجایی که بدن تجربه و مهارت در زمینه تعمیرات کولر خودرو نمی توانید تشخیص دهید که آیا مشکلات کولر ناشی از نشتی است یا خیر ، توصیه می کنیم برای نشت یابی کولر لیفان X50 ، به تعمیرگاه کولر لیفان X50 بیایید تا تکنسین ما بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

شارژ گاز کولر لیفان X50

اگر احساس می کنید اثر خنک کنندگی کولر لیفان X50 شما افت کرده است ، ممکن است نیاز به شارژ گاز کولر داشته باشید. یکی از نشانه هایی که به شما هشدار می دهد نیاز به شارژ کولر خودرویتان دارید، صدای خش خش و غیرعادی از دریچه های کولر است. همچنین در صورتی که در تست و نشت یابی گاز کولر متوجه نشتی شدید ، علاوه بر رفع نشتی ، لازم است که برای شارژ گاز کولر لیفان X50 نیز اقدام کنید. در تعمیرگاه گاز کولر لیفان X50 می توانید بهترین این خدمات را دریافت نمایید.

تست و عیب یابی سیم کشی کولر لیفان X50

در بسیاری از موارد که رانندگان با مشکل افت عملکرد کولر خودرو یا حتی عدم عملکرد آن به ما مراجعه می کنند ، پس از بررسی متوجه می شویم که علت بروز این وضعیت ، مشکلات برق و سیم کشی کولر خودرو است. در تعمیرگاه کولر لیفان X50 ، ما بهترین متخصصان را برای عیب یابی و تعمیر مشکلات کولر خودرو شما را داریم. برای عیب یابی و تعمیر مشکلات سیم کشی و برق کولر لیفان X50 ، می توانید روی کمک ما حساب کنید.

تعمیر و عیب یابی کمپرسور کولر لیفان X50

معیوب بودن سیستم تهویه مطبوع خودرو می تواند یکی از مشکلاتی باشد که تشخیص و تعمیر آن نیازمند مهارت و ابزار دقی می باشد. اگر کولر خودروی شما هوای سرد نمی دهد، اولین چیزی که باید به دنبال آن باشید نشانه های نشتی یا خرابی کمپرسور تهویه مطبوع است. تعمیر و عیب یابی کمپرسور کولر لیفان X50 در تعمیرگاه کولر لیفان X50 قابل انجام است.

تعمیرات برقی لیفان X50 - تعمیر کولر لیفان X50 - باتری سازی لیفان X50 - شستشو کولر لیفان ایکس ۵۰
شستشو کولر لیفان ایکس ۵۰

شستشو کندانسور ، اوپراتور ( سردخانه زیر داشبورد ) و کمپرسور کولر لیفان X50

اکثر مردم هرگز فکر نمی کنند سیستم کولر خودرو نیاز به تمیز کردن و شتسشو دارد ، اما اگر از این سیستم به درستی نگهداری نشود، زباله ها و مواد معدنی در آن تجمع می یابند و موجب افت عملکرد سیستم خنک کننده خودرو شما می شوند. در تعمیرگاه کولر لیفان X50 ؛ شتسشو کندانسور لیفان ایکس ۵۰ ، شستشو اواپراتور ایکس ۵۰ و شستشو کمپرسور کولر لیفان X50 قابل انجام است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *