تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی برلیانس کراس | تعمیرگاه برق برلیانس کراس | تعمیر برق انژکتور خودرو

تعمیرات برقی برلیانس کراس

سیستم برقی خودرو برلیانس کراس ،  شما یک شبکه پیچیده است که برای خدمات جامع به تجهیزات تشخیصی تخصصی نیاز دارد. تکنسین ما می‌تواند با ابزارهای تشخیصی به داده‌های خودروی شما دسترسی داشته باشد و با استفاده از فرآیند تشخیصی دقیق می‌تواند علت دقیق هرگونه مشکل برقی را در خودرو شما  شناسایی کند.

باتری خالی دارید؟ استارت یا دینام خودرو شما دچار مشکل شده است ؟ برای تمام نیازهای تعمیر و نگهداری برق خودرو، به تعمیر گاه برق خودرو کاراک  بیایید. ما وسیله نقلیه شما را با دقت خدمات رسانی می کنیم و سطح بالایی از کارایی را ارائه می دهیم که می توانید به آن اعتماد کنید. در ادامه این پس خدمات قابل ارائه برای تعمیر برقی برلیانس کراس در مرکز کاراک را برایتان قرار داده ایم ، این مطلب را از دست ندهید .

در این مقاله می خوانید : 

تعمیرات برقی برلیانس کراس در تعمیرگاه کاراک

برلیانس کراس مدل  تجهيز يافته خودروي هاچ بك برلیانس H۳۲۰ اتوماتيك مي‌باشد، كه با امكانات و تجهيزات بهتري نظير عرض و ارتفاع بيشتر، ريل سقفي، ركاب جانبي و اسپويلر، توانسته است بيش از گذشته توجه قشر جوان را به خود جلب نمايد.

در خودروهای انژکتوری به علت سیستم سوخت رسانی متفاوت دارای دسته سیم و وجود سنسورهایی برای رساندن اطلاعات به ecu است. ایسیو کامپوتر خودرو است و در واقع نقش دستوردهنده در خودرو دارد. برای اینکه ecu خودرو دستور دهد بایستی یکسری سنسور عمل کرده و به وسیله دسته سیم پیام را به کامپیوتر خودرو ارسال می‌کند. با توجه به توضیحات مختصری که درباره سیستم‌ها انژکتوری داده شده است مشخص می‌گردد که این خودروها در بسیاری موارد با وجود کوچکترین مشکلی نیاز به یک تعمیرگاه برق خودرو پیدا می‌کنند.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک نوع خدماتی که در رابطه با برق خودرو ارائه می‌گردد بسیار متنوع است. در واقع با کوچکترین ایرادی در رابطه با ریپ زدن ، بالا رفتن دور موتور خودرو ، روشن نشدن موتور با استارت ، کم شدن شتاب خودرو ، روشن و خاموش شدن اتومبیل ، روشن نشدن خودرو در هوای سرد و …. می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید. هر گونه تعمیرات برقی برلیانس کراس در این مرکز با ضمانت و گارانتی ارائه می‌گردد.

تعمیرات برقی برلیانس کراس
تعمیرات برقی برلیانس کراس

* تعمیرات سیم کشی داشبورد برلیانس کراس 

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی داشبورد برلیانس کراس که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. 

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

خدمات تعمیر سیم کشی داشبورد برلیانس کراس در مرکز کاراک قابل ارائه می باشد .

از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

تعمیر سیم کشی برلیانس کراس
تعمیر سیم کشی برلیانس

* تعمیر استارت برلیانس کراس 

ماشین شما استارت نمی خورد؟ علت آن برایتام مشخص نیست ؟ مشکلات مربوط به سیستم استارت بیشتر از آنچه فکر می کنید رایج است، اما رانندگان اغلب آنها را با سایر مشکلات خودرو اشتباه می گیرند. بخی علائم خرابی استارت برلیانس کراس به شرخ زیر می باشد :

  • صدای سایش از خودرو
  • چرخ های  آزاد
  • مشکلات متناوب در استارت برلیانس کراس خودرو
  • استارتر بعد از روشن شدن موتور روشن می ماند
  • خروج دود از زیر موتور

در تعمیرگاه برق کاراک ، خدمات تعمیر استارت برلیانس کراس قابل ارائه می باشد .

* تعمیر دینام برلیانس cross 

دینام برلیانس کراس ،  جزء حیاتی سیستم شارژ خودرو است. این قطعه همراه با باتری، اطمینان حاصل می کند که وسیله نقلیه شما همانطور که باید شروع به کار می کند و به کار خود ادامه می دهد. خرابی این قطعه مشکلات بسیاری در خودرو شما به وجود می آوردد ، در صورتی که هریک از نشانه های زیر را در خودرویتان مشاهده کردید ، به مرکز کاراک مراجعه کنید تا مشکل دینام شما هر چه سریعتر برطرف شود :

  1. خودرو برلیانس ما  روشن نمی شود
  2. صداهای ناهنجار از  موتور به گوش می رسد
  3. خرابی سیستم های برقی برلیانس کراس
  4. روشن شدن چراغ چک خودرو
  5. بوی سوختگی
تعمیر دینام برلیانس کراس
تعمیر دینام برلیانس

* تعمیر سیم کشی موتور برلیانس کراس 

خرابی سیم کشی موتور برلیانس کراس گاهی به دلیل اتصالی اجزا برقی ممکن است رخ دهد که سبب خرابی سیم کشی و در مواقع شدید سبب آتش سوزی می شود . در اغلب موارد علت خرابی سیم کشی موتور برلیانس شما تنها توسط متخصصین برق خودرو قابل بررسی و تشخیص است . پس در صورتی که مشکلاتی را در موتور اتومبیل خود احساس کردید ، بی معطلی با متخصصین کاراک تماس حاصل نمایید و یا با پر کردن فرم زیر ، منتظر تماس همکاران ما باشید :

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02133176043 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

* تعمیر سیم کشی انژکتور برلیانس کراس 

ECU یا واحد کنترل الکترونیکی مغز خودروهای انژکتوری است. در سیستم‌های انژکتوری یک سری سنسور یا حسگر به کار گرفته شده که این سنسورها با ECU در ارتباط هستند و اطلاعات لازم را برای ECU ارسال می‌کنند. در صورتی که سیم کشی انژکتور برلیانس کراس ،  ECU یا سنسورها با مشکل مواجه شوند خودرو نیز با مشکل مواجه خواهد شد. 

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

تعمیر سیم کشی انژکتور برلیانس cross در مرکز کاراک قابل ارائه می باشد .

* تعمیر سیم کشی چراغ های برلیانس cross 

از نشانه های روشن و واضح خرابی سیم کشی چراغ های  خودرو برلیانس  کراس ، روشن نشدن آنها  می باشد . این مشکل می تواند به دلیل اتصالی در سیم کشی این قسمت باشد ؛ برای تعمیر سیم کشی چراغ برلیانس کراس می توانید روی متخصصین ما حساب کنید و به مرکز کاراک مراجعه نمایید .

* تعمیر برف پاک کن برلیانس کراس 

برف پاک کن های شیشه جلو برلیانس کراس ، برای دید راننده بسیار مهم هستند. اگر برف پاک کن ها کار نکنند به خصوص در روزهای مه آلود ، برفی و بارانی خودرو ناامن تلقی می شود. در صورتی که برف پاک کن خودرو شما کار نمی کند و دچار مشکل شده است ، تکنسین کاراک آماده کمک به شما در رفع این مشکل می باشند .

تعمیر برف پاک کن برلیانس کراس
تعمیر برف پاک کن

* تعویض فیوز برلیانس کراس 

فیوزها قطعات برقی ساده ای هستند که برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد مدارهای الکترونیکی طراحی شده اند. آنها اشکال، اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی دارند، با این حال، اکثر فیوزهای خودرو از یک نوار سیم استفاده می‌کنند که اگر مقدار جریانی که از آن عبور می‌کند بیشتر از درجه آمپر فیوز باشد، ذوب می‌شود یا می‌شکند.

فیوز  برلیانس کراس به منظور محافظت از مدار ، سیم کشی و قطعات برقی خودرو  در برابر آسیب احتمالی ناشی از جریان بیش از حد از کار می افتد .
اگر فیوز برلیانس کراس خراب باشد، پس از بازیابی و کارشناسی ، سیم داخل فیوز شکسته، می‌سوزد یا قطع می‌شود. یک فیوز سوخته باید با یک فیوز جدید جایگزین شود تا عملکرد آن به مدار بازگردد.همچنین باید بررسی شود تا مشخص شود که در وهله اول چه چیزی باعث منفجر شدن فیوز شده است.

در مرکز کاراک ، تمامی این خدمات قابل ارائه می باشد .

* رفع مشکل کارنکردن فن برلیانس cross 

متداول ترین دلایل کار نکردن فن رادیاتور برلیانس کراس  به دلیل سوختن فیوز، رله خراب است. همچنین می تواند ناشی از معیوب بودن سنسور دمای خنک کننده، سطح پایین مایع خنک کننده یا آسیب دیدن خود فن باشد. اینها برخی از دلایل  خرابی فن رادیاتور هستند، برخی دیگر از دلایل کار نکردن فن برلیانس کراس ، شامل موارد زیر است :

  1. فیوز سوخته
  2. خرابی سنسور دمای مایع خنک کننده
  3. سیم کشی خراب یا اتصال بد
  4. ناکافی بودن مایع خنک کننده
  5.  فن رادیاتور خراب
  6.  رله فن معیوب
  7. خرابی ماژول کنترل فن

* تعمیر کولر و پر کردن گاز کولر برلیانس کراس 

کولر خودرو برلیانس کراس ، در فصل تابستان یکی از حیاتی ترین قسمت های خودرو می باشد . در صورتی که کولر اتومبیل شما کار نکند ، رانندگی و سفر برایتان طاقت فرسا خواهد شد و به سرعت به دنبال رفع آن می روید ؛ تعمیرگاه کاراک برای رفع مشکلات مربوط به کولر برلیانس کراس شما ، آماده خدمت می باشد.

یکی از دلایل رایج عدم کارکرد کولر برلیانس ، تمام شدن گاز کولر می باشد ، تکنسین کاراک با دقت علت را بررسی می نمایند و اگر دلیل خرابی کولر اتمام گاز باشد ، آن را پر می نمایند .

تعمیر کولر برلیانس کراس در تعمیرگاه کاراک
تعمیر کولر برلیانس کراس

* نشت یابی کولر برلیانس کراس 

در صورتی که گاز مبرد کولر شما کاهش یافته و یا کم شده باشد ، علت آن نشتی این گاز می باشد که سبب مختل شدن کارکرد کولر برلیانس کراس می شود . برخی دلایل نشتی شامل موارد زیر است :

  1. زمان کارکرد کولر
  2. محبوس نبودن گاز مبرد
  3. رطوبت
  4. خسارت و آسیب های ناشی از تصادف و عوامل جاده ای

خدمات نشت یابی و تعمیر آن برای خودرو برلیانس کراس در تعمیرگاه کاراک قابل انجام می باشد .

مطالب مرتبط : صداگیری برلیانس کراس در مرکز کاراک 

* تعمیر بخاری برلیانس cross 

خرابی بخاری برلیانس کراس علاوه بر اینکه محیط سردی را در خوردویتان ایجاد می کند ، بلکه سبب بخار گرفتن شیشه ها شده و رانندگی را سخت و خطرناک می کند . برخی دلایل خراب شدن بخاری خوردو به شرح زیر می باشد :

  1. خرابی ترموستات
  2. کافی نبودن میزان آب موتور
  3. ایراد در فن رادیات
  4. جرم گرفتگی رادیاتور
  5. شیر کنترل بخاری
  6. نشتی آب

تعمیر بخاری برلیانس کراس در مرکز کاراک با کیفیت و دقت بالایی قابل انجام است .

* تعمیر و تعویض رادیات بخاری برلیانس کراس  

درصورتی که مایع خنک‌کننده حاوی مقدار کافی ماده ضدیخ (که ویژگی ضد رسوبی نیز دارد ) نباشد، به مرور رسوبات موتور وارد لوله‌ها و مجارب رادیاتور بخاری شده و باعث گرفتگی مسیر عبور آب داغ از میان آن می‌شود. بنابراین رادیاتور بخاری به دلیل کاهش شدت و یا عدم جریان آب داغ، نمی‌تواند گرمای کافی جهت افزایش دمای هوای دمیده شده به داخل اتاق را فراهم کند.

متخصصین مجموعه کاراک پس از بررسی رادیات بخاری شما  و عیب یابی آن ، بسته به مشکل موجود اقدام به تعمیر و یا تعویض رادیات بخاری برلیانس کراس شما می نمایند .

* تعمیر دزدگیر برلیانس کراس 

روشن شدن بی دلیل  دزدگیر برلیانس کراس شما در طول شب آزاردهنده است ،  نه تنها خواب شما را بر هم می زند ،  بلکه همسایه ها را نیز  عصبانی می کند. مشکلات سیستم دزدگیر ، مانع این می شود که اگر واقعا در حال دستبرد به ماشینتان هستند ، متوجه آن شوید .

برخی از دلایل خرابی دزدگیر برلیانس کراس شما عبارتند از:

  • سنسورهای معیوب
  • باتری ضعیف
  • مشکلات سیم کشی

در حالی که  تنظیم مجدد ECU می تواند اکثر مشکلات را برطرف کند،  ممکن است خودرو برای رفع این مشکل به خدمات تخصصی تری نیاز داشته باشد. در تعمیرگاه برق خودرو کاراک ، خدمات تعمیر دزدگیر برلیانس کراس قابل ارائه می باشند .

* تعمیر کندی شیشه بالابر برلیانس کراس و تقویت آن

بسیاری از وسایل نقلیه دارای یک بالابر اتوماتیک و برقی با موتور الکتریکی کوچکی هستند که با هر بار فشردن کلید فعال می شود. وقتی متوجه شدیم که نمی توانیم به طور معمول شیشه ها را بلند یا پایین بیاوریم چه کنیم؟
برخی از مشکلاتی که رانندگان با شیشه های خود دارند عبارتند از:

  • شیشه ها تا نیمه بالا یا پایین می روند
  • شیشه ها بالا و یا پایین نمی روند
  • پنجره ها در هنگام رانندگی باز می شوند
  • پنجره ها به کندی بالا و پایین می روند

در صورتی که در خودرو برلیانس کراس شاهد چنین مشکلاتی بودید ، می توانید با مراجعه تعمیرگاه کاراک مشکل را حل نمایید.

 * تعمیر برق دزدی برلیانس cross 

برق دزدی یکی از عیب های نسبتاً رایج در خودروهاست که در صورت بروز، درصدی از شارژ باتری را در مدت زمان مشخصی تخلیه می کند در نتیجه باتری خودرویی که دارای برق دزدی است پس از چند ساعت تقریباً تخلیه می شود. مدت زمان تخلیه ی باتری به شدت برق دزدی (شدت جریان کشی) و ظرفیت باتری وابسته است.

در صورت که شاهد افت ناگهانی باتری برلیانس کراس خود بودید ، برای کارشناسی و تشخیص و همچنین رفع مشکل ، می توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید .

* تعمیر گاز نخوردن برلیانس کراس ، در آغاز و در حین حرکت 

از اصلی ترین و اولین دلیل احتمالی برای گاز نخوردن برلیانس کراس ، می توان به وجود مشکل در ایسیو اشاره نمود . در صورتی که ایسیو خودروهای انژکتوری دچار مشکل باشد ، احتمال گاز نخوردن خودرو بالا می رود .

یکی دیگر از دلایل احتمالی برای گاز نخوردن برلیانس کراس ، معیوب بودن فیلتر هوا یا گرفتگی آن می باشد ، در این شرایط هوا کافی به موتور نمی رسد و خودرو گاز نمی خورد .

در صورتی که شاهد مشکل گاز نخوردن در برلیانس کراس خود در حین حرکت و یا در آغاز حرکت بودید ، کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید تا همکاران ما در مجموعه کاراک شما را راهنمایی نمایند :

09128079698 و 02177438544

* تعمیر دل دل کردن یا ریپ زدن برلیانس cross 

ریپ زدن یا دل دل کردن خودرو برلیانس ، به شرایطی گفته می شود که خودرو دچار لرزش های ریز و درشتی می شود که قابل کنترل نیستند .  اگر برلیانس کراس شما دائما در حال ریپ زدن است ، احتمالا راه خروج دود مسدود شده است . برخی دیگر از دلایل دل دل کردن برلیانس کراس شامل موارد زیر می باشد :

  1. مدار جرقه کار نمی کند
  2. معیوب بودن شمع ها
  3. خالص نبودن و یا کمبود بنزین
  4. آلوده بودن محفظه احتراق
  5. داغ شدن بیش از حد خودرو

تعمیر ریپ زدن برلیانس کراس در مرکز کاراک قابل انجام است .

تعمیر بدکارکردن برلیانس کراس
تعمیر بدکارکردن خودرو

* تعمیر بد کار کردن خودرو  برلیانس کراس 

بد کار کردن موتور خودرو می‌تواند به علت موارد مختلفی باشد ؛ در این حالت هنگامی که موتور ماشین در حال کار کردن است خودرو احساس سخت و خشن کار کردن را می‌دهد. حتی خودرو در سرعت کمتر از حد معمول دارای هرزگردی می‌شود که این موضوع نشانگر RPMهای ناهماهنگ است.  ممکن است به هنگام رانندگی ایجاد صدای لرزش کند.

با این که سخت کار کردن موتور به نظر یک مشکل کوچک می‌آید. اما این موضوع اغلب نشانگر یک مشکل بزرگتر مرتبط با موتور خودرو است و باید هرچه سریعتر برای رفع آن به یک مکانیک مجرب مراجعه نمایید . تعمیرگاه کاراک با ارائه خدمات ارزنده در این زمینه آماده خدمت رسانی به شماست .

مطالب پیشنهادی : تقویت خودرو برای بهبود عملکرد

* تعمیر ایسیو برلیانس کراس 

ایسیو برلیانس کراس ريال مغز متفکر و کامپیوتر خودرو است که اعمال قسمت های مختلف خودرو را کنترل می نماید ، ایسیو اطلاعات را از سنسور های مختلف دریافت نموده و پاسخ درستی براساس اطلاعات به آنها می دهد . در صورت خرابی ایسیو مشکلات بسیاری گریبان خودرو شما را می گیرید ، در صورت مشاهده هر یک از نشانه های زیر بهتر است هر چه سریعتر به مرکز کاراک بیایید تا پیش از بزرگ شدن مشکل ایسیو خودرویتان آن را بر طرف نماییم :

  1. پس از ریست ایسیو چراغ چک روشن می ماند
  2. پرش خودرو روی دنده معکوس شروع می شود
  3. خاموش شدن موتور بدون دلیل
  4. از دست دادن ظاهری جرقه
  5. از دست دادن ظاهری پالس تزریق یا پمپ سوخت
  6. گرمای بیش از حد ECU

* تعمیر ایربگ برلیانس cross  

اگر برلیانس کراس شما ضربه بزرگی را متحمل شود که باعث باز شدن ایربگ گردد یا خودرویی بخرید که ایربگ آن باز شده باشد، ریست کردن ایربگ یا تعویض آن امری ضروری خواهد بود .

علاوه بر ضربه ، ممکن است ایربگ خودرو شما دچار مشکلاتی نیز باشد ؛ در تعمیرگاه کاراک با بررسی دقیق خودروی شما به عیب یابی ایربگ شما می پردازیم و پس از یافتن اعلام هزینه و رضایت شما ، اقدام به تعمیر ایربگ برلیانس کراس می نماییم .

* تعویض شمع خودرو برلیانس کراس 

یکی از قطعات حیاتی و ضروری خودرو شمع می باشد که در صورت خرابی ، مشکلات بسیاری به همراه خواهد شد . شمع ماشین یکی از قطعات مصرفی خودرو برلیانس کراس شما می باشد که نقش اساسی در احتراق  و جرقه ایفا می کند . برخی نشانه های خرابی این قطعه مهم به شرح زیر است :

  1. افزایش مصرف سوخت
  2. بروز مشکل در شتابگیری
  3. تغییر رنگ و کدر شدن شمع ها
  4. عدم ایجاد جرقه

برای اطمینان از سالم بودن شمع برلیانس کراس خود و همچنین تعویض آن می توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک مراجعه نمایید .

تعویض شمع برلیانس کراس
تعویض شمع ماشین

* تعویض وایر برلیانس کراس  

وایرهای شمع نقشی اساسی در سیستم برقی برلیانس کراس دارد. هنگامی که وایرها خراب شوند، چندین علائم که نشان دهنده معیوب بودن احتراق موتور است را مشاهده خواهید کرد که ممکن است عدم پیگیری علت این علائم و عدم رفع به موقع آنها منجر به مشکلات مهمتری شود. علائم خرابی وایر برلیانس کراس عبارت اند از :

  1. از کار افتادن موتور
  2. سوء عملکرد موتور
  3. کاهش قدرت موتور
  4. سخت استارت خوردن ماشین
  5. مکث یا وقفه در دور گرفتن موتور
  6. کم و زیاد شدن دور موتور یا موج دار شدن شتاب های موتور
  7. بد کار کردن موتور در حالت درجا یا سر و صدای زیاد در دور پایه موتور
  8. روشن شدن چراغ چک موتور
  9. خرابی نوک شمع
  10. وجود پارازیت روی امواج رادیو و GPS
  11. برق دار بودن بدنه یا قطعات فلزی ماشین

در صورتی که هریک از این علائم را در خودرو برلیان خود مشاهده نمودید ، برای تعویض وایر شمع خودرویتان اقدام نمایید . تعمیرگاه برق خودرو کاراک ، خدمات تعویض وایر شمع را برای رانندگان عزیز انجام می دهند.

* تعویض کوئل برلیانس کراس 

علائم خرابی کوئل برلیانس کراس متفاوت است، خوب استارت نخوردن خودرو، نشت روغن، افزایش مصرف سوخت، خوب کار نکردن موتور برخی از رایج ترین نشانه های خراب شدن کویل می باشند. در صورتی که با چنین نشانه هایی در خودرو خود مواجه شدید ، برای تعویض کوئل برلیانس کراس به مرکز کاراک مراجعه  نمایید .

* تعویض سوزن انژکتور برلیانس cross 

سوزن انژکتور برلیانس کراس وظیفه دارد تا سوخت را به صورت کاملاً پودری در داخل محفظه احتراق پاشش کند. پاشش بر روی سوپاپ هوا در زمان مکش انجام می شود که میزان پاشش توسط ECU بصورت زمانبندی صورت می پذیرد. سوزن انژکتور یک قطعه مصرفی است و پس از مدتی استفاده ، با توجه به کیفیت سوخت و نحوه رانندگی دچار مشکلاتی می شود .

تعویض سوزن انژکتور برلیانس کراس در کاراک قابل انجام می باشد.

* تست سوزن انژکتور توسط دستگاه 

در صورتی که در خودرویتان مشکلاتی به وجود آمده که احتمال می دهید علت آنها خرابی سوزن انژکتور باشد ، ما در تعمیرگاه کاراک با استفاده از دستگاه تست سوزن انژکتور برلیانس کراس شما را انجام می دهیم تا از سلامت و یا خرابی این اجزا اطمینان پیدا کنیم .

* تعویض سنسور اکسیژن برلیانس کراس

سنسور اکسیژن برلیانس کراس ، قطعه ای است که به وسیله آن نسبت اکسیژن به سوخت اندازه گیری شده و این میزان به ایسیو خودرو انتقال داده می شود. با این حساب می توان گفت که خرابی سنسور اکسیژن در زمینه سوخت رسانی، میزان مصرف سوخت، شتاب خودرو، ضریب آلایندگی و غیره مشکلاتی جدی را به وجود خواهد آورد و حتما لازم است که نسبت به این قطعه توجه کافی صورت بگیرد.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک ، خدمات مربوط به تعویض سنسور اکسیژن قابل انجام است .

تعمیر سنسور اکسیژن برلیانس کراس
تعمیر سنسور اکسیژن

* رفع عیوب خطای سنسور اکسیژن برلیانس cross 

در صورتی که مدار سنسور اکسیژن باز شود ، مثلا سیم آن قطع شود ؛  یا اتصالی کند و یاسنسور خراب شود و مقداری خارج از محدوده ولتاژ کاری نشان دهد، معمولا یک کد خطا تولید خواهد کرد که چراغ چک  برلیانس کراس شما را روشن خواهد کرد.

با متصل شدن به ECU و خواندن کد خطا می توان به خرابی سنسور اکسیژن پی برد. همچنین ممکن است سنسور اکسیژن خودرو ولتاژ نادرستی در خروجی تولید کند و پیام اشتباهی به سیستم کنترل سوخت ارسال نماید، اما به این دلیل که عدد آن در محدوده مجاز است، کامپیوتر خودرو به خرابی آن پی نبرد.

در تعمیرگاه کاراک تمامی خدمات مربوط به عیب یابی و  رفع خطای سنسور اکسیژن برلیانس کراس قابل انجام است .

* رفع خطای کاتالیزور برلیانس کراس 

به مرور زمان و پس از مدتی استفاده از ماشین ، کاتالیست آن دچر گرفتگی می شود ؛ مالکان خودرو در عوض تعویض این قطعه ، اقدام به تخلیه آن می نمایند و یا از هدرز برای افزایش شتاب خودرویشان استفاده می کنند که موجب خطای کاتالیست در ماشین می شود . در صورتی که در برلیانس کراس خود شاهد بروز خطای کاتالیست بودید ، می توانید برای رفع مشکل به تعمیرگاه کاراک مراجعه نمایید .

* دیاگ خودرو برلیانس cross 

دیاگ برلیانس کراس ، تست عیب‌یابی خودرو ، تجزیه و تحلیل دیجیتالی سیستم‌ها و اجزای مختلف ایسیو خودرو شما است. وسایل نقلیه مدرن بسیار دیجیتالی تر از آن چیزی هستند که مردم ممکن است از آن مطلع باشند. نرم‌افزار تخصصی هر زمان که موتور خودروی شما روشن می‌شود کار می‌کند تا بر ویژگی‌های مختلف نظارت کند و گزارش‌های داده‌ای را ایجاد کند که سپس می‌توان آن‌ها را در طول تست عیب‌یابی خودرو جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کرد.

در دیاگ خودرو ، اجزا و سیستم‌های خودروی شما را اسکن می شوند تا مشکلات قطعاتی مانند موتور، گیربکس، مخزن روغن، دریچه گاز و بسیاری موارد دیگر بررسی شوند.

در مرکز کاراک دیاگ انواع خودروهای ایرانی و خارجی از جمله برلیانس کراس قابل انجام است .

رفع دریچه گاز برلیانس کراس در مرکز کاراک
رفع دریچه گاز برلیانس کراس

* رفع خطا دریچه گاز برلیانس کراس

در بعضی مواقع در خودروهای با دریچه گاز برقی که دچار خطای دریچه گاز می‌شوند چراغ چک خودرو روشن شده و دور موتور بالا نمی‌رود. این خطا گاهی با یک‌بار باز و بسته کردن سوئیچ، ایراد طور موقت برطرف می‌گردد و برای مدت کوتاهی چراغ چک خاموش می‌شود .

اما مشکل همچنان باقی‌مانده که برای رفع این مشکل اکثر تعمیرکاران به تعویض دریچه گاز یا پدال گاز فکر می‌کنند ،  در تعمیرگاه کاراک برای عیب‌یابی صحیح در ابتدا به‌صورت دقیق عیب را شناسایی و با اطمینان از اینکه عیب در کدام قسمت است، به رفع آن  می پردازیم.

 * رفع خطا مپ سنسور برلیانس کراس 

ایسیو خودرو برلیانس کراس ، میزان سوخت مورد نیاز برای احتراق و همچنین و باز و بست دریچه هوا را با استفاده از اطلاعات به دست آمده از مپ سنسور تعیین می کند. در صورتی که مپ سنسور خودرو دچار مشکل شود ، ممکن است خرابی های بزرگی را در اتومبیل شما به وجود آورد. اگر هریک از نشانه های زیر را در خودرویتان مشاهده کردید ، بهترین راه مراجعه به مرکز کاراک برای رفع مشکل می باشد :

  1. ریپ زدن و سه کار کردن خودرو
  2. لرزش خودرو در حالت های نرمال
  3. دوده گرفتن سر شمع ها
  4. کاهش قدرت موتور به صورت ناگهانی
  5. افزایش مصرف سوخت

* رفع مشکل استپر موتور برلیانس cross 

استپر موتور ، نقش اصلی در خاموش نشدن خودرو در دور آرام را برعهده دارد . خرابی استپر باعث می شود تا خودرو برای کارکرد درجا دچار مشکل شود . علائم خرابی اسنپر برلیانس کراس به شرح زیر می باشد :

  1.  بالا بودن دور موتور خودرو پس از روشن شدن
  2. خاموش شدن خودرو در زمان رها کردن ناگهانی پدال گاز
  3. کاهش شدید دور موتور خودرو در زمان روشن شدن کولر
  4. عدم پایداری کلی دور موتور خودرو

تعمیر استپر موتور برلیانس کراس در مرکز کاراک  توسط متخصصین مجرب و حرفه ای قابل انجام می باشد .

* رفع مشکل سنسور دور موتور برلیانس کراس

سنسور دور موتور از این جهت که به صورت لحظه ای دور موتور را به ECU گزار می دهد ، در گردش خودرو نقش مهم و اساسی ایفا می کند . خرابی سنسور دور موتور برلیانس کراس اغلب به دلیل سوختگی و یا کثیفی و جرم گرفتن این اتومبیل می باشد . در تعمیرگاه کاراک ابتدا خودرویتان را عیب یابی نموده و پس از یافتن علت اقدام به تعمیر سنسور دور موتور برلیانس کراس شما می نماییم .

 * رفع بد روشن شدن برلیانس در صبح 

یکی از رایج ترین دلایل بد روشن شدن برلیانس کراس در اول صبح ، نیاز به تنظیم موتور این خودرو می باشد ، همچنین در برخی موارد خودرو درهوای سرد صبح ها به محض روشن شدن خاموش میشود به معنای دیگر ساسات نمیکند و باید پا روی پدال نگه داشته شود و…..

در تعمیرگاه کاراک ابتدا خودرو شما کارشناسی می شود و پس از یافتن علت ، متخصصین مجرب ما اقدام به رفع مشکل می نمایند.

* رفع خطای احتراق ناقص برلیانس کراس 

احتراق ناقص در موتور برلیانس کراس  می تواند مانند بسیاری از مشکلات دیگر وسیله نقلیه با علائم مشابه با سایر موارد بروز کند. اولین قدم برای تشخیص مشکل، بررسی سیستم سوخت رسانی و جرقه است. برای این کار باید در اولین فرصت به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید تا خودروی شما توسط دستگاه دیاگ و به دست کارشناسان مجرب مورد بررسی قرار گیرد. به صورت کلی نشانه های  احتراق ناقص خودرو به شرح زیر می باشد :

  • کاهش قدرت و لرزش پیشرانه
  • سر و صدا غیر عادی
  • بوی غیر عادی
  • روشن شدن چراغ چک
  • افزایش دود خودرو

 * رفع مشکل آلایندگی برلیانس کراس در معاینه فنی 

یکی از رایج ترین دلایل مردودی در معاینه فنی تست آلایندگی می باشد . عدم‌تعويض يا عدم‌نصب قطعاتي مانند كاتاليست و كنيستر سبب مي‌شود كه ميزان گازهاي آلاينده در خودرو‌ها رو به افزايش بگذارد. قبل از رفتن به مراكز معاينه فني، از وضعيت اين ۲ قطعه مطمئن شويد. در ضمن تنظيم موتور هم در تنظيم گازهاي خروجي بسيار تأثيرگذار است.

تمامی خدمات برای رفع مشکل آلایندگی در مرکز کاراک قابل ارائه می باشد .

تعمیرات برقی خودرو
تعمیرات برقی برلیانس کراس
ما متخصصین برق و سیم کشی خودروهای ایرانی و خارجی را در مجموعه خود داریم که برند های مختلف خودرو را را تعمیر نمایند ،  تعمیرات برقی برلیانس کراس از جمله خدمات پر درخواست و موفق این مجموعه می باشد . برای ارتباط با کاارک کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02133176043 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

در تعمیرگاه کاراک ، مشتریان در محل راحت تعمیرگاه استراحت می‌کنند و خودرو آنها توسط کارشناسان مجرب تعمیر می‌گردد .

  • آدرس :  تهران – خیابان دماوند – نرسیده به تهرانپارس – جنب پمپ بنزین 104
  • شماره تماس تعمیرگاه کاراک02177438544 

بعضی مشکلات برلیانس کراس مثل دیر روشن شدن خودرو در هنگام صبح ، کپ اولیه و تنبل بودن توسط ریمپ ایسیو برلیانس کراس برطرف می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید :

ریمپ ایسیو برلیانس کراس در مرکز کاراک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *