تعمیرگاه Airbag

تعویض ایربگ bmw 330 پس از تصادف در تعمیرگاه ایربگ کاراک

تعمیرات ایربگ خودرو

رفته رفته با گذر زمان و وجود سوانح بی شمار رانندگی وجود ایربگ در خودرو حیاتی تر پاز قبل می‌شود و رانندگان بایستی به این سیستم مهم ایمنی در خودرو که همواره جان افراد زیادی را نجات داده است و از بروز خسارت‌های جانی زیادی جلوگیری کرده است، توجه زیادی داشته باشند. در این مطلب شما را با نمونه کارهای تعمیر ایربگ  بی ام و 330 آشنا می‌کنیم و توضیحات لازم پیرامون تعویض ایربگ ها پس از تصادف به شما داده می شود.

 

تعمیرات ایربگ خودرو خارجی

تعمیرگاه ایربگ کاراک

 

همانطور که می دانید در صورت بروز مشکل در ایربگ خودرو ، چراغ ایربگ روشن می‌شود و شما را در جریان وجود ایراد و مشکل قرار می دهد. روشن شدن چراغ ایربگ دلایل زیادی دارد که قبلا در مقاله ای جدا به صورت مفصل توضیح داده شده است، اما در هر صورت مطلبی که پس از روشن شدن چراغ ایربگ مهم است و باید نسبت به آن توجه ویژه شود اینست که در صورتی روشن شدن چراغ ، ایربگ های خودرو شما عمل نخواهند کرد و بایستی به یک تعمیرگاه ایربگ مراجعه نمایید و کارشناسان با دستگاه های مخصوص و ویژه ای خودرو شما را عیب یابی و سپس رفع عیب نمایند.

در برخی از موارد در صورت بروز تصادف ایربگ های خودرو باز می شوند و عمل می کنند. در چنین شرایطی تعمیر ایربگ بسیار پیچیده تر است و هزینه سنگین تری دارد چرا که بایستی ایربگ های جدیدی خریداری نمایید و جایگزین ایربگ های قبلی نمایید. این هزینه در خودروهای ایرانی بسیار پایین تر از خودروهای خارجی است، اما در هر صورت کاری که ضروری و واجب است و برای حفظ خود و سرنشینان خودرو بایستی انجام دهید تعویض ایربگ های خودرو پس از تصادف است. اینکه در هنگام تصادف با چه شدتی برخورد کرده باشید و چه تعداد از ایربگ های خودرو عمل کرده باشند نقش مهمی در مشخص شدن هزینه تعویض ایربگ خودرو دارد. پس در صورتی که می خواهید اطلاع داشته باشید از هزینه تمام شده تعویض ایربگ هنگام تماس گرفتن با تعمیرگاه کاراک حتما تعداد ایربگ عمل کرده را اطلاع دهید.

 

تعمیر ایربگ بی ام و 330

تعمیرگاه ایربگ خودرو

 

تعویض ایربگ بی ام و 330 پس از تصادف

در صورتی که پس از تصادف ایربگ های خودرو شما عمل کرده باشد بایستی مراحل زیر را انجام دهید :

  1.  هزینه صافکاری بی ام و 330
  2.  هزینه نقاشی bmw330
  3.  هزینه کیسه ایربگ 
  4.  اجرت تعویض کیسه ایربگ راننده 
  5.  اجرت تعویض کیسه ایربگ شاگرد
  6.  صداگیری داشبورد bmw330
  7.  اجرت خام کردن یونیت ایربگ bmw330
  8.  در بعضی مواقع که کمربندها قفل باشند بایستی شبیه ساز نصب گردد و یا جفت کمربند خریداری شود.

هزینه خام کردن یونیت ایربگ BMW 330 تنها با فرستادن عکس یونیت ایربگ به واتساپ به شماره 09128079698 قابلیت قیمت دهی دارد، دلیل آن تنوع در سریال‌ها و سخت افزار یونیت ایربگ این خودروها می‌باشد.

یونیت ایربگ چیست ؟ 

یونیت ایربگ یا ماژول ایربگ یک قطعه الکترونیکی است که سیستم کیسه هوا را کنترل می کند و با وجود تعداد متعدد ایربگهای خودرو ماژول ایربگ یکی است. در صورت بروز تصادف کد خطایی در یونیت ایربگ ذخیره می‌شود که تا وقتی کد خطای تصادف پاک نشود ، چراغ های ایربگ روشن هستند و خطا نشان می دهند. این کد خطا با دستگاهای دیاگ معمولی قابل پاک شدن نیستند و بایستی حتما نزد یک تعمیرگاه ایربگ ببرید و درخواست خام کردن یونیت ایربگ دهید.

یونیت ایربگ خام شده دوتا مزیت مهم دارد که یکیش فابریکی بودن قطعه مورد نظر است و لازم نیست قطعه فابریکی خودروتون و عوض کنید و دومیش اینست که هزینه تمام شده خام کردن ایربگ بسیار کمتر از هزینه ای است که برای خرید قطعه جدید می خواهید بدهید.

البته در برخی موارد امکان خام کردن یونیت ایربگ وجود ندارد و آن هم زمانی است که شدت تصادف و سانحه به قدری بوده باشد که باعث شکستگی و آسیب به ماژول ایربگ شده باشد.

آیا می توان با خودرویی که چراغ ایربگ آن روشن است رانندگی کرد ؟

رانندگی با چراغ ایربگ روشن ایمن نیست. وقتی چراغ روشن است ، به این معنی است که در سیستم کیسه هوا مشکلی وجود دارد. وقتی مشکلی در سیستم وجود داشته باشد ، در صورت تصادف کیسه های هوا عمل نخواهند کرد. و توصیه می شود در اسرع وقت مشکل را برطرف کنید. اگر کیسه های هوا در هنگام تصادف عملکردی نداشته باشند ، ممکن است منجر به فوت یا جراحات جدی شوند.

وقتی چراغ ایربگ روشن می شود ، به این معنی است که در سیستم کیسه هوای شما خطایی رخ داده است، دلیل این روشن شدن می تواند از جمله از کار افتادن کیسه هوا ، اشکال در سیمکشی ، اتصالات خراب یا یونیت ایربگ معیوب باشد. برای یافتن مشکل ، ساده ترین راه بررسی حافظه کامپیوتر خودرو با استفاده از دیاگ است.

 

تعمیرگاه ایربگ خودرو

تعمیرات ایربگ BMW 330

 

آدرس تعمیرگاه ایربگ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به تهرانپارس

شماره تماس :

09128079698

02177438544

 

تعمیرات ایربگ

 

 

 

تعمیرات ایربگ BMW 330 در تعمیرگاه ایربگ کاراک برای موارد زیر ارائه می‌گردد:

  • ریست ایربگ یا همان خام کردن ایربگ بی ام و 330

  • تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار ) BMW330

  • تعمیر فلت ایربگ BMW 330

  • تعویض ایربگ بی ام و 330

  • تعمیر سیم‌کشی ایربگ بی ام دبلیو 330

  • تعویض کمربند یا پیش کشنده

  • تعمیرات برنامه‌ای ایربگ

  • نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند

  • تعمیر مودول ایربگ ( ماژول )

برای درخواست مشاوره تعمیر ایربگ بی ام و 330 خود فرم زیر را پر نمایید :

فرم درخواست تعمیرات airbag

برای تعمیر ایربگ خودروهای داخلی و خارجی می توانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *