باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیر برقی چانگان CS35 | باطری سازی چانگان CS35 | کاراک

تعمیر برقی چانگان CS35

چانگان CS35 به لطف طراحی مناسب، استهلاک منطقی و پشتیبانی گروه خودروسازی سایپا توانست آمار فروش مطلوبی را در بازار ایران تجربه کند و با کمترین حاشیه به عنوان یک کراس‌اوور نسبتاً ارزان و مردمی شناخته شود، اما شروع تحریم های صنعت خودروسازی باعث شد تا خیلی زود یعنی در سال 1398 همکاری سایپا و چانگان به پایان برسد و به دنبال آن تولید CS35 متوقف گردد. متاسفانه علیرغم عدم عرضه نسخه‌های جدید، شاهد افزایش قیمت نمونه‌های صفرکیلومتر باقی‌مانده CS35 هستیم که با توجه به حضور رقبای تولید روز، این گرانی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. البته رضایت نسبی مالکین باعث شده که محصول محبوب چانگان علیرغم ترک بازارمان همچنان طرفداران خاص خودش داشته باشد اما افزایش قیمت‌های اخیر، کار فروش ماشین در بازار دست‌دوم‌ها را مقداری دشوارتر از قبل نموده است.

 

مطالبی که خواهید خواند :

 

 

تعمیرات برق خودرو چانگان سی اس 35 در تعمیرگاه کاراک

برق خودرو مجموع عناصر و تجهیزاتی است که راه‌اندازی و حرکت خودرو را بعهده دارند؛ که متشکل از: مولدهای برق مانند: کویل – توزیع کننده‌ها مانند: شبکه‌ سیم‌کشی برق – منابع ذخیره برق، مانند: باتری –  تجهیزات مصرف کننده مثل‌: چراغ‌ها، سیستم شمع‌ها، پمپ بنزین و غیره می‌باشد؛ بنابراین برای تعمیر برق خودرو چانگان سی اس 35 باید به‌سراغ متخصصین با تجربه در این زمینه مراجعه کنید.

برق خودرو چانگان CS35 به دو دسته کلی کامپیوتر و سیستم برق‌رسانی تقسیم می‌شود، همه قطعات زیر جزء سیستم برق رسانی خودرو به شمار می‌آیند:

شمع، وایر شمع، دینام، باتری، دلکو، کوئل، کنترل کننده‌ها، فیوزها، سوکتها، مدارهای الکتریکی.

اگر دقیقا نمی‌دانید که در ابتدا مشکل خودروی شما برقی است یا مکانیکی، بهتر است ابتدا عیب‌یابی خودرو را توسط دیاگ انجام دهید، سپس با توجه به نظر کارشناسی متخصص برای تعمیر و یا اصلاح مشکل اقدام کنید.

علائم نشان دهنده مشکل در سیستم برق‌رسانی خودرو چانگان CS35

ماشین به خوبی استارت نمی‌خورد.
ماشین استارت می‌خورد اما، موتور شروع به کار نمی‌کند.
یکی از نشانه‌های خراب بودن باتری، عدم استارت زدن خودرو است.
وقتی چراغهای ماشین خاموش و روشن نمی‌شوند.
وقتی فیوزها مدام ذوب می‌شوند یا به اصطلاح آب می‌شوند.

امروزه مراکز تعمیر بسیار زیادی وجود دارند که باعث شده اند تا امکان برطرف کردن مشکلات موجود در برق خودروهای چانگان به راحتی امکان‌پذیر گردد. ولی متاسفانه تمامی مراکز امکان توانایی تشخیص و رفع مشکلات موجود در برق خودروهای چینی را ندارند و به گونه‌ای به خاطر اینکه روند کار در اکثر مراکز تعمیر به یک صورت است و برحسب اطلاعات قدیمی کار می‌کنند، به همین دلیل اکثر این مراکز توانایی تعمیر خودروهای چینی را به بهترین نحو ممکن را ندارند.

در واقع همیشه از مهمترین مشکلات صاحبان خودروهای چینی مثل چانگان این می باشد که به راحتی نمی توانند محل تعمیر معتبری و افراد مطمئن را جهت رفع مشکلات موجود در خودرو شان را پیدا کنند. در واقع اگر صاحبان خودروهای چینی در انتخاب محل تعمیر دقت داشته باشند در این حالت مطمئن باشید که می‌توانند با هزینه پایین و مناسب تمام خدمات را به صورت تضمین شده دریافت کنند.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک نوع خدماتی که در رابطه با برق خودرو ارائه می‌گردد بسیار متنوع است. در واقع با کوچکترین ایرادی در رابطه با ریپ زدن ، بالا رفتن دور موتور خودرو ، روشن نشدن موتور با استارت ، کم شدن شتاب خودرو ، روشن و خاموش شدن اتومبیل ، روشن نشدن خودرو در هوای سرد و …. می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید. هر گونه تعمیرات برقی چانگان CS35 در این مرکز با ضمانت و گارانتی ارائه می‌گردد.

خدمات باطری سازی چانگان CS35 در مرکز کاراک

باتری خودرو چانگان سی اس 35 یکی از مهمترین قطعات فنی به شمار می رود که انرژی الکتریکی مورد نیاز خودرو را تامین می کند. این قطعه به ظاهر کوچک و ساده، نیازمند مراقبت و توجه در نگهداری است. باتری خودرو چانگان به دمای هوا حساس است. یکی از علل خرابی باتری حرارت بالای موتور خودرو است. باتری اکثر خودروها در کنار موتور جانمایی شده است. این مساله باعث تبخیر سریع‌تر الکترولیت یا آب‌ اسید باتری‌ ها می‌شود. در نتیجه باتری حالت عایقی هم پیدا کرده و الکترون های کمتری از خود عبور می‌دهد. همچنین حرارت موتور باعث خرابی صفحات باتری و خورندگی آن  می‌شود. این مساله نیز باعث خرابی باتری خواهد شد.

دلایل خالی شدن شارژ باتری خودرو

برای اینکه از خالی شدن شارژ باطری خودرو چانگان سی اس 35 جلوگیری شود، لازم است راهکارهایی را در ذهن داشته باشید و به آن ها توجه کنید. گاهی اوقات باطری خودرو به‌طور مداوم دچار ایراد می‌شود. در این حالت می‌توان گفت که به احتمال زیاد باتری خراب شده و باید تعویض شود. اما خراب یا خالی شدن باتری دلایل متفاوتی دارد که اگر از آنها مطلع باشید، می‌توانید تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری کنید و طول عمر باتری خودرو را افزایش دهید.

1. روشن ماندن چراغ خودرو برای مدت طولانی
2. ضعیف و بی‌کیفیت بودن باتری
3. نقص در برق‌ کشی خودرو
4. اُکسید شدن اتصالات باتری
5. مشکل در دینام خودرو
6. هوای خیلی گرم یا خیلی سرد
7. کثیف بودن باتری

تعمیرگاه تخصصی باطری سازی کاراک ، انواع خدمات مربوط به خودروی چانگان سی اس 35 را به صورت تخصصی و تضمینی به شما ارائه می دهد. از جمله خدماتی که این مرکز برای باطری سازی چانگان CS35 ارائه می کند ، شامل موارد زیر است :

  • تعویض یا تعمیر دینام خودرو چانگان
  • تعویض تسمه دینام چانگان سی اس 35
  • تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن چانگان CS35
  • تعمیر چراغ های خودروی CHANGAN CS35
  • تعویض باطری خودرو چانگان سی اس 35
  • انجام باطری به باطری خودرو چانگان
  • تعمیر دزدگیر خودرو چانگان CS35
  • تعمیر شیشه بالابر چانگان سی اس 35
  • تعویض وایر و شمع های خودرو چانگان
  • سیم کشی خودرو چانگان
  • و …. 

برای اطلاع از هزینه های باطری سازی خودرو چانگان CS35 و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید.

 

باطری سازی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *