باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیر برقی پژو 2008 | باتری سازی پژو 2008 | کاراک

تعمیرات برقی پژو 2008

پژو 2008 یکی از محصولات به روز و مناسب پژو بود که پس از برجام جواز حضور در کشورمان را دریافت کرد تا امیدها برای جایگزینی خودروهای فرسوده موجود در بازار داخل، با گزینه‌های جدید و مدرن زنده گردد؛ این کراس‌اوور کامپکت تک‌دیفرانسیل توسط گروه ایکاپ ایران‌خودرو با همکاری پژو فرانسه به ایران راه یافت و با مشخصات فنی عالی و ایمنی بالا، از پتانسیل بسیار خوبی برای موفقیت برخوردار بود اما صد حیف که بازگشت مجدد تحریم‌های یکجانبه و بدقولی‌های همیشگی فرانسوی‌ها اجازه ادامه کار را از طرف وطنی سلب نمود تا خیلی زود مجبور به خداحافظی با این محصول (و دیگر تولیدات گروه ایکاپ) شویم. اکنون مدل‌های دست دوم و معدود نسخه‌های صفر کیلومتر باقی‌ماننده از پژو 2008 در مدل‌های تولیدی سال 1396 الی 1399 خورشیدی در کشور قابل خریداری هستند که حداقل از نظر فنی انتخاب مناسبی (در قیاس با رقبای قیمتی) به نظر می‌رسند، اما از نظر سطح آپشن شاید نتوانند انتظارات مشتریان را به طور کامل برآورده نمایند.

مطالبی که خواهید خواند :

تعمیرگاه برق خودرو پژو 2008

تعمیر برقی و باتری سازی پژو 2008

تعمیرگاه برق خودرو پژو 2008

سیستم برقی و باتری خودرو از جمله قسمت‌‌های مهم و تاثیرگذار خودرو پژو 2008 هستند. خودرو توسط سیستم جرقه زنی موتور روشن ‌می‌شود و کامپیوتر خودرو که وظیفه کنترل و تنظیم میزان سوخت، افزایش امنیت و برخی امکانات رفاهی در خودروهای مدل بالاتر را بر عهده دارد با برق کار ‌می‌کند.

سیستم روشنایی و راه اندازی اولیه پژو 2008 نیز به نیروی برق نیاز دارد. بنابراین خودروی شما از لحظه روشن شدن تا انتهای مسیر و قفل شدن و استفاده از دزدگیر با سیستم برق سر و کار دارد. از جمله اصلی ترین قطعات برقی خودرو پژو 2008 شامل باتری و دینام، سنسور اکسیژن، کویل، انژکتور، وایر شمع، کامپیوتر خودرو، لامپ ماشین، چراغ‌‌های خودرو و غیره است. باتری منبع اصلی تامین نیروی برق خودرو بوده و دینام وظیفه شارژ مجدد باتری را برعهده دارد.

تعمیرات برق خودرو پژو 2008 به بخش وسیعی از خرابی‌‌های اتومبیل مربوط ‌می‌شود. برخی از علائم مربوط به خرابی سیستم برق خودرو، از کار افتادن ناگهانی موتور به دلیل اشکال در سیستم جرقه زنی، از کار افتادن چراغ سقفی و سیستم صوتی، ضعیف شدن چراغ‌‌های خودرو، روشن شدن چراغ هشدار در کنار صفحه کیلومتر شمار، افت ولتاژ هنگام آمپر کشیدن باتری، دیر روشن شدن خودرو و نشتی اسید باتری ‌می‌باشند.

از جمله خدمات تعمیر برقی پژو 2008 که در تعمیرگاه خودرو کاراک انجام می شود به شرح زیر است :

  • تعمیر دینام
  • تعمیر استارت پژو 2008
  • تعمیر و تعویض سیم کشی پژو 2008
  • تعویض فیوز پژو 2008
  • تعمیر برف پاک کن پژو 2008
  • تعمیر برق دزدی پژو 2008
  • و …

عیب یابی تخصصی پژو 2008

مجموعه خدمات خودرویی کاراک با بهره گیری از پرسنل مجرب و ماهر که مهارت‌‌های فنی لازم را دارا بوده و توانایی درک نقشه‌‌های سیم کشی خودرو های مختلف را دارند و همچنین با اقداماتی از قبیل استفاده از سیستم‌‌های کامپیوتری عیب یابی در خودروهای جدید، بررسی و تست قسمت‌‌های الکتریکی، تعمیر و تعویض قطعات برقی خودرو، استفاده از نمودارهای برق خودروهای خاص جهت یافتن نقاط آسیب دیده و آزمایش نهایی پس از تعمیر، خدمات کامل و مطمئنی را در زمینه تعمیرات برق خودرو به مراجعین ارائه ‌می‌نماید.

تعمیرات سیم کشی خودرو پژو 2008

در تمامی خودروها جهت رساندن برق به مصرف کننده‌ها و کلا توزیع برق در خودرو از سیم استفاده می کنند ، تمامی سیم ها دارای روکش می باشند و در نتیجه برق را فقط در انتهای سیم به مصرف کننده می دهند. تقریبا تمام قطعات خودرو مصرف کننده هستند از جمله چراغ‌ها ، استارت ، فن بخاری و کولر ، چراغ های راهنما و ….

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات و تعویض سیم کشی پژو 2008 که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد.

خدمات باتری سازی پژو 2008 در تعمیرگاه خودرو کاراک

باتری خودرو اگر سالم باشد قابلیت شارژ و نگهداری شارژ را دارد و قادر است شدت جریان لازم برای روشن کردن موتور خودرو را تامین کند، باتری که خراب است نمی تواند مجدد شارژ شود و آن را در خود نگه دارد از طرفی نیروی لازم برای به حرکت درآورن موتور را ندارد بنابراین باید تعویض شود.

از مهمترین و سریع ترین راه تشخیص خرابی باتری خودرو عبارتند از:

  1. موتور هندل می زند اما روشن نمی شود.
  2. نه صدای هندل به گوش می رسد، نه استارت می زند، نه چراغ روشن می شود ونه اصلا برق پشت فرمان می آید.
  3. یک روز استارت می زند، یک روز استارت نمی زند.
  4. استارت زدن در هوای سرد خیلی سخت تر و زمانبر است.
  5. زیاد از روش باتری به باتری و اتصال ساز استفاده می کنید.
  6. زمانی که خودرو برای مدتی طولانی خاموش می ماند استارت نمی زند.

تعمیرگاه تخصصی باطری سازی کاراک ، انواع خدمات مربوط به خودروی پژو 2008 را به صورت تخصصی و تضمینی به شما ارائه می دهد. از جمله خدماتی که این مرکز برای باطری سازی پژو 2008 ارائه می کند ، شامل موارد زیر است :

  • تعویض یا تعمیر دینام خودرو پژو 2008
  • تعویض تسمه دینام پژو 2008
  • تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن پژو 2008
  • تعمیر چراغ های خودروی پژو 2008
  • تعویض باطری خودرو پژو 2008
  • انجام باطری به باطری خودرو 2008
  • تعمیر دزدگیر خودرو پژو 2008
  • تعمیر شیشه بالابر پژو
  • تعویض وایر و شمع های خودرو پژو
  • سیم کشی خودرو پژو 2008
  • و …. 

برای اطلاع از هزینه های تعمیرات برقی و باطری سازی خودروهای پژو 2008 و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید.

باطری سازی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *