باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیرات برقی دیگنیتی | باطری سازی فیدلیتی | کاراک

تعمیرات برق خودرو فیدیلیتی

یکی از قسمت های مهم خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی ، سیستم برق رسانی آن است. از طرفی باتری، قلب تپنده و مهم ترین عضو سیستم برق رسانی خودرو به شمار می آید. استارت خودرو از طریق برق صورت می گیرد و سوخت موتور بوسیله برق، اشتعال می یابد، از طرفی کامپیوتر خودرو (ECU) هم با برق کار می کند.

برق خودرو فیدیلیتی یکی از پیچیده ترین قسمت های خودرو می باشد که ما آن را به عنوان زیر مجموعه اتاق خودرو به حساب می آوریم، سیستم برق خودروهای دیگنیتی و فیدیلیتی روز به روز گسترده تر و پیشرفته تر می شود، چون از یک طرف سیستم های جدید و متنوع بر روی خودرو قرار می گیرند و به حجم سخت افزاری و سخت افزاری برق خودرو اضافه می شود و هم صنعت الکترونیک روز به روز پیشرفته تر می شود و طبیعتا این پیشرفت، در الکترونیک خودرو نیز اثرگذار خواهد بود زیرا با پیشرفت الکترونیک، تجهیزات الکترونیکی خودرو نیز پیشرفته تر خواهند شد.

مطالبی که خواهید خواند :

 

 

باطری سازی فیدلیتی

تعمیر برق خودرو فیدلیتی

 

تعمیرگاه تخصصی برق خودرو دیگنیتی و فیدلیتی

مجموعه ای از سیستم های الکتریکی و الکترونیکی که انرژی مورد نیاز خودروهای فیدیلیتی و دیگنیتی را تامین می کنند، اساس سیم کشی خودرو را تشکیل می دهند. سیستم برق خودرو، بسیار گسترده و حیاتی برای انجام بخش اعظم وظایف هر خودرو می باشد. این سیستم شامل سیستم های زیر مجموعه بسیار زیادی است که هرکدام وظایف خاصی دارند و به صورت مکمل با دیگر سیستم های برقی یا غیربرقی خودرو کار می کنند.

کارکرد دقیق همه این سیستم ها در مجموع موجب می شود تا انرژی ذخیره شده شیمیایی به صورت انرژی الکتریکی به دیگر قطعات برسد. هرگونه عیب و ایراد در این مجموعه موجب از دست رفتن عملکرد قطعات فنی خودرو می شود. در بسیاری از خودرو های امروزی می توان رد پای سیم کشی برق خودرو را دید.

برق خودرو زیر مجموعه ای از کابین خودرو است و یکی از سیستم های نسبتاً پیچیده اتومبیل می باشد. این سیستم هر روز در حال پیشرفت است و به طبع پیچیده تر می شود. باطری فیدیلیتی و دیگنیتی قلب تپنده آن به شمار می رود و با استفاده از این امکان خودرو شما روشن می شود.

مهم ترین کاربرد برق خودرو در خودرو فیدلیتی و دیگنیتی شامل موارد زیر می باشد :

  • روشن کردن چراغ های خودرو
  • بالا و پایین کردن شیشه ها
  • استارت زدن
  • چراغ های راهنما
  • دزدگیر خودرو
  • عملکرد سوییچ خودرو
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی

خدمات برق خودرو دیگنیتی و فیدیلیتی در تعمیرگاه تخصصی برق خودرو کاراک 

  1. تعمیرات برق انژکتور فیدلیتی
  2. تعمیر گاز نخوردن دیگنیتی
  3. تعمیر ریپ زدن دیگنیتی
  4. تعمیر دل دل کردن فیدلیتی
  5. باطری سازی فیدیلیتی
  6. تعمیرات ایسیو دیگنیتی
  7. تعمیر یونیت ABS فیدلیتی
  8. تعمیر ایربگ دیگنیتی
  9. تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM

نشانه‌های احتراق ناقص فیدلیتی و دیگنیتی شامل : 

  1. کاهش قدرت خودرو و لرزش خودرو به خصوص در حالت درجا، که در چنین شرایطی هر چقدر پدال گاز را فشار دهید از آنجایی که موتور نمی‌تواند به خوبی سوخت را بسوزاند در نتیجه توان و نیرو لازم برای شتاب را بدست نمی‌آورد.
  2. سر و صدای غیر عادی، صدایی شبیه عطسه که ناگهان شنیده می‌شود.
  3. بوی غیر طبیعی
  4. روشن شدن چراغ چک موتور
  5. افزایش دود خودرو
  6. افزایش مصرف سوخت

تعمیرات سیم کشی خودرو فیدلیتی و دیگنیتی

توزیع‌کننده یا سیم‌کشی برق خودرو دیگنیتی و فیدلیتی ، وظیفه رساندن برق به مصرف‌کننده‌ها از تولیدکننده یا ذخیره کننده را به عهده دارد. سیم‌های روکش‌دار توزیع‌کننده برق بسته به نوع مصرف‌کننده متفاوت هستند و انواع مختلفی دارند. برای جلوگیری از بی‌نظمی در سیستم برق خودرو، سیم‌های هم‌مسیر را داخل یک لوله پلاستیکی قرار می‌دهند و یا با چسب برق به هم می‌چسبانند. در نتیجه به جای سیم‌های بیشمار، دسته سیم‌هایی داریم که شناسایی آن‌ها هم راحت‌تر است.

با توجه به به اینکه آپشن های خودرو فیدیلیتی و دیگنیتی پیچیده تر از سایر خودروهای چینی  است پس برای تعمیرات سیم کشی و برق خودرو دیگنیتی و فیدلیتی لازم است که نیروهای متخصص در این زمینه اقدام به تعمیرات تخصصی کنند. در تعمیرگاه تخصصی برق خودرو کاراک ، انواع خدمات مربوط به تعمیرات سیم کشی و برق خودرو فیدیلیتی و دیگنیتی به صورت تخصصی قابل انجام است. تمام خدمات مجموعه با ارائه ضمانت کتبی انجام می شود.

 

تعمیر برق خودرو دیگنیتی

باتری سازی دیگنیتی

خدمات باطری سازی خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در تعمیرگاه خودرو کاراک

خودروی دیگنیتی و فیدیلیتی از جمله خودروهای گران قیمتی است که در بازار ایران وجود دارد. مسلما برای ارائه خدمات باتری سازی دیگنیتی و فیدیلیتی بایستی از افرادی مجرب که در این زمینه تخصص کافی دارند ، استفاده کرد. بدیهی است که هر چه آپشن ها و امکانات خودرو بیشتر باشد ، سیم کشی و برق رسانی خودرو از پیچیدگی بیشتری برخوردار می شود، پس لازم است که خدمات باطری سازی اینگونه خودروها بدست افراد حرفه ای و متخصص سپرده شود.

در باتری سازی خودرو کاراک ، خدمات مربوط به باتری سازی خودرو دیگنیتی و فیدیلیتی توسط مهندسین مجرب و برق کار های تحصیل کرده انجام می گیرد و تمام خدمات خودرویی دیگنیتی همراه با ضمانت و گارانتی انجام می گیرد. این مجموعه خودرویی کاراک تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان انجام می دهد و تمام سعی خود را می کند که از قطعات برند و معتبر برای خودروهای فیدیلیتی استفاده کنند. متاسفانه باطری سازی های زیادی وجود دارند که صرفا جهت سود بیشتر با به کار بردن قطعات استفاده شده و یا قطعات ارزان قیمت ، از اعتماد مشتریان سو استفاده کرده و باعث می شوند صاحبان خودرو در مدت زمان کوتاهی متحمل هزینه های بیشتری شوند.

 

برای اطلاع از هزینه های تعمیرات برقی و باطری سازی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید.

باطری سازی خودرو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *