باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیرات برقی پادرا پلاس | باطری سازی زامیاد پادرا + | کاراک

خدمات برق خودرو پادرا پلاس

وانت پادرا حاصل همکاری سایپا و یک شرکت چینی است. در واقع این دو شرکت ایرانی و چینی یک محصول قدیمی ژاپنی به نام نیسان جونیور را با وانت چینی فودی لئون ترکیب کرده و نتیجه حاصل را تحت عنوان وانت پادرا به لیست تولیدات شرکت سایپا اضافه کرده‌اند. در حال حاضر با توجه به رنج قیمتی و سطح امکانات پادرا، وانت‌هایی همچون وانت کارا (وانت مزدا)، زامیاد Z24، زامیاد Z28 و وانت شوکا اصلی‌ترین رقبای این خودرو محسوب می‌شوند. در بخش فنی شاید تمامی خودروهای نام‌برده از توانایی‌های نسبتاً یکسانی برخوردار باشند اما مطمئناً در نمای ظاهری و داخلی، وانت پادرا از طراحی مدرن‌تری برخوردار بوده و در مقایسه با سایر رقبا راحتی بیشتری را برای سرنشینان خود به همراه دارد.

 

مطالبی که خواهید خواند :

 

باطری سازی تخصصی پادرا پلاس

تعمیر برقی پادرا پلاس

 

تعمیرات برقی وانت پادرا پلاس در تعمیرگاه خودرو کاراک

سیستم برقی خودرو پادرا پلاس ،  دارای یک شبکه گسترده و پیچیده ای است که که برای تعمیرات برقی پادرا پلاس بایستی به یک مرکز تخصصی که دارای تجهیزات و افراد آن دانش کافی هستند مراجعه نمایید. تکنسین‌های کاراک می‌تواند با ابزارهای تشخیصی، عیب یابی خودرو شما را در اسرع وقت انجام داده و با توجه به تجربه و علم کافی در زمینه تعمیرات برقی خودرو ، مشکلات برقی خودرو شما را برطرف نمایند. 

باتری خالی دارید؟ استارت یا دینام خودرو شما دچار مشکل شده است ؟ برای تمام نیازهای تعمیر و نگهداری برق خودرو، به تعمیر گاه برق خودرو کاراک  بیایید. ما وسیله نقلیه شما را با دقت خدمات رسانی می کنیم و سطح بالایی از کارایی را ارائه می دهیم که می توانید به آن اعتماد کنید. در این مرکز تمام خدمات برقی خودرو به صورت تخصصی و با ارائه ضمانت نامه کتبی انجام می شود.

از جمله خدمات برقی پادرا پلاس که در تعمیرگاه کاراک انجام می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد :
  1. تعمیرات برق انژکتور پادرا پلاس
  2. تعمیر گاز نخوردن پادرا پلاس
  3. تعمیر ریپ زدن زامیاد پادرا
  4. تعمیر دل دل کردن پادرا
  5. باطری سازی زامیاد پادرا پلاس
  6. تعمیرات ایسیو پادرا پلاس
  7. تعمیر یونیت ABS پادرا
  8. تعمیر ایربگ پادرا
  9. تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM

تعمیرات سیم کشی پادرا پلاس

در تمامی خودروها جهت رساندن برق به مصرف کننده‌ها و کلا توزیع برق در خودرو از سیم استفاده می کنند ، تمامی سیم ها دارای روکش می باشند و در نتیجه برق را فقط در انتهای سیم به مصرف کننده می دهند. تقریبا تمام قطعات خودرو مصرف کننده هستند از جمله چراغ‌ها ، استارت ، فن بخاری و کولر ، چراغ های راهنما و ….

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی پادرا پلاس که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد.

خدمات باطری سازی پادرا پلاس در مجموعه خدمات خودرویی کاراک

در صورتی که ماشین پادرا پلاس به صورت روزانه استفاده می شود و سفرهای کوتاه و حتی بلند مدت و طولانی با خودرو می روید و در تابستان بیشتر از آن استفاده می کنید و دائم کولر خودرو روشن می باشد ولی همچنان سیستم صوتی مازاد و چراغ های زنون ندارید، باتری های 74 آمپر مناسب خودرو پادرا شما می باشد.

مهمترین نقشی که باتری خودرو پادرا پلاس در برق رسانی به اجزای مختلف خودرو بر عهده دارد، تامین برق مورد نیاز استارت، برای روشن کردن اولیه خودرو است. پس اگر تا دیروز خودروی پادرا خود را به راحتی روشن می کرده اید و امروز به طور ناگهانی با باز کردن سوئیچ، هیچ اتفاقی برای خودروی شما رخ نمی دهد، یکی از دلایل آن می تواند خالی شدن باتری خودرو پادرا باشد.

خالی شدن باتری پادرا پلاس با خرابی باطری و غیر قابل استفاده شدن آن تفاوت دارد. اصولا یک باطری خراب را نمی توان به راحتی به چرخه حیات بازگرداند و دوباره از آن استفاده مطلوب را داشت. اما باتری خالی شده پادرا را می توان دوباره شارژ و به چرخه حیات برگرداند. با این حساب باید قبل از تصمیم به تعویض باتری، ابتدا نسبت به خرابی باتری، اطمینان حاصل کنید.

روشن کردن خودرو و موتور آن نیازمند نیروی بسیار زیادی است که توسط باطری تامین می شود ، در صورتی که این قطعه حیاتی دچار مشکل شود ممکن است عملکرد طبیعی خودرو مختل شود . در صورتی که هر یک از نشانه های زیر را در خودرو پادرا مشاهده نمودید ، به سرعت خودرو خود را به تعمیرگاه کاراک بیاورید :

  1. صدای کلیلک هنگام استارت خودرو
  2. کم نور شدن چراغ های پادرا پلاس
  3. میل لنگ کند
  4. بک فایر
  5. هنگام شروع رانندگی باید گاز دهید تا خودرو حرکت کند

تعمیرگاه تخصصی باطری سازی کاراک ، انواع خدمات مربوط به خودروی پادرا پلاس را به صورت تخصصی و تضمینی به شما ارائه می دهد. از جمله خدماتی که این مرکز برای باطری سازی پادرا ارائه می کند ، شامل موارد زیر است :

  • تعویض یا تعمیر دینام خودرو پادرا پلاس
  • تعویض تسمه دینام پادرا
  • تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن پادرا
  • تعمیر چراغ های خودروی پادرا
  • تعویض باطری خودرو پادرا
  • انجام باطری به باطری خودرو پادرا
  • تعمیر دزدگیر خودرو پادرا پلاس
  • تعمیر شیشه بالابر پادرا پلاس
  • تعویض وایر و شمع های خودرو پادرا پلاس
  • سیم کشی خودرو پادرا
  • و …. 

برای اطلاع از هزینه های تعمیرات برقی و باطری سازی خودروهای پادرا پلاس و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید.

باطری سازی خودرو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *