تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو لیفان x50 در تعمیرگاه کاراک | تعمیرات ECU lifan x50

تعمیر ایسیو لیفان X50

به کار گیری و استفاده از ایسیو در خودرو های امروزی آنها را کار آمدتر کرده ؛ اما به همان نسبت وابستگی خودرو به ecu سبب شده که نیاز به تعمیر و مراقبت این قطعه امری مهم و حائز اهمیت باشد . از مهمترین نکاتی که در سلامت و عملکرد صحیح ایسیو نقش مهمی دارد ، می توان به انتخاب تعمیرگاه معتبر برای تعمیرات مربوط به آن اشاره کرد . در صورتی که برای تعمیر ایسیو لیفان x50 خود به دنبال مکانیک باتجربه و مجرب هستید ، این مقاله را دنبال کنید تا شما را با خدمات تعمیر ایسیو در تعمیرگاه ایسیو کاراک بیشتر آشنا کنیم .

 

خرابی ایسیو لیفان x50 و نشانه های آن 

ایسیو لیفان x50 یک ماژول الکترونی است که عملکرد موتور را با استفاده از قطعات الکترونی و حسگر ها کنترل می کند . اگر ایسیو خودرو شما دارای مشکل و خرابی باشد ، می تواند انواع مشکلات را در نحوه عملکرد موتور ایجاد کند و درنتیجه آن توانایی کارکرد ایمن و موثر شما در جاده مختل می شود .

هر چقدر که شما زودتر به خرابی ایسیو لیفان پی ببرید و برای تعمیر ایسیو لیفان x50 اقدام نمایید ، مشکلات کمتری گریبان خودرویتان را می گیرد . در زیر نشانه های خرابی ایسیو را برایتان قرار داده ایم تا به موقع متوجه آن شوید .

  1. روشن شدن چراغ چک 
  2. موتور کار نمی کند یا خاموش می شود
  3. کم شدن مسافت قابل پیمودن با مقدار مشخص بنزین
  4. عملکرد ضعیف موتور
  5. ماشین استارت نمی خورد

 

تعمیر خرابی ایسیو لیفان X50 در تعمیرگاه کاراک 

اگر هر یک از این نشانه ها را در خودرویتان مشاهده نمودید ، بی درنگ خودرویتان را به تعمیرگاه ببرید . انتخاب یک تعمیرگاه معتبر امری مهم و ضروری است که نقش اساسی در سلامت ایسیو خودرو شما را ایفا می کند . ما در اینجا به کمکتان می آییم و تعمیرگاه ایسیو کاراک را به شما پیشنهاد می کنیم .

تعمیرگاه کاراک ، با داشتن تجهیزات پیشرفته و با کیفیت و دارا بودن تکنسین متخصص و حرفه ای می کوشد خدمات ارزنده ای به مشتریانش ارائه نماید ؛ یکی از ویژگی های خوب این مرکز ، ارائه ضمانت نامه کتبی برای کلیه خدماتش می باشد ، که در صورت هرگونه نارضایتی شما از نتیجه کار ، وجه پرداختیتان به شما بازگردانده می شود .

در ادامه خدمات و تعمیرات ایسیو که در مرکز کاراک قابل ارائه می باشد ، برایتام قرار داده ایم .

 

مطالب پیشنهادی : بهترین تعمیرگاه برق لیفان X50 

دیاگ Lifan x50 

دستگاه دیاگ ، دستگاهی است الکترونیکی که با کامپیوتر خودرو ارتباط دیجیتالی برقرار کرده و با دریافت برخی اطلاعات از آن تعمیرکار را برای عیب یابی خودرو کمک می‌کند. چنانچه مشکلی برای ECU به وجود آمده باشد ، اولین قدم در تعمیر ایسیو لیفان X50 ، دیاگ زدن و عیب یابی خودرو می‌باشد.

کدهای تشخیص عیب مربوط به عیوب الکتریکی یا الکترونیکی هستند که در سیستم انژکتوری موتور شامل سنسورها و انژکتورها و سایر عملگرها بوجود آمده و کامپیوتر خودرو (ایسیو خودرو) آنها را تشخیص می‌دهد. این کدها در حافظه کامپیوتر ذخیره شده و توسط دستگاه دیاگ دریافت می‌شود. دستگاه دیاگ بعد از دریافت این کدها آنها را روی صفحه نمایش می‌دهد. تعمیرکار با مشاهده این کدها متوجه می‌شود که کدامیک از قطعات معیوب است.

 

diag lifan x50

دیاگ زدن لیفان x50

 

آپدیت ایسیو لیفان X50 

اگر خودرویی که از کارخانه تحویل گرفتید دچار مشکلات برنامه نویسی است می‌توانید با مراجعه به تعمیرگاه ایسیو لیفان ایکس 50 نسبت به رفع خطای برنامه نویسی لیفان X50 اقدام نمایید. کارشناسان حاضر در مرکز کاراک به وسیله آپدیت ایسیو لیفان X50 مشکلاتی که در برنامه نویسی خودرو وجود دارد را برطرف می‌کنند.

برای رزرو نوبت در کاراک  ، کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

فرم درخواست تعمیرات ECU

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو خودرو کاراک : 

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

 

تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو لیفان X50 

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات تعمیر یونیت و برد ایسیو lifan X50 ارائه می‌شود.

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو لیفان X50

 

تعمیر ایسیو لیفان x50

مطالب پیشنهادی : چرا خودرو استارت نمی خورد ؟ 

تعمیرات نرم افزاری ایسیو لیفان X50 

ایسیو خودرو با دریافت اطلاعات از سنسورها و انجام محاسبات لازم با استفاده از این اطلاعات به عملگرها دستورات لازم را می‌دهد. ایسیو پس از دریافت اطلاعات از سنسورها آن‌ها را در فرمول‌های از پیش تعیین شده قرار می‌دهد. با توجه به شرایط کارکرد موتور خودرو همواره ضریب‌هایی را برای این فرمول‌ها در نظر می‌گیرد، تا موتور خودرو در همه شرایط کارکرد بهترین کارایی را داشته باشد. این ضرایب با توجه به نوع موتور و شرایط کارکرد متفاوت است.

پس از عیب یابی خودرو توسط دیاگ، تعمیرکار با توجه به کدهای خطایی که نشان داده می‌شود نسبت به تعمیر ایسیو لیفان X50 اقدام می‌نماید. لازم به ذکر است بیشتر مشکلات ایسیو مربوط به نرم افزار ECU خودرو است. برای تعمیرات نرم افزاری ایسیو لیفان X50 می‌توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید.

تعمیر ایسیو lifan X50

تعمیر نرم افزار ایسیو لیفان X50

 

بی کد کردن ایسیو لیفان X50 

برای بی کد کردن ایسیو لیفان X50 می‌توانید به تعمیرگاه ایسیو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید. متخصصین حاضر در مرکز کاراک با استفاده از دستگاه های پیشرفته و اورجینال و نیز با تجربه‌ای که در این زمینه کسب کردند، نسبت به بی کد کردن ایسیو خودرو شما اقدام می‌نمایند.

از جمله کاربردهایی که بی کد کردن ایسیو لیفان ایکس 50 دارد زمانیست که سوئیچ خودرو خود را گم کرده باشید و سوئیچ یدک نداشته باشید. در چنین مواقعی برای روشن کردن خودرو بایستی اقدام به بی کد کردن ایسیو خود کنید.

بی کد کردن ecu lifan x50

بی کد کردن ایسیو لیفان x50

مطالب مرتبط با تعمیر ایسیو لیفان x50 : ریمپ ایسیو lifan x50  و  تعمیر ایربگ lifan x50

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *