تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو mvm315 | تعمیرات ECU ام وی ام 315 | تعمیرگاه ایسیو MVM315

تعمیرات ایسیو ام وی ام 315

ایسیو خودرو ام وی ام 315 ، مغز متفکر و کامپیوتر این اتومبیل می باشد ؛ همانگونه که انسان با کوچکترین اختلال و مشکلی در مغزش توانایی عملکردی طبیعی را ندارد ، یک اتومبیل نیز با خرابی ایسیو دچار اختلال در عملکرد شده و یا به کل حیاتش متوقف می شود . در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید ، به شما پیشنهاد می کنیم به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه نمایید ، زیرا سپردن کار به یک مکانیک بی تجربه ، نه تنها مشکلی را حل نکرده ، بلکه آن را بدتر می کند .

 چگونه متوجه خرابی ایسیو ام وی ام 315 شویم ؟ 

چه آن را واحد کنترل موتور (ECU) یا ماژول کنترل موتور (ECM) بنامیم ، این قطعه  حیاتی یکی از مهم ترین بخش های خودروهای مدرن است که به عنوان رایانه اصلی برای موتور و پیشرانه  خودرو ام وی ام 315 ، عمل می کند و اطمینان می دهد که وسیله نقلیه همانطور که در نظر گرفته شده است حرکت می کند.

هنگامی که ECU  این خودرو  خراب شود، می تواند لیست طولانی از علائم را ایجاد کند و رانندگی با ماشین شما را همانطور که در نظر دارید دشوار می کند. در ادامه علائم خرابی ECU را برایتان قرار می دهیم :

  1. چراغ چک موتور پس از ری استارت  روشن بماند
  2. ماشین با قطبیت معکوس شروع به پرش کرد
  3. خاموش شدن بدون دلیل موتور
  4. آسیب  دیدن ECU بر اثر آتش سوزی و یا ورود آب
  5. از دست دادن پالس تزریق یا پمپ سوخت
  6. مشکلاتی در استارت خودرو
  7. گرم شدن  بیش از حد ECU
  8. ECU دارای پین های شکسته است
  9. از دست دادن ارتباط بین ECU و اسکنر

در صورتی که با چنین مواردی مواجه شدید ، خودرویتان را به تعمیرگاه کاراک آورده و به ما بسپارید تا هر گونه مشکل در ایسیو خودرو ام وی ام 315 شما را برطرف نماییم . در ادامه این مطلب برخی خدمات تعمیر ایسیو ام وی ام 315 در مرکز کاراک را برایتان قرار داده ایم تا با آن ها آشنا شوید :

 

پیشنهاد می شود بخوانید : صداگیری ام وی ام 315 ، برای سفر بی صدا 

دیاگ MVM315 

در صورتی که نیاز به تعمیر ایسیو MVM 315 داشته باشید، بایستی در قدم اول عیب یابی از طریق دیاگ MVM 315 انجام شود. در واقع دیاگ یک دستگاه پیشرفته است که به کامپیوتر خودرو ( ECU ) متصل می‌شود و کدهای خطایی که در ایسیو خودرو ذخیره شده است را نشان می‌دهد. هر یک از این کدهای خطا مربوط به یک ایراد در خودرو است. از این رو می‌توان گفت که دستگاه دیاگ در واقع یک کدخوان است. یعنی در واقع دستگاه دیاگ کار خاصی انجام نمی‌دهد جز خواندن و شناسایی کدهای خطایی که در کامپیوتر خودرو ثبت شده‌اند.

عیب یابی ایسیو mvm315

دیاگ ام وی ام 315

آپدیت ایسیو ام وی ام 315 

با بروزرسانی نرم افزارها در ای سی یو خودروهای MVM315  بسیاری از مشکلات گزارش شده توسط رانندگان برطرف می شود. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که مشکلاتی که از کارخانه در برنامه نویسی ایسیو ام وی ام 315 وجود دارد با آپدیت‌های بعدی قابل رفع است.

در مرکز کاراک آپدیت ایسیو MVM 315 و نیز تعمیر ایسیو MVM 315 به صورت تخصصی و با ضمانت کتبی ارائه می‌شود. لازم به ذکر است برای بروز رسانی کامپیوتر خودرو تنها داشتن دستگاه های پیشرفته کافی نیست بلکه مهمتر از دستگاهای اورجینال و پیشرفته وجود کارشناسان با سابقه با داشتن تحصیلات و اطلاعات کافی در این زمینه از موارد ضروری است.

مطالب پر بازدید : تعمیر ایربگ MVM 315

تعمیر ایسیو ام وی ام 315 در تعمیرگاه ecu خودرو تهران

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو خودرو کاراک :

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

فرم درخواست تعمیرات ECU

تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو MVM 315 

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات تعمیر یونیت و برد ایسیو ام وی ام 315 ارائه می‌شود.

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو ام وی ام 315
تعمیرات ایسیو ام وی ام 315

تعمیر ایسیو mvm315

تعمیرات نرم افزاری ایسیو ام وی ام 315 

ایسیو می‌تواند به دو علت مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری دچار مشکل شود که شایان ذکر است بیش از 90 درصد مشکلات ناشی از عملکرد نرم افزاری است . برای تعمیرات نرم افزاری ایسیو MVM 315 می‌توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید تا کارشناسان و متخصصان به تعمیر نرم افزاری خودرو شما بپردازند. 

آپدیت ecu mvm 315

تعمیر نرم افزاری ایسیو mvm315

 

 

بی کد کردن ایسیو MVM 315

با قرار دادن سیستم ایموبلایزر (ضد سرقت ) بر روی خودرو حفاظت خودرو بیشتر شده است اما وجود این سیستم مشکلاتی را نیز برای صاحبان خودرو و تعمیرکاران بوجود آورده است. این سیستم بر روی ECU  های VALEO  ,SIEMENS,BOSCH, قرار دارد که با استفاده از بعضی نرم افزار ها یا با داشتن اطلاع از خط ثبت شدن کد سوئیچ درECU,BSI,ICU,CPH قادر به استخراج آن می شویم. 

در بعضی موارد که کد سوئیچ قادر به استخراج نباشد و همچنین نبود سند خودرو و یا موارد دیگر می توان با استفاده از برنامه یک خودروی دیگر شبیه همین خودرو و یا با استفاده از فایل بدون کد، خودرو را راه اندازی نمود البته با بی کد نمودن خودرو از ایمنی خودرو  کاسته می شود اما گاهی تنها راه راه اندازی خودرو بی کد کردن ایسیو ام وی ام 315 است.برای بی کد کردن ایسیو ام وی ام 315 می‌توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه نمایید.

تعریف سوئیچ mvm 315

بی کد کردن ایسیو mvm315

مطالب پیشنهادی :  ریمپ ایسیو MVM 315

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *