تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو اچ سی کراس | تعمیرات ECU h30 cross | تعمیرگاه ایسیو خودرو

تعمیرات ایسیو اچ سی کراس

چنانچه مشکلی در کامپیوتر خودروتان به وجود آمده باشد برای تعمیر ایسیو اچ سی کراس می‌توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه نمایید. در ابتدا بهتر است کمی با این کامپیوتر کوچک خودرو آشنا شویم.ایسیو از تعدادی آی سی  IC ،ترانزیستور ، خازن ،مقاومت ، دیود و …. تشکیل شده که این قطعات به نوبه خود کنترل ولتاژهای خروجی و اطلاعات ورودی را بر عهده دارند که با سوختن این قطعات قسمت مربوطه از کار خواهد افتاد.

دیاگ h30 cross

در مرکز کاراک تعمیر ایسیو اچ سی کراس با دقت و مهارت زیاد و نیز با استفاده از بهترین دستگاها های موجود در بازار انجام می‌شود. مشکلات فراوانی وجود دارد که می‌تواند مربوط به خرابی ایسیو اچ 30 کراس باشد، از جمله ریپ زدن در سربالایی و هنگام دنده معکوس ، عملکرد ضعیف ، خاموش شدن موتور خودرو به طور تصادفی و …

البته این مشکلات فقط مربوط به خرابی ایسیو نیست و ممکن است علل دیگری داشته باشد. برای عیب یابی دقیق خودرو بهتر است قبل از هر اقدام و حدس و گمانی، خودرو دیاگ زده شود. دیاگ با اتصال به کامپوتر خودرو کدهای خطا را نشان می‌دهد که به وسیله این کدهای خطا می‌توان علت خرابی خودرو را دقیق تر فهمید و به تعمیر قطعه مورد نظر پرداخت. چنانچه شما هم نمی‌توانید علت دقیق خرابی خودرو خود را بدانید، می‌توانید به تعمیرگاه ایسیو کاراک مراجعه کنید و خدمات دیاگ زدن اچ سی کراس را دریافت نمایید.

دیاگ زدن h30 cross

دیاگ زدن اچ سی کراس

آپدیت ایسیو اچ سی کراس

در مرکز کاراک آپدیت ایسیو و نیز تعمیر ایسیو اچ سی کراس به صورت تخصصی و با ضمانت کتبی ارائه می‌شود. لازم به ذکر است برای بروز رسانی کامپیوتر خودرو تنها داشتن دستگاه های پیشرفته کافی نیست بلکه مهمتر از دستگاهای اورجینال و پیشرفته وجود کارشناسان با سابقه با داشتن تحصیلات و اطلاعات کافی در این زمینه از موارد ضروری است.

در برخی مواقع ممکن است که پس از تولید خودرو وارد شدن به بازار یکسری مشکلاتی در برنامه نویسی خودرو از کارخانه وجود داشته باشد. در چنین مواقعی با مراجعه به مراکز تعمیر h30 cross می‌توانید نسبت به آپدیت ایسیو اچ 30 کراس اقدام نمایید. با به روز کردن سیستم نرم افزار ایسیو مشکلاتی که در برنامه نویسی خودرو وجود دارد، برطرف خواهد شد.

تعمیر ایسیو اچ سی کراس در تعمیرگاه ecu خودرو تهران

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو خودرو کاراک :

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

فرم درخواست تعمیرات ECU

تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو h30 cross

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات تعمیر یونیت و برد ایسیو h30 cross ارائه می‌شود.

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو h30 cross
تعمیرات ایسیو اچ سی کراس

تعمیر ایسیو اچ سی کراس

تعمیرات نرم افزاری ایسیو اچ 30 کراس

نگه داری و مراقبت از ECU خودرو بسیار ضروری است. خرابی آن نیز دردسر ساز و پر هزینه است. پس از اینکه دیاگ زدن خودرو h30 cross انجام شد و با استفاده از کدهایی که دیاگ از ایسیو اچ 30 کراس دریافت کرد، حال نوبت کارشناس تعمیر ایسیو می‌باشد که با کمک تجربه و اطلاعات کافی به تعمیر مشکلات نرم افزاری ایسیو h30 cross بپردازند. البته همیشه عیب‌هایی که نشان می‌دهد مربوط به قسمت نرم افزاری کامپیوتر خودرو نیست بلکه در برخی مواقع مشکلات سخت افزاری هم دیده می‌شود. 

در تعمیرگاه ecu کاراک تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ایسیو اچ سی کراس به صورت تخصصی انجام می‌گیرد.

تعمیر ایسیو h30 cross

تعمیر نرم افزار ایسیو اچ سی کراس

بی کد کردن ایسیو اچ سی کراس

بدون کد کردن ecu اچ 30 کراس یک اقدام غیر استاندارد می‌باشد که باعث کاهش امنیت خودرو می‌شود و باعث ایجاد یکسری مشکلات می گردد، پس تنها در صورت لزوم یعنی گم کردن سوییچ این کار را انجام دهید. برای بی کد کردن ایسیو h30 cross می‌توانید به مرکز تعمیر ایسیو خودرو کاراک مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با تعمیر ایسیو اچ سی کراس :

ریمپ ایسیو h30 cross

تعمیر ایربگ h30 cross

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *