تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو لیفان 620 | تعمیرات ECU lifan 620 | تعمیرگاه ایسیو lifan620

تعمیرگاه ایسیو لیفان 620

دیاگ lifan 620

چنانچه نیاز به تعمیر ایسیو لیفان 620 داشته باشید، بایستی در قدم اول دیاگ لیفان 620 زده شود و خودرو مورد نظر عیب یابی شود، که در مرکز کاراک عیب یابی خودرو با استفاده از بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

در واقع دیاگ یک دستگاه پیشرفته است که به کامپیوتر خودرو ( ECU ) متصل می‌شود و کدهای خطایی که در ایسیو خودرو ذخیره شده است را نشان می‌دهد. هر یک از این کدهای خطا مربوط به یک ایراد در خودرو است. از این رو می‌توان گفت که دستگاه دیاگ در واقع یک کدخوان است.

به طور کلی دیاگ‌ لیفان 620 مواردی از قبیل مشکلات برقی خودرو ، سنسورهای حیاتی خودرو مانند سنسور اکسیژن ، سنسور کاتالیزور ، سنسور ABS را نمایش می‌دهند. بعضا خود دستگاه دیاگ قادر به رفع ارورهای موجود در سنسورها هست و در بیشتر موارد به دلیل خرابی قطعه بایستی اقدام به تعویض آن کرد.

دیاگ زدن خودرو

دیاگ زدن لیفان 620

 

آپدیت ایسیو لیفان 620

در مرکز کاراک آپدیت ایسیو لیفان 620 و نیز تعمیر ایسیو لیفان 620 به صورت تخصصی و با ضمانت کتبی ارائه می‌شود. لازم به ذکر است برای بروز رسانی کامپیوتر خودرو تنها داشتن دستگاه های پیشرفته کافی نیست بلکه مهمتر از دستگاهای اورجینال و پیشرفته وجود کارشناسان با سابقه با داشتن تحصیلات و اطلاعات کافی در این زمینه از موارد ضروری است.

در برخی مواقع ممکن است که پس از تولید خودرو و وارد شدن به بازار یکسری مشکلات در برنامه نویسی خودرو از کارخانه وجود داشته باشد. در چنین مواقعی با مراجعه به مراکز تعمیر ایسیو لیفان 620 می‌توانید نسبت به آپدیت ایسیو لیفان 620 اقدام نمایید. با به روز کردن سیستم نرم افزار ایسیو مشکلاتی که در برنامه نویسی خودرو وجود دارد، برطرف خواهد شد.

 

 

تعمیر ایسیو لیفان 620 در تعمیرگاه ecu خودرو تهران

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو خودرو کاراک :

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

فرم درخواست تعمیرات ECU

تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو لیفان 620

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات تعمیر یونیت و برد ایسیو lifan 620 ارائه می‌شود.

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو لیفان 620
تعمیرگاه ایسیو لیفان 620

تعمیر ایسیو لیفان 620

تعمیرات نرم افزاری ایسیو لیفان 620

نگه داری و مراقبت از ECU خودرو بسیار ضروری است. خرابی آن نیز دردسر ساز و پر هزینه است. پس از اینکه دیاگ زدن خودرو لیفان 620 انجام شد و با استفاده از کدهایی که دیاگ از ایسیو لیفان 620 دریافت کرد، حال نوبت کارشناس تعمیر ایسیو می‌باشد که با کمک تجربه و اطلاعات کافی به تعمیر مشکلات نرم افزاری ایسیو لیفان 620 بپردازند. البته همیشه عیب‌هایی که نشان می‌دهد مربوط به قسمت نرم افزاری کامپیوتر خودرو نیست بلکه در برخی مواقع مشکلات سخت افزاری هم دیده می‌شود. 

در تعمیرگاه ecu کاراک تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ایسیو لیفان 620 به صورت تخصصی انجام می‌گیرد.

تعمیر ایسیو lifan 620

تعمیر نرم افزار ایسیو لیفان 620

بی کد کردن ایسیو لیفان 620

در بعضی موارد که کد سوئیچ قادر به استخراج نباشد و همچنین نبود سند خودرو و یا موارد دیگر می توان با استفاده از برنامه یک خودروی دیگر شبیه همین خودرو و یا با استفاده از فایل بدون کد، خودرو را راه اندازی نمود البته با بی کد نمودن خودرو از ایمنی خودرو  کاسته می شود اما گاهی تنها راه راه اندازی خودرو بی کد کردن ایسیو لیفان 620 است.برای بی کد کردن ایسیو لیفان 620 می‌توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه نمایید.

بی کد کردن ECU LIFAN 520

بی کد کردن ایسیو لیفان 520

مطالب مرتبط با تعمیر ایسیو لیفان 620 :

ریمپ ایسیو lifan 620

تعمیر ایربگ lifan 620

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *