باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیرات برقی هایما | باتری سازی هایما + فیلم | کاراک

باتری سازی هایما

این شرکت یکی از شرکت‌های تابعه گروه فاو است که اتومبیل‌های سواری و ون های کوچک را با برند هایما – Haima – به بازار عرضه می‌کند. هایما طی یک سرمایه‌گذاری مشترک توسط دولت استان هاینان و شرکت مزدا برای عرضه خودروهای مزدا در چین تأسیس شد. در سال ۲۰۰۶ گروه فاو مالکیت این شرکت را بر عهده گرفت اما محصولات هایما هنوز دارای تکنولوژی مزدا هستند. شرکت ایران خودرو پس از توافق با هایما، خودروهای کراس اور هایما S۵ و S۷ را به بازار ایران عرضه می‌کند.

سیستم برق خودرو هایما قسمت مهمی از این اتومبیل است که در صورت خرابی و اختلال در عملکرد آن ، خودرو قادر به کارکرد طبیعی خود نیست و لازم است هرچه سریعتر اتومبیل را به متخصص مربوطه ارجاع دهید ؛ توانایی و مهارت مکانیک نقش اساسی در نتیجه تعمیر برقی هایما دارد . ما کار شما را راحت کرده ایم و در این مقاله به شما تعمیرگاه برق خودرو کاراک به همراه خدمات ارزنده اش را معرفی می نماییم .

تعمیرات برقی هایما و خدمات باتری سازی نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد که در صورت بی تجربه بودن تعمیرکار می‌تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری شود. در تعمیرگاه برقی خودرو کاراک علاوه بر با تجربه بودن و مهارت و علم بالای تعمیرکاران تمام خدمات مربوط به تعمیرات برقی خودرو با ضمانت و گارانتی کتبی ارائه می‌گردد.

باطری سازی هایما

تعمیر برق خودرو هایما

مطالبی که خواهید خواند :

خدمات تعمیر برق خودرو هایما در کاراک

مهم ترین کاربرد برق خودرو هایما شامل موارد زیر می باشد :

  • روشن کردن چراغ های خودرو
  • بالا و پایین کردن شیشه ها
  • استارت زدن
  • چراغ های راهنما
  • دزدگیر خودرو
  • عملکرد سوییچ خودرو
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی

عیب یابی هایما S5

در صورتی که در هر یک از سیستم های ذکر شده مشکلی پیش آمد و یا به درستی کار نکردند می توانید جهت عیب یابی و رفع مشکل به تعمیرگاه خودرو کاراک مراجعه کنید. در این مرکز انواع خدمات مربوط به برق خودرو هایما به صورت ویژه و تخصصی انجام می شود.

در خودروهای قدیمی دینام و در خودروهای جدید آلترناتور وظیفه تولید برق خودرو را به عهده دارد، این قطعه مانند ژنراتور کوچکی، نیروی مکانیکی را از موتور خودرو به واسطه تسمه ای به نام تسمه دینام گرفته و برق 12 ولت (در خودروهای سواری) با آمپر بالا (توان زیاد) را تولید می کند، سپس برق تولیدی خود را به ذخیره کننده نیرو یا همان باتری خودرو تحویل می دهد. به زبان ساده تر می توان گفت آلترناتور وظیفه شارژکردن باتری را در زمان روشن بودن خودرو بر عهده دارد.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک ،  تمامی خدمات برق خودرو هایما انجام می‌شود از جمله : 

تعمیرات برق انژکتور هایما

تعمیر گاز نخوردن هایما

تعمیر ریپ زدن هایما

تعمیر دل دل کردن هایما

باطری سازی هایما

تعمیرات ایسیو هایما

تعمیر یونیت هایما

تعمیر ایربگ هایما

تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM 

یکی از موصوعات مهم در تعمیر خودرو هایما ، آشنایی کامل با سیستم برق خودرو و اجزای آن است. خرابی قطعات در سیستم برق خودرو موجب ضعیف شدن یا از کار افتادن باطری خودرو می شود. در پیدا کردن مشکل سیستم برق خودرو و تجهیزاتی مانند باتری ماشین باید به افراد متخصص که دارای تجربه و علم کافی در این زمینه هستند، مراجعه کنید.

خدمات باتری سازی خودرو هایما در کاراک

زمانی که اتومبیل خاموش می‌شود، حالا وظیفه باتری است که برق مورد نیاز قطعاتی مثل بالابرهای شیشه، استارت اتومبیل، فلاشرها، سیستم صوتی و… را تأمین کند. در واقع منبع انرژی برق خودرو شما همین باتری است.

در مورد اهمیت این قطعه در سیستم برق‌رسانی خودروها همین بس که اگر باتری نباشد، اساسا اتومبیل روشن نمی‌شود. یعنی ماشین‌ها برای استارت اولیه نیاز به انرژی برق باتری‌ها دارند. وقتی که اتومبیل روشن است، باتری‌ها شارژ می‌شوند. باتری‌ها معمولا بعد از ۲ سال نیاز به تعویض دارند، البته گرما و لرزش بیش از حد می‌تواند این عمر مفید آنها را کاهش دهید. امروزه دو نوع باتری در بیشتر اتومبیل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ «باتری‌های سرب اسیدی یا تر» و «باتری‌های اتمی یا خشک». باتری‌ها از نظر توان الکتریکی نیز انواع مختلفی دارند، اما معمولا در اتومبیل‌های سواری از نوع ۱۲ ولت و ۶۰ آمپر آنها استفاده می‌شود.

باتری سازی خودرو هایما شامل تعمیر و تعویض تمام قطعات برقی می شود. مانند : تعویض یا تعمیر دینام خودرو ، تعویض تسمه دینام ، تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن ، تعمیر چراغ های خودرو ، تعویض باتری ، انجام باتری به باتری ، تعمیر دزدگیر ، تعمیر شیشه بالابر ، تعویض وایر و شمع های خودرو ، سیم کشی خودرو و …

انواع خودروهای هایما که در بازار ایران وجود دارد و در تعمیرگاه باتری سازی خودرو کاراک برای آنها خدمات تخصصی ارائه می شود به شرح زیر می باشند :
  • باطری سازی هایما اس 8
  • باطری سازی هایما S7
  • باطری سازی هایما X7
  • باطری سازی هایما S5

برای اطلاع از هزینه های تعمیرات برقی و باطری سازی خودروهای هایما و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید.

باطری سازی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *