باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیرات برقی لیفان | باطری سازی لیفان + فیلم | کاراک

باتری سازی لیفان

گروه لیفان (Lifan Group) کار خود را از سال ۱۹۹۲ با تولید دوچرخه و موتور سیکلت آغاز کرد؛ و از سال ۲۰۰۵ اولین خودرو های خود را روانه ی بازار کرد. فعالیت های این شرکت مستقر در چونگ کینگ چین گستره ی نسبتا متنوعی را در بر میگیرد؛ از دوچرخه و موتور سیکلت گرفته تا خودرو های سواری و میکرو ون و کامیون های تجاری. این شرکت حتی در صنایعی غیر مرتبط با خودرو مانند تولید کفش های ورزشی و مشروبات الکلی نیز ورود کرده است.

 

مطالبی که خواهید خواند :

 

قطعات سیستم های برق خودرو لیفان

یک خودرو لیفان چندین قطعه برقی دارد که در دو دسته تقسیم بندی می شوند:

  1. قطعاتی که مصرف کننده برق هستند مانند: انژکتور،کامپیوتر ماشین، چراغ ها، فن بخاری و کولر، استارت، سوییچ و غیره
  2. قطعاتی که برق مورد نیاز اجزای مصرف کننده را تامین و توزیع میکنند. مانند: باطری ها، سیم کشی ها و غیره

قطعات تامین کننده برق خودرو لیفان

  1. باطری: منبع اصلی برق خودرو باتری آن است که کار تولید و ذخیره سازی برق خودرو را انجام میدهد.
  2. دینام: کار تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی را انجام میدهد تا همیشه باتری شارژ باشد.
  3. کوئل: کار تقویت باتری برای استفاده از شمع و ایجاد جرقه را دارد.
  4. دلکو: جریان برق کوئل را بین شمع ها تقسیم میکند و جریان را قطع و وصل میکند.
  5. شمع: ایجاد جرقه برای احتراق
  6. وایر شمع: سیم های عایق داری ک برق را به شمع میرسانند.
  7. مدارالکترونیکی: تقسیم بندی برق رسانی را انجام میدهند
  8. آفتامات: از نویز ولتاژ دینام جلوگیری میکند.
  9. فیوز ها: جلوگیری ازآسیب دیدن برق خودرو هنگام اتصالی
  10. کنترل کننده ها: وظیفه قطع و وصل جریان برق را در بخش های مختلف اتومبیل برعهده دارد.
  11. سوکت ها: رابط بین مصرف کننده های برق و سیم ها هستند.

 

خدمات باتری سازی لیفان

تعمیرگاه برق خودرو لیفان

تعمیرگاه تخصصی برق خودرو لیفان

یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های خودروی لیفان ، برق خودرو است چرا که از فناوری های روز و قطعات و بخش های مختلف و متنوعی برخوردار است. برق خودرو تامین کننده انرژی لازم برای بسیاری از بخش های آن اعم از چراغ ها، بوق و غیره می‌باشد. یکی از بخش های بسیار مهم در هر خودرو سیستم برق و برق رسانی آن است که در این قسمت نقش اصلی را باتری ماشین به عهده دارد. اشتعال سوخت در موتور به وسیله ی سیستم برق خودرو صورت گرفته و اتومبیل توسط سیستم برق استارت خورده و روشن می شود. تمامی قسمتهای مهم اتومبیل به وسیله ی برقی کار می کند که توسط باتری ایجاد می شود بنابراین اگر برای سیستم برق خودرو مشکلی پیش آید، قطعا دچار مشکل جدی خواهد شد.

ما دارای حدود 15 سال سابقه کار و تجربه در زمینه مکانیکی، تعمیرات و عیب یابی خودروهای چینی در تعمیرگاه کاراک هستیم و به عنوان برق کار خودرو لیفان به نصب و تعمیر سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودروهای چینی میپردازیم.

 

تعمیرات برق خودرو لیفان و تعویض سیم کشی موتور خودرو لیفان در تعمیرگاه برق خودرو کاراک به صورت تخصصی و توسط افراد مجرب و حرفه ای در زمینه برق خودرو انجام می شود. با توجه به تعداد بالای مشتریان، لطفا قبل از مراجعه حضوری با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس حاصل فرمایید تا از هدر رفتن وقت شما جلوگیری شود. این مجموعه تمام تلاش خود را در جهت حفظ رضایت مشتریان عزیز و رفاه حال آن ها انجام خواهد داد.

 

باطری سازی تخصصی لیفان در شرق تهران

همواره پیدا کردن تعمیرگاه خودرویی که بتواند خدمات باطری سازی خودرو های لیفان را به نحو احسنت و به صورت تخصصی و تضمینی انجام دهد، از معضلات صاحبان این نوع خودروها می باشد. خوشبختانه مجموعه خدمات خودرویی کاراک توانسته به یکی از باطری سازی های تخصصی و حرفه ای خودرو در منطقه تبدیل شود که این ویژگی به مدد نیروهای کارآمد و با تجربه و مشتری مداری است که همواره رضایت مشتری را در اولویت کار خود قرار می دهد.

اهمیت باتری خودرو لیفان به قدری زیاد می باشد که یکی از اجزای حیاتی خودرو محسوب می شود و بدون آن خودرو به هیچ وجه قابل استفاده نخواهد بود. خودرو برای راه اندازی سیستم خود به یک نیروی برق نیاز دارد که این نیرو توسط باتری تامین می شود و پس از هر بار روشن شدن خودرو، باتری شروع به شارژ کردن می کند. باتری های خودرو با یک دیگر تفاوت دارد و هر خودرویی با توجه به میزان مصرف خود، باتری مخصوص خود را دارد و در زمان تعویض باتری خودرو باید از همان نوع باتری فابریک استفاده کرد. اگر به خوبی از باتری مراقبت نمایید و به اندازه با آن کار کنید می توانید تا سال های زیادی از آن استفاده کنید و نیازی به تعویض یا تعمیر آن نمی باشد.

 

فیلم باطری سازی لیفان در تعمیرگاه خودرو کاراک

 

از نشانه های خراب شدن باتری لیفان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

هندل زدن موتور خودرو و روشن نشدن خودرو

استارت زده نمی‌شود و چراغ روشن نمی‌شود.

یکروز استارت می‌زند اما روز بعد استارت نمی‌زند.

در هوای سرد استارت به سختی زده می‌شود.

زیاد از اتصال ساز و یا فرایند باتری به باتری استفاده می کنید.

زمانی که خودرو برای مدتی خاموش باقی می ماند استارت نمی خورد ولی اگر در فواصل کوتاه روشن شود مشکلی ندارد.

خدماتی که برای باطری سازی لیفان در کاراک ارائه می شود، به شرح زیر می باشد :
  • تعویض یا تعمیر دینام خودرو لیفان
  • تعویض تسمه دینام لیفان
  • تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن لیفان
  • تعمیر چراغ های خودروی لیفان
  • تعویض باطری خودرو lifan
  • انجام باتری به باتری
  • تعمیر دزدگیر خودرو لیفان
  • تعمیر شیشه بالابر lifan
  • تعویض وایر و شمع های خودرو لیفان
  • سیم کشی خودرو لیفان
  • و …. 
انواع خودروهای لیفان که در بازار ایران وجود دارد و در تعمیرگاه باتری سازی خودرو کاراک برای آنها خدمات تخصصی ارائه می شود به شرح زیر می باشند :
  • باطری سازی لیفان 820
  • باطری سازی لیفان x50
  • باطری سازی لیفان ایکس 60
  • باطری سازی لیفان 620
  • باتری سازی لیفان 520
  • باتری سازی لیفان x70

تعمیر کولر و پر کردن گاز کولر لیفان

کولر خودرو یکی از مهمترین آپشن ها است که به صورت انبوه برای اتومبیل ها ساخته می شود، این قطعه در فصل تابستان کاربری بسیار زیادی دارد چرا که اکثر کسانی که در این فصل از اتومبیل استفاده می کنند به آن نیاز خواهند داشت و در مواقعی ممکن است که این قطعه خراب شود.

امروزه تعداد خودروهای وارداتی در کشور افزایش یافته و خرابی قطعات به خصوص کولر خودرو امری شایع و اجتناب نا پذیر است که اکثرا برای تمامی خودرو ها در مدت زمان های متغییر اتفاق میافتد کمپرسورهای جدید به دلیل نداشتن بوبین و کلاچ همیشه در مدار هستند و قطع و وصل انها با استفاده از شیر برقی که پشت کمپرسور وجود دارد انجام می شود به همین دلیل خرابی این مدل کمپرسورها بیشتر دیده می شود و مشکل اصلی کمیاب بودن قطعات این مدل خودروها می باشد.

تعمیر دل دل کردن یا ریپ زدن لیفان

ریپ زدن خودرو به اصطلاحی گفته می شود که اتومبیل در آن مدام از حرکت بایستد و حرکت آن با مشکل دچار ود در این شرایط می بایست از سلامت خودرو مطمئن شوید. اتومبیل ها سیستم های پیچیده ای دارند و ریپ زدن آن ها هم دلایل مختلفی خواهد داشت و بنابر این می بایست با استفاده از بهترین مکانیک ها که در تعمیرگاه برق خودرو کاراک حاضر هستند، مراجعه کنید تا بتوانند این علت را پیدا کنند. علت ریپ زدن ماشین در شرایط مختلف به نوع اتومبیل هم بستگی دارد و گاهی اوقات اتومبیل هایی که دارای سیستم ضعیف تری هستند در شرایط دشوار به این مسئله دچار می شوند.

برای اطلاع از هزینه های باطری سازی خودروهای لیفان و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید.

 

باطری سازی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *