باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیرگاه برق برلیانس | باتری سازی + تعمیرات برق انژکتور برلیانس

خدمات باتری سازی برلیانس

سیستم برق خودرو برلیانس قسمت مهمی از این اتومبیل است که در صورت خرابی و اختلال در عملکرد آن ، خودرو قادر به کارکرد طبیعی خود نیست و لازم است هرچه سریعتر اتومبیل را به متخصص مربوطه ارجاع دهید ؛ توانایی و مهارت مکانیک نقش اساسی در نتیجه تعمیر برقی برلیانس دارد . ما کار شما را راحت کرده ایم و در این مقاله به معرفی تعمیرگاه برق برلیانس و خدمات ارزنده ای که می توانید در آن دریافت کنید خواهیم پرداخت.

دسترسی سریع به مطالب این مقاله :
تعمیرات برقی برلیانس در تعمیرگاه کاراک
تعمیرات برق انژکتور برلیانس
رفع احتراق ناقص برلیانس

تعمیر ایربگ برلیانس

تعمیر ایسیو برلیانس

تعمیر بد روشن شدن برلیانس اول صبح

تعمیر سنسور دور موتور برلیانس

دیاگ برلیانس و برنامه ریزی خودرو

باتری سازی برلیانس
ویدیو باتری سازی برلیانس

تعمیر استارت برلیانس

تعمیر دینام برلیانس

تعمیر برق دزدی برلیانس

تعمیر سیم کشی برلیانس

تعمیر کولر برلیانس
تعمیر و تعویض کمپرسور کولر برلیانس

ویدیو تعمیر کولر برلیانس

تعمیر نشتی کولر برلیانس

تعمیرات برقی برلیانس در تعمیرگاه کاراک

اگر نشانه هایی از مشکلاتی در سیستم برق خودرو خود همانند کم نور شدن چراغ ها ، روشن نشدن صحیح موتور ، صدای کلیک زمان استارت خودرو  و مشکلات باطری را در خودرو برلیانس خود مشاهده نمودید ، وقت آن است که خودرویتان را به تعمیرگاه برق خودرو کاراک بیاورید تا متخصصین ما به تشخیص دقیق مشکل و سپس رفع آن بپردازند.

مجموعه ای از سیستم های الکتریکی و الکترونیکی که انرژی مورد نیاز خودرو برلیانس را تامین می کنند، اساس سیم کشی خودرو را تشکیل می دهند. سیستم برق خودرو، بسیار گسترده و حیاتی برای انجام بخش اعظم وظایف هر خودرو می باشد. این سیستم شامل سیستم های زیر مجموعه بسیار زیادی است که هرکدام وظایف خاصی دارند و به صورت مکمل با دیگر سیستم های برقی یا غیربرقی خودرو کار می کنند.

کارکرد دقیق همه این سیستم ها در مجموع موجب می شود تا انرژی ذخیره شده شیمیایی به صورت انرژی الکتریکی به دیگر قطعات برسد. هرگونه عیب و ایراد در این مجموعه موجب از دست رفتن عملکرد قطعات فنی خودرو می شود. در بسیاری از خودرو های امروزی می توان رد پای سیم کشی برق خودرو را دید.

برق خودرو زیر مجموعه ای از کابین خودرو است و یکی از سیستم های نسبتاً پیچیده اتومبیل می باشد. این سیستم هر روز در حال پیشرفت است و به طبع پیچیده تر می شود. باطری برلیانس قلب تپنده آن به شمار می رود و با استفاده از این امکان خودرو شما روشن می شود.

خدمات باتری سازی برلیانس
تعمیرات برق خودرو برلیانس

مهم ترین کاربرد برق خودرو در برلیانس شامل موارد زیر می باشد :

  • روشن کردن چراغ های خودرو
  • بالا و پایین کردن شیشه ها
  • استارت زدن
  • چراغ های راهنما
  • دزدگیر خودرو
  • عملکرد سوییچ خودرو
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی

تعمیرات برق انژکتور برلیانس

تعمیرات برق انژکتور برلیانس ، بخش مهمی از خدماتی است برای خودرو برلیانس خود دریافت می کنید و لازم است توسط فرد باتجربه و متخصص انجام شود. تعمیر سنسور ها ، رفع خطا کاتالیزور ، عیب یابی و دیاگ خودرو ، ریپ زدن و دل دل کردن خودرو و موارد دیگری که در ادامه به آنها بیشتر خواهیم پرداخت ، در دسته تعمیرات برق انژکتور هستند که می توانید در تعمیرگاه برق برلیانس با کیفیت بالایی آن ها را دریافت کنید.

رفع احتراق ناقص برلیانس

برای اینکه موتور شما سیلندر خود را روشن کند، به سه جزء اصلی متکی است. برای سوزاندن به سوخت، اکسیژن برای تسهیل واکنش سوختگی و جرقه نیاز دارد تا کارها پیش برود. اگر هر یک از آن عناصر در زمان مناسب وجود نداشته باشد، سیلندر نمی‌سوزد. این واکنش زنجیره ای را که منجر به کارکرد مناسب موتور می شود شروع نمی کند.

احتراق ناقص موتور زمانی رخ می دهد که واکنش احتراق به درستی کار نمی کند و سیلندر شما بدون آتش باقی می ماند. مشکلات ناشی از احتراق ناقص می تواند هم هنگام راه اندازی موتور و هم حتی در هنگام دور آرام موتور رخ دهد.

هنگامی که احتراق ناقص رخ می دهد، موتور شما ممکن است لحظه ای دچار لغزش شود و حتی ممکن است سرعت را از دست بدهد. با این حال، اکثر خطاها از بین می روند و موتور شما پس از یکی دو ثانیه سرعت عادی خود را باز می یابد. اما حتی یک بار خطا معمولاً نشانه این است که مشکل دیگری وجود دارد و احتمالاً در آینده مشکلات بیشتری رخ خواهد داد.

علاوه بر این، احتراق ناقص بر موتور خودروی شما تأثیر می گذارد. احتراق ناقص متعدد می تواند فشار مکانیکی بر اجزای مختلف موتور برلیانس شما وارد کند و به طور بالقوه منجر به مشکلات دیگری در آینده شود.

تعمیرگاه برق برلیانس برای رفع احتراق ناقص برلیانس شما ، آماده خدمات رسانی می باشد.

تعمیرگاه برق برلیانس _ احتراق ناقص برلیانس
احتراق ناقص برلیانس

تعمیر ایربگ برلیانس

ایربگ یا کیسه هوا بخش مهمی از ایمنی خودرو شما است. ایربگ ها بسته به نقشی که ایفا می کنند شکل و مکان مختلفی دارند ، اما نحوه عملکرد آنها به یک صورت است. متأسفانه، سیستم‌ ایربگ ممکن است دچار مشکل و خرابی شود و طبق برنامه کار نکند. این می تواند باعث شود که کیسه هوا باز نشود یا در جایی که ضربه ای وجود ندارد، به طور ناگهانی باد شود.

ایربگ خراب می تواند خطر آسیب دیدگی را افزایش دهد، از سرنشینان محافظت نکند یا باعث تصادف راننده شود. پیشنهاد می کنیم که بعد از تصادف حتما برای بررسی و خام کردن ایربگ خود به تعمیرگاه برق برلیانس مراجعه کنید. همچنین در صورتی که چراغ ایربگ برلیانس شما روشن شدن فورا برای بررسی به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید.

تعمیر ایسیو برلیانس

ECU یا واحد کنترل موتور، یکی از اجزای اصلی رایانه داخلی خودرو شما است. برای تنظیم بسیاری از سیستم‌ها در موتور خودرو استفاده می‌شود. علائم زیادی وجود دارد که می تواند به شما بگوید ECU معیوبی دارید. در زیر چندین علامت رایج که برای تشخیص آسیب یا معیوب بودن ایسیو به شما هشدار می دهد را قرار داده ایم.

رایج ترین علائم خرابی ECU برلیانس به شرح زیر است:

  1. بررسی کنید چراغ چک موتور پس از ریست روشن می ماند
  2. ماشین با قطبیت معکوس شروع به پرش کرد
  3. خاموش شدن موتور بدون دلیل
  4. آسیب بر اثر ورود آب یا آسیب آتش سوزی در ECU
  5. مشکلات سیستم جرقه زنی
  6. از دست دادن پالس تزریق یا پمپ سوخت
  7. مشکلات متناوب استارت
  8. گرم شدن بیش از حد ایسیو
  9. ایسیو دارای پین های شکسته است
  10. از دست دادن ارتباط بین ایسیو و اسکنر

تمامی تعمیرات ایسیو برلیانس ، در تعمیرگاه برق برق برلیانس قابل انجام است.

تعمیر بد روشن شدن برلیانس اول صبح

مشکل استارت برلیانس در صبح می تواند دلایل متعددی داشته باشد ؛ اما در نهایت بسیار آزار دهنده است. در این موضوع دلایل کمی وجود دارد که باید در نظر گرفت. یکی از احتمالات موتور استارت معیوب است، که ممکن است هنگام چرخاندن کلید، قدرت کافی برای چرخاندن مداوم موتور را نداشته باشد. در این صورت ممکن است هنگام استارت زدن خودرو صدای کلیک بشنوید.

یکی دیگر از مقصران احتمالی می تواند خرابی دینام باشد که مسئول شارژ باتری در حین کارکرد موتور است. اگر دینام شارژ کافی را تامین نکند، می‌تواند منجر به تخلیه باتری در طول شب شود و روشن کردن خودرو را در صبح دشوار کند.

علاوه بر این، ممکن است مشکلاتی در سیستم الکتریکی خودرو وجود داشته باشد، مانند سوئیچ معیوب، فیوزهای بد، یا اتصالات سیم‌کشی شل که باعث اختلال در برق می‌شود. برق دزدی ، که در آن برخی از اجزای الکتریکی، حتی زمانی که خودرو خاموش است، از باتری انرژی می‌گیرند، نیز می‌تواند دلیل آن باشد. هوای سرد می تواند این مشکل را تشدید کند، زیرا روغن موتور غلیظ شده به قدرت بیشتری برای چرخاندن موتور نیاز دارد.

در نهایت، مشکلات سیستم جرقه زنی، مانند معیوب بودن شمع ها، کوئل های احتراق ممکن است منجر به جرقه ناکافی برای روشن شدن موتور شود.

تعمیر مشکلات استارت خودرو برلیانس در صبح در تعمیرگاه برق برلیانس پس از عیب یابی دقیق قابل انجام می باشد.

تعمیرگاه برق برلیانس _ روشن نشدن خودرو برلیانس در صبح
روشن نشدن خودرو برلیانس در صبح

تعمیر سنسور دور موتور برلیانس

سنسور سرعت خودرو یا سنسور دور موتور دستگاهی است که داده ها را با توجه به سرعت چرخش موتور شما گرفته و به سیستم کامپیوتری خودرو برلیانس شما ارسال می کند.

سنسور این را با توجه به سرعت چرخش میل لنگ حس می کند. اگر سنسور شما در معرض خطر قرار گرفته باشد، ممکن است در وسیله نقلیه خود با مشکل مواجه شوید. این مشکلات شامل روشن شدن چراغ چک موتور و جلب توجه شما، کروز کنترل غیرفعال، و تعویض دنده نامناسب است.

شایع ترین علائم خرابی سنسور دور موتور

  1. دور گیربکس قبل از تعویض دنده بیشتر می شود
  2. گیربکس خودرو دیر درگیر می شود و گاهی اوقات هرگز به دنده بالا نمی رود
  3. ترمز گرفتن گاهی اوقات سخت تر از حد معمول خواهد بود
  4. سرعت سنج نامنظم رفتار می کند یا گاهی اوقات اصلا کار نمی کند
  5. چراغ چک موتور هنگام شتاب گیری به طور متناوب و پراکنده روشن می شود
  6. چراغ روشن/خاموش Overdrive بدون هیچ دلیل مشخصی روشن و روشن می شود

تعمیر سنسور دور موتور برلیانس در تعمیرگاه برق برلیانس توسط متخصصین مجرب این مجموعه قابل انجام است.

دیاگ برلیانس و برنامه ریزی خودرو

دیاگ خودرو در بین رانندگان با تست دوره ای معاینه فنی وسایل نقلیه همراه است. چنین معاینه ای که طبق قانون الزامی است، بر مسائل ایمنی رانندگی و اثرات زیست محیطی مطابق با استانداردهای قابل اجرا متمرکز است.دیاگ خودرو برمبنای تشخیص رایانه است که شامل اتصال رابط تشخیصی به کانکتور OBD2 و خواندن داده های مختلف به این روش است. در واقع، عیب یابی و دیاگ خودرو مفهومی بسیار گسترده است و مسائل بسیار بیشتری را پوشش می دهد.

از نظر روش ها و ابزارها، همه چیز بستگی به این دارد که چه سیستم های خودرویی را می خواهیم آزمایش کنیم. ایرادات سیستم تعلیق را به صورت متفاوتی جستجو می کنیم، عملکرد سیستم ترمز را به گونه ای متفاوت بررسی می کنیم، موتور را متفاوت آزمایش می کنیم یا علل خرابی تهویه مطبوع را با روش متفاوتی تعیین می کنیم.

بهترین خدمات دیاگ را می توانید در تعمیرگاه برق برلیانس دریافت کنید و از وجود هرگونه مشکل احتمالی در خودرو مطلع شوید.

دیگر خدمات تعمیر برق انژکتور برلیانس به شرح زیر می باشد :

  1. تعمیر بد کار کردن برلیانس
  2. تعمیر دل دل کردن برلیانس
  3. تعمیر گاز نخوردن اولیه
  4. تعویض شمع ، تعویض وایر ، تعویض کوئل
  5. تعویض سوزن انژکتور
  6. تست سوزن انژکتور توسط دستگاه
  7. تعویض سنسور اکسیژن ، رفع عیوب و خطاهای سنسور اکسیژن
  8. رفع خطای کاتالیزور
  9. رفع مشکل آلایندگی در معاینه فنی
  10. رفع خطای دریچه گاز
  11. رفع خطای مپ سنسور
  12. رفع مشکل استپر موتور و گاز نخوردن خودرو
تعویض تخصصی شمع برلیانس

تعمیرات برق خودرو برلیانس و تعویض سیم کشی موتور خودرو برلیانس در تعمیرگاه برق خودرو کاراک به صورت تخصصی و توسط افراد مجرب و حرفه ای در زمینه برق خودرو انجام می شود. با توجه به تعداد بالای مشتریان، لطفا قبل از مراجعه حضوری با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس حاصل فرمایید تا از هدر رفتن وقت شما جلوگیری شود. این مجموعه تمام تلاش خود را در جهت حفظ رضایت مشتریان عزیز و رفاه حال آن ها انجام خواهد داد.

برای اطلاع از هزینه های تعمیرات برقی و باطری سازی خودروهای برلیانس و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید:

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

باتری سازی برلیانس

اهمیت باتری خودرو به قدری زیاد می باشد که یکی از اجزای حیاتی خودرو محسوب می شود و بدون آن خودرو به هیچ وجه قابل استفاده نخواهد بود.

خودرو برای راه اندازی سیستم خود به یک نیروی برق نیاز دارد که این نیرو توسط باتری تامین می شود و پس از هر بار روشن شدن خودرو، باتری شروع به شارژ کردن می کند. باتری های خودرو با یک دیگر تفاوت دارد و هر خودرویی با توجه به میزان مصرف خود، باتری مخصوص خود را دارد و در زمان تعویض باتری خودرو باید از همان نوع باتری فابریک استفاده کرد. اگر به خوبی از باتری مراقبت نمایید و به اندازه با آن کار کنید می توانید تا سال های زیادی از آن استفاده کنید و نیازی به تعویض یا تعمیر آن نمی باشد.

در باتری سازی خودرو کاراک ، خدمات مربوط به باتری سازی خودرو برلیانس توسط مهندسین مجرب و برق کار های تحصیل کرده انجام می گیرد و تمام خدمات خودرویی برلیانس همراه با ضمانت و گارانتی انجام می گیرد. این مجموعه خودرویی کاراک تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان انجام می دهد و تمام سعی خود را می کند که از قطعات برند و معتبر برای خودروهای برلیانس استفاده کنند. متاسفانه باطری سازی های زیادی وجود دارند که صرفا جهت سود بیشتر با به کار بردن قطعات استفاده شده و یا قطعات ارزان قیمت ، از اعتماد مشتریان سو استفاده کرده و باعث می شوند صاحبان خودرو در مدت زمان کوتاهی متحمل هزینه های بیشتری شوند.

از نشانه های خراب شدن باتری برلیانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. هندل زدن موتور خودرو و روشن نشدن خودرو
  2. استارت زده نمی‌شود و چراغ روشن نمی‌شود.
  3. یکروز استارت می‌زند اما روز بعد استارت نمی‌زند.
  4. در هوای سرد استارت به سختی زده می‌شود.
  5. زیاد از اتصال ساز و یا فرایند باتری به باتری استفاده می کنید.
  6. زمانی که خودرو برای مدتی خاموش باقی می ماند استارت نمی خورد ولی اگر در فواصل کوتاه روشن شود مشکلی ندارد.

انواع خودروهای برلیانس که در بازار ایران وجود دارد و در تعمیرگاه باتری سازی خودرو کاراک برای آنها خدمات تخصصی ارائه می شود به شرح زیر می باشند :

  • باطری سازی برلیانس h230
  • باطری سازی برلیانس h330
  • باطری سازی برلیانس h 220
  • باطری سازی برلیانس کراس
  • باتری سازی برلیانس h320
  • باتری سازی brilliance v5

تعمیرگاه تخصصی باطری سازی کاراک ، انواع خدمات مربوط به خودروی برلیانس را به صورت تخصصی و تضمینی به شما ارائه می دهد. از جمله خدماتی که این مرکز برای باطری سازی برلیانس ارائه می کند ، شامل موارد زیر است :

  • تعویض یا تعمیر دینام خودرو برلیانس 
  • تعویض تسمه دینام برلیانس
  • تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن برلیانس
  • تعمیر چراغ های خودروی برلیانس
  • تعویض باطری خودرو برلیانس
  • انجام باطری به باطری خودرو برلیانس
  • تعمیر دزدگیر خودرو برلیانس
  • تعمیر شیشه بالابر برلیانس
  • تعویض وایر و شمع های خودرو برلیانس
  • سیم کشی خودرو
  • و …. 

ویدیو باتری سازی برلیانس

تعمیرات باتری برلیانس از خدمات باکیفیت تعمیرگاه برق برلیانس است که توسط تکنسین باتجربه این مجموعه انجام می گیرد. با تماشای ویدیو بالا با نحوه ارائه خدمات باتری سازی برلیانس در این مرکز بیشتر آشنا خواهید شد.

تعمیر استارت برلیانس

شما برای یک رانندگی طولانی در آخر هفته آماده اید. وسایل خود را جمع می کنید و با هیجان سوار ماشین می شوید.قصد دارید خودرو را روشن کنید ناگهان متوجه می شوید که موتور از روشن شدن امتناع می کند. این می تواند ناامید کننده باشد.

ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که موتور روشن نمی شود. نکته خوب این است که اگر مشکل عمده ای در خودرو وجود نداشته باشد، می توان با تکنیک های عیب یابی ساده مشکل را برطرف کرد. اما در این وضعیت ؛ بهترین راه مراجعه به متخصص برای جلوگیری از بروز مشکلات گسترده تر است.

دلیل استارت نخوردن برلیانس چیست؟

اگر ماشین شما هنگام روشن کردن ؛ استارت نمی خورد، ممکن است دلایل مختلفی پشت آن باشد. لزوماً به این معنی نیست که خودرو مشکل اساسی دارد. ممکن است یک نقص جزئی در پایانه های باتری، باتری مرده، سوئیچ احتراق معیوب و غیره باشد.

مشکلات راه اندازی خودرو عمدتاً به باتری، سیستم خود استارت خودرو یا خطوط سوخت مربوط می شود. در زیر برخی از دلایل متداول روشن نشدن خودرو برلیانس آورده شده است:

  1. باتری مرده
  2. اتصالات باتری دچار مشکل است
  3. دینام معیوب
  4. مشکلات جرقه زنی
  5. موتور استارت معیوب
  6. فیوز سوخته
  7. مسدود شدن فیلتر سوخت

تعمیر استارت برلیانس در تعمیرگاه برق برلیانس قابل انجام است.

تعمیر دینام برلیانس

همانطور که در اکثر قطعات اتفاق می افتد، ما فقط زمانی متوجه مشکل دینام می شویم که خراب شده است. وقتی می خواهیم موتور را روشن کنیم و ماشین روشن نمی شود یا وقتی چراغ باتری در داشبورد روشن می شود.

و چرا اینطور است؟

زیرا دینام انرژی مکانیکی تولید شده توسط موتور را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند و آن را به اجزای الکتریکی خودروی شما می رساند. بنابراین، هر گونه خرابی در دینام منجر به ضعیف شدن سریعتر باتری می شود.

به همین دلیل، حفظ دینام خودرو برلیانس در شرایط مطلوب ضروری است. مراقب علائم هشدار دهنده باشید تا از بروز مشکلات جدی تر در خودروی خود جلوگیری کنید.

و نگران نباشید، متخصصین تعمیرگاه برق برلیانس به شما کمک می کنند مشکل دینام خودرویتان را با بهترین روش رفع کنید. اگر هریک از علائم زیر را در برلیانس خود دیدید ، برای تعمیر آن به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.

تعمیرگاه برق برلیانس _ تعمیر دینام برلیانس
تعمیر دینام برلیانس

علائم خرابی دینام برلیانس کدامند؟

مشکلات دینام غیر معمول نیستند. سخت ترین قسمت شناسایی عیوب احتمالی در این عنصر از همان ابتدا است.

از آنجایی که دینام سطح شارژ باتری را حفظ می کند، هر مشکلی به راحتی با خطای باتری اشتباه گرفته می شود. همچنین، زمانی که این قطعه کار نمی کند، این چراغ باتری است که در داشبورد روشن می شود.از این رو، اشتباه گرفتن مشکلات در این دو بخش معمول است.

همچنین به سیستم روشنایی و تهویه مطبوع خودرو خود توجه کنید. دینام عملکرد این سیستم ها را تضمین می کند، بنابراین هرگونه ناپایداری ممکن است مشکلات احتمالی در این قسمت را نشان دهد.

بنابراین، علائم اصلی که مشکلات دینام را آشکار می کند عبارتند از:

  1. باتری تخلیه شده
  2. مشکل استارت زدن ماشین در اولین تلاش
  3. سر و صدای شدید در تسمه گیربکس
  4. بوی لاستیک سوخته به دلیل مالش تسمه دینام به یکی از اجزای آن
  5. کاهش شدت نور یا حتی سوختن چراغ های جلو
  6. نوسان در شدت چراغ های داخلی خودرو هنگام روشن بودن استریو
  7. کندی هنگام باز و بسته کردن شیشه های برقی

این علائم را نادیده نگیرید و در اسرع وقت مشکل را برطرف کنید.

تعمیر برق دزدی برلیانس

سوار خودرو می شوید و آماده حرکت می شوید ولی وقتی خودرو را استارت می زنید به جای صدای موتوری که جان گیرد، با صدای یک باتری مرده مواجه می شوید. سپس می بینید تمام شب چراغ های جلو را روشن گذاشته اید و باتری ماشین شما خالی شده است.

همانطور که ماشین شما کار می کند، دینام ، باتری را دوباره شارژ می کند و به آن کمک می کند استریو، برق شیشه ها و گرمکن صندلی شما را تامین کند. هنگامی که چراغ ها را برای مدت طولانی روشن می گذارید، زمانی که خودرو خاموش است، باتری همچنان به انرژی بخشیدن به آن قطعه ادامه می دهد. از آنجایی که ماشین کار نمی کند، نمی تواند شارژ شود. به این وضعیت برق دزدی می گویند.

با گذشت زمان، برق دزدی بیش از حد می تواند باتری اتومبیل شما را تحت فشار قرار دهد، آن را سریعتر از بین ببرد و عمر آن را کاهش دهد. برای تعمیر برق دزدی برلیانس می توانید روی خدمات تعمیرگاه برق برلیانس حساب کنید.

تعمیرگاه برق برلیانس _ تعمیر برق دزدی برلیانس
تعمیر برق دزدی برلیانس

تعمیر سیم کشی برلیانس

سیم کشی خودرو مانند سیستم عصبی آن است که به انتقال جریان و سیگنال ها از ایسیو ها و به ایسیو های مختلف وسیله نقلیه کمک می کند. سازندگان خودرو این سیم ها را برای نصب و مدیریت آسان به هم متصل می کنند. این باندل ها یا هارنس ها دارای روکش محافظ بوده و در کل خودرو قرار می گیرند .

در اکثر وسایل نقلیه، دسته سیم‌های کارخانه می‌تواند یک عمر بدون ایجاد مشکل دوام بیاورد. با این حال، این مورد همیشه صادق نیست. در نتیجه، تعمیر سیم کشی خودرو یک صلاحیت اصلی در صنعت خودرو است. تعمیر سیم کشی برلیانس نیازمند دقت و تجربه بالا است که می توانید با دریافت خدمات در تعمیرگاه برق برلیانس ، آن را تجربه کنید. تعمیر سیم کشی داخل داشبورد ، تعمیر سیمکشی داخل موتور و انژکتور ، تعمیر سیم کشی چراغ ها در این تعمیرگاه قابل انجام است.

تعمیرگاه برق برلیانس _ تعمیر سیم کشی برلیانس
تعمیر سیم کشی برلیانس

تعمیر کولر برلیانس

کولر اتومبیل شما نقش مهمی در خودرو به خصوص در فصول گرم سال ایفا می کند. با این حال همانند سایر بخش دیگر ماشین ، کولر نیز ممکن است دچار خرابی و مشکلاتی شود. نشتی گاز کولر برلیانس یکی از رایج ترین و مهمترین مشکلات است. نشت گاز کولر در صورت عدم رسیدگی صحیح می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد. در ادامه در مورد خطرات نشت گاز کولر تهویه مطبوع و همچنین نحوه جلوگیری از وقوع آن صحبت خواهیم کرد. سعی نکنید خودتان نشتی را تعمیر کنید، زیرا ممکن است منجر به آسیب یا مرگ شود.

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است برای کولر خودرو برلیانس شما رخ دهد ، خرابی کمپرسور کولر است. تعمیرگاه برق برلیانس برای تعمیر نشتی گاز کولر ، تعویض کولر این خودرو و انواع دیگر تعمیرات کولر برلیاس می تواند به شما خدمات ارزشمندی عرضه کند.

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر برلیانس

آیا تا به حال متوجه شده اید که AC شما در یک روز گرم تابستانی غیر قابل تحمل به اندازه کافی کابین خودرو را خنک نمی کند؟ برای اغلب ما این مشکل اتفاق افتاده است. خوشبختانه در تعمیرگاه برق برلیانس برای رفع این مشکل به شما کمک خواهد شد.

تعمیرگاه برق برلیانس از مجرب ترین مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر کولر است که با تجربه گسترده در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا مشکلات کمپرسور کولر را به طور موثر تشخیص دهید و با بهترین روش آن را برای شما تعمیر خواهد کرد.

نشانه خرابی کمپرسور کولر برلیانس

کمپرسور کولر خودرو تقریباً 12 تا 15+ سال بسته به اینکه چقدر از خودرو به خوبی مراقبت می شود، دوام می آورند. با گفتن این موضوع، مهم است که به طور منظم خودروی خود را چک و سرویس کنید تا از خرابی زودرس جلوگیری کنید.

برخی از راه‌هایی که می‌توانید تشخیص دهید احتمال خرابی کمپرسور کولر وجود دارد، می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. نشتی کولر
  2. صداهای غیرمعمول
  3. هوای ولرم
  4. خطای ECU
  5. کلاچ یا تسمه کمپرسور متوقف شده
تعمیرگاه برق برلیانس _ تعمیر کولر برلیانس
تعمیر کولر برلیانس

کمپرسور کولر چیست ؟

کمپرسور جزء کلیدی سیستم تهویه مطبوع است و بدون آن، تهویه مطبوع خودروی شما قادر به کار نخواهد بود.

همچنین تنها قسمت متحرک در سیستم تهویه مطبوع است زیرا از طریق تسمه محرک به میل لنگ متصل است. به این معنی که برخلاف سایر اجزای سیستم تهویه مطبوع، قدرت خود را مستقیماً از موتور می گیرد.

با توجه به این عامل، مهم است که کمپرسور را اغلب بررسی کنید زیرا ممکن است در معرض سایش و پارگی بیشتری قرار گیرد. کمپرسور بخشی از قسمت فشار قوی سیستم تهویه مطبوع است که گاز مبرد را در حین عبور از کندانسور به مایع تبدیل می کند.

تعمیر و تعویض کمپرسور برلیانس در تعمیرگاه برق برلیانس قابل انجام است.

ویدیو تعمیر کولر برلیانس

در ویدیو بالا بخش هایی از خدمات انجام گرفته برای تعویض کمپرسور برلیانس را مشاهده می کنید که توسط تکنسین مجرب تعمیرگاه برق برلیانس انجام شده است.

تعمیر نشتی کولر برلیانس

اگر تهویه مطبوع شما زمانی که هوای خنک‌ می‌خواهید، هوای گرم می‌دمد، احتمال نشتی گاز کولر در سیستم وجود دارد. البته به خاطر داشته باشید که این مشکل می تواند ناشی از مشکلات ساده دیگر نیز باشد.

تکنسین حرفه ای تعمیرات کولر در تعمیرگاه برق برلیانس می تواند از یک نشتی یاب AC استفاده کند تا تشخیص دهد که آیا نشتی گاز کولر در سیستم شما وجود دارد یا خیر. با این حال، مهر و موم کردن آن سوراخ یک راه حل دائمی نیست.

چرا این یک راه حل بلند مدت نیست؟ به احتمال زیاد، با ضعیف شدن سیستم شما به دلیل نشتی اولیه ، در آینده نشتی دیگری ایجاد خواهد شد. ما در تعمیرگاه برق برلیانس زمانی که منطقی است سعی می کنیم نشتی را تعمیر کنیم یا سیستم را شارژ کنیم، بسته به وضعیت خودرو شما خدمات مناسبی را ارائه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *