باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیرات برقی خودرو تویوتا | باتری سازی تویوتا + فیلم | کاراک

باتری سازی تویوتا | باطری سازی تویوتا + فیلم

تویوتا یکی از معتبرترین برندهای خودرویی جهان در سال 1937 تاسیس شد و توانست به سرعت خود را رشد دهد و در هر رنج قیمت خودرو می توانید یکی از محصولات این شرکت را بیابید. تویوتا در سال 2016 توانست خود را به عنوان سیزدهمین شرکت بزرگ جهان معرفی کند و در حقیقت با تولید بیش از 10 میلیون خودرو در سال، بزرگ ترین خودروساز جهان است. تویوتا زیر مجموعه هایی همچون لکسوس و Scion را دارد و همچنین هیبریدی های مختلفی را تولید می کند که تویوتا پریوس پرفروش ترین هیبریدی جهان برای چندین سال اخیر محسوب می شود. تویوتا در ایران از طریق شرکت ایرتویا عرضه می شود و محصولات سدان و شاسی بلند تویوتا در ایران عرضه می شود.

برای انجام تعمیرات برقی و خدمات باتری سازی تویوتا لازم است حتما به مرکز تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید چرا که این خودروهای پیشرفته از سیستم برق رسانی و سیمکشی منحصر به فردی برخوردار است و در صورتی که بدست افراد غیر متخصص سپرده شود ، ممکن است صدمات بیشتری به خودرو وارد شود. در تعمیرگاه برق خودرو تویوتا کاراک انواع خدمات مربوط به تعمیر برق خودرو به صورت حرفه ای و با ضمانت کتبی ارائه می شود.

 

مطالبی که خواهید خواند :

 

 

فیلم باطری سازی تویوتا در تعمیرگاه خودرو کاراک

 

 

تعمیرات برقی تویوتا در تعمیرگاه کاراک

یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های خودروی تویوتا، برق خودرو است چرا که از فناوری های روز و قطعات و بخش های مختلف و متنوعی برخوردار است. برق خودرو تامین کننده انرژی لازم برای بسیاری از بخش های آن اعم از چراغ ها، بوق و غیره می‌باشد. یکی از بخش های بسیار مهم در هر خودرو سیستم برق و برق رسانی آن است که در این قسمت نقش اصلی را باتری ماشین به عهده دارد. اشتعال سوخت در موتور به وسیله ی سیستم برق خودرو صورت گرفته و اتومبیل توسط سیستم برق استارت خورده و روشن می شود. تمامی قسمتهای مهم اتومبیل به وسیله ی برقی کار می کند که توسط باتری ایجاد می شود بنابراین اگر برای سیستم برق خودرو مشکلی پیش آید، قطعا دچار مشکل جدی خواهد شد.

ما دارای حدود 15 سال سابقه کار و تجربه در زمینه مکانیکی، تعمیرات و عیب یابی خودروهای خارجی در تعمیرگاه کاراک هستیم و به عنوان برق کار خودرو تویوتا به نصب و تعمیر سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودروهای خارجی میپردازیم.

تعویض سیم کشی تویوتا در تعمیرگاه کاراک

سیم کشی خودرو تویوتا یکی از پیچیده ترین بخش های اتومبیل است که تعمیر آن نیاز به وقت و هزینه بسیار زیادی دارد، همه اتومبیل ها دارای سیستم برق کشی هستند و با استفاده از این سیستم می توانند قطعات و ابزار برقی را به کار بیندازند که رانندگی را برای شما آسان می کند. خودرو برای حرکت کردن نیز به برق نیاز دارد و اگر برق خودرو از کار بیافتد یا دچار ایراد شود خودرو دچار مشکل در حرکت خواهد شد. تعمیر سیم کشی خودرو کار بسیار پیچیده ای می باشد و نمی توان به راحتی این کار را انجام داد.

از جمله خدماتی که در تعمیرگاه برق خودرو کاراک به صورت تخصصی برای خودرو تویوتا انجام می شود، شامل موارد زیر است :

تعمیر سیم کشی تویوتا

تعویض سیمکشی تویوتا

تعمیر سیمکشی اتاق تویوتا

تعویض سیم کشی اتاق toyota

تعمیر سیم کشی موتور toyota

تعویض سیم کشی موتور toyota

 

تعمیر و تعویض سیم کشی خودرو تویوتا به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد که مجموعه خودرویی کاراک با دارا بودن مهندسین برق خودرو که در کار خود خبره هستند توانایی رفع تمام مشکلات سیمکشی خودرو را به صورت تضمینی دارا می باشند. در این تعمیرگاه برق خودرو تنها در صورتی که مشکلات خودروی شما برطرف شود ، هزینه دریافت می گردد و تمام خدمات با ضمانت کتبی انجام می شوند.

جهت مشاوره و رزرو نوبت برای تعمیر سیم کشی تویوتا و همچنین تعویض سیم کشی toyota با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید و یا فرم تعمیرات سیم کشی خودرو که در زیر آمده است را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

 

خدمات باتری سازی تویوتا در کاراک

قیمت قطعات خودروهای تویوتا در بین همتایان خودش تقریبا گران است. با این حال کیفیت این قطعات تا حدی خوب هست که تا مدت‌ها نیاز به تعویض نداشته باشند. به‌طورکلی به جز هزینه بیمه و سرویس‌های دوره‌ای، بیشترین هزینه‌ای که باید سالانه پرداخت کنید مربوط به تعویض لنت، روغن ترمز، روغن گیربکس و فیلترهاست. از جمله هزینه‌های دیگر که در دوره‌های طولانی‌تر اتفاق می‌افتند، می‌توان به تعویض لاستیک، باتری، شمع و نظایر آنها اشاره کرد.

در این بین وجود مرکزی که بتواند خدمات تخصصی و حرفه ای باطری سازی تویوتا را همراه با ضمانت ارائه کند بسیار محدود و انگشت شمار هستند. برای اکثر ما پیش آمده است که پس از مراجعه به باتری سازی خودرو به دلیل خدمات با کیفیت پایین مجبور می شویم مجدد با پرداخت هزینه به یک مرکز دیگر مراجعه کنیم تا مشکل پیش آمده را برطرف کنیم و خیلی مواقع وقتی به همان مرکز قبلی مراجعه می کنیم ، کیفیت پایین خدمات خود را به گردن نمی گیرند و به قول گفتنی از بار مسئولیت شانه خالی می کنند.

خوشبختانه باطری سازی کاراک در شرق تهران توانسته است با ارائه خدمات باطری سازی خودرو تویوتا به صورت تضمینی و توسط افراد متخصص رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید و همواره تمام سعی و تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت خواهد کرد. در این مرکز قبل از ارائه خدمات مربوط به باتری سازی toyota ، خودرو عیب یابی می شود و پس از اعلام هزینه به مشتریان و در صورتی که مشتریان از زمان و هزینه باطری سازی تویوتا رضایت داشته باشند، استادکار اقدام به تعمیرات مربوطه خواهد کرد.

 

تعمیرگاه برق خودرو تویوتا

خدمات باتری سازی خودرو

 

دلایل خالی شدن باتری خودروهای تویوتا

تشخیص علت خالی شدن باطری خودرو تویوتا، می تواند شما را در افزایش عمر باتری کمک کند.

  1.  روشن ماندن چراغ و تجهیزات برقی خودرو
  2. کهنه شدن باتری ماشین

  3. اکسید شدن اتصالات باتری

  4. مشکلات برق کشی خودرو

  5. دمای خیلی سرد یا گرم

  6. مشکل در سیستم شارژ باتری ماشین

  7. خرابی دیودهای دینام

خدماتی که برای باطری سازی تویوتا در کاراک ارائه می شود، به شرح زیر می باشد :

  • تعویض یا تعمیر دینام خودرو تویوتا
  • تعویض تسمه دینام تویوتا
  • تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن toyota
  • تعمیر چراغ های خودروی toyota
  • تعویض باطری خودرو toyota
  • انجام باتری به تویوتا
  • تعمیر دزدگیر خودرو تویوتا
  • تعمیر شیشه بالابر تویوتا
  • تعویض وایر و شمع های خودرو تویوتا
  • سیم کشی خودرو تویوتا
  • و …. 

برای اطلاع از هزینه های تعمیرات برقی و باطری سازی خودروهای تویوتا و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید.

 

باطری سازی خودرو

 

انواع خودروهای تویوتا که در بازار ایران وجود دارد و درتعمیرگاه باطری سازی خودرو کاراک برای آنها خدمات تخصصی ارائه می شود به شرح زیر می باشند :
  • باطری سازی تویوتا کمری
  • باطری سازی تویوتا لندکروز
  • باطری سازی تویوتا راوفور
  • باطری سازی تویوتا هایلوکس
  • باتری سازی پریوس
  • باتری سازی تویوتا یاریس
  • باتری سازی تویوتا کرولا
  • باتری سازی تویوتا آریون
  • باتری سازی تویوتا پرادو

 

نگهداری از باطری های خودرو تویوتا

  • نگهداری از باتری ها کار سختی نمی باشد و با رعایت کردن چند مورد می توانید از باطری های خود به خوبی مرافبت نمایید و تا سال های زیادی از آن ها استفاده نمایید. یکی از مواردی که به باتری آسیب می رساند و باعث تخلیه باتری می شود، روشن بودن یکی از چراغ های خودرو به مدت طولانی در زمانی که خودرو خاموش است. این چراغ ها ممکن است چراغ داخل کابین خودرو، چراغ داخل صندوق عقب، چراغ های خودرو، چراغ های راهنما و یا چراغ های اضافی متصل به باتری باشد.
  • در برخی از موارد خرابی دزدگیر خودرو یا ضبط ماشین ممکن است باعث تخلیه باتری خودرو شود و برای رفع این مشکل باید به سرعت به یک متخصص مراجعه نمایید.
  • به هیچ وجه نگذارید که باتری شما خیس شود و این کار باعث می شود تا باتری خودرو شما اتصالی کند و ممکن است باتری غیر قابل استفاده شود. در فصل زمستان که برف و باران زیادی می بارد باید توجه داشت که زمانی که کاپوت ماشین بالا است، باتری خودرو در معرض بارندگی قرار نگیرد.
  • بررسی کامل باتری خودرو هیوندای و دیاگ زدن هر شش ماه یک بار
  • ترمینال‌های باطری خودرو را با برس سیمی تمیز کنید.
  • اگر باتری خودرو ضعیف است، سلول‌های آن را با آب مقطر پر کنید.
  • استارت زدن نادرست به باتری خودرو آسیب می‌زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *