تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو لیفان 820 | تعمیرات ECU lifan 820 | تعمیرگاه ایسیو lifan820

تعمیرات ایسیو لیفان 820

دیاگ lifan820

به طور کلی منظور از دیاگ کردن لیفان 820 یا دیاگ زدن تشخیص و رفع عیب خودرو است. دستگاه دیاگ با برقراری ارتباط با ECU (کامپیوتر) خودرو ، امکان عیب یابی را به مکانیک می‌دهد. 

پس از تغییر سیستم کنترلی خودروها از مکانیکی به کامپیوتری، نیاز به دستگاهی بود که بتواند با این کامپیوترها ارتباط برقرار کند. دیاگ می‌توانست خطاها و عیب‌های احتمالی این سیستم را تشخیص داده و آن‌ها را پاک کند. همچنین مقادیر سنسورها را خوانده و عملیاتی همچون ریست‌ها، تعاریف، کالیبره‌ها و… را انجام دهد. به طور کلی تعمیرکاران خودرو با استفاده از دیاگ می‌توانستند اطلاعات کاملی از موتور خودرو به دست آورند و آن را عیب یابی کنند.

همیشه یکی از مشکلات دارندگان خودرو که خودروی آن‌ها دچار مشکل می‌شود، تشخیص غلط در شناسایی عیب خودرو توسط تعمیرکار است. شاید برای خیلی از ما پیش آمده باشد که خودرو را برای یک مشکل کوچک به تعمیرگاه می‌بریم، اما بعد از مدتی عیب‌های بیشتر و بزرگتری پیدا می‌کند. یکی از دلایل مهم آن تشخیص نادرست عیب خودرو است.

در تعمیرگاه ایسیو کاراک با استفاده از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار دیاگ زدن لیفان 820 انجام می‌شود و پس از عیب یابی دقیق به تعمیر ایسیو لیفان 820 پرداخته می‌شود. در این تعمیرگاه نیروهای با تجربه و متخصصی در امر تعمیر ایسیو وجود دارد که با نهایت دقت کار شما مشتریان عزیز را انجام خواهند داد.

 

دیاگ زدن لیفان

دیاگ لیفان 820

آپدیت ایسیو لیفان 820

ECU برای انجام فعالیت‌های خود نیاز به اطلاعات خودرو دارد. به همین دلیل سنسور های مختلفی در ماشین وجود دارند که شرایط را به ECU گزارش می‌دهند. این سنسور ها از میزان اکسیژن موجود در اگزوز تا درجه حرارت رادیاتور، دور موتور و.. را بررسی می‌کنند.

در برخی مواقع ممکن است که پس از تولید خودرو وارد شدن به بازار یکسری مشکلات در برنامه نویسی خودرو از کارخانه وجود داشته باشد. در چنین مواقعی با مراجعه به مراکز تعمیر ایسیو لیفان 820 می‌توانید نسبت به آپدیت ایسیو لیفان 820 اقدام نمایید. با به روز کردن سیستم نرم افزار ایسیو مشکلاتی که در برنامه نویسی خودرو وجود دارد، برطرف خواهد شد.

 

تعمیر ایسیو لیفان 820 در تعمیرگاه ecu خودرو تهران

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو خودرو کاراک :

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

فرم درخواست تعمیرات ECU

تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو لیفان 820

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات تعمیر یونیت و برد ایسیو lifan 20 ارائه می‌شود.

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو لیفان 820
تعمیرات ایسیو لیفان 820

تعمیر ایسیو لیفان 820

تعمیرات نرم افزاری ایسیو لیفان 820

نگه داری و مراقبت از ECU خودرو بسیار ضروری است. خرابی آن نیز دردسر ساز و پر هزینه است. پس از اینکه دیاگ زدن خودرو لیفان 820 انجام شد و با استفاده از کدهایی که دیاگ از ایسیو لیفان 820 دریافت کرد، حال نوبت کارشناس تعمیر ایسیو می‌باشد که با کمک تجربه و اطلاعات کافی به تعمیر مشکلات نرم افزاری ایسیو لیفان 820 بپردازند. البته همیشه عیب‌هایی که نشان می‌دهد مربوط به قسمت نرم افزاری کامپیوتر خودرو نیست بلکه در برخی مواقع مشکلات سخت افزاری هم دیده می‌شود. 

در تعمیرگاه ecu کاراک تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری ایسیو لیفان 820 به صورت تخصصی انجام می‌گیرد.

تعمیر ایسیو lifan 820

تعمیر نرم افزار ایسیو لیفان 820

بی کد کردن ایسیو لیفان 820

با قرار دادن سیستم ایموبلایزر (ضد سرقت ) بر روی خودرو حفاظت خودرو بیشتر شده است اما وجود این سیستم مشکلاتی را نیز برای صاحبان خودرو و تعمیرکاران بوجود آورده است. این سیستم بر روی ECU  های VALEO  ,SIEMENS,BOSCH, قرار دارد که با استفاده از بعضی نرم افزار ها یا با داشتن اطلاع از خط ثبت شدن کد سوئیچ درECU,BSI,ICU,CPH قادر به استخراج آن می شویم. 

در بعضی موارد که کد سوئیچ قادر به استخراج نباشد و همچنین نبود سند خودرو و یا موارد دیگر می توان با استفاده از برنامه یک خودروی دیگر شبیه همین خودرو و یا با استفاده از فایل بدون کد، خودرو را راه اندازی نمود البته با بی کد نمودن خودرو از ایمنی خودرو  کاسته می شود اما گاهی تنها راه راه اندازی خودرو بی کد کردن ایسیو لیفان 820 است.برای بی کد کردن ایسیو لیفان 820 می‌توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه نمایید.

بی کد کردن ایسیو لیفان 820

بی کد کردن ایسیو لیفان 820

مطالب مرتبط با تعمیر ایسیو لیفان 820 :

ریمپ ایسیو lifan 820

تعمیر ایربگ lifan 820

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *