تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو mvm 550 | تعمیرات ECU ام وی ام 550 | تعمیرگاه ایسیو MVM550

تعمیرات ECU ام وی ام 550

دیاگ MVM 550

دیاگ وسیله ایست که توسط خودروسازان معتبر ساخته شد تا تعمیرکاران خودرو برای عیب یابی خودرو مجبور به باز و بسته کردن کل اجزای موتور نباشند و به راحتی و با یک دستگاه کار را انجام دهند. از مزایای دیاگ MVM 550 اینست که در اغلب موارد به راحتی عیب اصلی خودرو مشخص می‌شود و با عیب یابی دقیق خودرو به سراغ آن رفته و قطعه موردنظر را تعویض می‌کنیم، که قطعا هم در هزینه تعمیر و هم در زمان صرف شده برای هر خودرو صرفه جویی انجام می‌شود.

به طور کلی دیاگ‌ ام وی ام 550 مواردی از قبیل مشکلات برقی خودرو ، سنسورهای حیاتی خودرو مانند سنسور اکسیژن ، سنسور کاتالیزور ، سنسور ABS را نمایش می‌دهند.بعضا خود دستگاه دیاگ قادر به رفع ارورهای موجود در سنسورها هست و در بیشتر موارد به دلیل خرابی قطعه بایستی اقدام به تعویض آن کرد.

چنانچه نیاز به تعمیر ایسیو ام وی ام 550 داشته باشید، بایستی در قدم اول دیاگ ام وی ام 550 زده شود که در مرکز کاراک عیب یابی خودرو با استفاده از بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

 

دیاگ زدن MVM 550

دیاگ ام وی ام 550

آپدیت ایسیو ام وی ام 550

کارخانه ها و شرکت های سازنده خودرو بعد از اینکه خودرو وارد بازار شد همواره سعی می کنند بعد از دریافت نظر و مشکلات مشتریان در خصوص خودرو، نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند. این امر در بسیاری از مواقع با آپدیت هایی که از سوی آنها در دسترس قرار می گیرد انجام می پذیرد. دقت فرمایید فقط دستگاه های اورجینال مخصوص همان خودرو توانایی انجام این امر را دارند.

 

تعمیر ایسیو ام وی ام 550 در تعمیرگاه ecu خودرو تهران

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو خودرو کاراک :

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

فرم درخواست تعمیرات ECU

تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو MVM 550

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات تعمیر یونیت و برد ایسیو ام وی ام 315 ارائه می‌شود.

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو ام وی ام 550
تعمیرات ECU ام وی ام 550

تعمیر ایسیو ام وی ام 550

تعمیرات نرم افزاری ایسیو ام وی ام 550

برای تعمیرات نرم افزاری ایسیو MVM 550 می‌توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید تا کارشناسان و متخصصان به تعمیر نرم افزاری خودرو شما بپردازند. مشکلات ایسیو می‌تواند ناشی از نرم افزار یا سخت افزار باشد، که در اکثر مواقع مشکلات از نرم افزار است. برای تعمیر نرم افزاری ایسیو ام ام وی 550 وجود کارشناسان متخصص در امر برنامه نویسی ایسیو خودرو از ضروریات می‌باشد.

تعمیر ایسیو ام وی ام 550

تعمیر نرم افزار ایسیو MVM 550

بی کد کردن ایسیو MVM 550

با قرار دادن سیستم ایموبلایزر (ضد سرقت ) بر روی خودرو حفاظت خودرو بیشتر شده است اما وجود این سیستم مشکلاتی را نیز برای صاحبان خودرو و تعمیرکاران بوجود آورده است. این سیستم بر روی ECU  های VALEO  ,SIEMENS,BOSCH, قرار دارد که با استفاده از بعضی نرم افزار ها یا با داشتن اطلاع از خط ثبت شدن کد سوئیچ درECU,BSI,ICU,CPH قادر به استخراج آن می شویم. 

در بعضی موارد که کد سوئیچ قادر به استخراج نباشد و همچنین نبود سند خودرو و یا موارد دیگر می توان با استفاده از برنامه یک خودروی دیگر شبیه همین خودرو و یا با استفاده از فایل بدون کد، خودرو را راه اندازی نمود البته با بی کد نمودن خودرو از ایمنی خودرو  کاسته می شود اما گاهی تنها راه راه اندازی خودرو بی کد کردن ایسیو ام وی ام 550 است.برای بی کد کردن ایسیو ام وی ام 550 می‌توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه نمایید.

بی کد کردن MVM 550

تعریف سوئیچ ام وی ام 550

مطالب مرتبط با تعمیر ایسیو MVM 550:

ریمپ ایسیو MVM 550

تعمیر ایربگ MVM 550

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *