باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیرات برقی خودرو تویوتا | باتری سازی تویوتا + فیلم | کاراک

تعمیرگاه برق تویوتا

برای انجام تعمیرات برقی و خدمات باتری سازی تویوتا لازم است حتما به مرکز تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید چرا که این خودروهای پیشرفته از سیستم برق رسانی و سیم کشی منحصر به فردی برخوردار است و در صورتی که به دست افراد غیر متخصص سپرده شود ، ممکن است صدمات بیشتری به خودرو وارد شود. در تعمیرگاه برق تویوتا کاراک انواع خدمات مربوط به تعمیر برق خودرو به صورت حرفه ای و با ضمانت کتبی ارائه می شود.

دسترسی سریع به مطالب
تعمیرگاه برق انژکتور تویوتا

تعمیر ریپ زدن تویوتا

تعمیر شتاب نگرفتن تویوتا

تعمیر و تعویض سنسور اکسیژن تویوتا

رفع خطا احتراق ناقص تویوتا

تعمیرگاه باتری سازی تویوتا

نگهداری از باطری های خودرو تویوتا

ویدیو تعمیر باتری تویوتا

تعویض سیم کشی تویوتا در تعمیرگاه کاراک

تعمیر دینام تویوتا

تعمیر استارت تویوتا

تعمیر چراغ تویوتا

تعمیر کولر تویوتا

تعمیر سیم کشی و برق کولر تویوتا

تعمیر کمپرسور کولر تویوتا

نشتی یابی و شارژ گاز کولر تویوتا

سرویس مدار کولر تویوتا

تعمیرگاه برق انژکتور تویوتا

یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های خودروی تویوتا، برق خودرو است چرا که از فناوری های روز و قطعات و بخش های مختلف و متنوعی برخوردار است. برق خودرو تامین کننده انرژی لازم برای بسیاری از بخش های آن اعم از چراغ ها، بوق و غیره می‌باشد. یکی از بخش های بسیار مهم در هر خودرو سیستم برق و برق رسانی آن است که در این قسمت نقش اصلی را باتری ماشین به عهده دارد. اشتعال سوخت در موتور به وسیله ی سیستم برق خودرو صورت گرفته و اتومبیل توسط سیستم برق استارت خورده و روشن می شود. تمامی قسمتهای مهم اتومبیل به وسیله ی برقی کار می کند که توسط باتری ایجاد می شود بنابراین اگر برای سیستم برق خودرو مشکلی پیش آید، قطعا دچار مشکل جدی خواهد شد.

ما دارای حدود ۱۵ سال سابقه کار و تجربه در زمینه مکانیکی، تعمیرات و عیب یابی خودروهای خارجی در تعمیرگاه کاراک هستیم و به عنوان برق کار خودرو تویوتا به نصب و تعمیر سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودروهای خارجی میپردازیم. بخشی از تعمیرات برق قابل ارائه در تعمیرگاه برق تویوتا ، مربوط تعمیرات برق انژکتور تویوتا است ، که برخی از این تعمیرات به شرح زیر می باشد :

تعمیر ریپ زدن تویوتا

وقتی ماشین شما شروع به ریپ زدن می کند، اغلب با صدای آزار دهنده اب همراه است که متوقف نمی شود. این یک علامت واضح برای ریپ زدن خودرو تویوتا شما است. زمانی که روشن شدن چراغ چک موتور به این صداها می پیوندد؛ نشان می دهد مشکلی در زیر کاپوت وجود دارد.

علاوه بر این، ممکن است هنگام شتاب گیری متوجه ریپ زدن ماشین خود شوید که باعث کندی و عدم پاسخگویی آن می شود. یکی دیگر از علائمی که به شما هشدار می دهد با مشکل ریپ زدن مواجه هستید ، زمانی است که خودرو شما در حالت کارکرد درجا است و انگار نفس نفس می زند. این علائم هشدار دهنده مهمی هستند که در صورت مواجه شدن با آنها لازم است خودرویتان نزد یک متخصص برق خودرو ببرید. تعمیر ریپ زدن تویوتا در تعمیرگاه برق تویوتا برای انواع مدل های این اتومبیل قابل انجام است.

تعمیرگاه برق تویوتا - تعمیر ریپ زدن تویوتا
تعمیر ریپ زدن تویوتا

تعمیر شتاب نگرفتن تویوتا

چندین عنصر عملیاتی در خودروی شما با هم کار می کنند تا وسیله نقلیه شما را به جلو حرکت دهند. دریچه گاز موتور اولین قدم در شتاب گیری خودرو تویوتا شما است. پدال گاز خودروی شما مستقیماً به موتور متصل است و جریان هوا را در بدنه دریچه گاز برای تزریق سوخت تنظیم می کند.

با این حال، اگر در حال رانندگی با ماشین خود هستید و سرعت زیادی دارید ولی ناگهان قدرت خود را از دست می دهید، تنها دو احتمال وجود دارد. یا بنزین کافی ندارید یا قدرت کافی در وسیله نقلیه خود ندارید. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود تویوتا شما در هنگام شتاب گیری به طور قابل توجهی قدرت خود را از دست بدهد. معمول‌ترین دلایل شتاب نگرفتن تویوتا در حین رانندگی عبارتند از: سنسور معیوب، فیلتر سوخت یا فیلتر هوا آلوده، یا تسمه تایم معیوب. به طور کلی ، این مشکل چیزی نیست که شما آن را نادیده بگیرید. تعمیر شتاب نگرفتن تویوتا در تعمیرگاه برق تویوتا پس از کارشناسی و عیب یابی دقیق مشکل ؛ با ارائه بهترین خدمات انجام می گیرد.

تعمیر و تعویض سنسور اکسیژن تویوتا

مانند تمام سنسورهای یک وسیله نقلیه، سنسورهای اکسیژن نیز به مرور زمان فرسوده می شوند. سنسورهای اکسیژن در سیستم اگزوز قرار دارند. آنها دائماً در معرض دماهای بسیار بالا و محصولات جانبی احتراق هستند. بنابراین، آنها بیشتر مستعد خرابی زودرس هستند.

از کار افتادن یکی از سنسورهای اکسیژن یک مشکل بسیار بزرگ است. سنسور اکسیژن مسئول تشخیص هرگونه عدم تعادل در مخلوط هوا/سوخت است و اطلاعات را به ECU ارسال می کند تا بتواند مخلوط را مطابق با آن تنظیم کند. هرگونه خدمات تعمیر و تعویض سنسور اکسیژن تویوتا در تعمیرگاه برق تویوتا قابل انجام است.

تعمیرگاه برق تویوتا - تعویض سنسور اکسیژن تویوتا

رفع خطا احتراق ناقص تویوتا

احتراق ناقص تویوتا معمولا زمانی اتفاق می افتد که اجزای مورد نیاز برای روشن کردن خودرو (سوخت، اکسیژن و جرقه) به ترتیب درست کار نمی کنند. هنگامی که موتور دچار خطا احتراق ناقص می شود، بازده سوخت پایین تر و آلایندگی های بیشتری را تجربه خواهید کرد، بنابراین بهتر است خودروی خود را در اسرع وقت در تعمیرگاه برق تویوتا بررسی کنید. این مشکل همچنین ممکن است به دلیل فرسودگی شمع ها، انژکتور ضعیف سوخت یا نشتی خلاء رخ دهد، اما دلایل بالقوه دیگری نیز وجود دارد. منبع آسیب دیده تعیین می کند که تعمیر چقدر ساده یا پیچیده خواهد بود. برای تشخیص زود هنگام احتراق ناقص تویوتا بهتر است مراقب علائم زیر باشید :

  • روشن کردن ماشین سخت تر می شود
  • از دست رفتن قدرت خودرو تویوتا
  • مصرف سوخت افزایش می یابد
  • افزایش انتشار گازهای گلخانه ای
  • صداهای عجیب و غریب از موتور
  • موتور تکان می خورد یا می لرزد

جهت مشاوره و رزرو نوبت برای تعمیر سیم کشی تویوتا و همچنین تعویض سیم کشی toyota با شماره های ۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸ و ۰۲۱۳۳۱۷۶۰۴۳ تماس بگیرید و یا فرم تعمیرات سیم کشی خودرو که در زیر آمده است را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

تعمیرگاه باتری سازی تویوتا

قیمت قطعات خودروهای تویوتا در بین همتایان خودش تقریبا گران است. با این حال کیفیت این قطعات تا حدی خوب هست که تا مدت‌ها نیاز به تعویض نداشته باشند. به‌طورکلی به جز هزینه بیمه و سرویس‌های دوره‌ای، بیشترین هزینه‌ای که باید سالانه پرداخت کنید مربوط به تعویض لنت، روغن ترمز، روغن گیربکس و فیلترهاست. از جمله هزینه‌های دیگر که در دوره‌های طولانی‌تر اتفاق می‌افتند، می‌توان به تعویض لاستیک، باتری، شمع و نظایر آنها اشاره کرد.
در این بین وجود مرکزی که بتواند خدمات تخصصی و حرفه ای باطری سازی تویوتا را همراه با ضمانت ارائه کند بسیار محدود و انگشت شمار هستند. برای اکثر ما پیش آمده است که پس از مراجعه به باتری سازی خودرو به دلیل خدمات با کیفیت پایین مجبور می شویم مجدد با پرداخت هزینه به یک مرکز دیگر مراجعه کنیم تا مشکل پیش آمده را برطرف کنیم و خیلی مواقع وقتی به همان مرکز قبلی مراجعه می کنیم ، کیفیت پایین خدمات خود را به گردن نمی گیرند و به قول گفتنی از بار مسئولیت شانه خالی می کنند.
خوشبختانه باطری سازی کاراک در شرق تهران توانسته است با ارائه خدمات باطری سازی خودرو تویوتا به صورت تضمینی و توسط افراد متخصص رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید و همواره تمام سعی و تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت خواهد کرد. در این مرکز قبل از ارائه خدمات مربوط به باتری سازی toyota ، خودرو عیب یابی می شود و پس از اعلام هزینه به مشتریان و در صورتی که مشتریان از زمان و هزینه باطری سازی تویوتا رضایت داشته باشند، استادکار اقدام به تعمیرات مربوطه خواهد کرد.

دلایل خالی شدن باتری خودروهای تویوتا

تشخیص علت خالی شدن باطری خودرو تویوتا، می تواند شما را در افزایش عمر باتری کمک کند.

  •  روشن ماندن چراغ و تجهیزات برقی خودرو
  • کهنه شدن باتری ماشین
  • اکسید شدن اتصالات باتری
  • مشکلات برق کشی خودرو
  • دمای خیلی سرد یا گرم

  • مشکل در سیستم شارژ باتری ماشین
  • خرابی دیودهای دینام

خدماتی که برای باطری سازی تویوتا در کاراک ارائه می شود، به شرح زیر می باشد :

  • تعویض یا تعمیر دینام خودرو تویوتا
  • تعویض تسمه دینام تویوتا
  • تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن toyota
  • تعمیر چراغ های خودروی toyota
  • تعویض باطری خودرو toyota
  • انجام باتری به تویوتا
  • تعمیر دزدگیر خودرو تویوتا
  • تعمیر شیشه بالابر تویوتا
  • تعویض وایر و شمع های خودرو تویوتا
  • سیم کشی خودرو تویوتا
  • و …. 

نگهداری از باطری های خودرو تویوتا

  • نگهداری از باتری ها کار سختی نمی باشد و با رعایت کردن چند مورد می توانید از باطری های خود به خوبی مرافبت نمایید و تا سال های زیادی از آن ها استفاده نمایید. یکی از مواردی که به باتری آسیب می رساند و باعث تخلیه باتری می شود، روشن بودن یکی از چراغ های خودرو به مدت طولانی در زمانی که خودرو خاموش است. این چراغ ها ممکن است چراغ داخل کابین خودرو، چراغ داخل صندوق عقب، چراغ های خودرو، چراغ های راهنما و یا چراغ های اضافی متصل به باتری باشد.
  • در برخی از موارد خرابی دزدگیر خودرو یا ضبط ماشین ممکن است باعث تخلیه باتری خودرو شود و برای رفع این مشکل باید به سرعت به یک متخصص مراجعه نمایید.
  • به هیچ وجه نگذارید که باتری شما خیس شود و این کار باعث می شود تا باتری خودرو شما اتصالی کند و ممکن است باتری غیر قابل استفاده شود. در فصل زمستان که برف و باران زیادی می بارد باید توجه داشت که زمانی که کاپوت ماشین بالا است، باتری خودرو در معرض بارندگی قرار نگیرد.
  • بررسی کامل باتری خودرو هیوندای و دیاگ زدن هر شش ماه یک بار
  • ترمینال‌های باطری خودرو را با برس سیمی تمیز کنید.
  • اگر باتری خودرو ضعیف است، سلول‌های آن را با آب مقطر پر کنید.
  • استارت زدن نادرست به باتری خودرو آسیب می‌زند.

ویدیو تعمیر باتری تویوتا

در ویدیو بالا بخش هایی از اقدامات انجام شده برای باتری سازی تویوتا ، در تعمیرگاه برق تویوتا را می توانید مشاهده کنید.

تعویض سیم کشی تویوتا در تعمیرگاه کاراک

سیم کشی خودرو تویوتا یکی از پیچیده ترین بخش های اتومبیل است که تعمیر آن نیاز به وقت و هزینه بسیار زیادی دارد، همه اتومبیل ها دارای سیستم برق کشی هستند و با استفاده از این سیستم می توانند قطعات و ابزار برقی را به کار بیندازند که رانندگی را برای شما آسان می کند. خودرو برای حرکت کردن نیز به برق نیاز دارد و اگر برق خودرو از کار بیافتد یا دچار ایراد شود خودرو دچار مشکل در حرکت خواهد شد. تعمیر سیم کشی خودرو کار بسیار پیچیده ای می باشد و نمی توان به راحتی این کار را انجام داد.

از جمله خدمات تعمیرات سیم کشی که در تعمیرگاه برق خودرو کاراک به صورت تخصصی برای خودرو تویوتا انجام می شود، شامل موارد زیر است :
  • تعمیر سیم کشی تویوتا
  • تعویض سیمکشی تویوتا
  • تعمیر سیمکشی اتاق تویوتا
  • تعویض سیم کشی اتاق toyota
  • تعمیر سیم کشی موتور toyota
  • تعویض سیم کشی موتور toyota

تعمیر و تعویض سیم کشی خودرو تویوتا به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد که مجموعه خودرویی کاراک با دارا بودن مهندسین برق خودرو که در کار خود خبره هستند توانایی رفع تمام مشکلات سیمکشی خودرو را به صورت تضمینی دارا می باشند. در این تعمیرگاه برق خودرو تنها در صورتی که مشکلات خودروی شما برطرف شود ، هزینه دریافت می گردد و تمام خدمات با ضمانت کتبی انجام می شوند.

تعمیرگاه برق خودرو تویوتا
خدمات باتری سازی خودرو

 

برای اطلاع از هزینه های تعمیرات برقی و باطری سازی خودروهای تویوتا و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های ۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸ و ۰۲۱۳۳۱۷۶۰۴۳ تماس بگیرید.

باطری سازی خودرو

انواع خودروهای تویوتا که در بازار ایران وجود دارد و درتعمیرگاه باطری سازی خودرو کاراک برای آنها خدمات تخصصی ارائه می شود به شرح زیر می باشند :
  • باطری سازی تویوتا کمری
  • باطری سازی تویوتا لندکروز
  • باطری سازی تویوتا راوفور
  • باطری سازی تویوتا هایلوکس
  • باتری سازی پریوس
  • باتری سازی تویوتا یاریس
  • باتری سازی تویوتا کرولا
  • باتری سازی تویوتا آریون
  • باتری سازی تویوتا پرادو

تعمیر دینام تویوتا

دینام تویوتا به شارژ باتری کمک می کند. اگر از کار بیفتد یا تسمه‌ها لیز بخورند، باتری سریع‌تر خالی می‌شود و برق را از دست خواهید داد. هنگامی که باتری شما تمام می شود یا در حال از بین رفتن است، اکثر مکانیک ها دینام را نیز بررسی می کنند تا ببینند آیا این مشکل واقعی در ورای مشکلات الکتریکی است یا خیر. تعمیر دینام تویوتا نیازمند تجربه و مهارت بالایی است که می توانید در تعمیرگاه باتری سازی تویوتا آن را دریافت کنید.

تعمیر استارت تویوتا

اگر در راه اندازی وسیله نقلیه خود با مشکل مواجه هستید، ممکن است علت آن مشکلات باتری، دینام خراب یا خرابی موتور استارت تویوتا شما باشد. اگر با صدای آسیاب همراه باشد، به احتمال زیاد مشکل از استارت است.

هنگامی که کلید را برای روشن کردن وسیله نقلیه خود می چرخانید، موتور استارت با چرخ فلایویل موتور درگیر می شود تا فرآیند احتراق را آغاز کند. اگر موتور استارت از کار بیفتد، وسیله نقلیه شما روشن نمی شود. تعویض موتور استارت رایج ترین راه حل در این مورد است. برای جلوگیری از بروز این مشکل، تعمیر و نگهداری معمول ضروری است. تمیز کردن و روغن کاری اتصالات می تواند طول عمر استارت را افزایش دهد. برای تعویض و تعمیر استارت تویوتا می توانید بهترین خدمات را در تعمیرگاه باتری سازی تویوتا دریافت کنید.

تعمیرگاه برق تویوتا - تعمیر استارت تویوتا
تعمیر استارت تویوتا

تعمیر چراغ تویوتا

اگر متوجه شدید چراغ‌های جلو، چراغ‌های داخلی یا چراغ‌های داشبورد کم‌نور شده یا سوسو می‌زنند، می‌تواند نشان دهنده یک مشکل برقی باشد. چراغ های کم نور ممکن است نشان دهنده خرابی دینام یا باتری ضعیف باشد، در حالی که چراغ های سوسوزن می تواند نشان دهنده شل بودن اتصالات سیم کشی باشد. انواع تعمیرات چراغ تویوتا در تعمیرگاه باتری سازی تویوتا قابل ارائه می باشد.

تعمیر کولر تویوتا

در روز های گرم تابستان ، بد ترین اتفاقی که یک راننده می تواند با آن مواجه شود ، خرابی کولر خودرو است. در این روز ها کابین تویوتا شما می تواند کاملاً خفه کننده باشند و نیاز به هوای خنک از کولر داشته باشید. اکثر رانندگان آگاهی و علم کافی برای تشخیص علت خرابی کولر و رفع آن را ندارند ؛ از این رو لازم است به مراکز حرفه ای و افراد متخصص مراجه کنند. تعمیرگاه کولر تویوتا یکی از مراکزی است که با دریافت خدمات از آن می توانید تابستان را بی دغدغه بگذرانید.

سیستم تهویه مطبوع از اجزای زیادی تشکیل شده است، از جمله کمپرسور که توسط موتور هدایت می شود. یک شیر انبساط که جریان مبرد را تنظیم می کند. و دو مبدل حرارتی شامل اواپراتور و کندانسور. مبرد سیالی است که به گاز تبدیل می شود و به حالت مایع برمی گردد و در سراسر سیستم جریان دارد. و قطعات بسیار دیگری که اختلال در عملکرد آنها می تواند عملکرد کولر را مختل کند. در ادامه به معرفی خدمات تعمیر کولر تویوتا در تعمیرگاه برق تویوتا خواهیم پرداخت.

تعمیر سیم کشی و برق کولر تویوتا

مشکلات سیم کشی برق کولر شما می تواند مانع از ورود جریان از باتری به اجزای سیستم کولر تویوتا شود. به طور طبیعی، سیستم تهویه مطبوع خودرو نمی تواند بدون برق کار کند و در صورت مشکل در برق و سیم کشی کولر شما هیچ هوایی از سیستم خنک کننده خود دریافت نخواهید کرد.

تشخیص مشکلات برقی کولر می تواند بسیار دشوار باشد. برای عیب یابی و تشخیص دقیق خرابی لازم است به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید. تکنسین تعمیرگاه برق تویوتا با بررسی دقیق مشکلات برقی و سیم کشی کولر تویوتا شما را تشخیص داده و بهترین راه حل را برای رفع آن ارائه خواهند داد.

تعمیر کمپرسور کولر تویوتا

کمپرسور خودروی شما گاز کولررا از طریق سیستم AC پمپ می کند تا هوای خنک و راحت را برای وسیله نقلیه شما فراهم کند. بدون گردش گاز ، خودروی شما نمی‌تواند هوایی را که در داخل کابین شما پخش می‌ شود خنک کند، بنابراین خرابی کمپرسور منجر به اختلال در سیستم AC می‌شود که هوای گرم تولید می‌کند. شاید واضح ترین نشانه مشکل کمپرسور عملکرد ضعیف تهویه مطبوع باشد. اگر متوجه شدید که کابین شما گرمتر از حد معمول است یا سیستم تهویه مطبوع شما هوای گرم دارد، درخواهید یافت که سیستم شما با مشکلاتی مواجه است. برای عیب یابی و تعمیر یا تعویض کمپرسور کولر تویوتا می توانید از متخصصین ما در تعمیرگاه برق تویوتا خدمات ارزنده ای دریافت کنید.

تعمیرگاه برق تویوتا - تعمیر کمپرسور کولر تویوتا
تعمیر کمپرسور کولر تویوتا

نشتی یابی و شارژ گاز کولر تویوتا

تهویه مطبوع خودروی شما سیستمی است که هوا را خنک می کند و رطوبت داخل کابین را تنظیم می کند. از چندین جزء اصلی از جمله کندانسور، اواپراتور و کمپرسور و سایر قسمت ها تشکیل شده است.

برای خنک و مطبوع نگه داشتن کابین، یک گاز بی رنگ (و نسبتاً بی بو) در سیستم تهویه مطبوع گردش می کند. همانطور که این گاز از طریق سیستم تهویه مطبوع شما عبور می کند، در حالت مایع و گاز می چرخد، به طور موثر به کولر خودرو اجازه می دهد تا هوا خنک را به درون کابین بدمد.

گاز کولر یا مبرد ممکن است در هر نقطه ای از این چرخه نشت کند، به خصوص زمانی که قسمت هایی از سیستم شل، فرسوده یا آسیب دیده باشد. از آنجایی که مبرد کولر تهویه مطبوع در مراحل خاصی از چرخه خنک‌کننده ، گاز است، یک شکاف کوچک یا سوراخ غیرقابل توجه در جایی می‌تواند به آن اجازه فرار دهد. برای نشت یابی کولر تویوتا و تعمیر آن ، می توانید روی خدمات تخصصی تعمیرگاه کولر تویوتا حساب کنید.

شارژ گاز کولر تویوتا یکی دیگر از خدماتی است که در این تعمیرگاه ارائه می شود و در صورت نیاز با خیالی مطمئن می توانید آن را دریافت کنید.

تعمیرگاه برق تویوتا - نشت یابی گاز کولر تویوتا
نشت یابی گاز کولر تویوتا

سرویس مدار کولر تویوتا

کثیف بودن سیستم کولر خودرو تویوتا یکی از عواملی است که مانع عملکرد مطلوب کولر اتومبیل شما می شود. گرد و غبار و ذرات زائد می توانند تاثیر بسیاری در افت عمکلرد تهویه مطبوع و خنک نشدن کابین شما داشته باشند. پس قبل از اینکه در چنین وضعیتی قرار بگیرید، سرویس منظم مدار کولر تویوتا را در برنامه سرویس و نگهداری خودرویتان قرار دهید تا هم در روزهای گرم ، کابین خنکی داشته باشید و هم عمر تهویه مطبوع خودرویتان را افزایش دهید. سرویس مدار کولر تویوتا در تعمیرگاه برق تویوتا شامل شستشو کندانسور ، شستشو اواپراتور و شستشو کمپرسور کولر تویوتا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *