باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیرگاه تخصصی برق خودرو بنز | باتری سازی بنز + تعمیر کولر بنز

تعمیرگاه برق بنز

خودروهای برند بنز به دلیل کیفیت ساخت بالا اصولا دیر دچار خرابی می شوند و چه بسا مشتریانی که بعد از ۷ یا ۸ سال به مشکل برقی خودرو بنز برخورد کرده اند. اما در هر صورت خودرو از هر برندی هم که باشد نیاز به یکسری مراقبت ها و توجه دارد تا بتواند به مدت زیادی به صاحب خود خدمت کند. این خودروها به علت آپشن و امکانات زیادی که در آن ها وجود دارد از سیستم برق رسانی و سیمکشی منحصر به فردی بهره می برد. وجود این سیستم برق رسانی باعث شده که افراد غیر متخصص از انجام خدمات برای این دسته از خودروها صرف نظر کنند. برای انواع تعمیرات برقی بنز می توانید روی خدمات تعمیرگاه برق بنز حساب کنید. در ادامه برخی از خدمات برقی قابل ارائه در این تعمیرگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

دسترسی سریع به مطالب
تعمیر برق انژکتور بنز

تعمیر و تعویض شمع بنز

تعمیر ایسیو بنز

عیب یابی و دیاگ بنز

تعمیرگاه تخصصی برق بنز

تعمیرگاه باتری سازی بنز


ویدیو تعمیرات باتری بنز

دلایل مشکل در سیستم باتری بنز

تعمیر کولر بنز


تست و نشت یابی کولر بنز

تعمیر مشکلات برقی کولر بنز

شارژ گاز کولر بنز

تعمیر کمپرسور کولر بنز

سرویس مدار کولر بنز

تعمیر برق انژکتور بنز

در صورتی که متخصص برق کار خودرو بنز و نیز باطری سازی بنز از تخصص و تجربه کافی در این زمینه بهره مند نباشند و اقدام به تعمیرات برقی و یا خدمات باتری سازی بنز کنند، ممکن است با کوچکترین اشتباهی باعث از کار افتادن قطعه یا آپشنی در خودرو شوند که نتیجه آن هزینه های خیلی سنگینی را متوجه دارنده خودرو می کند.

اما جای نگرانی وجود ندارد ، چرا که ما در اینجا هستیم که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهیم تا وقتی برای تعمیرات خودرو بنز به تعمیرگاه مراجعه می کنید نگرانی نداشته باشید. مجموعه خدمات خودرویی کاراک آماده ارائه خدمات تعمیر برق خودرو بنز و نیز خدمات باطری سازی بنز در بالاتری کیفیت و نیز همراه باارائه ضمانت و گارانتی می باشد. این مجموعه دارای نیروهای متخصص جوان و با تجربه ای است که همواره سعی بر این دارند که دانش خود را در سطح بالایی قرار دهند و با پیچیده ترین فناوری های عصر جدید آشنا باشند. یکی از مجموعه خدماتی که در این مرکز ارائه می شود ، تعمیرات برق انژکتور بنز می باشد که در زیر به معرفی برخی از این تعمیرات می پردازیم :

تعمیر و تعویض شمع بنز

شمع یکی دیگر از قطعات الکتریکی است که به دلیل استفاده زیاد ، مستعد ساییدگی است. شمع خودرو بنز برای ایجاد یک سری جرقه در داخل محفظه احتراق موتور ، به عنوان وسیله ای برای تولید نیرو، جرقه را ایجاد می کند که مخلوط هوا و سوخت را مشتعل می کند.

به طور کلی، شمع بنز از مواد بادوام ساخته می شود و می تواند قبل از تعویض میلیون ها جرقه را تحمل کند. با گذشت زمان، جرقه های مکرر و خوردگی منجر به جرقه های کوچکتر یا ضعیف تر می شود. خودروسازان معمولاً توصیه می کنند که شمع های خود را تقریباً هر ۴۸۰۰۰ تا ۶۸۰۰۰ کیلومتر تعویض کنید. شمع‌های معیوب می‌توانند منجر به مشکلات مختلفی از جمله آتش‌سوزی موتور، روشن شدن چراغ چک موتور و مشکلات راه‌اندازی شوند، زیرا همه سیلندرها مشتعل نمی‌شوند.

بررسی و عیب یابی و تعویض شمع بنز ، تعویض وایر شمع بنز و همچنین تعمیر و تعویض کوئل بنز در تعمیرگاه برق بنز قابل انجام است.

تعمیر ایسیو بنز

ایسیو ، مغز متفکر خودرو بنز شما است که در صورت کوچکترین خرابی و مشکل ، عملکرد کلی خودرو شما را تحت تاثیر قرار می دهد. تعمیرگاه برق بنز به شما کمک می کند تا مشکلات را عیب یابی و تعمیر کنید.

قبل از هر تعمیر، بررسی دقیق ایسیو انجام می شود. در تعمیرگاه برق بنز، تکنسین ما بهترین خدمات را برای بازگرداندن کارایی ایسیو بنز شما ارائه می دهند. تیم ما مجهز به جدیدترین ابزارها و سالها تجربه در تشخیص و حل مشکلات مربوط به ECU است.

ایسیو یا واحد کنترل موتور یک قطعه الکترونیکی پیچیده است که جنبه های مختلف عملکرد موتور وسیله نقلیه شما، از جمله تزریق سوخت، زمان جرقه زنی و کنترل آلایندگی را مدیریت می کند. عملکرد بد ECU می تواند منجر به افت عملکرد خودرو ، کاهش راندمان سوخت و سایر مشکلات شود.

تعمیرگاه برق بنز - تعمیر ایسیو بنز
تعمیر ایسیو بنز

عیب یابی و دیاگ بنز

امروزه اکثریت قریب به اتفاق وسایل نقلیه مدرن کامپیوتری شده اند و حقیقتاً این چیز خوبی است. در واقع، این رایانه‌سازی به خودروها اجازه می‌دهد تا با تست‌های عیب‌یابی خودکار به طور کامل بررسی شوند تا عملکرد وسیله نقلیه شما در حالت کارکرد مطلوب حفظ شود. این تست ها می‌توانند اجزا و سیستم‌های یکپارچه خودرو را برای خطا یا نقص پیش از اینکه واقعاً خطرناک شوند، اسکن کنند.
دیاگ بنز ، تجزیه و تحلیل دیجیتالی از سیستم‌ها و اجزای مختلف کامپیوتری خودرو شما است. دیاگ اتومبیل اجزا و سیستم‌های خودروی شما را اسکن می‌کنند تا مشکلات قطعاتی مانند موتور، گیربکس، مخزن روغن، دریچه گاز و بسیاری موارد دیگر را بررسی کنند.

از آنجایی که تست‌های عیب‌یابی خودرو برای خواندن صحیح نیاز به دستگاه‌ها و تخصص خاصی دارد، لازم است به متخصصین واجد شرایط مراجعه کنید. تعمیرگاه برق بنز برای ارائه خدمات دیاگ بنز ، آماده خدمت رسانی به شما است.

تعمیرگاه برق بنز - عیب یابی بنز
عیب یابی بنز

تعمیرگاه تخصصی برق بنز

بررسی مشکلات برقی خودرو از بین تمام مشکلاتی که برای ماشین همگی ما پیش می آید ، مشکلات برقی خودرو پیچیدگی های مخصوص به خودش را دارد، که در برخی موارد حل این مشکلات بسیار سخت است. چون متعلقات مربوط به خودرو پیش روی چشم شماست ولی غالبا از حل و فصل آن عاجزیم. معمولا زمانی که برق خودرو بنز به طور ناگهانی قطع و مجدد وصل می شود بدون شک مشکل از باتری و دینام شما خواهد بود.

خودروهای بنز  به عملکرد درست سیستم برقی خود بسیار متکی و وابسته هستند و اگر اجزا و قطعات آنها دچار عیب و ایرادی شود، ماشین از کار می افتد. بنابراین برای پیشگیری از بروز این مشکلات، بررسی منظم سیستم و توجه به نشانه های خرابی و ضعف در برق خودرو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک تمام خدمات مربوط به رفع مشکلات برق خودرو به صورت کاملا مهندسی و با ارائه ضمانت کتبی انجام می شود. همچنین قبل از انجام کار مهندسین این مجموعه با شما پیرامون مشکل پیش آمده برای خودروتان صحبت می کنند و شما را به صورت کامل در جریان تعمیر مشکلات برقی خودرو بنز و نیز هزینه و زمانی که قرار است برای تعمیر خودرو بنز شما صرف شود ، قرار می دهند.

تعمیرگاه باتری سازی بنز

وجود مرکزی که بتواند خدمات تخصصی و حرفه ای باطری سازی بنز را همراه با ضمانت ارائه کند بسیار محدود و انگشت شمار هستند. برای اکثر ما پیش آمده است که پس از مراجعه به باتری سازی خودرو به دلیل خدمات با کیفیت پایین مجبور می شویم مجدد با پرداخت هزینه به یک مرکز دیگر مراجعه کنیم تا مشکل پیش آمده را برطرف کنیم و خیلی مواقع وقتی به همان مرکز قبلی مراجعه می کنیم ، کیفیت پایین خدمات خود را به گردن نمی گیرند و به قول گفتنی از بار مسئولیت شانه خالی می کنند.

خوشبختانه باطری سازی بنز در شرق تهران توانسته است با ارائه خدمات باطری سازی خودرو بنز به صورت تضمینی و توسط افراد متخصص رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید و همواره تمام سعی و تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت خواهد کرد. در این مرکز قبل از ارائه خدمات مربوط به باتری سازی بنز benz ، خودرو عیب یابی می شود و پس از اعلام هزینه به مشتریان و در صورتی که مشتریان از زمان و هزینه باطری سازی بنز رضایت داشته باشند، استادکار اقدام به تعمیرات مربوطه خواهد کرد.

تعمیرگاه تخصصی باتری سازی کاراک ، انواع خدمات مربوط به خودروی بنز را به صورت تخصصی و تضمینی به شما ارائه می دهد. از جمله خدماتی که این مرکز برای باطری سازی benz ارائه می کند ، شامل موارد زیر است :

  • تعویض یا تعمیر دینام خودرو بنز
  • تعویض تسمه دینام بنز
  • تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن benz
  • تعمیر چراغ های خودروی بنز
  • تعویض باطری خودرو بنز
  • انجام باطری به باطری بنز
  • تعمیر دزدگیر خودرو benz
  • تعمیر شیشه بالابر بنز
  • تعویض وایر و شمع های خودرو بنز
  • سیم کشی خودرو benz

ویدیو تعمیرات باتری بنز

دلایل مشکل در سیستم باتری بنز 

۱- کابل و اتصالات خراب باتری

همیشه اولین جایی که هنگام خرابی برق ماشین باید به آن مشکوک شوید سر باتری است، هم به این دلیل که احتمال مقصر بودن آن زیاد است و هم به این دلیل که بررسی کردن آن راحت است. اگر هریک از سر باتری های قطب مثبت یا منفی شل شده باشند به راحتی می توانید آنها را محکم نمایید.

در صورتی که روی سر باتری ها سولفاته زیادی مشاهده کردید، هم سر باتری ها و هم گیره سر کابل ها را از رسوبات و سولفاته به خوبی تمیز نموده و سپس سر باتری ها را محکم سر جای خود متصل کنید.

علاوه بر کنترل اتصال سر باتری، می توانید هر دو کابل مثبت و منفی را تا انتها دنبال نموده و محل اتصال انتهای آنها را نیز بررسی کنید. معمولاً کابل منفی به بدنه متصل می شود، پس بررسی محکم بودن محل اتصال آن به بدنه و همچنین اطمینان از عدم وجود زنگ زدگی در محل اتصال عاقلانه است. کابل مثبت معمولاً وارد جعبه تقسیم یا جعبه فیوز می شود، می توانید نقاط اتصال آن را نیز یررسی نمایید.

۲- خرابی بست فیوز باتری

در برخی از خودروها از بست فیوز استفاده می شود (سیم های مخصوص که به نحوی طراحی شده اند تا مانند فیوز عمل کرده و هنگام عبور جریان بیش از اندازه می سوزند و مانع از آسیب دیدن قسمت های دیگر می شوند). این بست ها از اجزای ضروری خودرو محسوب شده و وجود آنها در محل های پیش بینی شده ارزشمند است، ولی مشکل اینجاست که بست فیوز ها در اثر گذر زمان انعطاف پذیری خود را از دست داده و شکننده می شوند.

۳- باتری و دینام ضعیف

هرچند چنین مشکلاتی (قطع و وصل شدن برق خودرو) معمولاً توسط باتری و یا دینام به وجود نمی آیند، احتمال اندکی وجود دارد که دینام شما روزهای آخر عمرش را سپری می کند. ممکن است مشکل از آنجا باشد که دینام قادر به تأمین جریان مورد نیاز نبوده و به این دلیل سیستم برق خودرو مجبور به استفاده از انرژی باتری می شود، تا جایی که باتری کاملاً خالی شده و همه چیز از کار می افتد. به ندرت اتفاق می افتد که دینام مجدداً شروع به کار کرده و سیستم برق خودرو دوباره به راه می افتد.

مهم ترین کاربرد برق خودرو در خودرو بنز شامل موارد زیر می باشد :

  • روشن کردن چراغ های خودرو
  • بالا و پایین کردن شیشه ها
  • استارت زدن
  • چراغ های راهنما
  • دزدگیر خودرو
  • عملکرد سوییچ خودرو
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
تعمیرگاه برقی خودرو بنز
تعمیر برقی بنز – باتری سازی تخصصی بنز

انواع خودروهای بنز که در بازار ایران وجود دارد و در تعمیرگاه باتری سازی خودرو کاراک برای آنها خدمات تخصصی ارائه می شود به شرح زیر می باشند :

  • باطری سازی بنز E250
  • باطری سازی بنز S500
  • باطری سازی BENZ E200
  • باطری سازی بنز SL500
  • باتری سازی بنز C200
  • باتری سازی بنز E350
  • باتری سازی بنز E300
  • باتری سازی بنز E350
  • باطری سازی بنز SLK350
  • باتری سازی بنز E230
  • باتری سازی بنز CLS

برای اطلاع از هزینه های باطری سازی خودرو بنز و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های ۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸ و ۰۲۱۳۳۱۷۶۰۴۳ تماس بگیرید.

باطری سازی خودرو

تعمیر کولر بنز

چیزی که به اندازه داشتن ماشینی دارای کولر خراب در یک روز گرم ، بد نیست. صاحبان خودروهایی که سیستم تهویه مطبوع معیوب دارند، از گرما کلافه خواهند شد و دقت کافی در هنگام رانندگی نخواهند داشت. شاید شما هم در این شرایط هستید که سیستم تهویه مطبوع خودروی شما هوای سرد نمی‌وزد و از خود می‌پرسید که چرا. مردم اغلب گمان می کنند که فیلتر هوای کابین خودرو مسدود شده است. اما ممکن است دلایل دیگری وجود داشته باشد. متخصصین تعمیرگاه کولر بنز ، به شما کمک می کنند تا انواع خرابی ها را برای انواع مدل های بنز شناسایی کنید و سپس آن را برای شما رفع می کنند.

برخی از خدمات تعمیر کولر بنز به شرح زیر می باشد :

تست و نشت یابی کولر بنز

نشت گاز کولر می تواند از دمیدن هوای سرد از کولر خودروی بنز شما جلوگیری کند. هر تهویه مطبوع مقدار معینی گاز کولر دارد تا بتواند کار کند. این میزان گاز کولر ، بسته به میزان استفاده منظم از سیستم تهویه مطبوع معمولاً ده تا پانزده سال دوام داشته و قابل استفاده می باشد. با این حال، گاز کولر ممکن است در صورت نشتی سریعتر تخلیه شود. نشت گاز کولر معمولاً در نتیجه ترک یا سوراخ در کویل های اواپراتور شما است. هنگامی که این اتفاق می افتد، یک تهویه مطبوع نمی تواند هوای خنک تولید کند و در عوض شما هوای گرم دریافت می کنید.

اگر با کولر بنز خود مشکل دارید، اولین قدم خوب این است که به یک متخصص مراجعه کنید. در تعمیرگاه برق بنز ، ابتدا خودرو شما توسط متخصصین ما بررسی و با توجه به مشکل خدمات لازم ارائه می گردد.

تعمیر مشکلات برقی کولر بنز

سیستم تهویه مطبوع خودروی شما از جنگلی از سیم، کلید، رله و فیوز تشکیل شده است. در شرایط عملیاتی عادی، این قطعات با هم کار می کنند تا برق را به واحد تهویه مطبوع برسانند و هوای خنک را در صورت نیاز به شما می دهند.

اگر فقط یکی از این قسمت ها خراب شود، تهویه مطبوع شما ممکن است دچار مشکل شود و شروع به دمیدن هوای گرم کند. تعمیر سیم کشی کولر و تعمیر برق کولر بنز ، در تعمیرگاه برق بنز قابل انجام است.

شارژ گاز کولر بنز

تابستان نزدیک است، و ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از اینکه خودرو را برای سواری بیرون بیاورید، یک بار AC ماشین را چک کنید. تنها چیزی که یک راننده در هوا گرم نمی خواهد ، خرابی کولر ماشین است. ما به ندرت به سیستم تهویه مطبوع توجه می کنیم، مگر اینکه عملکرد درستی نداشته باشد. تهویه مطبوع یک وسیله نقلیه بر روی یک سیستم بسته کار می کند. سیستم بسته به این معنی است که تهویه مطبوع همان گاز را برای خنک کردن هوا به گردش در می آورد. با این حال، اگر سیستم گاز کولر نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، احتمالاً به دلیل نشتی، آسیب قطعات یا برخی اختلالات است.

این به نفع شماست که گاز کولر بنز را شارژ نگه دارید. گاز کولر اغلب زمانی باید شارژ شود که علائم واضحی از نشتی وجود داشته باشد یا AC به خوبی کار نکند. AC شما با گذشت زمان مقداری مایع خنک کننده را از دست می دهد. برای دریافت خدمات شارژ گاز کولر بنز می توانید بهترین خدمات را از تعمیرگاه برق بنز دریافت کنید.

تعمیرگاه برق بنز - شارژ گاز کولر بنز
شارژ گاز کولر بنز

تعمیر کمپرسور کولر بنز

حتی افرادی که با نحوه عملکرد سیستم های تهویه مطبوع خودرو آشنا نیستند، احتمالاً در مورد کمپرسورها شنیده اند و می دانند که آنها به نوعی مهم هستند.کمپرسور قطعه ای از سیستم AC خودرو بنز است که گاز کولر را به گردش در می آورد و آن را به صورت گازی با فشار بالا به کندانسور می فرستد. زمانی که این عملیات و فرآیند به درستی پیش نرود ؛ کولر نمی تواند کابین اتومبیل شما را خنک کند.

متخصصین تعمیرگاه کولر بنز می توانند پس از بررسی و عیب یابی دقیق مشکل کمپرسور بنز شما ، خدمات لازم برای رفع مشکلات آن را ارائه دهند.

سرویس مدار کولر بنز

سرویس مدار کولر بنز ، یکی از اقدامات مراقبتی و پیشگرانه از خرابی آن است که می تواند عملکرد بهتری از این سیستم را در اختیار شما قرار دهد. همچنین با سرویس و شستشو کولر خودرویتان می توانید سبب افزایش عمر آننیز شوید. در تعمیرگاه کولر بنز ، سرویس مدار کولر شامل شستشو اواپراتور ، شستشو کندانسور و شستشو کمپرسور بنز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *