مقالات ایربگ

هزینه تعویض ایربگ‌های خودرو چقدر است؟ | کاراک

قیمت ایربگ خودرو

هیچ کس نمی خواهد تصادف کند اما متأسفانه ، ما کنترل کمی بر این مسئله نداریم. خوشبختانه همه اتومبیل های امروزی مجهز به سیستم مهار اضافی موسوم به ایربگ هستند. برای آگاهی از اینکه کیسه های هوا باز شده می توانند بر وسیله نقلیه شما تأثیر بگذارند و اینکه آیا ارزش فروش ماشین خود را پس از تصادف دارید ، بیشتر بخوانید.

 

تعمیرگاه ایربگ خودرو کاراک

هزینه تعویض ایربگ خودرو

 

بدون شک کیسه های هوا یک جز ایمنی مهم در وسیله نقلیه شما هستند. در حادثه ای که کیسه های هوا در آن باز شده اند ، صحنه معمولاً مانند یک قتل عام به نظر می رسد. تکه هایی از ماشین در همه جا وجود خواهد داشت ، گرد و غبار سفید در فضای داخلی و مواد منفجره ای که از مکان های کیسه های هوا باز شده ، پراکنده شده است. هزینه ای که برای تعویض ایربگ پرداخت می کنید کاملا به مدل خودروی شما بستگی دارد ، طبیعیست که این هزینه در خودروهای خارجی بیشتر از خودروهای داخلی است. برای اطلاع از قیمت ایربگ خودرو می توانید با شماره های 09128079698 و 02177438544 تماس بگیرید. تعمیرگاه ایربگ کاراک به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما می باشد.

 

آیا می توان کیسه های هوا را بعد از تصادف تعویض کرد؟

 

بنابراین ، آیا می توان کیسه های هوا را پس از عمل کردن تعویض کرد؟ هر چقدر آسیب زیاد هم باشد ، آسیب بدنه وسیله نقلیه شما قابل رفع است و کیسه های هوا قابل تعویض هستند. هر چند خرید ایربگ و تعویض ان ها می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد ، اما تعمیر ماشین شما امکان پذیر است. هنگامی که شما شروع به صحبت در مورد تعویض کیسه هوا می کنید ، حتما به فکر یه مرکزی خواهید افتاد که با هزینه های مطلوب بتوانید صفر تا صد تعویض ایربگ ها که شامل خرید ایربگ ، تعویض یا ترمیم داشبورد ، خام کردن یونیت ایربگ ، تعمیرات قطعات الکتریکی است را به صورت تضمینی برای شما انجام دهند. یکی از این مراکز معتبر که تعمیرات ایربگ را به صورت حرفه ای انجام می دهند ، تعمیرگاه ایربگ کاراک است.

 

 

کیسه های هوا من استفاده شده اند ، آیا رانندگی بدون کیسه های هوا ایمن است؟

 

شما ممکن است تمایل داشته باشید که با اتومبیل خود دوباره رانندگی کنید و هرگز کیسه های هوا را مستقر نکنید. و اگرچه این راهی است که می توانید دنبال کنید ، اما باید از چند نکته آگاه باشید:

  • چراغ ایربگ همیشه روشن خواهد ماند. تا زمانی که سیستم کیسه هوا به طور کامل ترمیم نشود ، چراغ ایربگ روشن خواهد ماند.
  • شما خود و مسافران خود را در معرض خطر غیرضروری قرار می دهید. در صورت برخورد وقتی سیستم کیسه هوا کار نمی کند ، موارد آسیب دیدگی یا مرگ 30 درصد افزایش می یابد. و اگر کمربند ایمنی نبسته باشید ، میزان مرگ و میر 52 درصد بیشتر است.

شما هیچ تضمینی ندارید که تصادف نکنید ، پس چرا در یک وسیله نقلیه که کیسه هوا ندارد رانندگی می کنید ؟

 

قیمت ایربگ خودرو

تعمیرگاه ایربگ کاراک

 

هزینه های تعمیر کیسه هوا چقدر است؟

 

  • در بسیاری از موارد ، تعویض ماژول کنترل کیسه هوا ضروری است. البته در اکثر اوقات در صورتی که یونیت ایربگ (ماژول) ضربه ندیده باشد و دچار شکستگی نشده باشد، می توان فقط به خام کردن یونیت ایربگ پرداخت در چنین شرایطی هزینه شما بسیار کمتر است.
  • سگک و جمع کننده های کمربند ایمنی معمولاً تعویض می شوند. برخی از وسایل نقلیه مجهز به پیش کشنده در سگک کمربند ایمنی یا جمع کننده هستند که قبل از استفاده از کیسه های هوا سفت می شوند. آنها اجزای یکبار مصرف هستند.
  • ایربگ ها باید تعویض شوند. هر کیسه هوای مستقر شده باید با کیسه های جدید تعویض شود.
  • سیم کشی و اتصالات باید بررسی شود تا مطمئن شوید که آسیب ندیده اند.

تعویض فرمان راننده با کیسه هوای مستقر نسبتاً ساده است ، اما بیشتر موارد دیگر کار سخت و نیاز به ابزار زیادی دارد. تعویض کیسه هوا ممکن است شامل بسیاری از کیسه های هوا درون اتومبیل باشد. در سمت سرنشین ، کیسه هوا هنگام عمل کردن داشبورد را می شکافد. در اثر برخورد جانبی ، ممکن است کیسه هوا هنگام خروج ، صندلی را پاره کند. و کیسه های هوای پرده جانبی هدر لاین را از بین می برد. این امر باعث می شود هزینه های تعمیرات ایربگ به طور قابل توجهی افزایش یابد.

طبق گفته موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها (IIHS) ، کیسه های هوا برای نجات جان افراد اثبات شده است. هنگامی که شما از کمربند ایمنی استفاده می کنید ، یک کیسه هوا می تواند منجر به مرگ 52 درصدی راننده در یک برخورد جلو شود. آمار مربوط به مسافران و همچنین برخورد جانبی مشابه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *