تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو mvm 530 | تعمیرات ECU ام وی ام 530 | تعمیرگاه ایسیو MVM530

تعمیرات ایسیو ام وی ام 530

دیاگ MVM 530

در صورتی که نیاز به تعمیر ایسیو MVM 530 داشته باشید، بایستی در قدم اول عیب یابی از طریق دیاگ MVM 530 انجام شود. در واقع دیاگ یک دستگاه پیشرفته است که به کامپیوتر خودرو ( ECU ) متصل می‌شود و کدهای خطایی که در ایسیو خودرو ذخیره شده است را نشان می‌دهد. هر یک از این کدهای خطا مربوط به یک ایراد در خودرو است. از این رو می‌توان گفت که دستگاه دیاگ در واقع یک کدخوان است. یعنی در واقع دستگاه دیاگ کار خاصی انجام نمی‌دهد جز خواندن و شناسایی کدهای خطایی که در کامپیوتر خودرو ثبت شده‌اند.

دیاگ خودرو ام وی ام 530

دیاگ زدن mvm 530

آپدیت ایسیو ام وی ام 530

کارخانه ها و شرکت های سازنده خودرو بعد از اینکه خودرو وارد بازار شد همواره سعی می کنند بعد از دریافت نظر و مشکلات مشتریان در خصوص خودرو، نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند. این امر در بسیاری از مواقع با آپدیت هایی که از سوی آنها در دسترس قرار می گیرد انجام می پذیرد. دقت فرمایید فقط دستگاه های اورجینال مخصوص همان خودرو توانایی انجام این امر را دارند.

در آپدیت ایسیو که بخشی از تعمیرات ایسیو ام وی ام 530 است، مشکلاتی که در قسمت برنامه نویسی خودرویی که از کارخانه خارج می‌شود، برطرف می‌شود. در چنین مواقعی با مراجعه به مراکز تعمیر ایسیو mvm 530 می‌توانید نسبت به آپدیت ایسیو mvm 530 اقدام نمایید. با به روز کردن سیستم نرم افزار ایسیو مشکلاتی که در برنامه نویسی خودرو وجود دارد، برطرف خواهد شد.

تعمیر ایسیو ام وی ام 530 در تعمیرگاه ecu خودرو تهران

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو خودرو کاراک :

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

فرم درخواست تعمیرات ECU

تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو MVM 530

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات زیر برای تعمیر یونیت و برد ایسیو ام وی ام 530 ارائه می‌شود :

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو ام وی ام 530
تعمیرات ایسیو ام وی ام 530

تعمیر ایسیو mvm 530

تعمیرات نرم افزاری ایسیو ام وی ام 530

ایسیو می‌تواند به دو علت مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری دچار مشکل شود که شایان ذکر است بیش از 90 درصد مشکلات ناشی از عملکرد نرم افزاری است . برای تعمیرات نرم افزاری ایسیو MVM 530 می‌توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید تا کارشناسان و متخصصان به تعمیر نرم افزاری خودرو شما بپردازند. 

تعمیر ecu mvm 530

تعمیر نرم افزاری ایسیو mvm 530

بی کد کردن ایسیو MVM 530

با قرار دادن سیستم ایموبلایزر (ضد سرقت ) بر روی خودرو حفاظت خودرو بیشتر شده است اما وجود این سیستم مشکلاتی را نیز برای صاحبان خودرو و تعمیرکاران بوجود آورده است. این سیستم بر روی ECU  های VALEO  ,SIEMENS,BOSCH, قرار دارد که با استفاده از بعضی نرم افزار ها یا با داشتن اطلاع از خط ثبت شدن کد سوئیچ درECU,BSI,ICU,CPH قادر به استخراج آن می شویم. 

در بعضی موارد که کد سوئیچ قادر به استخراج نباشد و همچنین نبود سند خودرو و یا موارد دیگر می توان با استفاده از برنامه یک خودروی دیگر شبیه همین خودرو و یا با استفاده از فایل بدون کد، خودرو را راه اندازی نمود البته با بی کد نمودن خودرو از ایمنی خودرو  کاسته می شود اما گاهی تنها راه راه اندازی خودرو بی کد کردن ایسیو ام وی ام 530 است.برای بی کد کردن ایسیو ام وی ام 530 می‌توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه نمایید.

بی کد کردن ایسیو ام وی ام 530

بی کد کردن ایسیو mvm 530

مطالب مرتبط با تعمیر ایسیو MVM 530:

ریمپ ایسیو MVM 530

تعمیر ایربگ MVM 530

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *