ایربگ پژو, تعمیر ایربگ 2008, تعمیرگاه Airbag

تعمیر ایربگ پژو 2008 | تعمیرات airbag پژو 2008 در تعمیرگاه ایربگ کاراک

تعمیرات ایربگ پژو 2008

ایربگ یا کیسه هوا پژو 2008 ، قطعه مهمی در سیستم ایمنی خودرو شماست که جان سرنشینان و راننده را در هنگام حوادث و تصادفات رانندگی حفظ می نماید . انواع مختلفی از ایربگ وجود دارد که نوع آن بسته به محل قرارگیری ایربگ متفاوت است ؛ اما کارکرد همه انواع ایربگ یک چیز است ؛ نجات جان سرنشینان و راننده . اهمیت این قطعه به قدری است که در صورت هرگونه خرابی ، ممکن است حوادث ناگواری رخ دهد . یکی از بهترین تعمیرگاه هایی که خدمات ارزنده ای در زمینه تعمیر ایربگ پژو 2008 ارائه می دهد ، تعمیر گاه کاراک می باشد ، در ادامه شما را با خدمات این مرکز آشنا می کنیم .

 

تعمیر ایربگ پژو 2008 در بهترین تعمیرگاه ایربگ

هنگامی که استفاده از ایربگ و  کمربند ایمنی را ترکیب می کنید، کیسه هوا می تواند مرگ و میر راننده را تا 52 درصد کاهش دهد. آمار برای مسافران و همچنین برخوردهای جانبی مشابه است. هیچ کس نمی خواهد در تصادف درگیر شود، اما، متأسفانه، ما کنترلی بر این موضوع نداریم. سیستم همه خودروها از جمله پژو 2008 به ایربگ مجهز هستند که بعد از هر تصادف لازم است که بررسی شده و مشکلات آن برطرف شود .

مرکز کاراک یک تعمیرگاه معتبر در زمینه تعمیر ایربگ پژو 2008 می باشد که خدمات زیر را برای تعمیر آن ارائه می دهد :

تعمیرات ایربگ پژو 2008

تعمیرگاه ایربگ پژو 2008

* تعمیر یونیت ایربگ 2008 ( سخت افزار )

تعمیرگاه کاراک  به تجهیزات، ابزار و محصولات تشخیصی مناسب برای تعمیر موثر ایربگ پژو 2008 پ مجهز است. تکنسین‌های ما می‌توانند هر مشکلی را تعمیر کنند، از جمله مشکلات یونیت ایربگ 2008  که قفل شده‌اند، که ممکن است هنگام باز شدن کیسه‌های هوا چنین مشکلی  رخ دهد. همچنین اگر ماژول یا یونیت ایربگ  نیاز به تعمیر داشته باشد یا نیاز به حذف کدهای خطا، کدهای خرابی و داده های ذخیره شده داشته باشد، می توانید به ما مراجعه کنید.

 

* تعمیر فلت ایربگ 2008

فلت ایربگ پژو 2008  قطعه ای است که به علت نیاز به گردش فرمان خودرو در آن تعبیه شده و به عنوان یک رابط عمل می کند ؛ عملکرد اصلی آن برقراری ارتباط بین سیم های مربوط به ایربگ و بوق در زیر غربیلک فرمان به بالا غربیلک فرمان می باشد . از نشانه های خرابی فلت ایربگ به موارد زیر می توان اشاره نمود :

  • تولید صدای اضافی هنگام چرخاندن غربیلک فرمان
  • لق شدن فلت ایربگ
  • فرمان چرخ ها را نمی چرخاند
  • بوق کار نمی کند
  • روشن شدن چراغ چک
  • کار نکردن کروز

* تعمیر سیم کشی ایربگ 2008

سیمکشی ایربگ 2008 حساسیت خاصی دارد و در صورت بالا پایین شدن ولتاژ امکان باز شدن ایربگ وجود دارد در صورت نیاز به تعمیر سیم کشی ایربگ ، درخواست خود را ثبت نمایید . بسیاری مواقع سیم کشی ایربگ میسوزد و برای همین بایستی تعویض گردد.

همانطور که می‌دانیم تمام ایربگ‌های خودرو دارای سیم کشی هستند، در صورتی که مشکلی برای این سیم کشی‌ها به وجود آید ایربگ خودرو به موقع بازنمی‌شود. اصولا در صورت مشکلات سیمکشی ایربگ خودرو چراغ ایربگ روشن می‌شود. اما درصورت روشن شدن چراغ ایربگ خودرو، تشخیص اینکه مشکل از کدام قسمت سیستم ایربگ است، نیازمند افرادی متخصص و با تجربه در زمینه تعمیرات ایربگ خودرو است.

* تعویض ایربگ 2008

* تعمیرات برنامه ای ایربگ پژو 2008

* تعویض کمربند یا پیش کشنده 2008

* نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند پژو 2008

* تعمیر مودول ایربگ پژو 2008

* ریست کردن یا خام کردن ایربگ پژو 2008 


عکس یونیت ایربگ 2008 که برای تعمیر آمده :

تعمیر ایربگ پژو 2008

تعمیرات ایربگ پژو 2008

 

پس از تصادف برای راه اندازی مجدد ایربگ و یا رفع خطای پیش کشنده ( کمربند ) بایستی ایربگ خام گردد. برای درخواست مشاوره تعمیر ایربگ خود فرم زیر را پر نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید  :

فرم درخواست تعمیرات airbag

برای تعمیر ایربگ خودروهای داخلی و خارجی می توانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید.

 

  1. آدرس تعمیرگاه ایربگ : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به تهرانپارس
  2. شماره تماس09128079698 و 02177438544

آیا رانندگی بدون ایربگ مشکلی ایجاد می کند ؟ 

ممکن است تمایل داشته باشید که ماشین خود را دوباره رانندگی کنید و هرگزایربگ  باز شده خود را تعویض نکنید اگر چنین تصمیمی دارید ، باید از چند چیز آگاه باشید:

  1. چراغ ایربگ شما همیشه روشن خواهد ماند. تا زمانی که سیستم ایربگ پژو 2008 شما به طور کامل تعمیر نشود، چراغ ایربگ خودرویتان روی داشبود خودنمایی می کند .
  2. ممکن است خودرو شما از معاینه فنی عبور نکند و شما نمی توانید ماشین خود را برای استفاده در جاده ثبت کنید. اگر تصمیم به فروش خودروی خود دارید، تا زمانی که سیستم ایربگ تعمیر نشود، خریدار نمی تواند خودرو را ثبت نام کند.
  3. شما خود و مسافرانتان را در معرض خطر غیرضروری قرار می دهید. در صورت عدم کارکرد سیستم ایربگ در صورت برخورد، موارد آسیب دیدگی یا مرگ تا 30 درصد افزایش می یابد.

ایربگ ها بر اساس سریالشان شناسایی میشوند و مثلا برای 2008 ، 2 سریال ایربگ وجود دارد. تعمیر سخت افزاری یونیت ایربگ 2008 بر اساس ایراد هایی که بوجود می آید صورت میگیرد، مثلا باتری به باتری کردن و…

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *