ایربگ پژو, تعمیر ایربگ 405, تعمیرگاه Airbag

تعمیر ایربگ 405 پس از تصادف در تعمیرگاه کاراک | تعمیر روشن شدن چراغ ایربگ 405

تعمیرات ایربگ 405

اگر شاهد مشکلی در ایربگ خودرو 405 هستید و چراغ ایربگ خودرویتان روشن شده است و یا بر اثر تصادف ایربگ 405 شما باز شده است ، لازم است خودرویتان را برای تعمیر ایربگ 405 به تعمیرگاه ایربگ کاراک بیاورید . برای آشنایی با خدمات تعمیرگاه کاراک کافیست این مقاله را تا انتها دنبال کنید .

 

 تعمیر ایربگ خودرو 405 در تعمیرگاه کاراک

ایربگ خودرو 405 درصورتی که پس از تصادف باز شده باشد ، به تعمیر نیاز پیدا می کند . به این علت که پس از هر تصادف اطلاعات مربوط به آن در یونیت ایربگ ثبت می شود.

پس از تصادف برای راه اندازی مجدد ایربگ و یا رفع خطای پیش کشنده ( کمربند ) بایستی ایربگ خام گردد.

برای درخواست مشاوره تعمیر ایربگ خود فرم زیر را پر نمایید :

_______

فرم درخواست تعمیرات airbag

برای تعمیر ایربگ خودروهای داخلی و خارجی می توانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید.

_______

فیلم تعمیر ایربگ پژو 405:

 

پس از اینکه خودرو 405  شما تصادف کرد، ایربگ یا ایربگ‌های ماشین عمل می‌کند. در صورتی که تک ایربگ باشد (یعنی فقط ایربگ راننده عمل کند) معمولا 3 کار بایستی انجام شود :

  1. صافکاری و نقاشی
  2.  خرید ایربگ راننده و تعویض ایربگ راننده
  3.  خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ

و در صورتی که دو ایربگ باشد معمولا چهار کار بایستی انجام شود که شامل :

  1. صافکاری و نقاشی
  2.  خرید ایربگ راننده و شاگرد
  3. خرید پوسته داشبورد (در بعضی خودروها مثل ال 90 لازم به خرید پوسته نیست)
  4. خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ

مطالب پربازدید : ریمپ ایسیو پژو 405

 چرا ایربگ خودرو 405 خراب می شود ؟ 

علاوه بر کمربند ایمنی ، ایربگ 405 تا حد زیادی به عنوان یکی از مهمترین و موثرترین نوآوری های ایمنی به خودروهای مدرن اضافه می شود. در هنگام برخورد ، کیسه هوای مناسب نصب شده می تواند سرنشینان خودرو را از ضربه های احتمالی تهدید کننده زندگی نجات دهد و صدمات ناشی از آنها را تا حد زیادی به حداقل برساند و احتمال اینکه بتوانند بدون حادثه از یک تصادف رانندگی دور شوند را بسیار افزایش دهد.

متأسفانه ، خرابی این دستگاه ها می تواند به شدت مضر باشد . اما دقیقاً چه چیزی باعث خرابی ایربگ می شود؟

  1. سنسورها فعال نشده اند : ماهیت برخورد تا حد زیادی تعیین کننده این است که کیسه های هوا راه اندازی شوند یا خیر. به عنوان مثال ، بیشتر کیسه های هوای جلو فقط در هنگام ضربه زدن به جلوی خودرو باز می شوند ، در حالی که تصادف در مناطق دیگر باعث ایجاد این حسگرها نمی شود.
  2. سنسورها معیوب هستند : اگر ضربه در محل مناسب رخ داد ، اگر سنسورها مطابق طراحی فعال نشوند ، ممکن است کیسه هوا باز نشود. این مورد ناشی از عدم موفقیت تولید کنندگان خودرو در تست ، کالیبراسیون یا گنجاندن حسگرهای کافی در خودروهایشان است.
  3. خرابی ماژول های کیسه هوا : آخرین مورد شامل ارسال کند سیگنال راه اندازی کیسه هوا به صورت خودکار به ماژول کیسه هوا می شود . این معمولاً ناشی از کنترل کیفیت پایین یا نقص در طراحی کیسه هوا است ، همانطور که در مورد رسوایی اخیر کیسه هوای تاکاتا که میلیون ها خودرو را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است ، اتفاق می افتد.

هزینه تعمیر ایربگ 405 در کاراک 

پس بصورت کلی هزینه‌های شما به شرح زیر است :

  1.  هزینه صافکاری پژو 405
  2.  هزینه نقاشی پژو 405
  3.  هزینه کیسه ایربگ پژو 405 (3.700.000 – 4.000.000 در آبان سال 99)
  4.  اجرت تعویض کیسه ایربگ راننده پژو 405 مبلغ 100.000
  5.  اجرت تعویض کیسه ایربگ شاگرد 405 مبلغ 250.000
  6.  صداگیری داشبورد پژو 405
  7.  اجرت خام کردن یونیت ایربگ 405
  8.  در بعضی مواقع که کمربندها قفل باشند بایستی شبیه ساز نصب گردد و یا جفت کمربند خریداری شود. که هزینه نصب شبیه ساز برای هر کمربند 120 هزار تومان می‌باشد.

 

هزینه خام کردن یونیت ایربگ پژو 405 در حدود 190 هزار تومان می‌باشد. 

 

تعمیرگاه ایربگ کاراک

پس از جمله نکاتی که بایستی پس از خراب شدن ایربگ پژو 405 به آن دقت کنید پیدا کردن یک مرکز معتبر تعمیرگاه ایربگ می‌باشد. تعمیرگاه ایربگ کاراک علاوه بر داشتن کارشناسان با تجربه برای دادن اطمینان بیشتر به مشتریان عزیز کار را با ضمانت و گارانتی ارائه می‌دهند. دلایل زیادی برای خراب شدن ایربگ پژو 405 و تعمیر آن وجود دارد از جمله خراب بودن قطعات الکتریکی، مشکل در سیم کشی، وجود نقص‌هایی در مودول‌های کیسه هوا، تصادف و خرابی یا فرسودگی در برخی المان‌ها اشاره کرد.

 

 تعمیر ایربگ 405 در تعمیرگاه کاراک برای موارد زیر انجام میگیرد : 

  1. تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار ) 405
  2. تعمیرات برنامه ای ایربگ 405
  3. تعمیر فلت ایربگ 405
  4. تعمیر سیمکشی ایربگ 405
  5. تعویض ایربگ 405
  6. تعویض کمربند یا پیش کشنده 405
  7. نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند 405
  8. تعمیر مودول ایربگ ( ماژول ) 405
  9. ریست کردن ایربگ یا همان خام کردن 405

 

تعمیر ایربک 405

تعمیرات ایربگ 405

علت روشن شدن چراغ ایربگ 405 چیست ؟

1) باتری بک آپ یا باتری پشتیبان ایربگ 405 خالی شده است : اگر باتری خودروی شما به تازگی خالی شده است ، ممکن است باتری پشتیبان که کیسه های هوا را تغذیه می کند نیز خالی شده باشد. ممکن است پس از شارژ مجدد باتری ، خود به خود اصلاح شود ، اما در غیر این صورت ، باتری پشتیبان باید همراه با تنظیم مجدد سنسور دوباره شارژ شود.

2) سنسورهای معیوب : خودروی شما دارای حسگرهای مختلف متصل به اجزای مختلفی است. آنها مستقیماً به ایسیو خودرومتصل می شوند تا هر گونه مشکل احتمالی را شناسایی کرده و به راننده اطلاع دهند. سنسورها ممکن است خراب شوند یا در هنگام تصادف دچار مشکل شوند و منجر به روشن شدن  هشدار کیسه هوا گردند. در این حالت ، سنسورها باید بررسی شوند و سیستم ایربگ باید ریست شود. تمامی خدمات ریست ایربگ خودرو 405 در مرکز کاراک قابل انجام است .

مطالب پیشنهادی : تعمیر برق خودرو  405

3) خرابی فنر ساعت ایربگ : فنر ساعت کیسه هوا برای حفظ تداوم بین سیم کشی الکتریکی خودرو و کیسه هوای سمت راننده وجود دارد. با چرخاندن فرمان ، داخل و خارج می شود. این فنر می تواند به طور طبیعی در طول زمان فرسوده شود ، که باعث اتصال ضعیف و خرابی احتمالی کیسه هوا می شود.

4) خرابی ماژول کیسه هوا : اگر خودرو شما دچار آسیب آب شده باشد ، ممکن است روی ماژول کیسه هوا که در زیر صندلی راننده و یا سرنشین قرار دارد ، تأثیر بگذارد. در صورت کوتاه شدن یا خوردگی ماژول ، این قطعه به درستی کار نمی کند.

 

 


 

آدرس تعمیرگاه ایربگ : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به تهرانپارس

شماره تماس :

09128079698

02177438544

 


ایربگ ها بر اساس سریالشان شناسایی میشوند و مثلا برای 405 بیش از 3 سریال ایربگ وجود دارد. تعمیر سخت افزاری یونیت ایربگ 405 بر اساس ایراد هایی که بوجود می آید صورت میگیرد، مثلا باتری به باتری کردن و…

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *