تعمیرگاه ایربگ پژو

گاها پیش آمده که چراغ هشدار کیسه هوا در پژو شما پس از استارت زدن خودرو روشن می ماند. اما شما نمی دانید که این به چه معناست و آیا رانندگی در این شرایط خطرناک است یا خیر. در واقع ایربگ یک عنصر امنیتی ضروری در خودروها است، بنابراین وقتی چراغ نشانگر نمایش داده می شود، باید بررسی کرد که آیا ایربگ هنوز کار می کند یا غیرفعال است.چراغ اخطار به منظور هشدار در هنگام بروز نقص در مکانیسم کیسه هوا فعال می شود و به شما اطلاع می دهد که کیسه هوا غیرفعال شده است. زمانی که چراغ ایربگ پژو شما روشن شد، اولین اقدام در جهت حفظ سلامت و ایمنی خودرو مراجعه به یک تعمیرگاه مجاز خدمات خودرو پژو و کارشناسی توسط مهندسین تعمیرگاه است.

در تعمیرگاه ایربگ کاراک تمام خدمات مربوط به تعمیرات ایربگ خودروهای پژو انجام می شود. برای ارتباط با ما راه های ارتباطی زیادی وجود دارد. واتساپ ، اینستاگرام ، شماره تلفن ثابت در پایین صفحه قرار داده شده است، جوابگویی و وقت دهی به شما در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود و شما می توانید در این مرکز بهترین خدمات را دریافت نمایید.

علاوه بر روشن شدن چراغ ایربگ ، مشکل دیگر که لازم است پس از آن به یک تعمیرگاه تخصصی ایربگ مراجعه کنید ، تصادف کردن با خودرو و باز شدن کیسه های هوا است.

تعداد تعمیرگاه های خودرویی که برای محصولات پژو خدمات ارائه می دهند بسیار زیاد هستند، اما کمتر تعمیرگاهی پیدا می کنید که تمام خدمات خود را ضمانت کند و این تضمین را بدهد که تنها در صورت رضایت مشتری هزینه را دریافت خواهید کرد. تعمیرگاه خودرو کاراک در کنار این تضمین ویژه ، هزینه اجرت منصفانه و معقولی دریافت می کند که باعث شده است بیش از ۹۰ درصد رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

در تعمیرگاه ایربگ پژو خدمات مربوط به تعمیر و تعویض ایربگ پژو به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود و یکی از مزیت های این تعمیرگاه تامین کالای ایربگ و کالاهای وابسته به ایربگ مانند سوکت ، سیمکشی ، فلت و … به قیمتی پایین تر از قیمت بازار است.

خام کردن یونیت ایربگ پژو

واحد کنترل کیسه هوا در نزدیکی فرمان قرار دارد. و باید به محض اینکه ماشین شما برخورد با سرعت بالا را تشخیص داد، باز شدن کیسه هوا را خیلی سریع تنظیم کنید. این کار با سنسورهای ضربه ای که در خارج از ماشین شما چیده شده اند ممکن می شود.

هدف کیسه هوا محدود کردن حرکت رو به جلو سرنشینان و جلوگیری از ضربه با یک قطعه سخت مانند داشبورد خواهد بود. بنابراین این یک عنصر ضروری امنیت در خودرو پژو شما است. در صورتی که با خودروی پژو خود تصادفی داشتید که باعث باز شدن کیسه هوا راننده و شاگرد یا یکی از آن دو شده باشد ، بایستی نسبت به تعویض ایربگ و ریست کردن یونیت ایربگ ( در صورت صدمه ندیدین یونیت ) اقدام نمایید و مجددا کیسه های هوای خودرو را فعال کنید. به این منظور می توانید به مرکز کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

از مزیت مراجعه به این مرکز اینست که دیگر لازم نیست خودتون در بازار به دنبال قطعه و ایربگ مناسب خودرو خود باشید ، چرا که ما یکی از مراکز فروش ایربگ خودرو نیز هستیم که بدین منظور واسطه ها را حذف کردیم و ایربگ را به قیمت مناسب برای مشتریان فراهم می کنیم. برای ورود به صفحه فروشگاه ایربگ پژو روی لینک زیر کلیک نمایید :

فروشگاه اینترنتی ایربگ پژو

در تعمیرگاه ایربگ پژو کاراک چه خدماتی ارائه می شود ؟

مجموعه خدماتی که در تعمیرگاه ایربگ کاراک برای انواع خودروهای پژو ارائه می شود ، وسیع است و شامل خدمات زیادی است. در واقع در این مرکز خدماتی مربوط به ایربگ نیست که ارائه نگردد. از فروش ایربگ های خودرو تا بازسازی صفر تا صد ایربگ های خودرو در این مرکز انجام می شود. در زیر نمونه ای از خدمات مربوط به تعمیرات ایربگ پژو آورده شده است :

  1. تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار )
  2. تعمیرات برنامه ای ایربگ
  3. تعمیر فلت ایربگ
  4. تعمیر سیمکشی ایربگ
  5. تعویض ایربگ
  6. تعویض کمربند یا پیش کشنده
  7. نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند
  8. تعمیر مودول ایربگ ( ماژول )
  9. ریست کردن ایربگ یا همان خام کردن

فیلم تعمیرات ایربگ پژو در تعمیرگاه کاراک

معرفی برند پژو

پژو (به فرانسوی: Peugeot) شرکت خودروسازی  فرانسوی است، که در سال ۱۸۱۰ توسط خانوادهٔ پژو جهت ساخت آسیاب‌های قهوه، در شهر فرانش، فرانسه تأسیس شد. تقریبا هیچ کسی در دنیا پیدا نمی‌شود که نام برند پژو به گوشش نخورده باشد. این برند فرانسوی محبوب، بخش بزرگی از صنعت خودروسازی را تشکیل داده و نقشی اساسی در آن ایفا می‌کند.

حضور پژو در ایران با مدل هایی مثل ۵۰۴، ۴۰۴ و ۲۰۵ آغاز شد، سپس با مشارکت پژو و ایران خودرو، خودروهای بسیاری مانند ۴۰۵ در ایران تولید و عرضه شدند، در سالهای پس از برجام نیز ایران خودرو و پژو با ایجاد شرکت جوینت‌وونچر ایکاپ، برای عرضه مدل های بروزتر این شرکت در ایران به صورت وارداتی و مونتاژی به توافق رسیدند.

همچنین برای اطلاع از هزینه مربوط به خدمات ایربگ محصولات پژو می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸

۰۲۱۷۷۴۳۸۵۴۴

↓ نمونه ایربگ های تعمیر شده

تماس با تعمیرگاه ایربگ پژو

فرم درخواست تعمیرات airbag

شماره تماس تعمیرگاه کاراک : ۰۲۱۷۷۴۳۸۵۴۴ , ۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸

آدرس تعمیرگاه : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه تهرانپارس ، جنب پمپ بنزین ۱۰۴