تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو لیفان 520 | تعمیرات ECU lifan 520 | تعمیرگاه ایسیو lifan520

تعمیرگاه ایسیو lifan 520

ECU مخفف Engine Control Unit است و کامپیوتری است که به عنوان مغز موتور ماشین لیفان 520 عمل می کند.  این رایانه‌ها وظیفه اجرای سیستم و زیرسیستم‌ها ، درایو و سایر اجزای اصلی را بر عهده دارند که عملکرد موتور را حفظ می‌کنند.
ECU برای عملکرد هر وسیله نقلیه موتوری ضروری در نظر گرفته می شود و تقریباً همه سیستم ها  در خودرو به ECU متکی هستند ، بنابراین اگر چیزی در ECU به درستی کار نکند ، ممکن است مشکلات جدی به بار آورد .
از آنجایی که قسمت بسیار حساسی در خودرو  لیفان 520 می باشد ، توصیه می شود برای تعمیر آن  فقط  به متخصصان مطمئن و با تجربه کار را بسپارید و فقط از بهترین مکانیک ها همچون مکانیک های حرفه ای تعمیرگاه کاراک ، کمک بگیرید .

تعمیر ایسیو لیفان 520  در تعمیرگاه کاراک 

خرابی ایسیو لیفان 520 می تواند مشکلات زیادی را برای خودرو ایجاد کند. در بدترین حالت، ماشین را نمی توان رانندگی کرد. توصیه می شود در صورت خرابی ECU ، علت اصلی مشکل را بیابید. ماشین باید برای بازرسی و تعمیر ECU به تعمیرگاه ایسیو کاراک آورید تا با دیاگ خودرو علت اصلی را دریابیم و تسط متخصصین مجرب کاراک آن را به بهترین نحو ممکن برطرف نماییم .

در ادامه خدمات تعمیر ایسیو لیفان 520 را به شما معرفی می نماییم :

 

_دیاگ Lifan 520 

دیاگ زدن به عملیات خطایابی توسط دستگاه مخصوصی گفته می‌شود، که اطلاعات را از کامپیوتر خودرو استخراج می‌کند و بعد از آنالیز کدهای خطای موجود در آن، ایرادهای جزیی و کلی خودرو را نشان می‌دهد. اولین اقدامی که بایستی در تعمیر ایسیو لیفان 520 انجام داد، دیاگ زدن است. 

دستگاه دیاگ ، دستگاهی است الکترونیکی که با کامپیوتر خودرو ارتباط دیجیتالی برقرار کرده و با دریافت برخی اطلاعات از آن تعمیرکار را برای عیب یابی خودرو کمک می‌کند. چنانچه مشکلی برای ECU به وجود آمده باشد ، اولین قدم در تعمیر ایسیو لیفان 520 ، دیاگ زدن و عیب یابی خودرو می‌باشد.

 

دیاگ زدن lifan 520

دیاگ زدن لیفان 520

 

_آپدیت ایسیو لیفان 520 

در قدم اول لازم است بدانید  که بروزرسانی ایسیو با ریمپ ECU لیفان 520 کاملا متفاوت است و دو بحث جدا از هم هستند. در واقع با ریمپ ایسیو لیفان 520 برنامه ای که از قبل در کامپیوتر خودرو ذخیره شده بود را ارتقا می‌دهیم تا باعث بهبود عملکرد خودرو و نیز افزایش طول عمر خودرو شود.

اما در آپدیت ایسیو که بخشی از تعمیرات ایسیو لیفان 520 است، مشکلاتی که در قسمت برنامه نویسی خودرویی که از کارخانه خارج می‌شود، برطرف می‌شود. در چنین مواقعی با مراجعه به مراکز تعمیر ایسیو لیفان 520 می‌توانید نسبت به آپدیت ایسیو لیفان 520 اقدام نمایید. با به روز کردن سیستم نرم افزار ایسیو مشکلاتی که در برنامه نویسی خودرو وجود دارد، برطرف خواهد شد.

 

پیشنهاد می شود ببینید : تعمیر ایربگ lifan 520

 

تعمیر ایسیو لیفان 520 در تعمیرگاه ecu خودرو تهران

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو خودرو کاراک :

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

فرم درخواست تعمیرات ECU

_تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو لیفان 520 

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات تعمیر یونیت و برد ایسیو lifan 520 ارائه می‌شود.

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو لیفان 520
تعمیرگاه ایسیو lifan 520

تعمیر ایسیو لیفان 520

 

_تعمیرات نرم افزاری ایسیو لیفان 520

پس از اینکه دیاگ زدن خودرو لیفان 520 انجام شد و با استفاده از کدهایی که دیاگ از ایسیو لیفان 520 دریافت کرد، حال نوبت کارشناس تعمیر ایسیو می‌باشد که با کمک تجربه و اطلاعات کافی به تعمیر مشکلات نرم افزاری ایسیو لیفان 520بپردازند.

مطالب مرتبط با تعمیر لیفان 520 : ریمپ ایسیو lifan 520

ایسیو می‌تواند به دو علت مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری دچار مشکل شود که شایان ذکر است بیش از 90 درصد مشکلات ناشی از عملکرد نرم افزاری است . برای تعمیرات نرم افزاری ایسیو لیفان 520 می‌توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید تا کارشناسان و متخصصان به تعمیر نرم افزاری خودرو شما بپردازند. 

تعمیر ایسیو lifan 620

تعمیر نرم افزار ایسیو لیفان 620

 

_ بی کد کردن ایسیو لیفان 520 

برای بی کد کردن ایسیو لیفان 520 می‌توانید به تعمیرگاه ایسیو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید. متخصصین حاضر در مرکز کاراک با استفاده از دستگاه های پیشرفته و اورجینال و نیز با تجربه‌ای که در این زمینه کسب کردند، نسبت به بی کد کردن ایسیو خودرو شما اقدام می‌نمایند.

از جمله کاربردهایی که بی کد کردن ایسیو لیفان 520 دارد زمانیست که سوئیچ خودرو خود را گم کرده باشید و سوئیچ یدک نداشته باشید. در چنین مواقعی برای روشن کردن خودرو بایستی اقدام به بی کد کردن ایسیو خود کنید.

بی کد کردن ecu lifan 520

بی کد کردن ایسیو لیفان 520

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *