تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو دنا پلاس | تعمیرات ECU dena plus | تعمیرگاه ایسیو خودرو

تعمیرات ecu dena plus

ECU قطعه ای اکترونیکی است که ممکن است به دلایل مختلف خراب شود و یا حتی به صورت کامل بسوزد. جهت جلوگیری از خراب شدن ایسیو دنا پلاس باید از ECU  نگهداری انجام دهید.

در حال حاضر ۵ نوع ECU روی اکثر خودرو های داخل ایران قرار گرفته اند که شامل MAGNETI MARELI، SL96، S2000، SIEMENS و BOSCH می شوند. برند های MAGNETI MARELI، SL96 و S2000 در خودرو های قدیمی تر مانند پیکان و آردی و.. استفاده شده اند. ای سی یو های زیمنس و بوش در حال حاضر پرکاربردترین‌ها هستن و اکثر خودرو های جدید داخل ایران مانندپراید ، پژو ، سمند و.. به یکی از این دو کامپیوتر مجهز هستند.

چنانچه مشکلی در کامپیوتر خودروتان به وجود آمده باشد برای تعمیر ایسیو دنا پلاس می‌توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه نمایید. در ابتدا بهتر است کمی با این کامپیوتر کوچک خودرو آشنا شویم.

دیاگ دنا پلاس

دیاگ زدن به عملیات خطایابی توسط دستگاه مخصوصی گفته می‌شود، که اطلاعات را از کامپیوتر خودرو استخراج می‌کند و بعد از آنالیز کدهای خطای موجود در آن، ایرادهای جزیی و کلی خودرو را نشان می‌دهد. اولین اقدامی که بایستی در تعمیر ایسیو دناپلاس انجام داد، دیاگ زدن است. 

دستگاه دیاگ ، دستگاهی است الکترونیکی که با کامپیوتر خودرو ارتباط دیجیتالی برقرار کرده و با دریافت برخی اطلاعات از آن تعمیرکار را برای عیب یابی خودرو کمک می‌کند. چنانچه مشکلی برای ECU به وجود آمده باشد ، اولین قدم در تعمیر ایسیو دنا پلاس ، دیاگ زدن و عیب یابی خودرو می‌باشد.

دیاگ زدن dena plus

دیاگ زدن دنا پلاس

آپدیت ایسیو دنا پلاس

در آپدیت ایسیو که بخشی از تعمیرات ایسیو دناپلاس است، مشکلاتی که در قسمت برنامه نویسی خودرویی که از کارخانه خارج می‌شود، برطرف می‌شود. در چنین مواقعی با مراجعه به مراکز تعمیر ایسیو دناپلاس می‌توانید نسبت به آپدیت ایسیو دنا پلاس اقدام نمایید. با به روز کردن سیستم نرم افزار ایسیو مشکلاتی که در برنامه نویسی خودرو وجود دارد، برطرف خواهد شد.

 

 

تعمیر ایسیو دناپلاس در تعمیرگاه ecu خودرو تهران

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو خودرو کاراک :

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

فرم درخواست تعمیرات ECU

تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو دناپلاس

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات تعمیر یونیت و برد ایسیو دناپلاس ارائه می‌شود.

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو دناپلاس
تعمیرات ecu dena plus

تعمیر ایسیو دنا پلاس

تعمیرات نرم افزاری ایسیو دنا پلاس

پس از اینکه دیاگ زدن خودرو دناپلاس انجام شد و با استفاده از کدهایی که دیاگ از ایسیو دناپلاس دریافت کرد، حال نوبت کارشناس تعمیر ایسیو می‌باشد که با کمک تجربه و اطلاعات کافی به تعمیر مشکلات نرم افزاری ایسیو دنا پلاس بپردازند.

ایسیو می‌تواند به دو علت مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری دچار مشکل شود که شایان ذکر است بیش از 90 درصد مشکلات ناشی از عملکرد نرم افزاری است . برای تعمیرات نرم افزاری ایسیو دناپلاس می‌توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید تا کارشناسان و متخصصان به تعمیر نرم افزاری خودرو شما بپردازند. 

تعمیر ایسیو dena plus

تعمیر نرم افزار ایسیو دنا پلاس

بی کد کردن ایسیو دنا پلاس

در بعضی موارد که کد سوئیچ قادر به استخراج نباشد و همچنین نبود سند خودرو و یا موارد دیگر می توان با استفاده از برنامه یک خودروی دیگر شبیه همین خودرو و یا با استفاده از فایل بدون کد، خودرو را راه اندازی نمود البته با بی کد نمودن خودرو از ایمنی خودرو  کاسته می شود اما گاهی تنها راه راه اندازی خودرو بی کد کردن ایسیو دناپلاس است.برای بی کد کردن ایسیو دناپلاس می‌توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه نمایید.

بی کد کردن ECU دنا پلاس

بی کد کردن ایسیو دنا پلاس

مطالب مرتبط با تعمیر ایسیو دنا پلاس :

ریمپ ایسیو دنا پلاس

تعمیر ایربگ دناپلاس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *