تعمیرگاه ایربگ کاراک با استفاده از تجهیزات به روز و نیز افراد کارشناس در امر تعمیر ایربگ توانسته است توجه مخاطبان زیادی را که نیاز به تعمیر ایربگ ایکس 22 دارند را به خود جلب نماید. تجربه و علم کافی داشتن دو نکته مهم در انجام هر کاری است که متخصصین تعمیرات ایربگ در این مرکز هر دو گزینه لازم را برای تعمیر و ریست کردن یونیت ایربگ ایکس 22 دارا میباشند.
تعمیر ایربگ ایکس 22 در تعمیرگاه کاراک
چنانچه در هنگام رانندگی تصادفی رخ دهد که منجر به باز شدن ایربگ شود ، اما به ایسیو ایربگ صدمهای وارد نشده باشد و دچار شکستگی نباشد، میتوانید به ریست کردن و خام کردن یونیت ایربگ بپردازید، بدون اینکه یونیت ایربگ را با هزینهای گزاف تعویض نمایید. از مزایای دیگر خام کردن یونیت ایربگ اینست که شما یونیت فابریک خودرو خود را نگه میدارید.
در خودرو ام وی ام x22 پس از باز شدن سوئیچ، چراغ هشدارکیسه هوا روشنشده و پس از شش بار چشمک زدن خاموش خواهد شد و این یعنی سیستم کیسه هوا سالم بوده و کارکرد عادی خود را دارد.
چنانچه هر یک از مشکلات زیر در سیستم ایربگ ایکس 22 پیش آمد بایستی برای تعمیرات ایربگ x22 به تعمیرگاه ایربگ مراجعه نمایید:
- .پس از باز شدن سوئیچ، اگر چراغ هشدارکیسه هوا روشن نشود و یا پس از چند ثانیه خاموش نشود.
- چراغ هشدارکیسه هوا در حال رانندگی روشن شود و یا شروع به چشمکزدن کند و یا به حالت چشمکزن درآید.
تعمیرات ایربگ ایکس 22 در تعمیرگاه ایربگ کاراک برای موارد زیر ارائه میگردد:
- ریست ایربگ یا همان خام کردن ایربگ ام وی ام x22
- تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار ) ایکس 22
- تعمیر فلت ایربگ x22
- تعویض ایربگ mvm x22
- تعمیر سیمکشی ایربگ ایکس 22
- تعویض کمربند یا پیش کشنده ایکس 22
- تعمیرات برنامهای ایربگ x22
- نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند mvm x22
- تعمیر مودول ایربگ ( ماژول ) x22
مطالب مرتبط : ریمپ ایسیو X22 برای بهبود عملکرد موتور
خام کردن یونیت ایربگ x22 چگونه انجام می گیرد ؟
خام کردن یونیت ایربگ بیشتر در مواقعی کاربرد دارد که بخواهید پس از تصادف و عمل کردن ایربگها حافظه یونیت ایربگ را پاک نمایید و اطلاعات ریست شده در آن قرار دهید تا در تصادف بعدی ایربگها عمل کنند. مزیت خام کردن یونیت ایربگ به اینست که دیگر لازم نیست با هزینه های گزاف یونیت را عوض کنید. در صورت عمل کردن ایربگ راننده، معمولا 3 کار بایستی انجام دهید :
- صافکاری و نقاشی
- خرید ایربگ راننده و تعویض ایربگ راننده
- خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ
و در صورتی که هر دو ایربگ عمل کنند، معمولا چهار کار بایستی انجام شود که شامل :
- صافکاری و نقاشی
- خرید ایربگ راننده و شاگرد
- خرید پوسته داشبورد (در بعضی خودروها مثل ال 90 لازم به خرید پوسته نیست)
- خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ
هزینه تعمیر ایربگ x22 پس از تصادف چقدر است ؟
پیشنهاد می شود بخوانید : صداگیری ایکس 22 در مرکز کاراک
بصورت کلی هزینههای رسیدگی به ایربگ ایکس 22 پس از تصادف، به شرح زیر است :
- هزینه صافکاری ام وی ام ایکس 22
- هزینه نقاشی mvm x22
- هزینه کیسه ایربگ ام وی ام ایکس 22 ( در شهریورماه سال 99 حدودا 3.900.000 الی 4.200.000 )
- اجرت تعویض کیسه ایربگ راننده mvm ایکس 22
- اجرت تعویض کیسه ایربگ شاگرد ایکس 22
- صداگیری داشبورد ایکس 22
- اجرت خام کردن یونیت ایربگ mvm x22
- در بعضی مواقع که کمربندها قفل باشند بایستی شبیه ساز نصب گردد و یا جفت کمربند خریداری شود. که هزینه نصب شبیه ساز برای هر کمربند 120 هزار تومان میباشد.
هزینه خام کردن یونیت ایربگ x22 تنها با فرستادن عکس یونیت ایربگ به واتساپ به شماره 09128079698 قابلیت قیمت دهی دارد، دلیل آن تنوع در سریالها و سخت افزار یونیت ایربگ این خودروها میباشد.
چنانچه خودرو از ناحیه جلوی خود با یک مانع ثابت برخورد کند، به شرطی که مانع از جای خود تکان نخورد و یا تغییر شکل ندهد و روند کاهش سرعت خودرو به میزان از پیش تعیین شده برسد، کیسه هواهای جلو x22 عمل خواهند کرد. کیسه هواهای جلو در تصادفاتی که از قسمت عقب و یا چپ و راست خودرو صورت میپذیرند و نیز در زمان چپشدن و واژگونی یا در تصادف با سرعت پایین، باز نمیشوند.
آدرس تعمیرگاه ایربگ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به تهرانپارس
شماره تماس :
02177438544
برای درخواست مشاوره تعمیر ایربگ ایکس 22 خود ، فرم زیر را پر نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید :
فرم درخواست تعمیرات airbag
برای تعمیر ایربگ خودروهای داخلی و خارجی می توانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید.چگونه بفهمیم ایربگ ایکس 22 باز شده است ؟
هنگام خرید خودروی دست دوم ، ضروری است که بدانید ایربگ خودرو ایکس 22 باز شده است یا خیر. باز شدن ایربگ مستلزم تعویض کیسه هوا، ماژول ها و پوشش آن است. علاوه بر این، تمام قطعات الکترونیکی درگیر در باز شدن ایربگ باید بررسی و در صورت لزوم تعویض شوند.
علیرغم کارهایی که برای مخفی کردن چنین مواردی وجود دارد ، راههایی هست که میتوان تشخیص داد آیا وسیله نقلیه دارای ایربگ باز شده است یا خیر.
1. پوشش ایربگ را بررسی کنید
وقتی کیسه هوا باز می شود، پوشش کیسه هوا از هم جدا می شود . هر گونه ناهمواری را در پوشش را بررسی نمایید . وجود درز و رنگ آمیزی مجدد را بررسی کنید. اگر پوشش مجدداً رنگ آمیزی شده باشد، در مقایسه با بقیه قسمت های داخلی خودرو نو تر به نظر می رسد. پوشش را بررسی کنید تا ببینید آیا نشان سازنده خودرو و آرم SRS (سیستم مهار ایمنی) روی آن وجود دارد یا خیر. پوشش ایربگ های تزیینی نشان یا آرم SRS را ندارند.
2. داشبورد را بررسی کنید
یکی دیگر از شاخص های باز شدن کیسه هوا تعویض داشبورد است. هنگامی که کیسه هوا باز می شود، هر دو ایربگ سمت راننده و سرنشین باز می شوند. از آنجایی که کیسه هوای سمت سرنشین در داخل داشبورد قرار دارد، باز شدن کیسه هوا باعث باز شدن داشبورد می شود.