ایربگ هیوندا, تعمیر ایربگ هیوندا آزرا, تعمیرگاه Airbag

تعمیر ایربگ هیوندا آزرا | تعمیرات airbag AZERA | تعمیرگاه ایربگ کاراک

ایمنی راننده و سرنشینان همواره حائز اهمیت فراوانی بوده است. خوشبختانه خودرو هیوندا آزرا دارای ایمنی مطلوبی می‌باشد و با دارا بودن 9 کیسه هوا رضایت مشتریان عزیز را نسبت به این خودرو جلب کرده است. تعمیر ایربگ هیوندا آزرا در تعمیرگاه ایربگ کاراک به صورت حرفه ای و با ضمانت و گارانتی انجام می‌گیرد.

تعمیر ایربگ هیوندا آزرا با توجه به نوع و محل خرابی هزینه متفاوتی دارد. برای اطلاع از هزینه تعمیر ایربگ AZERA بایستی ابتدا با تعمیرگاه ایربگ کاراک تماس بگیرید و با کارشناسان این مرکز در رابطه با خرابی و ایراد پیش آمده مشورت نمایید.

تعمیرگاه ایربگ خودرو

تعمیرات ایربگ هیوندا آزرا

ریست کردن ایربگ هیوندا آزرا :  ریست ایربگ آزرا در واقع نوعی پاک نمودن کد خطا در حافظه یونیت یا ECU ایربگ است. در واقع بعد از تصادف یا ضربه به خودرو نوعی کد خطا در ایسیو ایربگ ذخیره می‌شود که عموما بر خلاف سایر کدهای خطاها قابل پاک شدن و ریست توسط دستگاه دیاگ نیست. در تعمیرگاه ایربگ کاراک خدمات ریست و خام کردن ایربگ هیوندا آزرا قابل ارائه می‌باشد.

خام کردن یونیت ایربگ هیوندا آزرا

در تعمیرگاه ایربگ کاراک خدمات خام کردن ایربگ AZERA به صورت تخصصی و با ضمانت انجام می‌گیرد. ریست کردن یونیت ایربگ یعنی پاک کردن کدهای خطایی که در حافظه یونیت ذخیره شده است و مانع عمل دوباره ایربگ‌ها می‌شود. در واقع برای عمل کردن دوباره ایربگ‌ها بایستی نسبت به خام کردن یونیت ایربگ اقدام نمایید. پس بعد از سانحه و عمل کردن ایربگ‌ها، چنانچه فقط ایربگ راننده عمل کند، معمولا 3 کار بایستی انجام دهید : 1 – صافکاری و نقاشی 2 – خرید ایربگ راننده و تعویض ایربگ راننده 3 – خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ

و در صورتی که هر دو ایربگ عمل کنند، معمولا چهار کار بایستی انجام شود که شامل : 1- صافکاری و نقاشی 2- خرید ایربگ راننده و شاگرد 3- خرید پوسته داشبورد (در بعضی خودروها مثل ال 90 لازم به خرید پوسته نیست) 4- خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ

هزینه رسیدگی به ایربگ های هیوندا آزرا پس از تصادف به شرح زیر است :

  1.  هزینه صافکاری AZERA
  2.  هزینه نقاشی هیوندا آزرا
  3.  هزینه کیسه ایربگ آزرا
  4.  اجرت تعویض کیسه ایربگ راننده AZERA مبلغ 120 هزار تومان
  5.  اجرت تعویض کیسه ایربگ شاگرد هیوندا آزرا مبلغ 1200 هزار تومان میباشد
  6.  صداگیری داشبورد AZERA
  7.  اجرت خام کردن یونیت ایربگ آزرا
  8.  در بعضی مواقع که کمربندها قفل باشند بایستی شبیه ساز نصب گردد و یا جفت کمربند خریداری شود. که هزینه نصب شبیه ساز برای هر کمربند 150 هزار تومان می‌باشد.

هزینه خام کردن یونیت ایربگ هیوندا آزرا تنها با فرستادن عکس یونیت ایربگ به واتساپ به شماره 09128079698 قابلیت قیمت دهی دارد، دلیل آن تنوع در سریال‌ها و سخت افزار یونیت ایربگ این خودروها می‌باشد. 

تعمیر تخصصی ایربگ خودرو

تعمیرگاه ایربگ هیوندا آزرا

تعمیر ایربگ آزرا در تعمیرگاه ایربگ کاراک برای موارد زیر ارائه می‌گردد:

  • ریست ایربگ یا همان خام کردن هیوندا آزرا

  • تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار ) AZERA

  • تعمیر فلت ایربگ آزرا

  • تعویض ایربگ هیوندای آزرا

  • تعمیر سیم‌کشی ایربگ آزرا

  • تعویض کمربند یا پیش کشنده AZERA

  • تعمیرات برنامه‌ای ایربگ آزرا

  • نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند هیوندا آزرا

آدرس تعمیرگاه ایربگ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به تهرانپارس

شماره تماس :

09128079698

02177438544

 

تعمیرات ایربگ

 

برای درخواست مشاوره تعمیر ایربگ هیوندا آزرا خود فرم زیر را پر نمایید :

فرم درخواست تعمیرات airbag

برای تعمیر ایربگ خودروهای داخلی و خارجی می توانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید.

از  نظر استانداردهای جهانی در صورتی که یونیت ایربگ هیوندا آزرا صدمه ندیده باشد، برنامه ریزی مجدد امری استاندارد است اما در صورتی که یونیت دارای شکستگی یا ضریه باشد بهتر است تعویض گردد. دلیل اینکه برخی نمایندگی ها تعویض را پیشنهاد می کنند، نیاز شرکت های خودروسازی و بیمه به اطلاعات تصادف موجود در یونیت است. بعد از تصادف، در داخل این یونیت تمامی اطلاعات در مورد تصادف ذخیره می شود، که می تواند برای تحلیل در آینده برای خودرو سازها و سایر مراکز مفید باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *