تعمیر ایربگ لیفان

تعمیرگاه ایربگ لیفان

 

در تعمیرگاه ایربگ کاراک ، تعمیر و تعویض ایربگ خودروهای چینی مثل تعویض ایربگ لیفان ، تعمیر یونیت ایربگ لیفان ، رفع مشکل روشن شدن چراغ ایربگ  LIFAN و … به صورت تخصصی انجام می گیرد ، از مزایای این تعمیرگاه اینست که تمام محصولات مربوط به ایربگ و کیسه هوای خودرو لیفان را به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید خریداری کنید، برای ورود به فروشگاه ایربگ لیفان کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایربگ lifan

برای اطلاع از هزینه خام کردن یونیت ایربگ خودروهای لیفان ، کافیست عکس یونیت ایربگ را به واتساپ به شماره ۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸ ارسال کنید، دلیل آن تنوع در سریال‌ها و سخت افزار یونیت ایربگ این خودروها می‌باشد.

خام کردن یونیت ایربگ لیفان در مواقعی کاربرد دارد که تصادف کرده باشید و ایربگ‌های خودرو عمل کرده باشد، در این هنگام با خام کردن یونیت ایربگ دیگر نیازی به تعویض یونیت با هزینه گزاف نمی‌باشد. شما به کمک این کار هیچ نیازی به تعویض بیهوده یونیت اصلی و فابریک ایربگ خودرو بعد از تصادف یا ضربه نخواهید داشت و با این روش در هزینه های خود بسیار زیاد صرفه جویی خواهید کرد.

تعویض ایربگ لیفان

زمانی نیاز به تعویض ایربگ لیفان است که ایربگ ها عمل کرده و باز شده باشند. تعویض ایربگ لیفان شامل تعویض کل ماژول ایربگ و نصب یک کیسه هوای جدید است. پس از قرار گرفتن و نصب کیسه های هوای جدید، سنسور کیسه هوا مجددا تنظیم می شود و اطمینان حاصل می شود که کیسه های هوا یک بار دیگر به درستی کار می کنند. اگر در تصادفی که در آن کیسه های هوا باز شده بود، درگیر شده اید، قبل از اینکه بتوانید دوباره با خودرو رانندگی کنید، باید کیسه های هوا را تعمیر کنید.

روشن شدن چراغ ایربگ لیفان

چنانچه پس از روشن کردن ماشین چراغ ایربگ شما روشن شد و پس از حدود ۵ ثانیه خاموش نشد بایستی برای تعمیر ایربگ لیفان به مراکز مجاز و معتبر برای بررسی ایراد سیستم ایربگ لیفان مراجعه نمایید، چرا که به احتمال زیاد ایرادی در سیستم ایربگ وجود دارد که در هنگام تصادف مانع از باز شدن کیسه هوا می‌شود. بایستی به این نکته توجه لازم را کنید که به هیچ وجه خودتان به این سیستم پیچیده دست نزنید، زیرا ممکن است باعث مشکل در سیم کشی ایربگ لیفان شود که هزینه گزافی در پی داشته باشد.

همچنین برای اطلاع از هزینه مربوط به خدمات ایربگ لیفان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.


۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸

۰۲۱۷۷۴۳۸۵۴۴

تماس با تعمیرگاه ایربگ لیفان

آدرس : تهران – خیابان دماوند – نرسیده به سه راه تهرانپارس – جنب پمپ بنزین ۱۰۴

روزهای کاری : یکشنبه – پنجشنبه۹:۳۰ – ۱۹:۰۰

جمعه و شنبه : تعطیل

↓ نمونه ایربگ های تعمیر شده

فرم درخواست تعمیرات airbag

فرم درخواست تعمیرات airbag

معرفی شرکت لیفان

گروه لیفان (Lifan Group) کار خود را از سال ۱۹۹۲ با تولید دوچرخه و موتور سیکلت آغاز کرد؛ و از سال ۲۰۰۵ اولین خودرو های خود را روانه ی بازار کرد. شرکت لیفان تا امروز توانسته است محصولات بسیاری را تولید کند آمار این شرکت فقط در سال ۲۰۱۳ در مجموع به تعداد حدود ۳۷۰.۰۰۰ دستگاه خودرو، ۱.۵۰۰.۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت و همینطور ۳.۵۰۰.۰۰۰ عدد پیشرانه می رسد. در حال حاضر، عمده تولیدات شرکت لیفان شامل را مدل‌هایی همچون ۳۲۰،۳۳۰،۵۲۰i و ۵۳۰،۶۲۰،۶۳۰،۷۲۰،۸۲۰ و کراس‌اوورهای X50 و X60 دربر می‌گیرد.