ایربگ رنو, تعمیر ایربگ فلوئنس, تعمیرگاه Airbag

تعمیر ایربگ فلوئنس | تعمیرات ایربگ فلوئنس | تعمیرگاه ایربگ کاراک

تعمیرات ایربگ فلوئنس

برای تعمیر ایربگ فلوئنس که یکی از خودروهای سدان فرانسوی است و از سال 2009 وارد ایران شد بایستی به یکی از مراکز معتبر تعمیر ایربگ مراجعه نمایید. تعمیرگاه ایربگ کاراک یکی از مراکز معتبر تعمیر ایربگ در شرق تهران می‌باشد که خدمات تعمیر ایربگ رنو را با ضمانت و گارانتی ارائه می‌کند. 

تعمیرات ایربگ فلوئنس

تعمیر ایربگ فلوئنس

در رابطه با این سوال که “چگونه باید از سالم  بودن سیستم ایربگ اطمینان حاصل کرد؟ ” بایستی گفت این سوال یکی از مهم ترین سوالات در زمینه تعمیرات یونیت ایربگ است که حتما باید بعد از تعمیر ای سی یو ایربگ رعایت شود. دقت داشته باشید که بعد از انجام ریست ایربگ حتما باید از وجود چراغ عیب یاب سیستم ایربگ اطمینان حاصل نمود. در واقع در صورت سالم بودن کلیه قطعات، برنامه ریزی، تعمیر و ریست  صحیح یونیت ایربگ و سایر قسمت های سیستم ایربگ، چراغ  ایربگ بعد  باز نمودن سوییچ روشن می شود و بعد از  چک کردن سلامت سیستم ایربگ که تقریبا ۵ ثانیه طول می کشد خاموش خواهد شد. همچنین حتما باید یکی از فیش ها را بیرون کشید و از ثبت خطا در سیستم اطمینان حاصل نمود.

برنامه ریزی یونیت ایربگ رنو فلوئنس – تعویض ایربگ رنو – تعمیر یونیت ایربگ فلوئنس – ریست ایربگ FLUENCE

چنانچه قبلا تصادفی داشتید اما کیسه ایربگ شما باز نشده و در عین حال چراغ چک شما روشن می‌شود و هشدار تعویض یونیت ایربگ را می‌دهد، بهتر است قبل از هر اقدامی با کارشناسان تعمیرگاه ایربگ کاراک مشورت نمایید. چرا که در صورتی که یونیت ایربگ شما دچار شکستگی نشده باشد با هزینه خیلی کمتری نسبت به تعویض یونیت ایربگ می‌توانید یونیت ایربگ فابریک خودرو خود را نگه دارید.

تعمیرات ایربگ فلوئنس

تعمیرگاه ایربگ فلوئنس

خام کردن یونیت ایربگ فلوئنس

در تعمیرگاه ایربگ کاراک خدمات خام کردن ایربگ فلوئنس به صورت تخصصی و با ضمانت انجام می‌گیرد. ریست کردن یونیت ایربگ یعنی پاک کردن کدهای خطایی که در حافظه یونیت ذخیره شده است و مانع عمل دوباره ایربگ‌ها می‌شود. در واقع برای عمل کردن دوباره ایربگ‌ها بایستی نسبت به خام کردن یونیت ایربگ اقدام نمایید. پس بعد از سانحه و عمل کردن ایربگ‌ها، چنانچه فقط ایربگ راننده عمل کند، معمولا 3 کار بایستی انجام دهید : 1 – صافکاری و نقاشی 2 – خرید ایربگ راننده و تعویض ایربگ راننده 3 – خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ

و در صورتی که هر دو ایربگ عمل کنند، معمولا چهار کار بایستی انجام شود که شامل : 1- صافکاری و نقاشی 2- خرید ایربگ راننده و شاگرد 3- خرید پوسته داشبورد (در بعضی خودروها مثل ال 90 لازم به خرید پوسته نیست) 4- خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ

هزینه رسیدگی به ایربگ های فلوئنس پس از تصادف به شرح زیر است :

  1.  هزینه صافکاری رنو فلوئنس
  2.  هزینه نقاشی فلوئنس
  3.  هزینه کیسه ایربگ فلوئنس
  4.  اجرت تعویض کیسه ایربگ راننده فلوئنس 150.000
  5.  اجرت تعویض کیسه ایربگ شاگرد فلوئنس 1.500.000
  6.  صداگیری داشبورد فلوئنس
  7.  اجرت خام کردن یونیت ایربگ فلوئنس
  8.  در بعضی مواقع که کمربندها قفل باشند بایستی شبیه ساز نصب گردد و یا جفت کمربند خریداری شود. که هزینه نصب شبیه ساز برای هر کمربند 180 هزار تومان می‌باشد.

هزینه خام کردن یونیت ایربگ فلوئنس تنها با فرستادن عکس یونیت ایربگ به واتساپ به شماره 09128079698 قابلیت قیمت دهی دارد، دلیل آن تنوع در سریال‌ها و سخت افزار یونیت ایربگ این خودروها می‌باشد.

تعمیر ایربگ فلوئنس در تعمیرگاه ایربگ کاراک برای موارد زیر ارائه می‌گردد:

  • ریست ایربگ یا همان خام کردن ایربگ فلوئنس

  • تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار ) فلوئنس

  • تعمیر فلت ایربگ FLUENCE

  • تعویض ایربگ فلوئنس

  • تعمیر سیم‌کشی ایربگ رنو فلوئنس

  • تعویض کمربند یا پیش کشنده رنو

  • تعمیرات برنامه‌ای ایربگ فلوئنس

  • نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند رنو فلوئنس

  • تعمیر مودول ایربگ ( ماژول ) رنو

آدرس تعمیرگاه ایربگ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به تهرانپارس

شماره تماس :

09128079698

02177438544

 

تعمیرات ایربگ

 

برای درخواست مشاوره تعمیر ایربگ رنوفلوئنس خود فرم زیر را پر نمایید :

فرم درخواست تعمیرات airbag

برای تعمیر ایربگ خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09193035101 تماس حاصل بفرمایید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *