تعمیر ایربگ رنو

تعمیرگاه ایربگ رنو

یکی از خوشنام­‌ترین و یکی از قدیمی‌­ترین­‌ها برندهای خودرو در جهان رنو است .  این کمپانی فرانسوی چند ملیتی، در حال حاضر در زمینه تولید انواع خودروهای سواری و ون‌ها فعالیت‌ دارد. ورود رنو به ایران به سال­‌های خیلی دور برمی­‌گردد. اولین بار Renault در سال 1297 به ایران آمد؛ اما پس از امضای قرارداد سازمان گسترش و نوسازی با رنو در سال 81 بود که حضور خوردوهای Renault در ایران پررنگ­‌تر شد.

برخی خودروهایی که با برند رنو در ایران موجود می‌باشند، در قالب سی‌کی‌دی توسط شرکت رنو به کارخانجات سه شرکت ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو تحویل داده می‌شود و فرایند مونتاژ آنها تحت نظارت رنو پارس انجام می‌گیرد. برخی دیگر از مدل های رنو نیز بصورت سی‌ بی یو از طریق نمایندگی رسمی این شرکت در ایران، یعنی شرکت نگین خودرو به بازار عرضه می شود.

محصولات شرکت رنو تراکس نیز که از شرکت‌های تابعه اسبق رنو می‌باشد و شامل کامیون و اتوبوس است، توسط شرکت رنو تراکس ایران و شرکت شهاب خودرو، در ایران مونتاژ می‌شوند.

از جمله خودروهای رنویی که در بازار ایران وجود دارند ، شامل : تندر  ال ۹۰ ، تندر ۹۰ پلاس ، تلیسمان ، ساندرو ، ساندرو استپ وی ، کپچر ، داستر ، کولئوس و تندر پیکاپ است .

تعداد ایربگ در خودروهای مختلف این برند متنوع است. در تعمیرگاه ایربگ کاراک تمام خدمات مربوط به تعمیر و تعویض و خرید کیسه هوای خودروهای رنو به صورت تخصصی و تضمینی انجام می شود.

تعمیرگاه تخصصی ایربگ رنو

برای تعمیر ایربگ خودروهای رنو بایستی اطلاعات کافی در این زمینه داشت در غیر اینصورت ممکن است با یک اقدام ساده باعث خرابی سیم کشی ایربگ و یا خراب شدن یکی از قطعات الکترونیکی ایربگ شوید که در نتیجه هزینه زیادی در بر خواهد داشت. پس اگر زمانی نیاز پیدا کردید ایربگ خود را تعمیر کنید، بهترین و اولین کار مراجعه به یک تعمیرگاه ایربگ است که به صورت تخصصی تعمیرات ایربگ رنو را انجام دهد.

شاید برایتان پیش آماده باشد که در صورتی که به  نمایندگی‌ها مراجعه کرده باشید، آن‌ها اعتقادی به تعمیر ایربگ رنو  ندارند و اصرار بر تعویض ایربگ دارند… اما چرا؟؟؟...

از نظر استانداردهای جهانی در صورتی که یونیت ایربگ رنو صدمه ندیده باشد، برنامه ریزی مجدد امری استاندارد است اما در صورتی که یونیت دارای شکستگی یا ضریه باشد بهتر است تعویض گردد. دلیل دیگر که برخی نمایندگی ها تعویض را پیشنهاد می کنند، نیاز شرکت های خودروسازی و بیمه به اطلاعات تصادف موجود در یونیت است. بعد از تصادف، در داخل این یونیت تمامی اطلاعات در مورد تصادف ذخیره می شود، که می تواند برای تحلیل در آینده برای خودرو سازها و سایر مراکز مفید باشد.

اگر تا کنون تصادفی نداشته اید و چراغ ایربگ خودرو روشن می‌باشد بایستی دلایل دیگری را بررسی کنید. چرا که تا زمانی که چراغ ایربگ روشن باشد یعنی ایرادی در سیستم ایربگ وجود دارد که مانع از عمل کردن ایربگ خودرو در زمان لازم می‌شود.

همچنین برای اطلاع از هزینه مربوط به خدمات ایربگ رنو می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸

۰۲۱۷۷۴۳۸۵۴۴

↓ نمونه ایربگ های تعمیر شده

فرم درخواست تعمیرات airbag

فرم درخواست تعمیرات airbag

تعمیر ایربگ _ رفع روشن شدن چراغ ایربگ

تعمیرات ایربگ رنو در تعمیرگاه ایربگ کاراک برای موارد زیر ارائه می‌گردد:

  • ریست ایربگ یا همان خام کردن ایربگ
  • تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار )
  • تعمیر فلت ایربگ
  • تعویض ایربگ
  • تعمیر سیم‌کشی ایربگ
  • تعویض کمربند یا پیش کشنده
  • تعمیرات برنامه‌ای ایربگ
  • نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند
  • تعمیر مودول ایربگ ( ماژول )