تعمیرات ایربگ ایران خودرو

تعمیرگاه ایربگ محصولات ایران خودرو

ایران خودرو یک شرکت خودرو ساز ایرانی است، که با نام تجاری آیکو IKCO شناخته می‌شود. نام قبلی این شرکت ایران ناسیونال بود و اولین محصولی که تولید کرد، نوعی اتوبوس بود. در سال 1345 با همکاری یک شرکت انگلیسی به تولید پیکان در سطح انبوه پرداخت. در حال حاضر این شرکت ایرانی محصولات بیشتری را روانه بازار کرده است.

محصولات ایران خودرو از نظر ایمنی در کیفیت مطلوبی قرار ندارند، طبق استانداردهای جهانی هرچه تعداد ایربگ یا کیسه هوای خودرو بیشتر باشد آن خودرو از ایمنی بهتری برخوردار است. البته که بحث ایمنی خودرو مبحث گسترده ای است و صرفا ملاک تعداد ایربگ خودرو نیست.

تعمیر ایربگ ایران خودرو در تعمیرگاه ایربگ کاراک به صورت تخصصی و توسط مهندسین کارآزموده و با تجربه ای انجام می شود که باعث آسودگی خیال شما حین مراجعه به تعمیرگاه می شود. 

در تعمیرگاه ایربگ کاراک انواع خدمات مربوط به تعمیر و تعویض کیسه هوا و متعلقات مربوط به آن انجام می شود. همچنین در قسمت فروش اینترنتی ایربگ ایران خودرو می توانید کیسه هوای راننده و شاگرد را با قیمت مناسب و همراه گارانتی خریداری نمایید.

در صورتی که تصادفی داشتید و کیسه ایربگ شما عمل کرده است و یا چراغ ایربگ شما روشن شده است می توانید صفر تا صد خدمات از جمله خرید کیسه هوا ، تعویض ایربگ ، تعمیر یا تعویض یونیت ایربگ ، تعمیرات برقی و سیمکشی ، تعویض فلت ، سوکت و … را به صورت تضمینی در این مجموعه انجام دهید.

متاسفانه بدنه خودروهای داخلی از کیفیت مناسبی برخوردار نیستن و در صورت تصادف نسبت به خودروهای خارجی و چینی سریعتر جمع و تاخورده می شوند، از این رو توجه به سالم بودن ایربگ ها در این خودروها بسیار حائز اهمیت است و برا پیشگیری از هر گونه خطر احتمالی حتما از سالم بودن کیسه های هوای خودروی ایرانی خود قبل از رانندگی و مخصوصا پیش از مسافرت و ورود به جاده های پر پیچ و خم مطلع شوید.

همچنین برای اطلاع از هزینه مربوط به خدمات ایربگ محصولات ایران خودرو می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09128079698

02177438544

همچنین برای اطلاع از هزینه مربوط به خدمات ایربگ محصولات ایران خودرو می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸

۰۲۱۷۷۴۳۸۵۴۴

فرم درخواست تعمیرات airbag

↓ نمونه ایربگ های تعمیر شده