تعمیرگاه ایربگ برلیانس

بیشتر مواقع صاحبان خودروهای برلیانس به دلیل مشکل در تامین لوازم یدکی و مصرفی خودرو با مشکلاتی روبرو می شوند، مخصوصا اگر ایربگ های خودرو عمل کرده باشند و نیاز به خرید ایربگ برلیانس داشته باشند حتما این گفته را بهتر درک خواهند کرد. اما ما در اینجا هستیم که خیال شما را از بابت خرید کیسه هوای برلیانس و نیز تعمیرات یونیت و ایربگ خودرو راحت کنیم.

در خودروهای برلیانس سری ۳۰۰ و ۲۰۰ و همچنین برلیانس کراس تعداد ایربگ خودرو ۲ عدد است که شامل کیسه هوای شاگرد و راننده می شود، اما در خودروی برلیانس v5 تعداد ایربگ به ۶ عدد افزایش پیدا کرده است و شامل ایربگ راننده ، سرنشین جلو ، ایربگ پرده ای و نیز یک جفت ایربگ جانبی جلو می شود. در صورتی که با خودروی برلیانس خود تصادفی کرده باشید که ایربگ های خودرو عمل کرده باشند ، می توانید با مراجعه به تعمیرگاه خودرو کاراک ، صفر تا صد تعمیرات سیمکشی ، تعویض سوکت و ایربگ ، تعمیر یونیت و … را به ما بسپارید.

از مشکلات شایع دیگری که خودروهای برلیانس وجود دارد روشن شدن چراغ ایربگ یا روشن شدن چراغ چک خودرو است. این خطا دلایل بسیار زیاد و گوناگونی دارد و در بیشتر مواقع با یک دیاگ زدن و پاک کردن کد خطا مشکل حل می شود. اما رسیدگی به آن بسیار مهم است و در صورت بی توجهی مشکلات بیشتری برای خودرو ایجاد می کند. در تعمیرگاه کیسه هوای برلیانس در کمترین زمان و قیمتی تضمینی می توانید علت روشن شدن چراغ ایربگ برلیانس را متوجه شوید و نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

همچنین برای اطلاع از هزینه مربوط به خدمات ایربگ محصولات برلیانس می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸

۰۲۱۷۷۴۳۸۵۴۴

معرفی شرکت برلیانس

برلیانس شرکت خودرو ساز چینی است که در راستای مونتاژ ماشین های تویوتا پورشه بی ام و و میتسوبیشی فعالیت میکند. این شرکت در سال ۱۹۹۲ میلادی به وسیله شخص یانگ رونگ تاسیس شد. از ابتدای تاسیس این شرکت تا سال ۲۰۰۱ میلادی تنها به تولید مینی بوس فعال بود از سال های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ شروع به امضای قرارداد با شرکت های بزرگ از جمله بی ام و نمود و اقدام به مونتاژ انها کرد.

برلیانس در ایران توسط دومین خودروساز بزرگ کشور، سایپا به همراه زیرمجموعه‌اش، پارس خودرو در داخل کشور روی خط تولید رفت. برلیانس V5 اولین مدل این برند چینی بود که به دست مشتریان ایرانی رسید و بعد از آن ۵ ماشین دیگر مدل‌هایش نیز توسط سایپا و پارس خودرو تولید و عرضه شدند.

خودروهای برلیانس از نظر ایمنی و بدنه نسبت به خودروهای ایرانی کیفیت بهتری دارند اما اگر بخواهیم از نظر تعداد ایربگ باهم مقایسه کنیم باید بگیم که به غیر از خودروی برلیانس v5، بقیه مدلهای برلیانس همانند خودروهای داخلی دارای دو ایربگ راننده و شاگرد هستند که نسبت به استاندارهای جهانی تعداد ایربگ کمی است.

در تعمیرگاه ایربگ برلیانس کاراک انواع خدمات مربوط به تعمیرات ایربگ خودرو برلیانس ، تعویض کیسه هوای برلیانس ، خرید کیسه ایربگ برلیانس به صورت تخصصی و تضمینی انجام می شود.

تعمیرگاه ایربگ برلیانس

تعمیرات ایربگ انواع برلیانس شامل :

تعمیر ایربگ صندلی برلیانس | تعویض ایربگ صندلی برلیانس

ایربگ صندلی خودرو ( ایربگ جانبی ) در تمام خودروها وجو ندارد و میشه گفت خودروهایی که سطح ایمنی نسبتا بالایی دارند، از کیسه های هوای صندلی برخوردار هستند. خودروی برلیانس از جمله خودروهایی در ایران است که دارای کیسه هوای صندلی است. کیسه هوای صندلی در واقع همان ایربگ های جانبی هستند که از سر و گردن سرنشینان محافظت می‌کنند.

ایربگ جانبی در حاشیه بیرونی صندلی‌ها نصب می‌شود و وظیفه دارد در زمان تصادف، از بدن سرنشینان در مقابل برخورد با درب‌ها و ستون‌ها محافظت کند. بر روی صندلی‌هایی که این ایربگ نصب شده است علامتی مربوط به این موضوع در کناره صندلی دوخته شده است. این علامت نشان می‌دهد آن صندلی دارای ایربگ است.

ایربگ صندلی برلیانس معمولا تنها در صندلی‌های جلو نصب می‌شود چراکه میزان ضربه و آسیب به کناره خودرو در تصادفات در صندلی‌های جلو بیشتر از صندلی‌های عقب است. در زمان ضربه جانبی، سرنشینان عقب هرچند ضربه تصادف را حس می‌کنند اما ستون قوی C خودرو مانع از تغییر شکل اتاق می‌شود. اما در مورد سرنشینان جلو از آنجایی‌که ستون B معمولا ضعیف‌تر است، احتمال آسیب بالا می‌رود.

لازم به ذکر است که کیسه های هوای جانبی  به دو نوع کیسه هوا جانبی بالا تنه و کیسه هوا پرده‌ای تقسیم می‌شود. کیسه جانبی بالا تنه بین درب خودرو و سرنشین قرار دارد و در هنگام تصادف از طرفین، از بالا تنه سرنشین (آسیب‌های شکمی و لگن) محافظت می‌کند. بیشتر خودروها این کیسه هوا را در صندلی‌های جلو دارند، البته برخی از مدل‌های خودروهای لوکس، کیسه هوای جانبی بالاتنه را در قسمت عقب نیز ارائه می‌دهند.

تعمیر ایربگ صندلی برلیانس در تعمیرگاه ایربگ کاراک

در صورتی که حین تصادف و در اثر ضربه ایربگ صندلی خودرو عمل کند ، جهت تعویض ایربگ صندلی و نیز تعمیرات مربوط به صندلی می توانید به تعمیرگاه ایربگ کاراک مراجعه نمایید. این مرکز یکی از مراکز معتبر در زمینه تعویض و تعمیر ایربگ صندلی برلیانس است. از خوبیهای این مرکز اینست که صفر تا صد خدمات تعمیر ایربگ برلیانس را می توانید به صورت همزمان انجام دهید و حتی خرید ایربگ صندلی در این مرکز با قیمتی مناسبتر از قیمت بازار انجام می گیرد.

در ادامه فیلم تعمیرات ایربگ صندلی برلیانس را مشاهده می کنید که در تعمیرگاه برق خودرو و ایربگ کاراک انجام گرفته است. وجود نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات ایربگ صندلی خودرو باعث شده است که خدمات مربوط به تعمیر ایربگ خودروهای چینی در کمترین زمان انجام شود.

فیلم تعمیرات ایربگ برلیانس در تعمیرگاه کاراک

فیلم تعمیرات صندلی ایربگ برلیانس

 

در این فیلم، تعمیرات ایربگ صندلی برلیانس، تعمیر سوکت ایربگ صندلی، تعمیرات نرم افزاری ایربگ برلیانس، رفع خطای ایربگ صندلی و خاموش کردن چراغ خطای ایربگ را مشاهده می کنید که در تعمیرگاه ایربگ برلیانس در شرق تهران انجام شده است.

فیلم رفع خطای ایربگ برلیانس

 

↓ نمونه ایربگ های تعمیر شده

فرم درخواست تعمیرات airbag

فرم درخواست تعمیرات airbag

آدرس و شماره تماس تعمیرگاه ایربگ برلیانس کاراک

شماره تماس تعمیرگاه کاراک : ۰۲۱۷۷۴۳۸۵۴۴ , ۰۹۱۲۸۰۷۹۶۹۸

آدرس تعمیرگاه : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه تهرانپارس ، جنب پمپ بنزین ۱۰۴