تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی, دسته‌بندی نشده

تعمیرگاه برق تیگو 7 | تعمیر برق انژکتور خودرو + باتری سازی تیگو7

تعمیرگاه تخصصی برق خودرو

تعمیرات برقی چری تیگو 7 نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد که در صورت بی تجربه بودن تعمیرکار می‌تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری شود. در تعمیرگاه برق تیگو 7 علاوه بر با تجربه بودن و مهارت و علم بالای تعمیرکاران تمام خدمات مربوط به تعمیرات برقی خودرو با ضمانت و گارانتی کتبی ارائه می‌گردد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که ” در صورت وجود چه مشکلاتی بایستی به تعمیرگاه برق خودرو مراجعه کرد؟؟ “

دسترسی سریع به مطالب این مقاله :
تعمیرات برق انژکتور تیگو ۷


ویدیو تعمیرات برقی تیگو ۷

تعمیر احتراق ناقص تیگو ۷

تعویض شمع تیگو ۷

تعمیر سنسور اکسیژن تیگو ۷

دیاگ تیگو ۷

تعمیر ایسیو تیگو ۷

باتری سازی تیگو 7


تعمیر کابل باتری چری تیگو ۷

تعمیر خوابیدن باتری چری تیگو ۷

تعمیرات سیم کشی چری تیگو ۷

تعمیر دینام چری تیگو ۷

تعمیر دزدگیر تیگو ۷

تعمیر کولر چری تیگو ۷


تعمیر نشتی گاز کولر تیگو ۷

شارژ گاز کولر تیگو ۷

تعمیرات برق انژکتور تیگو 7

تعمیرات سیستم برق خودرو تیگو 7 ، از آن جهت که این سیستم از حساسیت بالایی برخوردار است و کوچکترین اشتباه می تواند منجر به حوادث ناگواری شود ، مستلزم دقت بالا در تشخیص و تعمیر می باشد ؛ تعمیرگاه برق خودرو کاراک می تواند به شما در تحقق این امر یاری کند و خیالتان را از بابت آسوده نماید . با کوچکترین ایرادی در رابطه با ریپ زدن ، بالا رفتن دور موتور خودرو ، روشن نشدن موتور با استارت ، کم شدن شتاب خودرو ، روشن و خاموش شدن اتومبیل ، روشن نشدن خودرو در هوای سرد و …. می‌توانید به تعمیرگاه برق تیگو 7 در شرق تهران مراجعه نمایید.

ECU یا واحد کنترل الکترونیکی مغز خودروهای انژکتوری است. در سیستم‌های انژکتوری یک سری سنسور یا حسگر به کار گرفته شده که این سنسورها با ECU در ارتباط هستند و اطلاعات لازم را برای ECU ارسال می‌کنند. در صورتی که ECU یا سنسورها با مشکل مواجه شوند خودرو نیز با مشکل مواجه خواهد شد. 

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. در صورتی که با مشکل برقی چری تیگو 7 مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

ویدیو تعمیرات برقی تیگو 7

تعمیر احتراق ناقص تیگو 7

احتراق ناقص که با عنوان خام سوزی و یا تک کار کردن موتور نیز در بین تعمیرکاران خودرو گفته می‌شود، شرایطی است که در آن به دلیل از کار افتادن یکی از پیستون‌ها خودرو به اندازه کافی سوخت نمی‌سوزاند و انرژی دریافت نمی‌کند. در واقع کار گردن تعداد سیلندرهای کمتر باعث کاهش توان و قدرت خودرو می‌شود. موتور خودرو برای کار کردن نیاز به سوخت دارد که برای سوخت بایستی سه مورد وجود داشته باشد یک سوخت برای احتراق، دو اکسیژن برای سوختن آن سوخت و سومین مورد جرقه‌ای برای اشتعال است.

اصولا احتراق ناقص چری تیگو 7 علائم و نشانه‌هایی دارد که در صورت مواجه شدن با آن‌ها بایستی در اسرع وقت نسبت به تعمیر پیستون اقدام کرد. چرا که در صورت کار نکردن یکی از پیستون‌ها فشار به سه پیستون دیگر وارد میشود و ممکن است این فشار باعث خرابی پیستون‌های دیگر نیز شود.

نشانه‌های احتراق ناقص چری تیگو 7 شامل : 

  1. کاهش قدرت خودرو و لرزش خودرو به خصوص در حالت درجا، که در چنین شرایطی هر چقدر پدال گاز را فشار دهید از آنجایی که موتور نمی‌تواند به خوبی سوخت را بسوزاند در نتیجه توان و نیرو لازم برای شتاب را بدست نمی‌آورد.
  2. سر و صدای غیر عادی، صدایی شبیه عطسه که ناگهان شنیده می‌شود.
  3. بوی غیر طبیعی
  4. روشن شدن چراغ چک موتور
  5. افزایش دود خودرو
  6. افزایش مصرف سوخت

تعویض شمع تیگو 7

شمع ها از جمله اجزای مهم موتور در خودرو تیگو 7 هستند که از مواد بادوام ساخته شده اند که می توانند در برابر خرابی متعدد قبل از فرسوده و ضعیف تر شدن مقاومت کنند. شمع ها جرقه های برقی تولید می کنند که مخلوط سوخت و هوا را در سیلندرهای موتور مشتعل می کند.

شمع ها جزء ضروری سیستم جرقه زنی هستند و طول عمر محدودی دارند. بدون شمع های سالم ، ممکن است تیگو 7 شما حرکت نکند زیرا فرآیند احتراق به انرژی تولید شده توسط شمع ها نیاز دارد. برای تعویض شمع معیوب که با موارد زیر شناسایی می شوند به تخصص یک متخصص نیاز دارید:

  1. احتراق ناقص
  2. مشکلات استارت

پس از مشاهده علائم بالا نیاز به تعویض شمع دارید، از شما دعوت می کنیم امروز خودروی خود را به تعمیرگاه برق تیگو 7 بیاورید.

تعمیرگاه برق تیگو 7 _ تعویض شمع تیگو 7
تعویض شمع تیگو 7

تعمیر سنسور اکسیژن تیگو 7

سنسورها موظف به گزارش اطلاعات به ایسیو خودرو شما هستند. به عنوان مثال، سنسور اکسیژن زمانی که مخلوط سوخت ضعیف را گزارش می کند، در تنظیمات خودرو نقش مهمی ایفا می کند. سنسو اکسیژن تیگو 7 ممکن است به سبب عوامل مختلفی همچون فرسودگی طبیعی یا کیفیت پایین قطعه دچار خرابی و مشکل شود.

کاهش راندمان سوخت می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که سنسور اکسیژن آنطور که باید عمل نمی‌کند. این می تواند به دلیل مخلوط سوختی باشد که یا خیلی رقیق یا خیلی غنی است.

چنین نوسانی در نسبت A/F نشانه ای از معیوب بودن سنسور بالادست است. سنسورهای پایین دست یا سنسور دوم اکسیژن فقط خروجی اگزوز از مبدل کاتالیزوری را کنترل می کنند و چنین مشکلی ایجاد نمی کنند.

سایر علائم خرابی سنسور اکسیژن تیگو 7 عبارتند از دور آرام خشن، احتراق ناقص ، کپ کردن خودرو در هنگام شتابگیری اولیه . با این حال، به خاطر داشته باشید که این مشکلات می‌توانند دلایل دیگری نیز داشته باشند که هیچ ارتباطی با خرابی سنسورهای اکسیژن خودرو ندارند. بهتر است برای بررسی و عیب یابی دقیق چنین مشکلی به تعمیرگاه برق تیگو 7 مراجعه کنید.

دیاگ تیگو 7

به عنوان مالک خودرو ، با همه ی ویژگی های خودرویتان آشنا هستید. هنگامی که مشکلی پیش می آید، مانند روشن شدن چراغ چک موتور یا صداهای غیرعادی از زیر کاپوت، ممکن است متوجه شوید آنطور که باید تمانی جنبه های اتومبیل برای شما آشنا نیست. دریافت خدمات دیاگ تیگو 7می تواند به شما در شناسایی مشکل کمک کند.

دیاگ خودرو چیست؟

عیب یابی و دیاگ خودرو می تواند به تعیین اینکه آیا موتور وسیله نقلیه، آلاینده ها، گیربکس، کوئل های احتراق و باک روغن خودرو شما نیاز به تعمیر دارند یا خیر و ….. کمک کند.

تست‌های تشخیصی خودرو را بهتر است در نمایندگی‌ها و تعمیرگاه های معتبر برق اتومبیل انجام داد. در تعمیرگاه برق تیگو 7 می توانید خدمات دیاگ را برای این اتومبیل دریافت کنید.

تعمیرگاه برق تیگو 7 _ دیاگ تیگو 7
دیاگ تیگو 7

هر چند وقت یک بار نیاز به انجام دیاگ تیگو 7 دارید؟

این یک اشتباه رایج است که ما منتظر می مانیم تا زمانی که یک نقص یا خرابی جدی رخ دهد و پس از آن است که خودرویمان به تعمیرگاه می بریم.

انجام دوره ای دیاگ روی خودروی شما، حفظ آن را در شرایط خوب برای شما آسان تر می کند. این مطمئناً راهی بهتر و مقرون به صرفه تر از بردن ماشین به تعمیرگاه برای تعمیر است.

دیاگ تیگو 7 چقدر طول می کشد؟

دیاگ خودرو بیش از چند دقیقه طول نمی کشد. تست عیب‌یابی خودرو معمولاً با خواندن کد OBD2 و خواندن کد موتور بررسی می‌شود. اسکنر عیب یابی خودرو به وسیله نقلیه شما متصل می شود تا کدهای مشکل را بخواند.

پس از خواندن کدهای عیب تشخیصی، تکنسین مربوطه برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر در مورد نقص و اقداماتی که می توان برای اصلاح مشکل پیدا شده انجام داد، بررسی های بیشتری انجام می دهند. می توانید بهترین خدمات را در تعمیرگاه برق تیگو 7 دریافت کنید.

تعمیر ایسیو تیگو 7

ایسیو خودرو تیگو 7 شما بخشی است که وظیفه کنترل عملکردهای کلیدی موتور خودرو را بر عهده دارد. اگر چیزی در واحد کنترل موتور به درستی کار نمی کند (یا چراغ چک موتور چشمک می زند)، ممکن است مشکلات جدی در حال وقوع باشد.

اگر فکر می کنید که به تعمیر ایسیو تیگو 7نیاز دارید، می توانید در تعمیرگاه برق تیگو 7 خدمات لازم را دریافت کنید.

همچنین اگر مشکوک هستید که ممکن است در ECU خودروی خود مشکلی داشته باشید، اما کاملاً مطمئن نیستید که چیست، تکنسین تعمیرگاه برق ما ، مشکل را بررسی نموده و سپس علت را به شما گزارش خواهند داد.

تعمیرگاه برق تیگو 7 _ تعمیر ایسیو تیگو 7
تعمیر ایسیو تیگو 7

ECU چیست؟

یک واحد کنترل موتور (یا ECU) مسئول اجرای سیستم ها و عملکردهای موتور است. سنسورها سرتاسر موتور خودرو به ایسیو اطلاعات می دهند و ایسیو آنها را پردازش می‌کند.

به عنوان مثال، یک سنسور در مبدل کاتالیزوری وجود دارد که سطح اکسیژن در سیستم اگزوز را کنترل می کند. ECU خوانش های ارائه شده توسط سنسورها را پردازش می کند و با روشن کردن چراغ مدیریت موتور به راننده اطلاع می دهد که مشکلی وجود دارد. ایسیو همچنین در صورت نیاز نحوه عملکرد موتور را تغییر می دهد، به عنوان مثال، اگر مقدار اکسیژن وارد شده به موتور خیلی کم باشد، تنظیماتی برای ورود بیشتر به سیستم توسط ایسیو انجام می شود.

تعمیر ECU

اگر مشکلی در ایسیو تیگو 7 پیش آمده باشد، ممکن است مشکل از خطای سیم کشی برق باشد.

به عنوان مثال، ECU ممکن است به شما بگوید که DPF مسدود شده است، با این حال، DPF ممکن است کاملاً جدید باشد و احتمال بسیار کمی وجود دارد که DPF واقعاً مسدود شود. با این حال، سنسوری که به ECU می گوید ممکن است خوانش بدی داشته باشد یا ممکن است سیم کشی فرسوده شده باشد.

سنسورهای موجود در سیستم اگزوز همچنین می‌توانند مسدود شوند و خوانش‌های نادرستی را نشان دهند که بر توانایی واحد کنترل موتور یا همان ایسیو در ارائه اطلاعات صحیح به راننده تأثیر می‌گذارد.

اگر مشکلی از این قبیل وجود داشته باشد، یک تکنسین برق خودرو ECU را بررسی می کند تا بفهمد مشکل از کجاست. اگر واحد کنترل موتور دقیق نباشد، تعمیر سنسور یا سیم کشی لازم است. اگر درست باشد، باید تعمیر قطعه انجام شود.

باتری سازی تیگو 7

در حالی که به عنوان راننده می توانید مراقب علائم هشدار دهنده مشکلات برقی خودرو تیگو 7 باشید. در بیشتر موارد فقط یک تکنسین برق خودرو می داند که چه اتفاقی می افتد و چگونه می توان آن را برطرف کند. یکی از رایج ترین مشکلات برقی خودرو شما مربوط به باتری یا دینام است. بنابراین اینها معمولا اولین چیزهایی هستند که مکانیک شما بررسی می کند.
زمانی که خودرو شما روشن نمی شود ، یکی از متداول ترین دلایل ؛ خرابی باتری اتومبیل است.

این مسئله ای است که اغلب در نتیجه استفاده بیش از حد از برق بدون رانندگی با ماشین ( برق دزدی ) ایجاد می شود. معروف‌ترین مثال روشن ماندن چراغ‌های خودرو در طول شب است، اما می‌تواند شامل استفاده گسترده از استریو در زمانی که موتور کار نمی‌کند نیز باشد. اگر باتری ماشین شما خالی است، یک شوگ به باتری به شما امکان می دهد ماشین خود را رانندگی کنید و باتری را از طریق دینام شارژ کنید. با این حال، اگر باتری کاملاً از بین رفته است، باید یک جایگزین داشته باشید. تمامی تعیمرات مربوط به باتری تیگو 7 در تعمیرگاه برق تیگو قابل انجام می باشد.

تعمیرگاه برق تیگو 7 _ تعمیر باتری تیگو 7
تعمیر باتری تیگو 7

تعمیر کابل باتری چری تیگو 7 

گاهی اوقات یک مشکل برقی در تیگو 7 شما لزوماً به دلیل مشکل در خود باتری نیست، بلکه به دلیل کابل های متصل به آن است. اگر کابل های متصل به پایانه باتری در وضعیت نامناسبی قرار داشته باشند، ممکن است باعث شود خودروی شما روشن نشود. این کابل ها ممکن است به مرور زمان دچار خوردگی یا شل شدن شوند که از شارژ شدن باتری جلوگیری می کند. اگر در راه اندازی ماشین خود با مشکل مواجه هستید، ممکن است ارزش داشته باشد که یک مکانیک برق خودرو نگاه دقیق تری به باتری و کابل های متصل به آن داشته باشد. در تعمیرگاه برق تیگو7 این مشکل را می توانید برطرف کنید.

تعمیر خوابیدن باتری چری تیگو 7 

اگر باتری خودروی شما خالی شده است اما در شارژ کردن آن با مشکل مواجه هستید یا شارژ خود را سریعتر از آنچه که باید از دست می دهد، ممکن است مشکل بزرگتری داشته باشید که باید برطرف شود. متأسفانه، تنها راه حل برای باتری هایی که شارژ خود را حفظ نمی کند، جایگزینی آن است. اگر باتری در طول عمر خود بارها خالی شده باشد، اغلب ممکن است این اتفاق بیفتد. اگر می خواهید به طور غیرمنتظره با این مشکل مواجه نشوید، مهم است که در مورد سلامت باتری خودرو خود با یک برقکار خبره صحبت کنید ؛ پیشنهاد می کنیم به تعمیرگاه برق تیگو 7 بیایید تا خدمات ارزنده ای در این زمینه به شما ارائه دهیم.

تعمیرات سیم کشی چری تیگو 7 

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی چری تیگو 7 که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

برای دریافت نوبت و ارتباط با مجموعه کاراک ، می توانید فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

تعمیرگاه برق تیگو 7 _ تعمیر سیمشکی داشبورد تیگو 7
تعمیر سیمشکی داشبورد تیگو 7

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

تعمیر دینام چری تیگو 7

یکی از حیاتی ترین قطعات خودرو دینام است که دو وظیفه اصلی بر عهده دارد یکی اینکه با تولید برق باعث روشن شدن چراغ­‌ها، ضبط ماشین، برف پاک‌­کن و…می‌شود و دیگری شارژ کردن کامل باتری خودرو است و برای اینکه وقتی شما استارت می‌زنید، ماشین روشن شود نیروی لازم را به باتری می‌رساند. تصور کنید این قطعه حیاتی دچار خرابی شود !! به تبع تمام قطعاتی که به برق خودرو وابسته هستند از کار خواهند افتاد و خودرو انرژی لارم برای روشن شدن و حرکت کردن را نخواهد داشت.

دینام خودرو از قطعات زیادی ساخته شده است از جمله استاتور ( مجموعه­‌ای ثابت از سیم پیچ­‌ها )، روتور ( یک سیم پیچ الکتریکی متحرک )، آفتامات ( رگلاتور )، دیود (یک­سو کردن ولتاژ ) و جاروبک ساخته شده است که در صورت خرابی هر یک از قطعات دینام از کار می‌افتد. برای اینکه دینام و قطعات آن یکباره خراب نشوند بهتر است بهتراست هربار که روغن موتور را تعویض می‌کنید زمانی را به تست تسمه دینام خودرو اختصاص دهید.

نشانه های خرابی دینام خودرو
alternator

از آن جایی که دینام خودرو نیازهای برقی خودرو را تأمین می‌کند، وقتی کارایی لازم را نداشته باشد، دستگاه‌­های برقی هم خوب کار نمی‌کنند، در این صورت ممکن است چراغ‌­های جلو و چراغ‌­های روی داشبورد، کم نور یا به شدت پرنور شوند.

برخی از نشانه‌های خرابی دینام خودرو :

  • استشمام بوی سیم یا لاستیک سوخته
  • شنیده شدن صدای جیرجیر نشانی بر خرابی دینام
  • شل بودن، پوسیدگی، خوردگی یا سفت بودن تسمه دینام خودرو
  • خوابیدن باتری
  • چراغ­‌های کم­ نور
چنانچه خودتان تمایل دارید اطلاع پیدا کنید که آیا دینام خودروتان درست کار می‌کند یا نه دو تست زیر را انجام دهید:
  1. تست بار : این تست نیاز به تعویض دینام را مشخص خواهد نمود. برای انجام این تست کافیست چراغ های بزرگ خودرو را روشن کنید و استارت بزنید؛ در عین حال به میزان روشنایی چراغ ها توجه داشته باشید و اگر تفاوتی در میزان روشنایی چراغ ها به وجود نیامد احتمالا دینام ماشین سالم است. اما اگر هنگمی که استارت زدیم، نور چراغها کم شد به این معناست که انرژی را صرفا از باطری می گیرد و دینام خراب است.
  2. تست ولت متر : برای این کار باید از یک ولت متر ویژه مدل خاص ماشین و با توجه به دستورالعمل های شرکت سازنده استفاده کنید. توجه کنید که در زمان خاموش بودن ماشین عدد نشان داده شده توسط ولت متر باید ۱۲ ولت را نشان دهد. و سپس خودرو را روشن کنید و تمام وسایل برقی جانبی را خاموش کنید. در این زمان ولت متر باید بین ۱۴ تا ۱۴.۴ باشد. و در اخرین مرحله، تمام وسایل برقی جانبی را روشن کنید و اگر ولت متر در این حالت عدد ۱۳ را نشان دهد به این معناست که سیستم شارژ و دینام ماشین سالم است. و اگر اعداد نشان داده شده از این میزان کمتر بود یعنی باید دینام خودرو را چک کنید.
تعمیرگاه برقی خودرو
نشانه‌های خرابی دینام خودرو

از آنجایی که نقش دینام شارژ کردن باتری تیگو 7 شما در حین رانندگی است، منطقی است که دینام معیوب منجر به مشکلاتی در خودرو شما شود. بهترین راه برای قضاوت در مورد اینکه دینام به درستی کار می کند یا خیر، ارزیابی عملکرد خودروی شما پس از چند رانندگی طولانی است. اگر ماشین شما پس از رانندگی طولانی مدت به خوبی روشن می شود، دینام احتمالا باتری را به درستی شارژ کرده است. اگر ماشین شما برای روشن شدن مشکل دارد، احتمالا دینام کار خود را به درستی انجام نمی دهد. اگر باتری ماشین شما نو است ؛ اما متوجه شدید که با جرقه زنی مشکل دارید، باید از یک متخصص برق خودرو بخواهید دینام را بررسی کند.

اگر با مشکلات برق خودرو و خرابی دینام تیگو7 مواجه هستید، بهترین اقدام این است که یک تیم حرفه ای از مکانیک ها مشکل را حل کنند. در تعمیرگاه برق تیگو 7 ، تمام تجربه و تجهیزات لازم برای تعمیر قطعات الکتریکی خودروی شما را داریم.

تعمیر دزدگیر تیگو 7

دزدگیر ماشین ایده خوبی برای امنیت خودرو است ؛ البته تا زمانی که شروع به ایجاد مشکل نکند. احتمالا تا به حال با این موقعیت که دزدگیر ماشین همسایه شما بی دلیل روشن می شود و آلودگی صوتی ایجاد می کند مواجه شده اید. چرا این سیستم های امنیتی اینقدر دردناک هستند؟ مشکلات رایج دزدگیر خودرو چیست؟ آیا راه حل هایی برای این مشکلات وجود دارد؟ بیایید در مورد دزدگیر ماشین صحبت کنیم، چرا آنها دردناک هستند و چگونه می توانید آنها را تعمیر کنید. مشکلات دزدگیر در دو دسته هستند ؛ روشن شدن نشدن در موقع لزوم و روشن شدن در زمانی که لازم نیست.

1/ روشن شدن بی دلیل دزدگیر

دزدگیر خودرویی که به میل خود به صدا در می آید، مشکل شماره یک دزدگیر است، به همین دلیل است که بسیاری از مردم تصمیم می گیرند که در نهایت سیستم دزدگیر را حذف کنند. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود سیستم هشدار تیگو 7 شما به صدا درآید، حتی اگر کسی نزدیک ماشین نباشد. این محرک های هشدار عبارتند از :

  1. حیواناتی که روی ماشین شما می پرند
  2. حرکت زمینی ناشی از عبور کامیون های بزرگ یا زلزله
  3. نصب دزدگیر خراب
  4. شارژ کم باتری
  5. باد یا آب و هوای بد

2/ دزدگیر در مواقع لزوم عمل نمی کند

یکی دیگر از مشکلات رایج دزدگیر خودرو این است که وقتی لازم است باشد روشن نمی‌شوند. در بیشتر مواقع، اگر دزدگیر خودرو به صدا در نیاید، احتمالا یک مشکل اساسی برقی در خودرو شما وجود دارد، که به درستی تنظیم نشده است.

یکی از راه‌های تست دزدگیر این است که وقتی ماشین خود را قفل کردید، دکمه پانیک را فشار دهید تا ببینید زنگ به صدا در می‌آید یا خیر. اگر سیستم دزدگیر قدیمی‌تری دارید، ممکن است یک چراغ قرمز نیز در داخل خودرو داشته باشید که پس از تنظیم هشدار چشمک می‌زند. اگر دزدگیر شما به صدا نمی‌آید، حتی زمانی که دکمه پانیک را فشار می‌دهید، زنگ دزدگیر و سیستم برقی را بررسی کنید. از دیگر نشانه‌های مشکل سیستم الکتریکی می‌توان به خاموشی چراغ‌های جلو اشاره کرد.

تعمیرگاه برق تیگو 7 خوشحال خواهد شد که دزدگیر وسیله نقلیه شما را بررسی کند تا بفهمد چرا شما را به دردسر می اندازد.

تعمیر کولر چری تیگو 7

مشکلات کولر تیگو 7 وسیله نقلیه به راحتی به سراغ شما می آیند. ما اغلب سیستم تهویه مطبوع خود را تا شش ماه در طول زمستان نادیده می گیریم. تا اولین روز گرم که کولر خودرو تیگو 7 خود را روشن می کنیم و متوجه می شویم مشکلی وجود دارد . اگر سیستم تهویه مطبوع ماشین شما هوای گرم می‌وزد، ممکن است بلافاصله فکر کنید سطح گاز کولر شما پایین است یا نشتی گاز کولر دارید.

در حالی که نشت گاز کولر تنها علت خرابی کولر تیگو 7 نیست، بلکه می تواند ناشی از مشکلات متعددی باشد، از جمله:

  1. فرسودگی طبیعی
  2. نمک
  3. رطوبت
  4. آسیب های ناشی از جاده یا تصادف

تمامی خدمات لازم برای تعمیر کولر تیگو 7 در تعمیرگاه برق تیگو 7 قابل انجام است.

تعمیرگاه برق تیگو 7 _ تعمیر نشتی کولر تیگو 7
تعمیر نشتی کولر تیگو 7

تعمیر نشتی گاز کولر تیگو 7

سیستم تهویه مطبوع تیگو 7 شما سیستمی است که هوا کابین را خنک می کند و رطوبت داخل کابین را تنظیم می کند. از چندین جزء اصلی از جمله کندانسور، اواپراتور و کمپرسور و سایر قسمت ها تشکیل شده است.

برای خنک نگه داشتن کابین شما، یک گاز بی رنگ (و نسبتاً بی بو) در سیستم تهویه مطبوع گردش می کند. همانطور که این گاز کولر از سیستم تهویه مطبوع شما عبور می کند، بین حالت مایع و گاز در حال تبدیل است و در نهایت هوای خنک به درون کابین اتومبیل شما می دهد.

گاز کولر ممکن است در هر نقطه ای از این چرخه نشت کند، به خصوص زمانی که قسمت هایی از سیستم شل، فرسوده یا آسیب دیده باشد. از آنجایی که گاز کولر در مراحل خاصی از چرخه خنک‌کننده گاز است، یک شکاف کوچک یا سوراخ غیرقابل توجه در جایی می‌تواند به آن اجازه فرار دهد – تا زمانی که علائم آن را پیدا نکنید، تشخیص نشتی آن برای شما بسیار سخت است. تعمیر و عیب یابی نشتی گاز تیگو 7 در تعمیرگاه برق تیگو 7 قابل انجام است.

شارژ گاز کولر تیگو 7

اگر تهویه مطبوع ماشین شما هوای خنک نمی‌دمد، احتمالاً مقداری از گاز کولر خود را از دست داده‌اید، معمولاً به دلیل نشتی. در چنین وضعیتی لازم است نشتی توسط یک متخصص برق خودرو بررسی و تایید شود. در نهایت برای رفع این وضعیت قسمتی که دچار نشتی شده است مهر و موم شده و گاز کولر تیگو 7 شما شارژ می شود. در تعمیرگاه برق تیگو 7 می توانید این خدمات را دریافت کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *