تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی چری تیگو ۵ | تعمیرگاه باتری سازی تیگو ۵ | تعمیر کولر تیگو ۵

تعمیرگاه برق تیگو 5 - تعمیرات برقی تیگو5 - باتری سازی تیگو 5

مشکلات برقی رایج در خودروها متفاوت است . در حالی که همه همیشه اول به باتری فکر می کنند  و درست است که باتری اغلب مقصر است اما باتری تنها عامل خرابی  سیستم الکتریکی خودرو چری تیگو ۵ شما نیست .در واقع، در خودروهای جدیدتر، سیستم الکتریکی بزرگتر و پیچیده تر دارند و این موضوع دلایل خرابی متعددی را به ما معرفی می کند. برای تشخیص صحیح علت خرابی از میان علل مختلف و رفع دقیق آن به یک تعمیرگاه برقی معتبر و با سابقه نیاز داریم که پیشنهاد ما به شما ، تعمیرگاه برق خودرو کاراک می باشد . در ادامه شما را با خدمات قابل ارائه برای تعمیرات برقی چری تیگو ۵ در مرکز کاراک آشنا می کنیم .

دسترسی سریع به مطالب :
تعمیرات برقی چری تیگو ۵
باتری سازی تیگو ۵
تعمیرات سیم کشی چری تیگو ۵ 


تعویض رادیات بخاری تیگو ۵


تعویض پمپ شیشه بالابر تیگو ۵


عیب یابی سیستم برف پاک کن تیگو ۵


رفع مشکل کار نکردن فن تیگو ۵

تعمیر کولر تیگو ۵
شارژ گاز کولر تیگو ۵


تست و نشت یابی گاز کولر تیگو ۵


تست و عیب یابی کمپرسور گاز کولر تیگو ۵


سرویس مدار کولر تیگو ۵

تعمیرات برقی چری تیگو ۵ در مرکز کاراک

ECU یا واحد کنترل الکترونیکی مغز خودروهای انژکتوری است. در سیستم‌های انژکتوری یک سری سنسور یا حسگر به کار گرفته شده که این سنسورها با ECU در ارتباط هستند و اطلاعات لازم را برای ECU ارسال می‌کنند. در صورتی که ECU یا سنسورها با مشکل مواجه شوند خودرو نیز با مشکل مواجه خواهد شد. 

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ،  سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

همانطور که گفته شد سنسورها وظیفه دارند که شرایط کارکرد موتور رابه ECU ارسال می‌کنند اطلاعاتی نظیر دما، فشار و …

در خودروهای انژکتوری برای یافتن این مسئله که آیا خودرو دچار مشکل برقی شده است و یا کدام قطعه مشکل دارد بایستی خودرو به وسیله دستگاه‌های دیاگ عیب یابی شوند. لازم به ذکر است در این مرکز دیاگ انواع خودرو داخلی و خارجی انجام می‌گیرد. در زیر نمونه‌ای از عیب‌های شایع خودرو و نیز علت آنها ذکر شده است :

  1.  زمانی که خودرو خاموش می‌شود، لرزش دارد: علت آن می‌تواند خرابی سنسور مپ سورن باشد.
  2.  در دور آرام، موتور سورن خاموش می‌شود : علت آن می‌تواند مشکل در دریچه گاز و یا سنسور میل سوپاپ باشد.
  3.  خودرو در هوای سرد روشن نمی‌شود: علت آن می‌تواند خرابی سنسور دمای آب باشد.
تعمیرگاه تخصصی برق خودرو
تعمیرات برقی چری تیگو ۵

تمام موارد بالا و نیز بسیاری از مشکلات دیگر خودرو از جمله موارد زیر در مرکز تخصصی برق خودرو کاراک قابل برطرف شدن است :

  • تعمیرات برق انژکتور 
  • تعمیر گاز نخوردن چری تیگو ۵
  • تعمیر ریپ زدن چری تیگو ۵
  • تعمیر دل دل کردن چری تیگو ۵
  • باطری سازی تیگو ۵
  • تعمیرات ایسیو tiggo 5
  • تعمیر یونیت ABS 
  • تعمیر ایربگ سورن
  • تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM انجام می‌شود.

کوچکترین خرابی در سیستم برق موتور خودرو باعث می‌شود خودرو به درستی کار نکند و حتی در برخی موارد روشن نشود. در تعمیرگاه برق خودرو کاراک عیب‌یابی و تعمیر انواع سیستم های برقی خودرو از جمله استارت موتور ، شمع خودرو ، انژکتور خودرو ، سیستم های جرقه اتومبیل ، چراغ های خودرو و … توسط متخصصین با تجربه در این زمینه انجام می‌گیرد.

آدرس : تهران – خیابان دماوند – نرسیده به تهرانپارس – جنب پمپ بنزین ۱۰۴

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :  ۰۲۱۷۷۴۳۸۵۴۴

باتری سازی تیگو ۵

وقتی صحبت از نگهداری وسیله نقلیه می شود، درک سلامت باتری ماشین شما بسیار مهم است. باتری ماشین قلب وسیله نقلیه شماست که نیروی لازم را برای روشن کردن موتور و پشتیبانی از سیستم برقی در زمانی که موتور خاموش است، تامین می کند. خرابی و مشکلات باتری چری تیگو۵ امری ضروری و حائز اهمیت است. برای تعمیر و رفع مشکلات باتری تیگو ۵ می توانید بهترین خدمات را از تعمیرگاه باتری سازی تیگو ۵ دریافت کنید.

یک باتری سالم که به خوبی کار می کند باید:

  • شارژ را به طور موثر نگه دارید.
  • قدرت کافی برای راه اندازی موتور در شرایط مختلف فراهم کند.
  • بدون ایجاد مشکل از نیازهای برقی خودرو پشتیبانی کنید.

تست و بررسی منظم می تواند به تعیین سلامت باتری شما کمک کند. عمر بیشتر باتری ها ۳ تا ۵ سال است، اما این می تواند بسته به نحوه استفاده، آب و هوا و نوع خودرو متفاوت باشد.

در ادامه شما را با انواع خدماتی که می توانید در تعمیرگاه باتری سازی تیگو ۵ دریافت کنید ؛ آشنا خواهیم کرد.

تعمیرات سیم کشی چری تیگو ۵ 

سیستم برق خودرو تیگو ۵ دارای اتصالات گسترده و پیچیده ای می باشد ، که کوچکترین مشکل و اختلال در آن ، سبب اختلال در عملکرد کلی خودرو می گردد .

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی تیگو ۵ که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد.

بعضی مشکلات چری تیگو ۵ مثل دیر روشن شدن خودرو در هنگام صبح ، کپ اولیه و تنبل بودن توسط ریمپ ایسیو برطرف می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر به لینک مقابل مراجعه نمایید : ریمپ ایسیو چری تیگو ۵ در مرکز کاراک

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

شارژ گاز کولر تیگو 5
تعمیر کولر تیگو ۵

تعویض رادیات بخاری تیگو ۵

چنانچه در روزهای سرد سال بخاری خودرو را روشن می‌کنید اما گرمای لازم را دریافت نمی‌کنید باید نسبت به عیب‌یابی آن اقدام نمایید. از مواردی که باعث می‌شود بازدهی بخاری پایین بیاید باید به موارد زیر اشاره کرد :

  1. گرفتگی و خرابی رادیاتور بخاری : وقتی رادیاتور بخاری نتواند بخوبی تبادل حرارتی داشته و گرما را از آب به هوا منتقل کند، بخاری گرمای لازم را نداشته و خوب گرم نمی‌کند. در اکثر موارد، رادیاتور عوض می‌شود، اما اگر مجاری آن تمیز شود، می‌توان به رفع عیوب اقدام کرد.
  2. گرفتگی شیلنگ آبی که وارد بخاری شده و به رادیاتور متصل است.
  3. خرابی فن
  4. کافی نبودن آب موتور
  5. خرابی ترموستات
تعمیرگاه رادیات تیگو 5
تعمیرات رادیاتور تیگو ۵

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک تمام موارد بالا بررسی می‌شود و در نهایت پس از عیب یابی دقیق نسبت به برطرف کردن ایراد می‌پردازند.  تعمیرگاه کاراک در شرق تهران قرار دارد و با داشتن نیروهای متخصص و مجرب در زمینه تعمیرات برقی خودرو، برای رفاه حال مشتریان عزیز برای تمام خدمات تعمیراتی که انجام می‌شود، ضمانت و گارانتی کتبی ارائه می‌کند.

مطالب مرتبط : تعمیر خرابی ایربگ تیگو ۵ برای سفری ایمن 

تعویض پمپ شیشه بالابر تیگو ۵

در گذشته شیشه‌ها به صورت دستی بالا و پایین برده می‌شدند اما به مرور زمان و با پیشرفت در علم خودرو شیشه بالابر از دستی به الکترونیکی تغییر یافت. شیشه بالابرهای برقی با توجه به مکانیسم ساده‌ای که دارند اصولا خیلی دیر خراب می‌شوند. حال در صورت خرابی و کار نکردن شیشه بالابر برقی تیگو ۵ بایستی علت را در برق خودرو جستجو کرد.

از جمله مواردی که باعث افزایش طول عمر شیشه بالابر می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. به محض آنکه شیشه به بالا یا پایین رسید، دکمه‌ها را رها کنید. نگه داشتن دکمه‌ها در حالی که شیشه به حد نهایی خود رسیده است، باعث ایجاد فشار به موتور و رگولاتور می‌شود.
  2. پلاستیک‌های شیشه بالابر را مدام چک کنید و همواره آن‌ها را چرب نگه داید تا از شکستگی یا خشکی آن‌ها جلوگیری شود.
تعمیرگاه برق خودرو کاراک
تعمیرات شیشه بالابر تیگو ۵

عیب یابی سیستم برف پاک کن تیگو ۵

همانطور که می‌دانیم برف پاک‌کن‌ها وظیفه تمیز کردن شیشه‌های خودرو را برعهده دارند. در مواقع بارانی نیز با خشک کردن شیشه باعث می‌شود که راننده دید بهتری داشته باشد. حال در صورت خرابی برف پاک‎‌کن‌ها باعث می‌شود که شیشه به خوبی تمیز نشود و دید راننده نسبت به محیط کم شود.کم شدن دید آن هم در حین رانندگی ممکن است خطرات جبران ناپذیر زیادی زیادی به همراه داشته باشد.

با توجه به اینکه رسیدگی به سیستم برف پاک کن نیاز به هزینه زیادی ندارد پس در صورتی که حس کردید شیشه به خوبی تمیز نمی‌شود بایستی نسبت به تعمیر برف پاک کن پرشیا اقدام نمایید.

عیب‌هایی که ممکن است سیستم برف پاک کن پیدا کند شامل موارد زیر است :

  1. تیغه‌ها با صدای ناهنجاری ‌روی شیشه کشیده می‌شوند.
  2. برف‌پاک‌کن کار نمی‌کند.
  3. برف‌پاک‌کن به‌درستی کار نمی‌کند و موتور صدای غیر عادی دارد.
تعمیر برف پاک کن خودرو
دلایل خراب شدن برف پاک کن

مطالب پیشنهادی : کاهش دمای کارکر فن با ریمپ ایسیو

رفع مشکل کار نکردن فن تیگو ۵ در تعمیرگاه کاراک

همانطور که می‌دانیم فن خودررو همان سیستم خنک کننده می‌باشد که نقش حیاتی در خودرو دارد و کار نکردن فن تیگو ۵ می‌تواند باعث سوختن واشر سرسیلندر و داغ شدن موتور تا حد حالت پذیری بدنه آن باشد. از جمله مواردی که باعث خراب شدن فن خودرو می‌شود، می‌توان به فشنگی آب ، رله فن و یونیت فن اشاره کرد. در واقع خرابی هر کدام از قطعات باعث کار نکردن فن خودرو تیگو ۵ می‌شود. از مهمترین موارد خرابی فن خودرو رله فن‌ها هستند، قطعه ای که وظیفه دارد با دستور ECU برق موتور فن را قطع و وصل کند. کیفیت پایین قطعه یکی از دلایل خرابی زود هنگام رله فن است. معمولا سوکت رله فن همیشه در خطر داغ شدن بیش از حد و آب شدن پایه ها است.

سیستم فن شامل سنسور دمای آب، کنترل یونیت فن، رله فن، فیوز فن و موتور فن است. در صورتی که برای هر کدام از قطعات مشکلی پیش بیاید فن خودرو نمی‌تواند به درستی کار کند بنابراین کارایی سیستم خنک کننده پایین می‌آید.

در صورت بروز مشکل در سیستم فن خودرو چری تیگو ۵ ، مشکلات زیر به وجود می‌آیند:

  • بالا رفتن دمای موتور و به اصطلاح جوش آوردن موتور
  • قطع ناگهانی کمپرسور کولر
  • افزایش مصرف سوخت
  • خالی شدن سریع شارژ باتری
  • افزایش دمای آب

تعمیر کولر تیگو ۵

مشکلات کولر وسیله نقلیه به راحتی به سراغ شما می آیند. با زندگی ایران، ما اغلب سیستم تهویه مطبوع خود را تا شش ماه در طول زمستان و پاییز نادیده می گیریم. تا اولین روز گرم که کولر را روشن می کنیم و متوجه می شویم مشکلی وجود دارد و کولر عملکرد مناسبی ندارد. اگر سیستم تهویه مطبوع ماشین شما هوای گرم می‌وزد و به خوبی عمل نمی کند می توانید برای عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات آن به تعمیرگاه کولر تیگو ۵ بیایید. انواع تعمیراتی که برای کولر تیگو ۵ ارائه می کنیم به شرح زیر می باشد :

شارژ گاز کولر تیگو ۵

رانندگی کردن در فصول گرم سال بدون کولر خودرو واقعا سخت و طاقت فرسا است. برای هر یک از ما ممکن است پیش آمده باشد که پس از مدتی که کولر کار می‌کند میزان سرمایی که می‌دهد کاهش میابد و یا کلا از کار می‌افتد. علت اصلی آن در بیشتر مواقع تمام شدن گاز کولر می‌باشد. در تعمیرگاه برق خودرو کاراک گاز کولر تیگو ۵ زده می‌شود. 

در برخی موارد با مشکل زود تمام شدن شارژ کولر مواجه می‌شویم. یعنی کولر زود به زود به مشکل بر می‌خورد و هوای سرد نمی‌دهد در چنین شرایطی بایستی نشت یابی تیگو ۵ انجام شود.

با استفاده از چند روش می‌توان نشتی گاز کولر تیگو ۵ را تشخیص داد، از جمله :

  • استفاده از لامپ فرابنفش
  • شناساگر الکترونیکی
  • استفاده از گاز نیتروژن

معمولا نشتی گاز کولر به اواپراتور مربوط است، در صورتی که سوراخ یا ترک به وجود آمده خیلی بزرگ باشد، ممکن است تعویض اواپراتور تنها گزینه ممکن باشد.

در تعمیرگاه خودرو کاراک تعمیرات کولر خودرو و نیز شارژ و نشت یابی گاز کولر انواع خودرو داخلی و خارجی انجام و همچنین خدمات گاز R134 نیز در این مرکز ارائه می‌شود

شارژ گاز کولر تیگو۵ - تعمیرگاه برق تیگو 5 - تعمیرات برقی تیگو5 - باتری سازی تیگو 5 -
شارژ گاز کولر تیگو۵

تست و نشت یابی گاز کولر تیگو ۵

شایع ترین منبع مشکلات تهویه مطبوع، نشتی گاز کولر در سیستم، به خصوص در خودروهای قدیمی تر است. نشتی ممکن است به سختی قابل تشخیص باشد، بررسی وضعیت گاز کولر و سرویس سیستم کولر یک بار در سال بهترین راه برای شناسایی هرگونه نشتی در شیلنگ‌ها و مهر و موم‌ها است. رفع زود هنگام نشتی می تواند از تعمیرات پرهزینه ای که در صورت عدم توجه به نشتی رخ می دهد، صرفه جویی کند. تست و نشت یابی گاز کولر تیگو ۵ در تعمیرگاه برق تیگو ۵ قابل انجام است.

تست و عیب یابی کمپرسور گاز کولر تیگو ۵

کمپرسورهای هوا از روزهای اولیه مونتاژ خودرو ، زندگی را برای افراد بسیاری آسان کرده است. سیستم‌های تهویه مطبوع به زودی در خودروها گنجانده شدند، که به خانواده‌ها اجازه می‌داد تا با راحتی بیشتری رفت و آمد کنند و تعطیلات را آغاز کنند، زیرا دمای داخل کابین خودرو ، با استفاده از کولر تواند حداقل ۲۰ درجه نسبت به هوای بیرون کاهش یابد. کمپرسور هوا کل فرآیند تهویه مطبوع را در وسایل نقلیه ممکن می کند.

برای اکثریت قریب به اتفاق رانندگان، عملکردهایی که در زیر کاپوت خودرو انجام می شوند به ندرت مورد توجه قرار می گیرند – مگر اینکه صدای عجیبی شنیده شود یا چراغ چک خودرو چشمک بزند. کمپرسور تهویه مطبوع که عمدتاً در ماه های گرم تر استفاده می شود، در طول سال به اندازه ترمزها و کلاچ با سایش و پارگی مواجه نمی شوند، اما آسیب پذیری های خود را دارد. مهمترین عامل در خرابی کمپرسور کولر تیگو ۵ ، سن خودرو است. در حالی که وسایل نقلیه جدید به کمپرسورهای بادوام تری مجهز می شوند، میزان مسافت پیموده شده می تواند بر هر یک از قطعات داخلی تأثیر بگذارد. اگر کمپرسور در طول زمان بارها و بارها بارها تحت فشار قرار بگیرد ؛ ممکن است توانایی خود را برای ارسال هوای خنک به داخل محفظه سرنشین از دست بدهد.

در صورتی که عملکرد تیگو ۵ شما دچار افت شده است و به خوبی اول عمل نمی کند ، برای عیب یابی و تعمیر این مشکل می توانید به تعمیرگاه برق تیگو ۵ مراجعه کنید.

تعمیرگاه برق تیگو 5 - تعمیرات برقی تیگو5 - باتری سازی تیگو 5 - تعمیر کمپرسور کولر تیگو ۵
تعمیر کمپرسور کولر تیگو ۵

سرویس مدار کولر تیگو ۵

یکی از کارهایی که می توانید عملکرد کولر تیگو ۵ شما را بهبود ببخشد و در روز های گرم ، کابین شما را بهتر خنک کند ، سرویس و شستشو مدار کولر تیگو ۵ است. با این کار کیفیت هوا بهتری نیز خواهید داشت. سرویس مدار کولر یکی از خدماتی است که متخصصین ما با مطمئن ترین و بهترین روش آن را انجام می دهند. سرویس مدار کولر تیگو ۵ شامل شستشو کندانسور کولر تیگو ۵ ، شستشو کمپرسور کولر تیگو ۵ و شستشو اواپراتور ( سرد خانه زیر داشبورد ) می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *