تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی ام وی ام x22 | باتری سازی ایکس 22 | تعمیر برق انژکتور خودرو

تعمیرگاه برق خودرو

تعمیرات برقی ام وی ام x22 نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد که در صورت بی تجربه بودن تعمیرکار می‌تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری شود. در تعمیرگاه برقی خودرو کاراک علاوه بر با تجربه بودن و مهارت و علم بالای تعمیرکاران تمام خدمات مربوط به تعمیرات برقی خودرو با ضمانت و گارانتی کتبی ارائه می‌گردد.

با کوچکترین ایرادی در رابطه با ریپ زدن ، بالا رفتن دور موتور خودرو ، روشن نشدن موتور با استارت ، کم شدن شتاب خودرو ، روشن و خاموش شدن اتومبیل ، روشن نشدن خودرو در هوای سرد و …. می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.با کوچکترین ایرادی در رابطه با ریپ زدن ، بالا رفتن دور موتور خودرو ، روشن نشدن موتور با استارت ، کم شدن شتاب خودرو ، روشن و خاموش شدن اتومبیل ، روشن نشدن خودرو در هوای سرد و …. می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

دسترسی سریع به مطالب این مقاله :
تعمیرات برق انژکتور x22
تعمیر ریپ زدن ایکس ۲۲ در تعمیرگاه برق x22

رفع خطای کاتالیزور x22 ، رفع مشکل آلایندگی در معاینه فنی

ویدیو تعمیرات برقی x22

تعویض شمع x22

تعویض سنسور اکسیژن ، رفع عیوب و خطاهای سنسور اکسیژن x22

دیاگ و برنامه ریزی x22

رفع مشکل استپر موتور x22

تعمیر ایربگ x22


باتری سازی x22
تعمیرات سیم کشی ام وی ام x22

تعمیرات فن ام وی ام ایکس ۲۲

تعمیرات چراغ x22

تعمیر بخاری و تعمیر و تعویض رادیات بخاری x22

تعمیر برق دزدی x22


تعمیر کولر mvm x22

تعمیرات برق انژکتور x22

ECU یا واحد کنترل الکترونیکی مغز خودروهای انژکتوری است. در سیستم‌های انژکتوری یک سری سنسور یا حسگر به کار گرفته شده که این سنسورها با ECU در ارتباط هستند و اطلاعات لازم را برای ECU ارسال می‌کنند. در صورتی که ECU یا سنسورها با مشکل مواجه شوند خودرو نیز با مشکل مواجه خواهد شد. 

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. در صورتی که با مشکل برقی ام وی ام x22 مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه برق x22 در شرق تهران مراجعه نمایید.این قبیل تعمیرات در دسته تعمیرات برق انژکتور ایکس22 قرار می گیرند. در ادامه به بررسی انواع تعمیرات برق انژکتور x22 خواهیم پرداخت.

تعمیر ریپ زدن ایکس 22 در تعمیرگاه برق x22

ما برای عبور از نقطه ای به نقطه دیگر به خودروهای خود بسیار وابسته هستیم. مهم نیست چه نوع وسیله نقلیه ای سوار می شوید، سدان، کامیون، شاسی بلند یا کانورتیبل، هیچ خودرویی کامل نیست. هر از گاهی نیاز به تعمیر خواهید داشت. یکی از ناراحت کننده ترین مشکلاتی که هرکسی ممکن است با آن مواجه شود، ریپ زدن x22 است. تصور کنید که پای خود را روی پدال گاز می گذارید ولی خودرو شما ریپ می زند و یا دل دل می کند. امری بسیار نگران کننده است. در تعمیرگاه برق x22 می توانید این مشکل را با دریافت بهترین خدمات رفع کنید.

دلیل ریپ زدن x22 چیست؟

1/ تمام شدن بنزین

رایج ترین دلیل ریپ زدن موتور زمانی است که خودرو شما در شرف تمام شدن بنزین است. موتور x22 در این حالت دچار مشکل می شود زیرا سوخت کافی دریافت نمی کند و در نهایت خودرو به طور کلی از کار می افتد. اگر موتور شما در حال ریپ زدن است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به نشانگر سوخت خود نگاه کنید. اگر همچنان بنزین را در باک نشان می دهد، تمام شدن بنزین احتمالا مشکل شما نیست (مگر اینکه نشانگر بنزین معیوب باشد).

2/ خرابی شمع ها

شمع های شما جرقه هایی را ایجاد می کنند که باعث احتراق بنزین می شود. اگر یک یا چند تا از آنها خراب باشد، احتراق مناسبی در موتور نخواهید داشت و با از دست دادن قدرت، موتور دچار ریپ زدن می شود.

3/ انژکتورهای سوخت کثیف

اگر انژکتورهای سوخت کثیف یا گرفتگی باشند، سوخت به طور مداوم جریان پیدا نمی کند و این باعث ایجاد ریپ زدن x22 می شود.

4/ فیلتر سوخت بد

فیلترهای سوخت با گذشت زمان خراب می شوند زیرا در نهایت با کثیفی ها و آلاینده هایی که در حال جدا کردن آنها از سوختی که وارد موتور می شوند، هستند ، پر می شوند. ممکن است ریپ زدن x22 فقط به این معنی باشد که باید فیلتر بنزین خود را تعویض کنید.

5/ از دست دادن فشار خلاء

همه خودروها دارای یک سری شیلنگ خلاء هستند که فشار سوخت را ایجاد می کند. اگر یکی از آنها نشتی داشته باشد یا به هر نحوی آسیب ببیند، فشار سوخت قابل توجهی را از دست خواهید داد.

6/ نشتی اگزوز

سیستم اگزوز خودرو می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد موتور داشته باشد. اگر نشتی اگزوز دارید، معمولاً باعث می شود که گازهای مضر اگزوز به داخل موتور سرازیر شوند و این باعث ایجاد مشکلات اساسی می شود.

رفع خطای کاتالیزور x22 ، رفع مشکل آلایندگی در معاینه فنی

مبدل کاتالیزوری در زیر خودرو بین موتور و صدا خفه کن اگزوز، معمولاً در زیر صندلی های جلو قرار می گیرد. این باعث می شود در صورت رانندگی از روی ناهمواری های جاده، آسیب پذیر باشد، که می تواند به صدا خفه کن یا لوله اگزوز نیز آسیب برساند. با این حال، آسیب ممکن است تنها زمانی دیده شود که خودرو در بالابر باشد، مانند زمان تعویض روغن.

ضربه به مبدل کاتالیزوری به آن آسیب می رساند، اما حتی وارد شدن ضربه به صدا خفه کن یا لوله اگزوز می تواند باعث آسیب غیرمستقیم مبدل شود، زیرا فشار برگشتی اگزوز را افزایش می دهد و دمای داخل مبدل را افزایش می دهد.

همچنین کیفیت پایین کاتالیزور x22 ممکن است موجب خرابی زودرس آن شود و خطا کاتالیزور را به وجود آورد. یکی از بارز ترین نشانه های خطا کاتالیست ، روشن شدن چراغ چک می باشد. برای رفع این مشکل کافیست به تعمیرگاه برق x22 بیایید تا بهترین خدمات را از تکنسین کاراک دریافت کنید.

ویدیو تعمیرات برقی x22

تعمیرگاه برق x22 به شما کمک می کند تا مشکلات برقی خودرویتان را با ایمن ترین روش ها برطرف کنید؛ برای آشنایی با خدمات این مرکز می توانید ویدیو بالا را که بخش هایی از تعمیرات برقی ایکس 22 است را مشاهده کنید.

تعویض شمع x22

بسیاری از رانندگان تصور می کنند که وقتی ماشین آنها در استارت مشکل دارد، باتری آن خراب شده است . در حالی که این یکی از گزینه ها است و تنها دلیل نیست. شمع های قدیمی یا معیوب در ایکس 22 نیز می توانند علت باشند! بالاخره این شمع های کوچک کار بزرگی دارند. بهتر است هر زمان که علائم زیر را در خودرو خود مشاهده کردید ، برای تعویض شمع x22 اقدام نمایید :

  1. چراغ چک موتور روشن می شود
  2. ماشین در راه اندازی مشکل دارد
  3. کاهش مسافت پیموده شده
  4. موتور تقریباً به کندی کار می کند
  5. ماشین شما به سرعت شتاب نمی گیرد
تعمیرگاه برق X22 _ تعمیر شمع X22
تعویض شمع X22

شمع ها چقدر عمر می کنند ؟

در هر بخش از نگهداری و مراقبت از خودرو، همیشه بهترین کار این است که از برنامه تعمیر و نگهداری پیشنهادی سازنده پیروی کنید. برنامه تعمیر و نگهداری پیشنهادی وسیله نقلیه خود را مرور کنید تا ببینید چه زمانی باید شمع های خود را تعویض کنید.

خوشبختانه، شمع ها خیلی زود فرسوده نمی شوند. شما معمولاً می توانید 120000 کیلومتر را بدون اینکه نیاز به تعویض شمع داشته باشید، طی کنید. اما اگر متوجه هر یک از این علائم بالا شدید، وقت آن است که شمع های خودرویتان را بررسی کنید.

تعویض سنسور اکسیژن ، رفع عیوب و خطاهای سنسور اکسیژن x22

وقتی متوجه شدید که x22 شما درست کار نمی کند یا چراغ چک موتور روشن شده است، احتمال میدهیم مشکل از سنسورهای اکسیژن شما باشد. رفع مشکلات سنسور اکسیژن معمولا یک سرویس کم هزینه و سریع هستند. اما به تعویق انداختن مشکل یا نادیده گرفتن آن به طور کلی می تواند تعمیرات گران قیمت و طولانی داشته باشد.

نشانه های خرابی سنسور اکسیژن x22 چیست؟

  1. روشن شدن چراغ چک موتور
  2. از دست دادن قابل توجه بهره وری سوخت
  3. بوی گوگرد یا “تخم مرغ فاسد” از اگزوز
  4. دود سیاه از اگزوز
  5. میزان آلایندگی خودرو به سطوح بالایی می رسد
  6. موتور شما کپ می‌کند، می‌پرد یا نوسانات برق دارد
  7. (و یک چیزی که ما سعی می کنیم با تشخیص زودهنگام مشکلات سنسور اکسیژن از آن جلوگیری کنیم) مبدل کاتالیزوری شما به طور ناگهانی خراب می شود

اگر علائم خرابی سنسور اکسیژن x22 را نادیده بگیرید، مبدل کاتالیزوری شما به احتمال زیاد در معرض خطر قرار خواهد گرفت. توصیه می کنیم در صورتی که هر یک از این نشانه ها را در خودرو ایکس 22 خود مشاهده کردید ، برای بررسی و رفع مشکلات سنسور اکسیژن این خودرو به تعمیرگاه برق x22 در کاراک مراجعه کنید.

تعمیرگاه برق X22 _ تعمیر سنسور اکسیژن X22
تعمیر سنسور اکسیژن X22

دیاگ و برنامه ریزی x22

اکثریت قریب به اتفاق وسایل نقلیه مدرن همچون x22 ، بیش از هر زمان دیگری کامپیوتری هستند و حقیقتاً این چیز خوبی است. در واقع، این رایانه‌سازی به خودروها اجازه می‌دهد تا با دیاگ و دیگر تست های عیب یابی خودکار به طور کامل بررسی شوند تا وسیله نقلیه شما در حالت کارکرد مطلوب حفظ شود. این تست ها می‌توانند اجزا و سیستم‌های یکپارچه خودرو را برای خطا یا نقص پیش از اینکه واقعاً خطرناک شوند، اسکن کنند.

تعمیرگاه برق X22 _ دیاگ ایکس 22
دیاگ ایکس 22

دیاگ x22 چیست ؟

دیاگ x22 ، تجزیه و تحلیل دیجیتالی از سیستم‌ها و اجزای مختلف کامپیوتری خودرو شما است. وسایل نقلیه مدرن بسیار دیجیتالی تر از آن چیزی هستند که مردم ممکن است از آن مطلع باشند. نرم‌افزار تخصصی هر زمان که موتور خودروی شما روشن می‌شود کار می‌کند تا بر ویژگی‌های مختلف نظارت کند و گزارش‌های داده‌ای را ایجاد کند که می‌توان آن‌ها را در طول دیاگ خودرو جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کرد.

تست‌های تشخیصی خودرو، اجزا و سیستم‌های خودروی شما را اسکن می‌کنند تا مشکلات قطعاتی مانند موتور، گیربکس، مخزن روغن، دریچه گاز و بسیاری موارد دیگر را بررسی کنند.

از آنجایی که دیاگ خودرو برای خواندن صحیح نیاز به دستگاه‌ها و تخصص خاصی دارد، اکثر تست‌ها توسط مکانیک تعمیرگاه خودرو انجام می‌شوند. تعمیرگاه برق x22 در کاراک ، بهترین ارائه دهنده خدمات دیاگ برای ایکس 22 شما است.

دیاگ ماشین معمولاً زمانی انجام می‌شوند که روی داشبورد خودرو چراغ چک موتور یا چراغ هشدار دیگری نمایان شود.

رفع مشکل استپر موتور x22

ECU (واحد کنترل موتور) یکی از مهمترین قطعات در خودروهای مدرن است. این قسمت که به عنوان واحد کنترل موتور نیز شناخته می شود، نقش اساسی در کنترل موتور دارد. متاسفانه خرابی و مشکلات x22 نسباتا رایج است. تعمیرگاه برق x22 به شما کمک می کند تا در صورتی که با خرابی و اختلال در ایسیو در خودرو خود مواجه شدید، آن را رفع نمایید.

ایسیو x22 چیست ؟

همانطور که از کلمه واحد کنترل موتور پیداست، ECU کنترل موتور را مدیریت می کند. ECU یک کامپیوتر مدیریت موتور است که به عنوان مثال بدنه دریچه گاز، لحظه احتراق و فشار در توربو را کنترل می کند. بر اساس داده هایی که واحد کنترل از سنسورهای مختلف دریافت می کند، این اطلاعات در اصطلاح در حوزه مرجع ECU پردازش می شود. واحد کنترل این داده ها را به یک عمل، یعنی کنترل محرک ها تبدیل می کند. ECU باید اطلاعات اغلب بیش از صد سنسور مختلف را پردازش کند. پس خرابی و مشکل در این بخش می تواند رانندگی را برای شما خطرناک کند. در صورتی که هریک از علائم خرابی ایسیو ایکس 22 را مشاهده کردید ، به تعمیرگاه برق x22 بیایید تا تکنسین ما به شما کمک کنند.

تعمیر ایربگ x22

تعمیر ایربگ xx22 از رایج ترین خدمات تعمیر خودرو نیست، اما هر از چند گاهی ضروری است. بدیهی است که اگر تصادف کردید و هر کیسه هوا باز شد، باید تعویض شود و سنسورها باید ریست شوند.

با این حال، چه اتفاقی می‌افتد زمانی که تصادف نکرده‌اید ، همچنان مشکل ایربگ را دارید؟ خودروی شما با روشن کردن یا چشمک زدن چراغ هشدار ایربگ روی داشبوردبه شما اطلاع می دهد که مشکلی وجود دارد. وقتی این چراغ روشن است، به این معنی است که ایربگ شما غیرفعال است. این بدان معناست که در صورت تصادف، ایربگ هابه درستی عمل نمی کنند .

نیازی به گفتن نیست که این یک مسئله جدی است که برای ایمنی خود و مسافران خود لازم است سریعاً آن را تعمیر کنید. همیشه این احتمال وجود دارد که چراغ ایربگ به طور تصادفی روشن شود و فقط باید ریست شود. در غیر این صورت، شرایط دیگری وجود دارد که ممکن است باعث از کار افتادن ایربگ شما شده باشد. در تعمیرگاه برق x22 ، تعمیر ایربگ x22 و عیب یابی آن قابل انجام است.

باتری سازی x22

چه زمانی بایستی به تعمیرگاه برق خودرو ام وی ام ایکس 22 مراجعه کرد ؟ تعمیرات برق خودرو مبحث گسترده‌ای از خودرو را شامل می‌شود و تقریبا در مواجه با اکثر مشکلات خودرو بایستی به یک برقکار خودرو مراجعه کنید. از جمله مواردی که در مواجه با آن بایستی به یک تعمیرگاه برق خودرو مراجعه کنید وقتی است که باطری خودرو با مشکل مواجه شده باشد. 

از نشانه های خراب شدن باتری ام وی ام ایکس 22 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. هندل زدن موتور خودرو و روشن نشدن خودرو
  2. استارت زده نمی‌شود و چراغ روشن نمی‌شود.
  3. یکروز استارت می‌زند اما روز بعد استارت نمی‌زند.
  4. در هوای سرد استارت به سختی زده می‌شود.
  5. زیاد از اتصال ساز و یا فرایند باتری به باتری استفاده می کنید.
  6. زمانی که خودرو برای مدتی خاموش باقی می ماند استارت نمی خورد ولی اگر در فواصل کوتاه روشن شود مشکلی ندارد.

در مواجه با تمام مشکلات بالا می‌توانید برای تعمیرات باتری x22 به تعمیرگاه برق x22 در کاراک واقع در شرق تهران مراجعه کنید. برخی تعمیرات باتری ایکس 22 که در تعمیرگاه برق x22 قابل ارائه می باشد به شرح زیر می باشد :

تعمیرات سیم کشی ام وی ام x22

در تعمیرگاه برق x22 تعمیرات سیم کشی mvm x22 که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

تعمیرگاه برق X22 _ تعمیر باتری X22
تعمیر باتری X22

تعمیرات سیمکشی ام وی ام ایکس 22 جزئی از تعمیرات باتری ایکس 22 است و موارد زیر را در بر می‌گیرد:

  1. تعمیر سیمکشی کولر
  2. تعمیرات سیم کشی چراغها ایکس 22
  3. تعمیرات سیمکشی دسته راهنما
  4. تعمیر سیم کشی بوق ام وی ام ایکس 22
  5. تعمیرات سیم کشی سانروف
  6. تعمیر سیمکشی موتور ایکس 22

تعمیرات فن ام وی ام ایکس 22

سیستم فن مانع از بالا رفتن دمای موتور خودرو می‌شود و یکی از اجزای اصلی سیستم خنک کننده خودرو می‌باشد. بنابراین در صورتی که سیستم فن با مشکل مواجه شود، دمای موتور بالا رفته و اصطلاحاً خودرو ایکس 22 جوش می‌آورد. اجزای سیستم فن شامل سنسور دمای آب، کنترل یونیت فن، رله فن، فیوز فن و موتور فن است. در صورتی که برای هر کدام از قطعات مشکلی پیش بیاید فن خودرو نمی‌تواند به درستی کار کند بنابراین کارایی سیستم خنک کننده پایین می‌آید.

در صورتی که دمای موتور خودرو بهینه نباشد باعث استهلاک ماشین می‌شود و در صورتی که به سرعت به رفع مشکل فن خودرو نپردازید و خودرو به مدت طولانی در دمای بالا کار کند به مرور باعث از کار افتادن موتور خودرو می‌شود.

در صورت بروز مشکل در سیستم فن، مشکلات زیر به وجود می‌آیند:

  • بالا رفتن دمای موتور و به اصطلاح جوش آوردن موتور
  • قطع ناگهانی کمپرسور کولر
  • افزایش مصرف سوخت
  • خالی شدن سریع شارژ باتری
  • افزایش دمای آب

امروزه در اکثر خودرو‌های سواری از فن‌های برقی به جای پروانه‌های مکانیکی قدیمی استفاده می‌شود. این فن‌ها در مقابل رادیاتور نصب می‌شوند و زمانی که دمای آب از مقدار معین بالاتر رفت و باز شدن ترموستات اجازه گردش آب در مدار را داد، با دمیدن هوای پر سرعت به بدنه و صفحات خنک کننده رادیاتور موجب کاهش دمای مایع خنک کننده تا میزان تعیین شده می‌شوند.

در صورتی کار نکردن فن ام وی ام ایکس 22 می‌توانید به تعمیرگاه خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

تعمیرات چراغ x22

ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که با فشار دادن اهرم چراغ خودرو روشن نشود. این موضوع مخصوصا در شب و جاده می‌تواند بسیار خطرناک باشد. دلایل زیادی برای روشن نشدن چراغ خودرو وجود دارد که بایستی توسط یک برقکار خودرو بررسی شود. یکی از موارد سوختن لامپ خودرو است. جنس لامپ و کیفیت ساخت آن تاثیر مستقیمی بر طول عمر لامپ دارد. از عواملی که باعث سوختن لامپ ام وی ام ایکس 22 می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ایراد در سیستم دینام و باتری
  • شارژ بیش از حد برق
  • نوسانات برق
  • اشكال در فیوزها
  • اشکال در مدار سیم كشی خودرو

همواره نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آنها طول عمر لامپ خودرو افزایش میابد. از جمله اینکه از نور بالا خودرو کمتر استفاده نمایید و از جابه جا کردن مکرر نور بالا به پایین خودداری کنید. سعی کنید چراغ‌های خودرو را بیشتر از 5 ساعت در شب روشن نگه ندارید، چراکه باعث گرم شدن بیش از حد لامپ خودرو می‌شود. همچنین هنگام تعویض لامپ خودرو دقت کنید که قسمت شیشه‌ای لامپ را لمس نکنید.

لازم است حداقل ماهی یکبار عملکرد کلیه لامپ ‏های سیستم روشنایی خودروی خود را توسط روشن کردن کلیه چراغ‏های خودرو، تغییر وضعیت دسته راهنما، زدن دکمه فلاشر و پا گذاشتن روی پدال ترمز و قرار دادن اهرم تعویض دنده به حالت دنده عقب کنترل کنید.

در صورت سوختن یکی از لامپ‌های چراغ جلو خودرو در صورتی که به موقع رسیدگی نشود، باعث می‌شود لامپ دیگر نیز به علت افزایش جریان الکتریکی بسوزد.

تعمیر بخاری و تعمیر و تعویض رادیات بخاری x22

بخاری خودرو x22 از مایع خنک کننده برای گرم کردن فضای داخلی خودرو استفاده می کنند. در زیر مراحل و نحوه عملکرد بخاری x22 آورده شده است:

  1. موتور خودرو مایع خنک کننده را تا دمای بسیار بالایی گرم می کند.
  2. مایع خنک کننده به رادیاتور بخاری ، رانده می شود.
  3. هوا از طریق رادیاتور بخاری به درون کابین دمیده شده و هوای گرم به دورن ماشین می رسد.


اغلب هنگامی که برای اولین بار بخاری را روشن می کنید، متوجه می شوید که هوا برای چند دقیقه سرد می شود، این به این دلیل است که موتور برای گرم شدن و گرم کردن مایع خنک کننده به زمان کمی نیاز دارد.

چرا بخاری x22 درست عمل نمی کند؟

اگر سیستم بخاری x22 شما اصلاً کار نمی کند (هیچ هوای سرد یا گرم به داخل ماشین دمیده نمی شود)، این وضعیت احتمالاً به دلیل خرابی رادیاتور بخاری یا مشکلی که مانع رسیدن برق به رادیاتور بخاری می شود ، رخ داده است. اما این تنها دلیل ممکن نیست.

به طور کلی، خرابی بخاری ایکس 22 می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

  1. مشکلات سیم کشی
  2. کمبود ضد یخ
  3. خرابی فن بخاری
  4. ترموستات معیوب یا آسیب دیده

انواع خدمات تعمیر بخاری ایکس 22 و همچنین تعمیر و تعویض رادیاتور بخاری ایکس 22 در تعمیرگاه برق x22 ، با کیفیت بالا و به همراه ضمانت نامه کتبی قابل ارائه می باشد.

تعمیر برق دزدی x22

برق دزدی در x22 می تواند آزار دهنده باشد، اما می توان از آن نیز جلوگیری کرد. برای کمک به جلوگیری از چنین مشکلی در باتری x22 ، ابتدا باید بدانید که علت آن چیست. برخی از دلایل برق دزدی ایکس 22 به شرح زیر می باشد :

#1 چراغ های خودرو را روشن گذاشته اید

اگر باتری ماشین شما مدام در حال خالی شدن است و مشکل برق دزدی را در ایکس 22 خود دارید، اولین چیزهایی که باید بررسی کنید چراغ های خودرو هستند. بسیاری از وسایل نقلیه جدید دارای چراغ های جلو هستند که پس از مدت زمان مشخصی خاموش می شوند. اما اگر خودروی شما این ویژگی را ندارد، ممکن است چراغ‌های جلوی شما تا زمانی که آن‌ها را خاموش نکنید یا تا زمانی که باتری خودرو به طور کامل تخلیه شود، روشن بمانند.

#2 شل شدن اتصالات باتری یا خوردگی آنها

پایانه های مثبت و منفی متصل به باتری شما گاهی اوقات ممکن است به مرور زمان شل شوند. این پایانه ها نیز ممکن است دچار خوردگی شوند. اگر پایانه های شما شل یا خورده شود، ممکن است در راه اندازی خودرو مشکل داشته باشید زیرا باتری x22 شما نمی تواند به درستی نیروی خود را منتقل کند! حتی ممکن است در حین رانندگی از حرکت خارج شوید یا به قطعات الکترونیکی خودرو آسیب برسانید. شما می توانید با تمیز کردن منظم پایانه های باتری ماشین خود از مشکلات مربوط به خوردگی جلوگیری کنید! اگر در مورد نحوه تمیز کردن پایانه های باتری خود مطمئن نیستید، به تعمیرگاه برق x22 مراجعه کنید و از یک تکنسین متخصص بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

#3 سرما یا گرما بیش از حد محیط

هوای یخبندان زمستانی و روزهای گرم تابستان ممکن است برای باتری x22 شما مشکل ایجاد کند. باتری های جدیدتر مقاومت بیشتری در برابر دمای شدید دارند. اما اگر باتری شما قدیمی تر است، سرما یا گرمای شدید می تواند عملکرد آن را ضعیف کند یا حتی باعث از بین رفتن کامل آن شود!

#4 باطری حین رانندگی شارژ نمی شود

وقتی موتور را روشن می کنید، ماشین شما به باتری شما متکی است. اما وقتی x22 شما کار می کند، باتری شما به دینام متکی است تا به شارژدهی آن کمک کند. اگر دینام شما به درستی کار نمی کند، نمی تواند باتری شما را به طور موثر شارژ کند، که می تواند روشن کردن ماشین شما را سخت کند.

ماشین خود را برای بررسی و عیب‌یابی به تعمیرگاه برق x22 بیاورید تا تکنسین مجرب کاراک علت برق دزدی ایکس 22 شما را بیایند و بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

تعمیر کولر mvm x22

سیستم تهویه مطبوع خودرو از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل کمپرسور، کندانسور، کپسول خشک کننده و اواپراتور است که برای داشتن هوای مطبوع خودرو بایستی هر چهار قسمت با هم کار کنند و در صورت بد کار کردن کولر خودرو و یا کار نکردن آن میتوان علت را در این سه قسمت جویا شد. کمپرسور توسط تسمه ای به موتور ماشین متصل است که در آن گاز مبرد با فشار و دمای بالا فشرده شده و سپس به کندانسور، پمپ می شود. کندانسور مانند رادیاتور ماشین باعث از بین بردن گرما می شود ولی در عین حال با خنک کردن گاز مبرد در فشار بالا آن را به مایع تبدیل می کند. کپسول خشک کننده نیز به عنوان منبع ذخیره گاز مبرد و جاذب رطوبت گاز عمل می‌کند. اواپراتور مجموعه‌ای از قطعات است که وظیفه  کاهش گرمای هوای کابین خودرو و جذب رطوبت از هوای داخل کابین است.

تعمیر کولر mvm x22

ممکن است پس از مدتی متوجه شوید که کولر هوای درون خودرو را به خوبی مطبوع نمی‌کند، در این هنگام بایستی گاز کولر را بررسی کنید و در صورت تمام شدن گاز کولر آن را شارژ نمایید. اصولا توصیه بر اینست که هر دو سال یکبار کولر خودرو را سرویس کنید. در صورت سرویس نکردن به موقع کولر خودرو ممکن است در دراز مدت لوله‌های داخلی کولر شکسته شوند و یا قطعات دیگر آن از بین روند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *