باطری سازی خودرو, تعمیرگاه برق خودرو

تعمیرات برقی فولکس واگن | باتری سازی فولکس واگن | کاراک

تعمیرات برقی خودرو فولکس واگن

بدون شک، شرکت آلمانی فولکس واگن را می توان بزرگ ترین هولدینگ خودروسازی در جهان نامید. فولکس واگن یک کمپانی خودروسازی و صنایع سنگین آلمانی و چند ملیتی است. این کمپانی بزرگ در زمینه های: طراحی، مهندسی، تولید و توزیع انواع خودرو، وسایل نقلیه تجاری موتورسیکلت ها، موتورهای درون سوز و توربین ها فعالیت می نماید.

فولکس واگن در لغت نامه آلمانی به معنای خودرویی برای مردم است. این برند آلمانی در بازارهای جهانی به عنوان امپراتور صنعت خودرو مشهور است و با دارا بودن سهام مالکیت شرکت هایی مثل بنتلی، پورشه، آئودی، لامبورگینی، بوگاتی، دوکاتی، اشکودا، دوکاتی، سئات و اسکانیا، به عنوان یکی از ارکان اصلی صنعت مهم و استراتژیک خودرو در تمام دنیا به شمار می رود.

 

مطالبی که خواهید خواند :

 

 

تعمیرات برق خودرو فولکس واگن در شرق تهران | کاراک

تعمیرگاه تخصصی خودروکاراک دارای بخش عیب یابی و تعمیرات برق خودرو فولکس واگن است. سیستم برقی و باتری خودرو از جمله قسمت های مهم و تاثیرگذار خودرو هستند. خودرو توسط سیستم جرقه زنی موتور روشن می شود و کامپیوتر خودرو که وظیفه کنترل و تنظیم میزان سوخت، افزایش امنیت و برخی امکانات رفاهی در خودروهای مدل بالاتر را بر عهده دارد با برق کار می کند.

شرایط خاص نگهداری خودرو های ساخت کشور آلمان، و عدم وجود اکثریت قریب به اتفاق این شرایط در ایران نظیر شرایط آب و هوایی، کیفیت بنزین و شرایط راه و جاده ای خودروهای آلمانی را به سمت نقصان و اعمال تعمیرات سوق می دهد. لذا مالکین خودروهای آلمانی می بایست خیلی بیشتر به بازرسی و تعمیرات خودرو آلمانی خود بپردازند و یا به عبارت ساده تر در رسیدگی به خودرویشان حواس جمع تر از سایرین برای انجام سرویس های دوره ای عمل کنند.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک ،  تمامی خدمات برق خودرو فولکس واگن انجام می‌شود از جمله : 

تعمیرات برق انژکتور فولکس واگن

تعمیر گاز نخوردن فولکس واگن

تعمیر ریپ زدن فولکس واگن

تعمیر دل دل کردن فولکس واگن

باطری سازی فولکس واگن

تعمیرات ایسیو فولکس واگن

تعمیر یونیت فولکس واگن

تعمیر ایربگ فولکس واگن

تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM 

یکی از موصوعات مهم در تعمیر خودرو فولکس واگن ، آشنایی کامل با سیستم برق خودرو و اجزای آن است. خرابی قطعات در سیستم برق خودرو موجب ضعیف شدن یا از کار افتادن باطری خودرو می شود. در پیدا کردن مشکل سیستم برق خودرو و تجهیزاتی مانند باتری ماشین باید به افراد متخصص که دارای تجربه و علم کافی در این زمینه هستند، مراجعه کنید.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک تمام خدمات مربوط به رفع مشکلات برق خودرو به صورت کاملا مهندسی و با ارائه ضمانت کتبی انجام می شود. همچنین قبل از انجام کار مهندسین این مجموعه با شما پیرامون مشکل پیش آمده برای خودروتان صحبت می کنند و شما را به صورت کامل در جریان تعمیر مشکلات برقی خودرو فولکس واگن و نیز هزینه و زمانی که قرار است برای تعمیر خودرو فولکس واگن شما صرف شود ، قرار می دهند.

 

تعویض سیم کشی فولکس واگن در تعمیرگاه کاراک

سیم کشی خودرو فولکس واگن یکی از پیچیده ترین بخش های اتومبیل است که تعمیر آن نیاز به وقت و هزینه بسیار زیادی دارد، همه اتومبیل ها دارای سیستم برق کشی هستند و با استفاده از این سیستم می توانند قطعات و ابزار برقی را به کار بیندازند که رانندگی را برای شما آسان می کند. خودرو برای حرکت کردن نیز به برق نیاز دارد و اگر برق خودرو از کار بیافتد یا دچار ایراد شود خودرو دچار مشکل در حرکت خواهد شد. تعمیر سیم کشی خودرو کار بسیار پیچیده ای می باشد و نمی توان به راحتی این کار را انجام داد.

از جمله خدماتی که در تعمیرگاه برق خودرو کاراک به صورت تخصصی برای خودرو فولکس واگن انجام می شود، شامل موارد زیر است :

تعمیر سیم کشی فولکس واگن

تعویض سیمکشی فولکس 

تعمیر سیمکشی اتاق فولکس واگن

تعویض سیم کشی اتاق فولکس واگن

تعمیر سیم کشی موتور فولکس واگن

تعویض سیم کشی موتور فولکس واگن

 

تعمیر و تعویض سیم کشی خودرو فولکس واگن به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد که مجموعه خودرویی کاراک با دارا بودن مهندسین برق خودرو که در کار خود خبره هستند توانایی رفع تمام مشکلات سیمکشی خودرو را به صورت تضمینی دارا می باشند. در این تعمیرگاه برق خودرو تنها در صورتی که مشکلات خودروی شما برطرف شود ، هزینه دریافت می گردد و تمام خدمات با ضمانت کتبی انجام می شوند.

جهت مشاوره و رزرو نوبت برای تعمیر سیم کشی فولکس واگن و همچنین تعویض سیم کشی فولکس واگن با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید و یا فرم تعمیرات سیم کشی خودرو که در زیر آمده است را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

 

خدمات باتری سازی فولکس واگن در کاراک

قیمت قطعات خودروهای فولکس واگن در بین همتایان خودش تقریبا گران است. با این حال کیفیت این قطعات تا حدی خوب هست که تا مدت‌ها نیاز به تعویض نداشته باشند. به‌طورکلی به جز هزینه بیمه و سرویس‌های دوره‌ای، بیشترین هزینه‌ای که باید سالانه پرداخت کنید مربوط به تعویض لنت، روغن ترمز، روغن گیربکس و فیلترهاست. از جمله هزینه‌های دیگر که در دوره‌های طولانی‌تر اتفاق می‌افتند، می‌توان به تعویض لاستیک، باتری، شمع و نظایر آنها اشاره کرد.

در این بین وجود مرکزی که بتواند خدمات تخصصی و حرفه ای باطری سازی فولکس واگن را همراه با ضمانت ارائه کند بسیار محدود و انگشت شمار هستند. برای اکثر ما پیش آمده است که پس از مراجعه به باتری سازی خودرو به دلیل خدمات با کیفیت پایین مجبور می شویم مجدد با پرداخت هزینه به یک مرکز دیگر مراجعه کنیم تا مشکل پیش آمده را برطرف کنیم و خیلی مواقع وقتی به همان مرکز قبلی مراجعه می کنیم ، کیفیت پایین خدمات خود را به گردن نمی گیرند و به قول گفتنی از بار مسئولیت شانه خالی می کنند.

خوشبختانه باطری سازی کاراک در شرق تهران توانسته است با ارائه خدمات باطری سازی خودرو فولکس واگن به صورت تضمینی و توسط افراد متخصص رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید و همواره تمام سعی و تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت خواهد کرد. در این مرکز قبل از ارائه خدمات مربوط به باتری سازی فولکس واگن، خودرو عیب یابی می شود و پس از اعلام هزینه به مشتریان و در صورتی که مشتریان از زمان و هزینه باطری سازی فولکس واگن رضایت داشته باشند، استادکار اقدام به تعمیرات مربوطه خواهد کرد.

خدماتی که برای باطری سازی فولکس واگن در کاراک ارائه می شود، به شرح زیر می باشد :

  • تعویض یا تعمیر دینام خودرو فولکس واگن
  • تعویض تسمه دینام فولکس واگن
  • تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن
  • تعمیر چراغ های خودروی
  • تعویض باطری خودرو
  • انجام باتری به فولکس واگن
  • تعمیر دزدگیر خودرو فولکس واگن
  • تعمیر شیشه بالابر
  • تعویض وایر و شمع های خودرو فولکس واگن
  • سیم کشی خودرو
  • و …. 

برای اطلاع از هزینه های تعمیرات برقی و باطری سازی خودروهای فولکس واگن و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید.

 

باطری سازی خودرو

 

انواع خودروهای فولکس واگن که در بازار ایران وجود دارد و درتعمیرگاه باطری سازی خودرو کاراک برای آنها خدمات تخصصی ارائه می شود به شرح زیر می باشند :
  • باطری سازی فولکس واگن گلف
  • باطری سازی فولکس واگن پاسات
  • باطری سازی تیگوان
  • باطری سازی بیتل
  • باتری سازی فولکس واگن گل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *