ایربگ پژو, تعمیر ایربگ پرشیا, تعمیرگاه Airbag

تعمیرات ایربگ پرشیا + تعویض ایربگ پژو پارس | تعمیرگاه کاراک

تعمیر ایربگ پژو پارس

ایربگ خودرو پرشیا ، همانند سایر قطعات این اتومبیل ممکن است دچار خرابی شود و با توجه به اهمیت این قطعه در خودرو شما ، بهتر است هرچه سریعتر به تعمیر آن بپردازید . یکی از موقعیت هایی که لازم است برای تعمیر ایربگ پرشیا خود اقدام کنید ، پس از تصادف می باشد ، پس از تصادف ، برای فعالیت مجدد ایربگ و یا حذف خطای پیش کشنده ( کمربند ) بایستی که ایربگ ریست و خام گردد. در ادامه این پست ضمن معرفی دلایل خرابی ایربگ خودرو پرشیا ، شما را با یک تعمیرگاه معتبر جهت تعمیرات ایربگ پرشیا آشنا می کنیم .

 

 

دلایل خرابی ایربگ پرشیا 

جدا از کمربند ایمنی، کیسه های هوا یا ایربگ ها تا حد زیادی یکی از مهم ترین و موثرترین نوآوری های ایمنی اضافه شده به خودروهای مدرن محسوب می شوند. در طول یک برخورد، یک کیسه هوا که به درستی باز شده می تواند سرنشینان وسیله نقلیه را از اثرات بالقوه تهدید کننده جان نجات دهد، صدمات ناشی از آن را تا حد زیادی به حداقل رسانده و احتمال اینکه آنها بتوانند بدون آسیب از تصادف رانندگی کنند، افزایش می دهد.

متأسفانه، این دستگاه ها می توانند به همان اندازه در صورت خرابی مضر باشند. ایربگ هایی که در شرایط نامناسب باز می شوند یا به هیچ وجه باز نمی شوند،  می تواند باعث صدمات شدید رانندگان شود. اما دقیقا چه چیزی باعث خرابی ایربگ پرشیا می شود؟

کیسه هوا در هر یک از شرایط زیر ممکن است از کار بیفتد:

 

#1 فعال نشدن سنسور ها   

ماهیت یک برخورد تا حد زیادی تعیین می کند که آیا ایربگ باز می شود یا خیر. به عنوان مثال، بیشتر کیسه‌های هوای جلو تنها زمانی باز می‌شوند که جلوی خودرو ضربه بخورد، در حالی که تصادف در مناطق دیگر باعث ایجاد این سنسورها نمی‌شود.

 #2 خرابی سنسور ها

اگر ضربه در نقطه مناسب اتفاق بیفتد، اگر سنسورها آنطور که طراحی شده بود فعال نشوند، ممکن است کیسه هوا باز نشود. اکثر دعاوی مربوط به نقص کیسه هوا در این طبقه بندی قرار می گیرند و ناشی از شکست تولیدکنندگان خودرو در آزمایش، کالیبره کردن یا گنجاندن سنسورهای کافی در خودروهایشان است.

تعویض جفت ایربگ پرشیا

 

 #3 خرابی سیستم برقی

در برخی موارد، سنسورهای کیسه هوا ممکن است به خوبی کار کنند و مشکل ناشی از نرسیدن این سیگنال به ماژول ایربگ است . این معمولاً در مواردی دیده می‌شود که کیسه هوای سمت راننده باز می‌شود اما کیسه هوای سرنشین باز نمی‌شود یا برعکس.

#4 خرابی یونیت ایربگ 

یونیت ایربگ پژو پرشیا  سنسورهای کیسه هوا و سایر عملکردهای ایربگ  را کنترل می کند. در صورتی که این قطعه دچار مشکل شود ، ایربگ قادر به انجام فعالیت صحیح خود نخواهد بود .

 

مطالب مرتبط : ریمپ ایسیو پرشیا ، برای عملکرد بی نظیر خودرو 

تعمیر ایربگ پرشیا در تعمیرگاه ایربگ کاراک 

از جمله نکاتی که بایستی پس از خراب شدن ایربگ پرشیا به آن دقت کنید پیدا کردن یک مرکز معتبر تعمیرگاه ایربگ می‌باشد. تعمیرگاه ایربگ کاراک علاوه بر داشتن کارشناسان با تجربه برای دادن اطمینان بیشتر به مشتریان عزیز کار را با ضمانت و گارانتی ارائه می‌دهند. دلایل زیادی برای خراب شدن ایربگ دنا و تعمیر آن وجود دارد از جمله خراب بودن قطعات الکتریکی، مشکل در سیم کشی، وجود نقص‌هایی در مودول‌های کیسه هوا، تصادف و خرابی یا فرسودگی در برخی المان‌ها اشاره کرد. برخی خدمات تعمیرات ایربگ پرشیا در مرکز کاراک به شرح زیر است :

  1. ریست کردن ایربگ یا همان خام کردن پارس
  2. تعمیرات برنامه ای ایربگ پارس
  3. تعمیر فلت ایربگ پارس
  4. تعمیر سیمکشی ایربگ پارس
  5. تعویض ایربگ پارس
  6. تعویض کمربند یا پیش کشنده پارس
  7. نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند پارس
  8. تعمیر مودول ایربگ ( ماژول ) پارس
  9. تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار ) پارس

 

برای درخواست مشاوره تعمیر ایربگ خود فرم زیر را پر نمایید :

فرم درخواست تعمیرات airbag

برای تعمیر ایربگ خودروهای داخلی و خارجی می توانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید.

 

تعمیر ایربگ پرشیا در کاراک چگونه انجام می شود ؟

پس از اینکه خودرو شما تصادف کرد، ایربگ یا ایربگ‌های ماشین عمل می‌کند. در صورتی که تک ایربگ باشد (یعنی فقط ایربگ راننده عمل کند) معمولا 3 کار بایستی انجام شود : 1 – صافکاری و نقاشی 2 – خرید ایربگ راننده و تعویض ایربگ راننده 3 – خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ

و در صورتی که دو ایربگ باشد معمولا چهار کار بایستی انجام شود که شامل : 1- صافکاری و نقاشی 2- خرید ایربگ راننده و شاگرد 3- خرید پوسته داشبورد (در بعضی خودروها مثل ال 90 لازم به خرید پوسته نیست) 4- خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ

پس بصورت کلی هزینه‌های شما به شرح زیر است :

  1.  هزینه صافکاری پرشیا
  2.  هزینه نقاشی پرشیا
  3.  هزینه کیسه ایربگ پرشیا (3.300.000 – 3.700.000 در شهریورماه سال 99)
  4.  اجرت تعویض کیسه ایربگ راننده پرشیا
  5.  اجرت تعویض کیسه ایربگ شاگرد پرشیا
  6.  صداگیری داشبورد پرشیا
  7.  اجرت خام کردن یونیت ایربگ پژو پارس
  8.  در بعضی مواقع که کمربندها قفل باشند بایستی شبیه ساز نصب گردد و یا جفت کمربند خریداری شود. که هزینه نصب شبیه ساز برای هر کمربند 120 هزار تومان می‌باشد.

هزینه خام کردن یونیت ایربگ پژو پارس 190 هزار تومان می‌باشد.

 

تعمیرات ایربگ پرشیا _ تعمیر ایربگ پژو پارس

تعمیر ایربگ پرشیا

 

 

  1. آدرس تعمیرگاه ایربگ : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به تهرانپارس
  2. شماره تماس09128079698  و  02177438544

 


ایربگ ها بر اساس سریالشان شناسایی میشوند و مثلا برای پرشیا بیش از 5 سریال ایربگ وجود دارد. تعمیر سخت افزاری یونیت ایربگ پرشیا بر اساس ایراد هایی که بوجود می آید صورت میگیرد، مثلا باتری به باتری کردن و…

 

تعویض جفت ایربگ پرشیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *