از جمله خدمات تخصصی که در تعمیرگاه ایربگ کاراک با ضمانت و به صورت تخصصی انجام میشود، میتوان از تعمیر ایربگ سوناتا وای اف نام برد. تعمیرات ایربگ از خدمات بسیار تخصصی است که به هیچ وجه نباید به افرادی که تخصص کافی در این کار را ندارند سپرد، چرا که کوچکترین اشتباه در سیم کشی کیسه هوا باعث اختلال در عملکرد کیسه هوا میشود.
تعمیر ایربگ سوناتا
متخصصین و تعمیرکاران ایربگ خودرو سوناتا با تخصص و تجربهای که در این زمینه کسب کردند، میتوانند ایربگ خودرو شما را به بهترین نحو تعمیر و رفع اشکال نمایند.
لازم به ذکر است تقریبا تمامی خودروهای مدرن دنیا دارای سیستم الکترونیک ایربگ هستند. شما به کمک این کار هیچ نیازی به تعویض بیهوده یونیت اصلی و فابریک ایربگ خودرو بعد از تصادف یا ضربه نخواهید داشت و با خام کردن یونیت ایربگ سوناتا وای اف در هزینه های خود بسیار زیاد صرفه جویی می کنید و شما از اصلی بودن قطعه اطمینان و آرامش خاطر دارید.
خودروی سوناتا وای اف دارای 6 کیسه هوا میباشد، کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی که از لحاظ ایمنی از درجه کیفی مناسبی برخوردار است.
خام کردن ایربگ سوناتا وای اف
در اغلب موارد هنگام تصادف به ECU ایربگ سوناتا وای اف هیچ ضربه ای وارد نمی گردد و این یونیت کاملا از ناحیه ضربه به دور است همچنین موارد متعددی وجود دارد که در آن ضربه ها در هنگام تصادف از طرفین بوده و یا خودرو در یک گودال کوچک افتاده و ایربگ ها نیز فعال نشده اند اما این کد در ماژول ایربگ ذخیره می شود.
در این گونه مواقع که به ای سی یو ایربگ ضربه ای وارد نشده است و ماژول دارای شکستگی نیست می توان به جای تعویض یونیت اصلی ایربگ که هزینه های زیادی را به شما تحمیل می کند، برنامه یونیت ایربگ را اصلاح کرد و آن را به یک ای سی یو ایربگ نو تبدیل نمود و هیچ تفاوتی بین آن ها بعد از ریست نخواهد بود و می توان آن را مجدد استفاده نمود.
توجه داشته باشید در صورتی که یونیت ایربگ دچار ضربه و شکستگی باشد امکان خام کردن آن وجود ندارد و بایستی یونیت ایربگ سالم باشد.
تعویض ایربگ سوناتا وای اف
پس از اینکه خودرو شما تصادف کرد و ایربگ ها باز شدند ، لازم است برای سرویس ایربگ خودرویتان به تعمیرگاه مراجعه کنید. در صورتی که خودرو تک ایربگ باشد (یعنی فقط ایربگ راننده عمل کند) معمولا 3 کار بایستی انجام شود :
- صافکاری و نقاشی
- خرید ایربگ راننده و تعویض ایربگ راننده
- خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ
و در صورتی که دو ایربگ باشد معمولا چهار کار بایستی انجام شود که شامل :
- صافکاری و نقاشی
- خرید ایربگ راننده و شاگرد
- خرید پوسته داشبورد (در بعضی خودروها مثل ال 90 لازم به خرید پوسته نیست)
- خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ
هزینه تعمیرات ایربگ سوناتا وای اف
پس بصورت کلی هزینههای سوناتا وای اف پس از تصادف به شرح زیر است :
- هزینه صافکاری سوناتا وای اف
- هزینه نقاشی سوناتا وای اف
- هزینه کیسه ایربگ سوناتا وایف
- اجرت تعویض کیسه ایربگ راننده sonata yf مبلغ 150.000 تومان
- اجرت تعویض کیسه ایربگ شاگرد سوناتا وایف مبلغ 1.500.000 هزار تومان میباشد
- صداگیری داشبورد هیوندا سوناتا
- اجرت خام کردن یونیت ایربگ هیوندا سوناتا وای اف
- در بعضی مواقع که کمربندها قفل باشند بایستی شبیه ساز نصب گردد و یا جفت کمربند خریداری شود. که هزینه نصب شبیه ساز برای هر کمربند 150 هزار تومان میباشد.
هزینه خام کردن یونیت ایربگ سوناتا وای اف تنها با فرستادن عکس یونیت ایربگ به واتساپ به شماره 09128079698 قابلیت قیمت دهی دارد، دلیل آن تنوع در سریالها و سخت افزار یونیت ایربگ این خودروها میباشد.
انواع تعمیرات ایربگ سوناتا وای اف در کاراک
تعمیر ایربگ سوناتا وای اف در تعمیرگاه ایربگ کاراک برای موارد زیر ارائه میگردد:
- تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار ) سوناتا وایف
- تعمیرات برنامهای ایربگ هیوندا سوناتا
- تعمیر فلت ایربگ هیوندا وای اف
- تعمیر سیم کشی ایربگ سوناتا وایف
- تعویض ایربگ سوناتا وای اف
- تعویض کمربند یا پیش کشنده هیوندا وای اف
- نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند سوناتا وای اف
- تعمیر مودول ایربگ ( ماژول ) هیوندا سوناتا وای اف
- خام کردن ایربگ یا همان ریست کردن
ویدیو تعویض ایربگ سوناتا در کاراک
برای درخواست مشاوره تعمیر ایربگ سوناتا وای اف خود فرم زیر را پر نمایید :
فرم درخواست تعمیرات airbag
برای تعمیر ایربگ خودروهای داخلی و خارجی می توانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید.
در خودرو های ساخت برند های معتبر دنیا در صورت مجهز بودن به سیستم ایربگ حتما واژه SRS یا Airbag روی داشبورد یا ایربگ سمت راننده نوشته می شود.
به طور کلی ایربگ زمانی فعال می شود که سیستم ایربگ یک شتاب ضربه ای عمدتا منفی را حس کند. این ضربه ها معمولا باید با زاویه کمتر از ۳۰درجه باشند. به عنوان مثال برخورد یک خودرو با سرعت بالاتر از ۲۰ الی ۳۰ کیلومتر در ساعت با یک مانع ثابت، افتادن خودرو از یک ارتفاع به زمین، افتادن خوردو در یک ناهمواری با عمق زیاد که باعث ضربه شدید به خودرو شود.