ایربگ کیا, تعمیر ایربگ اپیروس, تعمیرگاه Airbag

تعمیر ایربگ اپیروس | تعمیرات ایربگ Kia opirus | تعمیرگاه ایربگ کاراک

تعمیرگاه ایربگ خودرو

تعمیر ایربگ اپیروس از جمله خدمات تخصصی دیگری است که در تعمیرگاه ایربگ کاراک توسط متخصصین و مهندسین مجرب در این امر انجام می‌گیرد. چنانچه با خودروی اپیروس جدید خود تصادف کردید و کیسه هوای خودروی شما باز شد می‌توانید برای ریست و خام کردن یونیت ایربگ خود اقدام کنید. اگر شدت تصادف به قدری نباشد که باعث شکستگی و صدمه در یونیت ایربگ شود، می‌توانید یونیت ایربگ فابریک خودروی خود را نگه‌ دارید و از هزینه گزافی که برای عوض کردن یونیت ایربگ باید بپردازید خلاص شوید.

ایربگ های اپیروس : اپیروس  دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و همچنین کیسه هوا مخصوص سر سرنشینان است.

نمونه فیلم تعمیر ایربگ اپیروس :

 

ریست کردن یونیت ایربگ خودرو

خام کردن یونیت ایربگ اپیروس

ریست برنامه و فایل  ایربگ اپیروس در واقع نوعی پاک نمودن کد خطا از حافظه یونیت یا ECU ایربگ است. در واقع بعد از تصادف یا ضربه به خودرو نوعی کد خطا با نام  ” اطلاعات تصادف” در ای سی یو ایربگ ذخیره می شود، که از نوع ماندگار بوده و عموما بر خلاف سایر کدهای خطا ها قابل پاک شدن و ریست  توسط دستگاه دیاگ نیست.

خام کردن یونیت ایربگ اپیروس

اگر دچار سانحه‌ای شدید که کیسه ایربگ عمل کرد بایستی نسبت به ریست و خام کردن ایربگ خود اقدام نمایید. در واقع پس از تصادف بر روی حافظه یونیت ایربگ کد خطایی ثبت می‌شود که حتی با تعویض ایربگ‌ها این کد خطا باعث می‌شود در صورت تصادف دوباره ایربگ‌ها عمل نکنند. در صورت عمل کردن ایربگ راننده، معمولا 3 کار بایستی انجام دهید : 1 – صافکاری و نقاشی 2 – خرید ایربگ راننده و تعویض ایربگ راننده 3 – خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ

و در صورتی که هر دو ایربگ عمل کنند، معمولا چهار کار بایستی انجام شود که شامل : 1- صافکاری و نقاشی 2- خرید ایربگ راننده و شاگرد 3- خرید پوسته داشبورد (در بعضی خودروها مثل ال 90 لازم به خرید پوسته نیست) 4- خام کردن یونیت ایربگ و دیاگ

پس بصورت کلی هزینه‌های رسیدگی به ایربگ اپیروس پس از تصادف، به شرح زیر است :

  1.  هزینه صافکاری اپیروس
  2.  هزینه نقاشی اپیروس
  3.  هزینه کیسه ایربگ opirus
  4.  اجرت تعویض کیسه ایربگ راننده opirus مبلغ 150 هزار تومان است
  5.  اجرت تعویض کیسه ایربگ شاگرد اپیروس 1500 هزار تومان است
  6.  صداگیری داشبورد opirus
  7.  اجرت خام کردن یونیت ایربگ اپیروس
  8.  در بعضی مواقع که کمربندها قفل باشند بایستی شبیه ساز نصب گردد و یا جفت کمربند خریداری شود. که هزینه نصب شبیه ساز برای هر کمربند 150 هزار تومان می‌باشد.

هزینه خام کردن یونیت ایربگ اپیروس تنها با فرستادن عکس یونیت ایربگ به واتساپ به شماره 09128079698 قابلیت قیمت دهی دارد، دلیل آن تنوع در سریال‌ها و سخت افزار یونیت ایربگ این خودروها می‌باشد.

 

در مرکز تخصصی کاراک شما می توانید آخرین مدل های ایسیو ایربگ را ریست و تعمیر کنید. این مرکز با برخورداری از کارشناسان مجرب و با سابقه  در این زمینه قابلیت تعمیر و ریست دامپ ایربگ اپیروس می‌تواند تعمیر ایربگ خودروی opirus را در کمال دقت و صحت انجام دهد.

تعمیرات ایربگ خودرو

تعمیرگاه ایربگ اپیروس

در این مقاله میخوانید :

 

نحوه تعمیر ایربگ اپیروس

 

خاموش کردن چراغ ایربگ اپیروس

 

خام کردن یونیت ایربگ بجای خریدن ecu ایربگ

 

تعویض کیسه های ایربگ و قیمت ایربگ اپیروس

.

اگر تا کنون تصادفی نداشتید و چراغ ایربگ خودرو روشن می‌باشد بایستی دلایل دیگری را بررسی کنید. چرا که تا زمانی که چراغ ایربگ روشن باشد یعنی ایرادی در سیستم ایربگ وجود دارد که مانع از عمل کردن ایربگ خودرو در زمان لازم می‌شود. از جمله مواردی که باعث روشن شدن چراغ ایربگ اپیروس می‌شود، شامل : 1- اتصال سوکت های کشنده کمربند ها که زیر صندلی های جلو قرار دارد 2- اتصال سوکت های ایربگ روی فرمان 3- اتصال سوکت ایربگ سمت شاگرد 4- اتصال سوکت کامپیوتر ایربگ که جلوی دست دنده قرار دارد. 5- اگر تمامی اتصالات درست بود نوار داخل دسته راهنما پاره شده که کامل باید با دسته راهنما تعویض شود.

تعمیرات ایربگ کیا opirus در تعمیرگاه ایربگ کاراک برای موارد زیر ارائه می‌گردد:

  • ریست ایربگ یا همان خام کردن ایربگ اپیروس

  • تعمیر یونیت ایربگ ( سخت افزار ) اپیروس

  • تعمیر فلت ایربگ کیااپیروس

  • تعویض ایربگ opirus

  • تعمیر سیم‌کشی ایربگ kia opirus

  • تعویض کمربند یا پیش کشنده اپیروس

  • تعمیرات برنامه‌ای ایربگ اپیروس

  • نصب شبیه ساز برای جلوگیری از تعویض کمربند اپیروس

  • تعمیر مودول ایربگ ( ماژول ) opirus

خراب شدن کیسه هوا اپیروس علت‌های مختلفی دارد که می‌توان به خراب بودن قطعات الکتریکی، مشکل در سیم کشی، وجود نقص‌هایی در مودول‌های کیسه هوا، تصادف و خرابی یا فرسودگی در برخی المان‌ها اشاره کرد. با توجه به اینکه ایربگ قسمت مهمی در خودرو به شمار می‌رود و در لحظات حساس و حادثه انگیزی به کمک سرنشینان می‌رسد پس توجه به این قسمت و تعمیر و خام کردن ایربگ از کارهای مهمی است که بایستی بدان توجه شود.

 

آدرس تعمیرگاه ایربگ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به تهرانپارس

شماره تماس :

09128079698

02177438544

 

تعمیرات ایربگ

 

برای درخواست مشاوره تعمیر ایربگ اپیروس خود فرم زیر را پر نمایید :

فرم درخواست تعمیرات airbag

برای تعمیر ایربگ خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09193035101 تماس حاصل بفرمایید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *