تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های پژو و رنو

تعمیرات برقی پژو ۴۰۷ | تعمیرگاه برق پژو ۴۰۷ | تعمیر برق انژکتور Peugeot 407

تعمیر تخصصی برق 407 - تعمیرات برقی پژو 407 - تعمیر کولر 407 - باتری سازی 407

سیستم برقی تمامی اتومبیل ها از حیاتی ترین و حساس ترین قسمت های آن ها است و در صورت اختلال و خرابی ممکن است حوادث جبران ناپذیری به ارمغان بیاورد . تعمیرگاه برق پژو ۴۰۷ بهترین خدمات را برای انواع تعمیرات برق انژکتور ۴۰۷ ، باتری سازی ۴۰۷ و تعمیر کولر ۴۰۷ ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با خدمات تعمیرات برقی پژو ۴۰۷ در بهترین تعمیرگاه برق خودرو آشنا کنیم ، پیشنهاد می کنیم که این مطلب را از دست ندهید .

دسترسی سریع :
تعمیر برق انژکتور پژو ۴۰۷
تعمیر ECU پژو ۴۰۷

رفع احتراق ناقص ۴۰۷

تعمیرگاه باتری سازی ۴۰۷
تعمیرات سیم کشی پژو ۴۰۷

تعویض موتور شیشه شور پژو ۴۰۷

تعویض ترموستات پژو ۴۰۷

تعمیر کولر پژو ۴۰۷
شارژ گاز کولر پژو ۴۰۷

عیب یابی و تعمیر کمپرسور پژو ۴۰۷

تست و عیب یابی نشتی کولر پژو ۴۰۷

سرویس مدار کولر پژو ۴۰۷

تعمیر برق انژکتور پژو ۴۰۷

با کوچکترین ایرادی در رابطه با ریپ زدن ، بالا رفتن دور موتور خودرو ، روشن نشدن موتور با استارت ، کم شدن شتاب خودرو ، روشن و خاموش شدن اتومبیل ، روشن نشدن خودرو در هوای سرد و …. لازم است برای جلوگیری از خسارات بیشتر به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

در عکس زیر نمونه کار تعمیرات برقی پژو ۴۰۷ در تعمیرگاه کاراک را مشاهده نمایید :

تعمیر تخصصی برق خودرو
تعمیرات برقی پژو ۴۰۷

 

در خودروهای انژکتوری به علت سیستم سوخت رسانی متفاوت دارای دسته سیم و وجود سنسورهایی برای رساندن اطلاعات به ecu است. ایسیو کامپوتر خودرو است و در واقع نقش دستوردهنده در خودرو دارد.

برای اینکه ecu خودرو دستور دهد بایستی یکسری سنسور عمل کرده و به وسیله دسته سیم پیام را به کامپیوتر خودرو ارسال می‌کند.

با توجه به توضیحات مختصری که درباره سیستم‌ها انژکتوری داده شده است مشخص می‌گردد که این خودروها در بسیاری موارد با وجود کوچکترین مشکلی نیاز به یک تعمیرگاه برق خودرو پیدا می‌کنند.

هر گونه تعمیرات برقی پژو ۴۰۷ در این مرکز با ضمانت و گارانتی ارائه می‌گردد. 

تعمیر ECU پژو ۴۰۷

ECU یا واحد کنترل الکترونیکی مغز خودروهای انژکتوری است. در سیستم‌های انژکتوری یک سری سنسور یا حسگر به کار گرفته شده که این سنسورها با ECU در ارتباط هستند و اطلاعات لازم را برای ECU ارسال می‌کنند. در صورتی که ECU یا سنسورها با مشکل مواجه شوند خودرو نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

مطالب مرتبط :  تعمیرات ایربگ پژو ۴۰۷ 

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. در صورتی که با مشکل برقی پژو ۴۰۷ مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

برای دریافت نوبت و ارتباط با مجموعه کاراک ، کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

تعمیرگاه برقی کاراک ، در تعمیرگاه تخصصی ما تمامی خدمات برق خودرو انجام می‌شود از جمله : 

  1. تعمیرات برق انژکتور 
  2. تعمیر گاز نخوردن پژو ۴۰۷
  3. تعمیر ریپ زدن پژو ۴۰۷
  4. تعمیر دل دل کردن پژو
  5. باطری سازی پژو ۴۰۷
  6. تعمیر یونیت ABS 
  7. تعمیر ایربگ
  8. تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM انجام می‌شود.

همچنین بعضی مشکلات پژو ۴۰۷ مثل دیر روشن شدن خودرو در هنگام صبح ، کپ اولیه و تنبل بودن توسط ریمپ ایسیو پژو ۴۰۷ برطرف می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید :

ریمپ ایسیو پژو ۴۰۷ در مرکز کاراک

رفع احتراق ناقص ۴۰۷

سیلندرهای خودرو قدرت موتور خودرو را تامین می‌کنند و در واقع درون هر سیلندر یک شمع قرار دارد که با جرقه زدن شمع‌ها انرژی لازم به موتور خودرو داده می‌شود.

حال منظور از احتراق ناقص خودرو چیست ؟ در واقع زمانی که به دلایل مختلف یکی از شمع‌ها خراب شده باشد و یکی از سیلندرها نتواند انرژی لازم را به موتور خودرو دهد، خودرو دچار احتراق ناقص می‌شود.

به بیان دیگر تصور کنید خودرویی با ۴ سیلندر، یکی از شمع‌های آن خراب شده باشد و احتراق ایجاد نکند، یعنی یکی از سیلندرهای خودرو انرژی لازم را تامین نمی‌کند و در چنین شرایطی خودرو با سه سیلندر کار میکند و باعث کاهش قدرت خودرو می‌شود.

رفع احتراق ناقص 407 _ تعمیرات برقی پژو 407
احتراق ناقص ۴۰۷

از نشانه‌های احتراق ناقص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • از دست دادن قدرت موتور
  • لرزش عجیب در خودرو
  • افزایش مصرف سوخت
  • شتاب پایین خودرو

مجموع موارد بالا یا حتی یکی از آنها می‌تواند دلیلی بر احتراق ناقص خودرو باشد. در چنین شرایطی بایستی در اسرع وقت به یک تعمیرگاه برق خودرو مراجعه نمایید. چنانچه این نشانه ها را نادیده بگیرید میتواند منجر به حوادث جبران ناپذیری شود. مثلا حین رانندگی ناگهان خودرو تمام قدرت خودرو را ازدست می‌دهد و باعث تصادف می‌شود.

از دلایل ایجاد احتراق ناقص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خرابی شمع خودرو
  • سیستم جرقه زنی کهنه و قدیمی
  • نبود بنزین کافی در مخلوط هوا و سوخت
  • مسدود یا کثیف بودن انژکتور
نشانه های احتراق ناقص 407
دلایل احتراق ناقص خودرو

متناوب بودن احتراق ناقص خودرو نشانه چیست؟

اگر خودرو به طور دائم دچار احتراق ناقص بود باید یکی از دلایلی که ذکر شد را بررسی کرد. اما چنانچه خودرو به طور متناوب دچار احتراق ناقص می‌شود، یعنی ماشین یکبار خوب کار کند و یکبار قدرت کافی نداشته باشد علتش می‌تواند حمل کردن بار سنگین توسط خودرو و یا سرد بودن موتور خودرو دانست.

عیب یابی اینکه چرا خودرو دچار احتراق می‌شود، کار سختی است که بایستی برای عیب یابی و برطرف کردن عیب احتراق ناقص حتما به یک تعمیرگاه برق خودرو مراجعه نمایید. تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران تمام خدمات را همراه با ضمانت و توسط افراد مجرب و متخصص انجام می‌دهد.

آدرس :
تهران – خیابان دماوند – نرسیده به تهرانپارس – جنب پمپ بنزین ۱۰۴
شماره تماس تعمیرگاه کاراک : ۰۲۱۷۷۴۳۸۵۴۴ 

تعمیرگاه باتری سازی ۴۰۷

خودرو شما مهمترین بخش زندگی روزمره شماست؛ نه تنها شما را به مکان های مختلف منتقل می کند ؛ به راحتی و سهولت کارهای شماخیلی کمک می کند. وقتی که شما مالک یک ماشین هستید ، ممکن است مشکلات مختلفی را تجربه کنید. به هر حال، این یک ماشین است و به دلیل استفاده روزانه می تواند تحت تأثیر قرار گیرد و با خرابی هایی مواجه شود.

یکی از مهمترین مشکلاتی که خودرو ۴۰۷ شما ممکن است با آن مواجه شود ، مشکل و خرابی باتری پژو ۴۰۷ است. بهترین راه حل مشکل باتری خودرو این است که برای تعمیر آن سریعا اقدام کنید و همچنین پیش از بروز مشکل به درستی از آن نگهداری کنید. با این حال، مواقعی وجود خواهد داشت که باتری ماشین شما می تواند دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند. در چنین مواقعی مراجعه به تعمیرگاه باتری سازی پژو ۴۰۷ می تواند مطمئن ترین و بهترین انتخاب شما باشد. متخصصین برق ما بهترین ها را برای تعمیر باتری ۴۰۷ شما ارائه خواهند داد. در ادامه به معرفی برخی از این خدمات پرداخته ایم.

تعمیرات سیم کشی پژو ۴۰۷

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی پژو ۴۰۷ که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

تعویض موتور شیشه شور پژو ۴۰۷

هنگامی که کلید سیستم شستشو شیشه جلو خودرو را فعال کنید، پمپ شوینده شیشه فعال می‌شود. پمپ شوینده شیشه یک پمپ آب الکتریکی است که مایع شستشو را از مخزن شستشوی شیشه مکش می‌کند و آن را به نازل‌های شستشو می‌فرستد. محلی که از طریق نازل‌ها مایع به شیشه جلو خودرو اسپری می‌شود.

 این مایع به عنوان شوینده عمل می‌کند و برف پاک کن ها آن را پاک می‌کند. هنگامی که سیستم شستشوی شیشه جلو خودرو با خرابی همراه باشد، مایع شوینده به نازل‌های شستشو ارسال نمی‌شود. و خودروی شما قادر نخواهد بود مایع شستشو را بر روی شیشه جلو اسپری کند. در نتیجه، دید شما کاهش خواهد یافت.

تعویض موتور شیشه شور 407
خراب شدن موتور شیشه شوی خودرو

عمده‌ترین عواملی که باعث عملکرد نامناسب شیشه شوی خودرو و عدم اسپری آب می‌شود، شامل موارد زیر است :

  • وجود نشتی در لوله‌ها
  • گرفتگی نازل‌ها
  • خرابی پمپ
  • خراب شدن موتور شیشه شوی

تعویض ترموستات پژو ۴۰۷

متعادل نگه داشتن دمای موتور خودرو یکی از مهمترین مسائل مربوط به نگهداری خودرو است. ترموستات قطعه‌ای در خودرو است که باعث تنظیم دمای موتور خودرو می‌شود و اصولا دمای موتور را در حدود ۸۵ درجه سانتیگراد نگه می‌دارد. دمای پایین موتور باعث ایجاد عیب‌هایی در خودرو می‌شود از جمله غلیظ شدن روغن موتور، همچنین دمای بالای موتور پژو ۴۰۷ باعث رقیق شدن روغن موتور می‌شود. هر دو عامل باعث کاهش کارکرد خودرو می‌شود و ماشین زود به زود خراب و مستهلک می‌شود.

پیشنهاد می شود بخوانید : نشانه های خرابی ترموستات چه هستند ؟

در درجه حرارت پایین ترموستات جلوی ورود آب به رادیات را می‌گیرد. اگر ترموستات در درجه حرارت پایین شروع به باز کردن دریچه رادیات کند، خودرو در حالت سرد کار کرده و باعث ایجاد عیب‌هایی در خودرو می‌شود از جمله :

  • افزایش بیش از حد مصرف سوخت
  • کاهش غلظت روغن و در نتیجه مصرف بالای آن
  • استهلاک بیش از حد پیستون ها و سیلندرها
  • فرسایش قطعات درونی خودرو
خرابی ترموستات 407
تعمیر ترموستات ۴۰۷

همچنین چنانچه ترموستات در دمایی بالاتر از حد معمول شروع به کار کند و موتور خودرو بیش از حد داغ شود باعث خسارات سنگینی از جمله سوختن واشر سر سیلندر و نیز جوش اوردن خودرو می‌شود. که معمولا از طریق روشن شدن چراغ چک به راننده اخطار بالا رفتن دمای موتور خودرو داده می‌شود.

در صورت مشاهده این علائم که جز شایعترین نشانه های خرابی ترموستات است، به تعمیرگاه برق خودرو مراجعه نمایید. چرا که در مراحل اولیه خرابی ترموستات با هزینه کمی می‌توان نسبت به تعمیر و یا تعویض آن پرداخت و از اینکه خودرو دچار خرابی زیاد شود جلوگیری کرد. چرا که در صورت رسیدگی نکردن به خرابی ترموستات و کار کردن خودرو به مدت طولانی در دمای بالا باعث گیرپاژ و از کار افتادن خودرو می‌شود که می‌تواند هزینه گزافی را متحمل کند.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک تعویض و تعمیر ترموستات پژو ۴۰۷ انجام می‌شود. تمام خدماتی که در این تعمیرگاه برق خودرو انجام می‌شود، به صورت تضمینی و با ارائه ضمانت است.

مختصری بر خودرو پژو ۴۰۷

 پژو ۴۰۷ یک خودرو در کلاس خانوادگی بزرگ است که توسط تولیدکننده خودرو فرانسوی پژو با دو نوع گیربکس دنده‌ای و اتوماتیک بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ تولید می‌شد.دو مدل از این خودرو در ایران توسط شرکت ایران خودرو وارد و عرضه شد. 

مدلی که شرکت ایران خودرو وارد کرده‌است از سری موتور EW10A با حجم ۱۹۹۵ سی سی تعداد ۴ سیلندر دو نوع گیربکس دستی (BE۴/۵) و اتوماتیک(AL4 TIP TRONIC) است. نوع اتوماتیک آن که توسط ایران خودرو وارد شده‌است به فول آپشن شرکتی معروف است. برخلاف تصور رایج، ایران خودرو هیچ مدلی از این خودرو را نساخته و مونتاژ نکرده‌است.

تعمیر کولر پژو ۴۰۷

وقتی صحبت از داشتن وسیله نقلیه می شود، یکی از مهم ترین عوامل داشتن آن راحتی و سهولت انجام کارها است. راحتی رانندگی هنوز عامل اصلی است که مردم هنگام خرید یا تعمیر وسیله نقلیه در نظر می گیرند، یکی از مهم ترین آپشن هایی که در راحتی در خودرو موثر است ، سیستم کولر است.

عملکرد درست و کارآمد سیستم AC خودرو مزایای زیادی به همراه دارد، زیرا موقعیت های زیادی وجود دارد که پایین آوردن شیشه ها مؤثر نخواهد بود، مانند هنگام سفر با سرعت بالا و ترافیک و لازم است کولر خودرو روشن شود. با توجه به ماهیت کولر پژو ۴۰۷ ، مشکلات مختلفی ممکن است برای آن رخ دهد. در مورد تعمیر کولر خودرو، گزینه‌های کاملاً متفاوتی وجود دارد، اما اغلب بهترین گزینه در دسترس برای صاحبان خودرو این است که وسیله نقلیه خود را به تعمیرگاه های معتبر تحویل دهند تا نتیجه موفقی حاصل شود. یکی از تعمیرگاه های معتبر و با سابقه در زمینه ازائه خدمات تعمیر کولر پژو ۴۰۷ ؛ تعمیرگاه برق ۴۰۷ است . در ادامه برخی خدمات قابل ارائه در این مرکز را به شما معرفی خواهیم کرد.

شارژ گاز کولر پژو ۴۰۷

تابستان‌ به زودی فرا می رسد و با موج گرمایی که در ماه های آینده پیش‌بینی می‌شود، اکنون بهترین زمان برای شارژ گاز کولر ۴۰۷ می باشد. با گذشت زمان، گاز کولر به ناچار با ذرات ریز و رطوبت مسدود می‌شود. این نه تنها به این معنی است که تهویه مطبوع شما قدرت کمتری پیدا می‌کند، بلکه می‌تواند فشار زیادی به موتور وارد کند. این امر در ماه های گرم بیشتر قابل توجه خواهد بود.

شارژ گاز کولر ۴۰۷ و تمیز کردن سیستم تهویه مطبوع خودرو تضمین می کند که در زمانی که به هوا خنک نیاز دارید؛ کولر پاسخ مناسبی به شما می دهد. خدمات شارژ گاز کولر پژو ۴۰۷ را می توانید در تعمیرگاه برق ۴۰۷ دریافت کنید.

عیب یابی و تعمیر کمپرسور پژو ۴۰۷

کمپرسور قلب سیستم AC است. وظیفه اصلی آن پمپاژ گاز کولر از اواپراتور به کندانسور است که در خارج از ماشین قرار دارد. سپس گاز کولر خنک می شود و به مایع تبدیل می شود که به اواپراتور برگشته و گرمای داخل خودرو را جذب می کند و آن را خنک تر می کند.

بنابراین، اساسا، کار کمپرسور AC این است که گاز را در اطراف سیستم AC حرکت دهد و به خنک کردن هوای داخل خودرو کمک کند. بدون کمپرسور AC، سیستم تهویه مطبوع نمی تواند به درستی کار کند، و ماشین بسیار گرم شده و سواری آزار دهنده ای به شما می دهد.

وقتی تهویه مطبوع ماشین خود را روشن می کنید، انتظار دارید که هوای خنکی را احساس کنید. با این حال، اگر کمپرسور AC خودروی شما از کار بیفتد، ممکن است برخی علائم هشدار دهنده مانند صداهای عجیب و غریب یا هوای گرم و غیره را مشاهده کنید که نشان دهنده نیاز به تعمیر یا تعویض است.

اگر این علائم را نادیده بگیرید، نه تنها مجبورید برای تعویض کمپرسور کولر ۴۰۷ خود هزینه کنید ؛ بلکه برای سایر قطعاتی که ممکن است به این دلیل آسیب ببینند نیز هزینه های گزافی پرداخت کنید.

در صورت مشاهده هر یک از این علائم، باید خودروی خود را به تعمیرگاه برق پژو ۴۰۷ بیاورید تا متخصصین ما خدمات لازم برای تعمیر آن را به شما ارائه دهند.

تعمیر تخصصی برق 407 - تعمیرات برقی پژو 407 - تعمیر کولر 407 - باتری سازی 407 - تعمیر کمپرسور کولر ۴۰۷
تعمیر کمپرسور کولر ۴۰۷

تست و عیب یابی نشتی کولر پژو ۴۰۷

گاز کولر ( مبرد ) مسئول خنک نگه داشتن فضای داخلی خودرو شماست. اگر متوجه شدید که سیستم تهویه مطبوع شما با وجود روشن بودن آن برای مدت طولانی دیگر نمی تواند دمای خنکی ایجاد کند، این احتمال وجود دارد که سیستم کولر شما دچار نشتی شده باشد. مهر و موم های لاستیکی و شیلنگ ها می توانند به مرور زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهند و به گاز کولر اجازه خروج می دهند.

اگر رطوبت وجود داشته باشد، می تواند به باتری آسیب برساند. نشتی گاز کولر نیاز به توجه فوری دارد زیرا می تواند سایر قسمت های حیاتی تهویه مطبوع شما را تحت تأثیر قرار دهد و به آن آسیب برساند. برای دریافت خدمات تست و عیب یابی نشتی کولر پژو ۴۰۷ می توانید خودرویتان را به تعمیرگاه برق پژو ۴۰۷ بیاورید.

سرویس مدار کولر پژو ۴۰۷

سرویس مدار و شستشو قطعات کولر خودرو ۴۰۷ در صورتی توصیه می شود که توسط افراد باتجربه انجام گیرد.
به طور کلی سرویس کولر خودرو هر دو سال یکبار کافی در نظر گرفته می شود. با این حال، اگر متوجه شدید هوای خروجی از کولر گازی شما سرد یا مطبوع نیست، باید یک سرویس مدار کولر دریافت کنید.

سرویس مدار کولر ۴۰۷ شامل شستشو کندانسور ، شستشو اواپراتور ( سردخانه زیر داشبورد ) و شستشو کمپرسور ۴۰۷ می باشد.

تعمیر تخصصی برق 407 - تعمیرات برقی پژو 407 - تعمیر کولر 407 - باتری سازی 407 - سرویس مدار پژو ۴۰۷
سرویس مدار پژو ۴۰۷


سرویس تهویه مطبوع خودرو مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • هوای تمیز و سرد بدون باکتری های مضر به شما می دهد
  • تجربه رانندگی راحت تر و لذت بخش تر
  • راندمان سوخت بهتر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *