تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های پژو و رنو, تعمیرگاه خودروهای ایرانی

تعمیرات برقی پژو 405 | تعمیرگاه برق پژو 405 | تعمیر برق انژکتور خودرو

تعمیرات مربوط به برق اتومبیل از مهمترین خدماتی است که برای خودرویتان دریافت می کنید. حساسیت برق به خصوص برق اتومبیل ، ایجاب می کند تعمیرگاه معتبر و حرفه ای را برای رفع مشکلات برقی خودرویتان انتخاب کنید. تعمیرگاه برق خودرو کاراک با نمونه های موفق تعمیرات برقی انواع خودروهای داخلی و خارجی به شما کمک می کند تا مشکلات اتومبیلتان را برطرف نمایید. در این پست می توانید تعمیرات برق ، باطری و کولر خودرو 405 را در تعمیرگاه برق 405 کاراک مشاهده نمایید.

مطالبی که خواهید خواند :

تعمیرات برقی پژو 405 در تعمیرگاه کاراک

اگر انژکتور خودرو به درستی کار نکند یا به طور کلی از کار بیفتد، خودرو با مشکل مواجه شده و اصطلاحا ریپ می‌زند که این امر در نهایت منجر به خاموشی خودرو و از حرکت باز ایستادن آن خواهد شد. انژکتور به سیستم سوخت‌رسانی خودرو اطلاق می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برای اتومبیل برخوردار است. در حقیقت در صورت عدم وجود این سیستم، امکان روشن شدن خودرو وجود ندارد.

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

همانطور که گفته شد سنسورها وظیفه دارند که شرايط كاركرد موتور رابه ECU ارسال مي‌كنند اطلاعاتی نظیر دما، فشار و …

پس در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. در صورتی که با مشکل برقی پژو 405 مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

تعمیرگاه برقی کاراک ، در زمینه تعمیرات برق انژکتور پژو 405  شامل موارد زیر است : 

تعمیرات ایسیو پژو 405 

واحد کنترل الکترونیکی موتور یا ECU مغز یک وسیله نقلیه مدرن است که وظیفه مدیریت و کنترل جنبه های مختلف عملکرد موتور را بر عهده دارد. هنگامی که ECU از کار بیفتد، می تواند منجر به مشکلات زیادی شود، از جمله عملکرد ضعیف موتور و یا حتی عدم شروع حرکت میل لنگ.

علائم اصلی خرابی ایسیو پژو 405

اما چگونه می توان تشخیص داد که ایسیو معیوب است؟ برخی از علائم وجود دارد که با مشاهده آنها می توان یک نقص را شناسایی کرد. نمونه های معروف عبارتند از: روشن شدن چراغ چک موتور که روی داشبورد نمایان می شود،  ماشین می لرزد یا زمانی که موتور دیگر روی همه سیلندرها کار نمی کند. همه اینها می تواند نشان دهنده نقص در عملکرد ایسیو پژو 405 باشند. با این حال، این مشاهدات نشانه کاملی از معیوب بودن واحد کنترل موتور ارائه نمی دهد. برای این منظور، خودرو باید در تعمیرگاه ، با انجام تست و مشاهده داده های زنده، عیب یابی شود. خواندن کدهای خطا می تواند اطلاعات دقیق بیشتری در مورد نقص ارائه دهد. تکنسین مرکز کاراک در زمینه عیب یابی و تعمیر مشکلات ایسیو 405 خدمات ارزنده ای به شما ارائه می دهند.

تعمیر ریپ زدن یا تعمیر دل دل کردن پژو 405

یکی از مشکلات آزار دهنده در خودرو پژو 405 که ممکن است با آن مواجه شوید ، ریپ زدن یا دل دل کردن این اتومبیل باشد. زمانی که خودرو شروع به ریپ زدن می کند ؛ به این معنی است که به احتراق کامل نمی رسد. این می تواند نشانه یک مشکل بسیار ساده باشد یا می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی مربوط به موتور، سیستم سوخت یا سیستم اگزوز باشد.

5 دلیل ریپ زدن پژو 405

1/ انژکتورهای سوخت

اغلب اوقات، انژکتورهای سوخت هنگامی که موتور در حال احتراق است و کربن را به عنوان یک محصول جانبی طبیعی تولید می کند، دچار انسداد می شوند. هنگامی که انژکتور سوخت شما با کربن مسدود می شود، قادر به پاشیدن سوخت کافی به منیفولد ورودی یا سیلندرهای موتور نیست که باعث ریپ زدن پژو 405 شما می شود.

2/ مبدل کاتالیزوری

هنگامی که یک مبدل کاتالیزوری خراب می شود، مونوکسید کربن سمی را به درستی به دی اکسید کربن تبدیل نمی کند. اگر مبدل کاتالیزوری شما مشکلی داشته باشد، ممکن است موتور شما بیش از حد گرم شده و دچار ریپ زدن شود.

3/ سنسور اکسیژن

سنسور اکسیژن در پژو 405 شما وظیفه دارد به شما اطلاع دهد که چقدر سوخت باید به موتور منتقل شود. خرابی سنسور دوم اکسیژن موجب مشکلاتی در تنظیم پاشش سوخت می شود. اگر مقدار سوخت خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، ممکن است موتور شروع به ریپ زدن می کند.

4/ سنسور جریان هوای جرمی

سنسور جریان هوای جرمی شما به شما می گوید که چه مقدار هوا در موتور وجود دارد. دقیقاً مانند سنسور اکسیژن، اگر هوا زیاد یا خیلی کم باشد، پژو 405 شما ریپ می زند.

5/ خرابی شمع پژو 405

شمع ها جزء جدایی ناپذیر موتور شما هستند. آنها مسئول کمک به احتراق سوخت و هوا در محفظه احتراق وسیله نقلیه شما هستند تا موتور روشن شود و آن را روشن نگه دارد. وقتی شمع ها کهنه و فرسوده می شوند، ممکن است موتور شما دچار ریپ زدن شود.

اگر متوجه ریپ زدن 405 خود شدید، با ما تماس بگیرید تا مشکل را پیدا کرده و آن را برای شما تعمیر کنیم!

تعمیر یونیت ABS خودرو پژو 405

abs در خودرو به معنی سیستم ترمز ضد قفل ، و یک حالت ایمنی است که از قفل شدن چرخ ها حین ترمز گیری و لغزش خودرو و اعمال فشار زیادی به ترمزها جلوگیری می کند.

یونیت کنترل ABS یک ریزپردازنده است که بررسی های تشخیصی سیستم ترمز ضد قفل خودرو را انجام می دهد و اطلاعات سنسورهای سرعت چرخ و سیستم ترمز هیدرولیک را پردازش می کند.

چراغ هشدار ABS روی داشبورد هر بار که یک وسیله نقلیه راه اندازی می شود، برای چند ثانیه روشن شود، اما اگر در حین رانندگی روشن شود، نشان می دهد که یونیت abs از کار افتاده است، سنسور چرخ از کار افتاده یا مشکل دیگری ایجاد شده است. در بسیاری از وسایل نقلیه، ترمزها همچنان باید به طور معمول در هنگام روشن بودن چراغ هشدار کار کنند، اما عملکرد ضد قفل کار نمی کند. با این حال، در برخی خودروها، در صورت نقص سیستم ABS ، توانایی ترمز کاهش می‌یابد و کنترل پایداری و کنترل کشش نیز ممکن است غیرفعال شود. تکنسین مجموعه کاراک برای تعمیر یونیت abs پژو405 خدمات ارزنده ای ارائه می کنند.

تعمیر ایربگ پژو 405

ایربگ یا کیسه هوا یک واحد ایمنی حیاتی است و به گونه ای ساخته شده است که در ترکیب با کمربند ایمنی بهترین عملکرد را داشته باشند. عملکرد کیسه هوا کاهش سرعت حرکت راننده یا سرنشینان به جلو در صورت تصادف است. این به طور قابل توجهی احتمال برخورد بالاتنه یا سر سرنشینان با نیروی داخل خودرو را در هنگام تصادف کاهش می دهد.

گاهی ایربگ ها بنا به دلایل مختلفی دچار خرابی می شوند و به درستی عمل نمی کنند؛ تعمیر ایربگ پژو 405 خود را می توانید در تعمیرگاه برق پژو 405 انجام دهید.

تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM نیز در مرکز کاراک انجام می‌شود.

تعمیرات باطری پژو 405

باتری منبع برق‌رسانی در خودرو محسوب می‌شود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین می‌شود. اما باتری خودرو هم تمام می‌شود،  دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد. در واقع ممکن است برای هر یک از ما پیش آمده باشد که حین رانندگی ناگهان خودرو خاموش می‌شود و هر چی استارت می‌زنید، خودرو روشن نمی‌شود. در این زمان اصولا ابتدا به میزان سوخت خودرو دقت می‌کنید و در صورتی که باک خودرو نیز پر باشد سریعا توجهتان به باتری خودرو جمع می‌شود.

نکته ای که باید بدان توجه کنید اینست که خالی شدن باتری خودرو با خراب شدن آن کاملا دو مبحث متفاوت هستند و در صورت خالی شدن باتری خودرو امکان شارژ مجدد آن وجود دارد اما در صورت خرابی باید نسبت به خریداری یک باتری جدید اقدام نمایید.

دوام باتری 405 چقدر است؟

در واقع هر باتری خودرویی یک عمر مفید بین 2 الی 3 سال دارد که با یک نشانگر که بر روی باتری خودرو وجود دارد و به رنگ سبز است می‌توانید پی به تمام شدن یا نشدن عمر مفید باتری ببرید. در صورتی که نشانگر به رنگ سبز یا زرد در آمد نشان از خراب شدن باتری خودرو پژو 405 دارد و بایستی نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. از نشانه‌های دیگری که بایستی نسبت به تعویض باتری خودرو 405 اقدام کرد، زمانیست که در اثر حرارت و گرمای زیاد باتری خودرو تغییر شکل می‌دهد و یا زمانی که سرعت خودرو و استارت زدن خودرو کم می‌شود. 

از اقداماتی که در تعمیرگاه برق خودرو کاراک قبل از تعویض باتری انجام می‌شود، می‌توان به سالم بودن عملکرد دینام، چک کردن بست‌های باتری، عملکرد صحیح استارت، چک کردن فیوزهای مربوطه اشاره کرد. در واقع در این مرکز تمام مشکلاتی که ممکن است باعث روشن نشدن خودرو شود چک می‌شود و در نهایت نسبت به تعویض باتری پژو 405 اقدام می‌شود. در این تعمیرگاه در همه حال رفاه حال مشتریان قابل توجه است.

تعمیرگاه تخصصی باطری سازی کاراک ، انواع خدمات مربوط به خودروی 405 را به صورت تخصصی و تضمینی به شما ارائه می دهد. از جمله خدماتی که این مرکز برای باطری سازی پژو 405 ارائه می کند ، شامل موارد زیر است :

  • تعویض یا تعمیر دینام خودرو 405
  • تعویض تسمه دینام پژو 405
  • تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن پژو 405
  • تعمیر چراغ های خودروی پژو
  • تعویض باطری خودرو 405
  • انجام باطری به باطری 405
  • تعمیر دزدگیر خودرو پژو 405
  • تعمیر شیشه بالابر 405
  • تعویض وایر و شمع های خودرو پژو 405
  • سیم کشی خودرو 405
  • و …. 

عواملی که باعث افزایش طول عمر باطری پژو 405 می شوند، شامل :

  • باطری 405 را گرم نگه دارید؛ باتری‌ها به مواد شیمیایی متکی هستند و دمای بسیار سرد در این ترکیب اختلال ایجاد می‌کند. البته درنظر داشته باشید که گرم شدن بیش از حد باتری هم به اجزای داخلی آن آسیب می‌رساند و از کارکرد صحیح آن جلوگیری می‌کند.
  • آن را بیش از حد شارژ نکنید: هنگام شارژ یا حفظ شارژ باتری، ممکن است باتری بیش از حد شارژ شود. مراقب باشید یا از یک شارژ خودکار یا ریزپردازنده استفاده کنید که شارژ خیلی زیاد را تشخیص دهد و خاموش شود.
  • موتور خاموش سوئیچ را باز نکنید: وقتی پیشرانه خودرو روشن است، به طور مداوم باتری را به وسیله دینام شارژ می‌کند. بدون دینام، باتری خودروی شما در صورت روشن بودن چراغ و لوازم برقی به سرعت تخلیه می‌شود.
  • اتصالات را بررسی کنید: اگر به نظر می‌رسد خودروی شما با باتری مشکل دارد، ممکن است به دلیل اتصال ضعیف کابل باشد. به طور مرتب آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اتصالات به درستی وصل شده باشند.
  • باتری خودروی خود را تست کنید: یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌های نگهداری باتری، بررسی شارژ آن است. یک باتری استاندارد ۱۲ولتی خودرو باید بین ۱۲.۶ تا ۱۲.۹ ولت باشد.
تعمیر باتری 405 _ باتری سازی پژو 405

دلایل خرابی باتری خودرو پژو 405

  • ریزش مواد صفحات

اصلی‌ترین دلیل خرابی باتری خودرو، ریزش مواد صفحات آن بر اثر تعدد دفعات شارژ و دشارژ است. دشارژ بیش از حد باطری، منجر به انبساط زیاد شده و گرمای حاصل از آن، باعث تولید رسوب می‌شود که در نتیجه فرآیند تخریب، سرعت پیدا می‌کند؛ همچنین شارژ بیش از حد آن، منجر به انقباض زیاد و خرابی سریع‌تر صفحات می‌شود.

  • سولفاته شدن باتری

سولفاته‌شدن باتری نیز دلیل دیگری بر خرابی آن است؛ زمانی که این وسیله بیش از نصف سال در حالت دشارژ قرار گرفته و انبار شود، چگالی صفحات بالا رفته و قابلیت شارژ به مرور زمان در آن از بین می‌رود.

  • دمای بالای هوا

هوای گرم، نامناسب‌ترین دما برای باطری است؛ باید بدانید که رانندگی در همچین هوایی، متوسط طول عمر باتری را تا حدود ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. (حتی اگر با کیفیت‌ترین محصول را خریداری کرده باشید)

برای اطلاع از هزینه های تعمیرات برقی و باطری سازی خودروهای پژو 405 و نیز رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های 09128079698 و 02133176043 تماس بگیرید.

باطری سازی خودرو

فیلم باتری سازی پژو 405 در تعمیرگاه کاراک

با تماشای ویدیو فوق ، با خدمات ارزنده کاراک برای باتری سازی پژو 405 بیشتر آشنا می شوید.

تعمیرات سیم کشی پژو 405

در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی پژو 405 که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند. تعمیر سیم کشی داشبورد ، تعمیر سیم کشی داخل موتور و انژکتور و همچنین تعمیر سیم کشی چراغ ها در کاراک قابل انجام است.

ویدیو تعمیر و تعویض سیم کشی پژو 405

در این ویدیو نمونه از تعویض سیم کشی پژو 405 را در مرکز ریمپ ایسیو کاراک مشاهده می کنید که توسط مهندسان برق خودرو کاراک انجام گرفته است. با تماشا این ویدیو با مهارت تکنسین کاراک بیشتر آشنا خواهید شد.

رفع مشکل کار نکردن فن 405

فن خودرو می‌تواند دچار مشکلات زیادی شود و از قطعات مهم خودرو است که در صورت درست کار نکردن باعث جوش آوردن پژو 405 می‌شود. از جمله مشکلات شایعی که ممکن است برای فن خودرو پژو 405 اتفاق بیوفتد شامل کار نکردن فن خودرو، یکسره کار کردن فن خودرو، زود روشن شدن فن خودرو پژو 405 ، روشن ماندن فن خودرو پس از خاموش کردن خودرو 405 ، کم و زیاد شدن دمای روشن شدن فن و … است. هر کدام از این مشکلات دلایل متعددی دارد.

چنانچه هر یک از مشکلات که ذکر شد برای فن خودرو پژو 405 شما به وجود آمد بهتر است قبل از هر اقدامی نسبت به تعمیرات آن اقدام نمایید و به یک مرکز معتبر برای تعمیر فن پژو 405 مراجعه نمایید. تعمیرگاه کاراک می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند.

تعمیر فن پژو 405

تعویض فیوز ها

فیوز در پژو 405 به عنوان یک جزء ایمنی برای مکانیسم های مختلف الکتریکی عمل می کند. باتری و دینام خودروی شما ولتاژ بالایی تولید می‌کنند و رله‌های موجود در جعبه فیوز مسافران را از آن در امان نگه می‌دارند. جعبه فیوز از رله ها و فیوزها در برابر آب و شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کند.

یکی از دلایل اصلی خاموش شدن فیوز خودرو، جریان الکتریکی اضافی است. این می تواند مانع کار بسیاری از قطعات در خودرو شما شود. به عنوان مثال، دستگاه هایی که برای سهولت و سرگرمی رانندگان نصب می شوند، معمولاً اولین دستگاه هایی هستند که کار نمی کنند. این دستگاه‌ها شامل روشنایی داخلی یا استریو خودرو و همچنین سیستم‌های برقی مانند برق شاسی ، ویژگی‌های کمک راننده، الکترونیک پیشرانه و ویژگی‌های ایمنی در خودرو هستند. هنگامی که این قطعات یا سیستم ها از کار می افتند، به دنبال فیوز خراب باشید و سپس آن را تعویض کنید.

تعمیر و تعویض فیوز 405

چرا فیوز 405 خراب می شود؟

عوامل متعددی می تواند باعث آسیب فیوز پژو 405 می شود. ممکن است ایراد در هر یک از اجزای الکتریکی، سیم کشی ضعیف یا مشکلات ایسیو خودرو باشد. اگر مشکوک هستید که خودرویتان دارای فیوز خراب است، قدم بعدی شما باید کمک گرفتن از یک متخصص باتجربه برای شناسایی علت و حل مشکل باشد.

فیوز سوخته ناشی از اتصالی در خودرو 405 است. این زمانی اتفاق می‌افتد که یک قطعه الکتریکی به دلیل عملکرد نادرست دستگاه، جریانی قوی‌تر از آنچه که برای کنترل آن طراحی شده است می‌کشد. سوئیچ‌های معیوب و مشکلات سیم‌کشی از دلایل رایج سوختن فیوزها هستند، اما هر نوع مشکل مکانیکی در موتور یا یک قطعه متحرک الکتریکی می‌تواند مقصر باشد. به عنوان مثال، برف پاک کن شیشه جلو که زیر یخ گیر کرده است می تواند منجر به موتور به اتصالی شود.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک ، تعمیرات مربوط به فیوز 405 قابل انجام است.

تعمیرات بخاری پژو 405

این یک سناریوی آزار دهنده به خصوص در فصل های سرد سال است: بخاری شما در حال کار است و ناگهان شروع به وزش هوای سرد می کند یا اصلاً هوایی وجود ندارد.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود بخاری ماشین 405 شما خراب شود. از نظر مکانیکی، بخاری مانند یک رادیاتور کوچک با تعداد زیادی قطعات متحرک کار می کند. مایع خنک کننده داغ از موتور به سمت هسته گرمکن (رادیاتور) جریان می یابد تا پره های آن را گرم کند. سپس یک فن دمنده بخاری هوا را از طریق هسته بخاری فشار می دهد. این کار هوا را گرم می کند و آن را از طریق مجاری و دریچه های داخل کابین به گردش در می آورد. بخاری خودرو سیستم های پیچیده ای هستند که ممکن است در هر زمانی دچار اختلال شوند.

تعمیر بخاری پژو 405 و تعویض یا تعمیر رادیات بخاری در تعمیرگاه باطری سازی 405 قابل انجام است.

تعمیرات کولر پژو 405

تکنسین مجرب تعمیرات کولر خودرو کاراک ، وضعیت سیستم خنک کننده خودرو 405 شما را ارزیابی خواهند کرد. پس از بررسی اولیه، متخصصین ما هر گونه ایراد یا آسیب را شناسایی خواهند کرد. در برخی موارد، تعدادی از قطعات مانند شلنگ، پمپ آب یا درپوش فشار ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

اگر مشکلی تشخیص داده شود، تکنسین تعمیرگاه برق کاراک پیش از انجام هر گونه تعمیرات کولر، قیمت دقیقی را به شما اعلام می کنند. تعمیر سیستم خنک کننده خودرو شما همراه با کارشناسی رایگان سیستم خنک کننده است و کلیه کارهای انجام شده مشمول گارانتی می باشد.

تعمیر کولر 405 _ خرابی کولر پژو 405

شارژ گاز کولر پژو 405 در تعمیرگاه کاراک در شرق تهران

از خدمات شایعی که در فصل تابستان برای مشتریان عزیز ارائه می‌گردد شارژ گاز کولر پژو 405 می‌باشد. شاید برایتان سوال پیش آید که بهترین زمان شارژ گاز کولر خودرو چه زمانی است؟ در پاسخ به این سوال بایستی گفت که بهترین زمان شارژ گاز کولر وقتی است که شما در یک روز گرم سال حین رانندگی خودرو، کولر خودرو خود را روشن می‌کنید، اما هوای خنک و مطبوعی دریافت نمی‌کنید. در واقع بهترین زمان شارژ گاز کولر پژو 405 همین زمان است و در صورتی که شما نسبت به شارژ گاز کولر خود اقدام ننمایید، باعث نشت سیستم تهویه مطبوع و نیز خرابی کولر خودرو می‌شود.

یکی از مراکز شارژ گاز کولر 405 که همواره به فکر رفاه حال مشتریان عزیز است و قبل از شارژ کولر، کولر را بررسی می‌کند که مطمئن شود که علت خنک نکردن کولر تمام شدن شارژ گاز کولر است، تعمیرگاه خودرو کاراک است. همانطور که می‌دانید خنک نکردن کولر خودرو 405 دلایل زیادی دارد، اما شایعترین مشکل آن تمام شدن شارژ گاز کولر است.

تعمیر کولر پژو 405 در تعمیرگاه کاراک در شرق تهران

نشت یابی گاز کولر 405 چگونه انجام می شود؟

یکی از شایعترین روش‌های نشت یابی گاز کولر که در تعمیرگاه‌ها انجام می‌شود استفاده از کف صابون است اما این روش بیشتر برای نشت‌های بزرگ کاربرد دارد. روش دوم نشت یابی گاز کولر پژو 405 استفاده از دستگاه نشت یاب است که دستگاهی دیجیتالی است و در صورت برخورد با گاز کولر بوق می‌زند. روش کار با آن آسان است اما باید بدانید که این دستگاه در محیط‌های ایزوله درست کار می‌کند و در صورت مجاورت با هوا ممکن است دچار خطا شود. 

روش سوم برای نشتیابی گاز کولر 405 مکمل نشت گیر است که با تزریق به مبرد با اولین قسمتی که نشتی اتفاق می‌افتد، خارج می‌شود و رسوب می‌کند.

در تعمیرگاه خودرو کاراک ابتدا کولر خودرو بررسی می‌شود، سپس بهترین روش برای نشتیابی گاز کولر 405انتخاب و انجام می‌گیرد.

 

 

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

مطالب مرتبط

2 thoughts on “تعمیرات برقی پژو 405 | تعمیرگاه برق پژو 405 | تعمیر برق انژکتور خودرو

  1. محسن گفت:

    با عرض سلام
    ماشین بنده پژو ۴۰۵ slx tu5 می باشد
    چند وقتی هس که با کوچکترین فشار روی ماشین چراغ چک روشن میشه
    دیاگ هم‌ زیاد زدم خطا از کوئل میزنه پاک میشه ولی دوباره باز میاد ،با خاموش روشن کردن ۵بار هم چراغ چک خاموش میشه ولی باز روشن میشه
    شمع،وایر،باطری ،کوئل نو انداختم و اینکه چندتا کوئل سالم تستی هم انداختم ولی متأسفانه درست نشد وهمین مشکل همچنان باقیس
    ممنون میشم کسی از دوستان اگر وارده راهنماییم کنه

    1. asadi گفت:

      تعمیرگاه برق 405 : با سلام ، چه خطایی انداخته ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *