تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی لیفان ۸۲۰ | تعمیرگاه باتری سازی لیفان ۸۲۰ | تعمیر کولر لیفان ۸۲۰

تعمیرگاه برق لیفان 820 - باتری سازی لیفان 820 - تعمیر کولر لیفان 820

تعمیرات برق انژکتور لیفان ۸۲۰

تعمیرات برقی لیفان ۸۲۰ در تعمیرگاه برق خودرو کاراک به صورت تخصصی  با ضمانت ارائه می‌گردد. وجود مهندسین و نیروهای متخصص در امر تعمیرات برق خودرو سبب شده است که این مرکز به یکی از معتبرترین تعمیرگاه های برق خودرو تبدیل شود. تقریبا بیش از ۶۰ درصد مشکلات خودرو مربوط به برق آن می‌باشد.در زیر به نمونه ای از مشکلاتی که مربوط به تعمیرات برق خودرو می‌باشد اشاره می‌کنیم :

  • زمانی که خودرو خاموش می‌شود، لرزش دارد.
  • در دور آرام، موتور خاموش می‌شود.
  • خودرو در هوای سرد روشن نمی‌شود.
  • به‌طور ناگهانی و بی‌دلیل دور موتور بالا می‌رود.
  • استارت نمی‌تواند موتور را روشن کند.
  • خودرو شتاب زیادی ندارد. 
  • مصرف بنزین زیاد است و ….

در عکس زیر نمونه کار تعمیرات برقی لیفان ۸۲۰ در تعمیرگاه کاراک را مشاهده نمایید :

تعمیرگاه برق خودرو
تعمیرات برقی لیفان ۸۲۰

در تمام موارد بالا و بسیاری شرایط دیگر خودرو نیاز به تعمیرات برقی دارد. تعمیرات برقی خودرو بسیار گسترذه است و شامل تعمیرات سنسورها مثل سنسور اکسیژن ، سنسور دریچه گاز ، سنسور دور موتور و نیز تعمیرات بردهای جانبی مثل تعمیر ایسیو لیفان ۸۲۰ و BCM و همچنین تعمیرات عملگرها مثل تعمیرات انژکتور می‌شود.

کوچکترین خرابی در سیستم برق موتور خودرو لیفان ۸۲۰ باعث می‌شود خودرو به درستی کار نکند و حتی در برخی موارد روشن نشود. در تعمیرگاه کاراک عیب‌یابی و تعمیر انواع سیستم های برقی خودرو از جمله استارت موتور ، شمع خودرو ، انژکتور خودرو ، سیستم های جرقه اتومبیل ، چراغ های خودرو و … توسط متخصصین با تجربه در این زمینه انجام می‌گیرد.

تعمیرگاه برقی کاراک ، در تعمیرگاه تخصصی ما تمامی خدمات برق خودرو انجام می‌شود از جمله : 

تعمیرات برق انژکتور 

تعمیر گاز نخوردن لیفان ۸۲۰

تعمیر ریپ زدن لیفان ۸۲۰

تعمیر دل دل کردن لیفان ۸۲۰

باطری سازی لیفان ۸۲۰

تعمیرات ایسیو 

تعمیر یونیت ABS 

تعمیر ایربگ

تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM انجام می‌شود.

ما متخصصین برق و سیم کشی خودروهای ایرانی و خارجی را در مجموعه خود داریم که برند های مختلف خودرو را را تعمیر می‌کنند. تعمیرات برقی لیفان ۸۲۰ از جمله این خدمات است.

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

باتری سازی لیفان ۸۲۰

باتری منبع برق‌رسانی در خودرو محسوب می‌شود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین می‌شود. اما باتری خودرو هم تمام می‌شود،  دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد. در واقع ممکن است برای هر یک از ما پیش آمده باشد که حین رانندگی ناگهان خودرو خاموش می‌شود و هر چی استارت می‌زنید، خودرو روشن نمی‌شود.

نکته ای که باید بدان توجه کنید اینست که خالی شدن باتری خودرو با خراب شدن آن کاملا دو مبحث متفاوت هستند و در صورت خالی شدن باتری خودرو امکان شارژ مجدد آن وجود دارد اما در صورت خرابی باید نسبت به خریداری یک باتری جدید اقدام نمایید.

از اقداماتی که در تعمیرگاه برق لیفان ۸۲۰ قبل از تعویض باتری انجام می‌شود، می‌توان به سالم بودن عملکرد دینام، چک کردن بست‌های باتری، عملکرد صحیح استارت، چک کردن فیوزهای مربوطه اشاره کرد. در واقع در این مرکز تمام مشکلاتی که ممکن است باعث روشن نشدن خودرو شود چک می‌شود و در نهایت نسبت به تعویض لیفان ۸۲۰ اقدام می‌شود. در این تعمیرگاه در همه حال رفاه حال مشتریان قابل توجه است. می توانید بهترین خدمات باتری سازی را در تعمیرگاه لیفان ۸۲۰ دریافت کنید. در ادامه به بررسی برخی از خدمات قابل ارائه در این مرکز خواهیم پرداخت.

تعمیر سیم کشی لیفان ۸۲۰

در تعمیرگاه باتری سازی لیفان ۸۲۰ ، تعمیرات سیم کشی لیفان ۸۲۰ به صورت تخصصی انجام می‌شود. که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

تعمیرات دینام لیفان ۸۲۰ در شرق تهران

یکی از حیاتی ترین قطعات خودرو دینام است که دو وظیفه اصلی بر عهده دارد یکی اینکه با تولید برق باعث روشن شدن چراغ­‌ها، ضبط ماشین، برف پاک‌­کن و…می‌شود و دیگری شارژ کردن کامل باتری خودرو است و برای اینکه وقتی شما استارت می‌زنید، ماشین روشن شود نیروی لازم را به باتری می‌رساند. تصور کنید این قطعه حیاتی دچار خرابی شود !! به تبع تمام قطعاتی که به برق خودرو وابسته هستند از کار خواهند افتاد و خودرو انرژی لارم برای روشن شدن و حرکت کردن را نخواهد داشت.

دینام خودرو از قطعات زیادی ساخته شده است از جمله استاتور ( مجموعه­‌ای ثابت از سیم پیچ­‌ها )، روتور ( یک سیم پیچ الکتریکی متحرک )، آفتامات ( رگلاتور )، دیود (یک­سو کردن ولتاژ ) و جاروبک ساخته شده است که در صورت خرابی هر یک از قطعات دینام از کار می‌افتد. برای اینکه دینام و قطعات آن یکباره خراب نشوند بهتر است بهتراست هربار که روغن موتور را تعویض می‌کنید زمانی را به تست تسمه دینام خودرو اختصاص دهید.

از آن جایی که دینام لیفان ۸۲۰ نیازهای برقی خودرو را تأمین می‌کند، وقتی کارایی لازم را نداشته باشد، دستگاه‌­های برقی هم خوب کار نمی‌کنند، در این صورت ممکن است چراغ‌­های جلو و چراغ‌­های روی داشبورد، کم نور یا به شدت پرنور شوند.

دینام خودرو چیست
نشانه های خرابی دینام

برخی از نشانه‌های خرابی دینام خودرو :

  • استشمام بوی سیم یا لاستیک سوخته
  • شنیده شدن صدای جیرجیر نشانی بر خرابی دینام
  • شل بودن، پوسیدگی، خوردگی یا سفت بودن تسمه دینام خودرو
  • خوابیدن باتری
  • چراغ­‌های کم­ نور

چنانچه خودتان تمایل دارید اطلاع پیدا کنید که آیا دینام خودروتان درست کار می‌کند یا نه دو تست زیر را انجام دهید:

۱ – تست بار : این تست نیاز به تعویض دینام را مشخص خواهد نمود. برای انجام این تست کافیست چراغ های بزرگ خودرو را روشن کنید و استارت بزنید؛ در عین حال به میزان روشنایی چراغ ها توجه داشته باشید و اگر تفاوتی در میزان روشنایی چراغ ها به وجود نیامد احتمالا دینام ماشین سالم است. اما اگر هنگمی که استارت زدیم، نور چراغها کم شد به این معناست که انرژی را صرفا از باطری می گیرد و دینام خراب است.

۲ – تست ولت متر : برای این کار باید از یک ولت متر ویژه مدل خاص ماشین و با توجه به دستورالعمل های شرکت سازنده استفاده کنید. توجه کنید که در زمان خاموش بودن ماشین عدد نشان داده شده توسط ولت متر باید ۱۲ ولت را نشان دهد. و سپس خودرو را روشن کنید و تمام وسایل برقی جانبی را خاموش کنید. در این زمان ولت متر باید بین ۱۴ تا ۱۴.۴ باشد. و در اخرین مرحله، تمام وسایل برقی جانبی را روشن کنید و اگر ولت متر در این حالت عدد ۱۳ را نشان دهد به این معناست که سیستم شارژ و دینام ماشین سالم است. و اگر اعداد نشان داده شده از این میزان کمتر بود یعنی باید دینام خودرو را چک کنید.

تعمیرات جعبه فیوز لیفان ۸۲۰

خودروهای امروزی سیستم برقی پیچیده تری نسبت به خودروهای قدیمی دارد که همین عامل باعث شده دچار مشکلات برقی پیچیده تری شوند. البته چنانچه در صورت بروز مشکلات برقی خودرو به یک تعمیرگاه تخصصی برق خودرو مراجعه نمایید دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت. چرا که یک برقکار متخصص خودرو با یک دیاگ ساده و خواندن کد خطا سریع به مشکل پی می‌برد.

تعمیرات برقی جعبه فیوز خودرو
نشانه های خرابی جعبه فیوز خودرو

با توجه به برقی شدن خودرو و تعداد زیاد آپشن‌ها و قطعات در خودرو برای هر قسمت یک فیوز مربوطه وجود دارد که در صورت عبور شدت جریان بالای برق بدون اینکه به قطعه مورد نظر آسیبی برسد فیوز می‌سوزد. فیوز قطعه بسیار ساده‌ای است که مقدار معینی از جریان الکتریکی را از خود عبور می‌‎دهد، در صورتی که مقدار جریان الکتریکی از حد معینی افزایش یابد یا شوک الکتریکی اتفاق بیفتد باعث سوختن و آب شدن فیوز می‌شود.

جعبه فیوز مکانی است فیوزهای خودرو در آن قرار گرفته است و اصولا در داخل اتاق خودرو زیر داشبورد سمت راننده قرار دارد. البته تمام فیوزهای خودرو در جعبه فیوز قرار ندارند و حدود ۱۰ درصد از فیوزها در قسمت‌های دیگر خودرو جاسازی شده‌اند. هرگونه تعمیر دینام لیفان ۸۲۰ را می توانید در باتری سازی لیفان ۸۲۰ دریافت کنید.

تعمیر چراغ لیفان ۸۲۰

یکی از مسائلی که به طور مستقیم با برق خودرو سر و کار دارد، چراغ‌های خودرو است. همانطور که می‌دانید رانندگی در شب آن هم با چراغ خاموش بسیار خطرناک است و کم نبودن تصادفهایی که در چنین شرایطی اتفاق افتادند و باعث تلفات جانی و مالی زیادی شدند. 

در صورتی که چراغ‌های جلو لیفان ۸۲۰ روشن نمی‌شوند، بایستی در اسرع وقت و در روز به یک تعمیرگاه برق خودرو مراجعه نمایید. روشن نشدن چراغ‌های لیفان ۸۲۰ علت‌های مختلف و زیادی دارد که شایعترین آن شامل : سوختن فیوز و سوختن لامپ است.

قبل از هر اقدامی بایستی خودرو کارشناسی شود و تمام مواردی که باعث روشن نشدن چراغ‌ها شود را بررسی کرد. در تعمیرگاه باتری سازی لیفان ۸۲۰ می توانید روشن نشدن چراغ را عیب یابی نموده و آن را برطرف نمایید.

تعمیر کولر لیفان ۸۲۰

در تعمیرگاه کولر لیفان ۸۲۰ ، میتوانید بهترین خدمات را برای تعمیر و سرویس کولر اتومبیلتان دریافت کنید و در تابستان ، کابین خودرویتان را خنک نگه دارید. ما بهترین تکنسین ها را برای عیب یابی و رفع مشکلات کولر لیفان ۸۲۰ شما داریم. ادامه به تفصیل به بررسی خدمات قابل ارائه برای تعمیر کولر لیفان ۸۲۰ در تعمیرگاه کولر لیفان ۸۲۰ خواهیم پرداخت.

تست و نشت یابی کولر لیفان ۸۲۰

یکی از شایع ترین دلایل نشتی کولر لیفان ۸۲۰ ، آسیب به قطعات است. به عنوان مثال، تصادف یا برخورد می تواند به کندانسور یا اواپراتور آسیب برساند و منجر به نشتی شود. علاوه بر این، زباله های جاده یا سنگ می توانند به اجزای AC آسیب وارد کنند و منجر به نشتی شوند.

عامل دیگری که می تواند در نشتی سیستم کولر نقش داشته باشد، نگهداری نادرست است. هنگامی که سیستم AC شما به طور منظم نگهداری نمی شود، می تواند باعث مشکلاتی مانند گرفتگی فیلترها شود که می تواند باعث ایجاد فشار در سیستم شود و منجر به نشتی شود.

شرایط آب و هوایی شدید نیز می تواند منجر به نشتی کولر لیفان ۸۲۰ شود. در هوای بسیار گرم، سیستم کولر باید سخت‌تر کار کند، که می‌تواند به سیستم فشار وارد کند و باعث نشتی شود. نصب نادرست یا تعمیر نامناسب سیستم AC نیز می تواند باعث نشتی شود.

اگر مشکوک هستید که سیستم کولرخودروی شما نشتی دارد، ضروری است آن را برای کارشناسی و تعمیر نزد متخصصین واجد شرایط ببرید. متخصصین حرفه ای تعمیرگاه کلر لیفان ۸۲۰ می توانند علت نشتی را شناسایی کرده و تعمیرات لازم را انجام دهد تا سیستم AC شما به عملکرد مطلوب بازگردد. برای جلوگیری از نشتی ، بسیار مهم است که سیستم AC خود را به طور منظم سرویس کنید. با دریافت خدمات تست و نشت یابی کولر لیفان ۸۲۰ می توانید از داشتن کولری سالم مطمئن باشید.

شارژ گاز کولر لیفان ۸۲۰

شارژ گاز کولر لیفان ۸۲۰ فرآیند پر کردن مجدد وسیله نقلیه شما با مقدار مناسب گاز کولر است. سیستم تهویه مطبوع یک حلقه بسته است ؛بنابراین وقتی به درستی کار می کند، نباید جایی برای نشت گاز کولر وجود داشته باشد. در عوض، گاز کولر یک مسیر ثابت و مکرر را از طریق اجزایی مانند اواپراتور، کندانسور و کمپرسور دنبال می‌کند تا ماشین شما را خنک کند. اما زمانی که نشتی در سیستم وجود داشته باشد این چرخه متوقف می شود و عملکرد کولر افت می کند و یا به کلی متوقف می شود. در چنین وضیتی ابتدا لازم است خدمات لازم برای نشت یابی کولر را انجام دهید و سپس گاز کولر را شارژ کنید.

در تعمیرگاه کولر لیفان ۸۲۰ می توانید خدمات شارژ گاز کولر لیفان ۸۲۰ و نشت یابی را دریافت کنید.

تعمیرگاه برق لیفان 820 - باتری سازی لیفان 820 - تعمیر کولر لیفان 820 - شارژ گا کولر
شارژ گاز کولر

تست و عیب یابی برق کولر لیفان ۸۲۰

یکی از مهمترین بخش های سیستم کولر لیفان ۸۲۰ ، برق کولر است. در صورتی که کولر اتومبیل شما دچار افت در عملکرد شود و یا به صورت کلی عمکلرد آن متوقف شود ؛ یکی از عوامل اصلی، اختلال و مشکل در برق کولر است.

در حالی که مشکلات الکتریکی در سیستم تهویه مطبوع اغلب به راحتی قابل رفع هستند و باید فوراً برطرف شوند، تشخیص و تعمیر آنها نیازمند مهارت و تجربه کافی است. عدم رفع این مشکل می توانند باعث تجمع اسید در سیستم شود. تجمع اسید می تواند آسیب جدی به وسیله نقلیه شما وارد کند و حتی ممکن است مجبور به تعویض کل سیستم تهویه مطبوع شوید. تست و عیب یابی برق کولر لیفان ۸۲۰ در تعمیرگاه کولر لیفان ۸۲۰ قابل انجام است.

تعمیرگاه برق لیفان 820 - باتری سازی لیفان 820 - تعمیر کولر لیفان 820 - مشکلات برقی کولر لیفان ۸۲۰
مشکلات برقی کولر لیفان ۸۲۰

تعمیر و عیب یابی کمپرسور کولر لیفان ۸۲۰

اگر کولر شما در یک روزهای گرم تابستانی به اندازه کافی کابین را خنک نمی کند، می توانید به تعمیرگاه کولر لیفان ۸۲۰ بیایید تا تکنسین ما مشکل را عیب یابی و برطرف نمایند. یکی از دلایل افت عمکلرد کولر ، خرابی کمپرسور کولر است.

کمپرسور کولر معمولاً طول عمری معدل عمر یک خودرو یا تقریباً ۱۲ تا ۱۵+ سال بسته به اینکه چقدر از خودرو به خوبی مراقبت می شود، دوام می آورند. با گفتن این موضوع، مهم است که به طور منظم خودروی خود را چک و سرویس کنید تا از خرابی زودرس جلوگیری کنید. برخی از نشانه هایی که می‌توانید تشخیص دهید آیا مشکلی در کمپرسور وجود دارد ، می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نشتی
  • صداهای عجیب و غریب
  • هوای ولرم
  • خطای ECU
  • تسمه کمپرسور از کار افتاده است

عیب یابی و تعمیر کمپرسور کولر لیفان ۸۲۰ در تعمیرگاه کولر لیفان ۸۲۰ قابل انجام است.

سرویس مدار کولر لیفان ۸۲۰

تهویه مطبوع خودروی شما برای خنک و راحت نگه داشتن داخل وسیله نقلیه شما، به خصوص در ماه های گرم تابستان ضروری است. با این حال، با گذشت زمان، سیستم کولر خودروی شما ممکن است با گرد و غبار، خاک و سایر زباله ها مسدود شود. این وضعیت نه تنها می تواند موجب عملکرد ضعیف کولر شود ، بلکه می تواند منجر به ایجاد بوی نامطبوع از دریچه ها شود.

به همین دلیل مهم است که سیستم تهویه مطبوع خودروی خود را به طور منظم تمیز کنید. این کار هم به عملکرد بهتر کولر شما کمک می کند، و هم به ایجاد بوی بهتر و تمیزی خودرو کمک می کند.

سرویس مدار کولر لیفان ۸۲۰ ، شامل شستشو کامل کندانسور لیفان ۸۲۰ ، شستشو کمپرسور کولر لیفان ۸۲۰ و شستشو اواپراتور لیفان ۸۲۰ ( مجموعه سرد خانه زیر ماشین ) ، می شود.

تعمیرگاه برق لیفان 820 - باتری سازی لیفان 820 - تعمیر کولر لیفان 820 - شستشو کولر لیفان ۸۲۰
شستشو کولر لیفان ۸۲۰

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *