تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی لیفان X60 | تعمیرگاه برق LIFAN X60 | تعمیر برق انژکتور خودرو

تعمیرات برقی لیفان ایکس 60

تعمیرات برقی لیفان ایکس 60 در تعمیرگاه کاراک

تعمیرگاه برق خودرو لیفان X60 :

تعمیرات برقی لیفان X60 : یکی از قدیمی‌ترین کراس‌اورهای چینی بازار ایران است که به دلیل قیمت اقتصادی و فقدای رقبای پرتعداد در کلاس خود، هم‌چنان مورد توجه مردم کشورمان قرار دارد. باید قبول کنیم، آنچه فروش نسبتا خوب لیفان X60 در ایران را تضمین می‌کند، زیبایی ظاهری یا کیفیت عالی در تجهیزات فنی نیست، بلکه بازاریابی صحیح شرکت وارد کننده و استفاده از شرایط موجود در بازار داخلی است.

 در عکس زیر تعمیرات برقی لیفان ایکس 60 که در مرکز کاراک در حال انجام است، رامشاهده نمایید :

 
تعمیرات برقی لیفان ایکس 60

تعمیرات برقی لیفان X60

در تعمیرگاه کاراک علاوه بر تعمیرات برقی لیفان ایکس 60 ، تعمیرات سیم کشی لیفان X60 به صورت تخصصی انجام می‌شود. که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

کوچکترین خرابی در سیستم برق موتور خودرو باعث می‌شود خودرو به درستی کار نکند و حتی در برخی موارد روشن نشود. در تعمیرگاه کاراک عیب‌یابی و تعمیر انواع سیستم های برقی خودرو از جمله استارت موتور ، شمع خودرو ، انژکتور خودرو ، سیستم های جرقه اتومبیل ، چراغ های خودرو و … توسط متخصصین با تجربه در این زمینه انجام می‌گیرد.

تعمیرات برق انژکتور لیفان ایکس 60

اگر انژکتور خودرو به درستی کار نکند یا به طور کلی از کار بیفتد، خودرو با مشکل مواجه شده و اصطلاحا ریپ می‌زند که این امر در نهایت منجر به خاموشی خودرو و از حرکت باز ایستادن آن خواهد شد. انژکتور به سیستم سوخت‌رسانی خودرو اطلاق می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برای اتومبیل برخوردار است. در حقیقت در صورت عدم وجود این سیستم، امکان روشن شدن خودرو وجود ندارد.

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

همانطور که گفته شد سنسورها وظیفه دارند که شرايط كاركرد موتور رابه ECU ارسال مي‌كنند اطلاعاتی نظیر دما، فشار و …

پس در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. در صورتی که با مشکل برقی  لیفان X60 مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

تعمیرگاه برقی کاراک ، در تعمیرگاه تخصصی ما تمامی خدمات برق خودرو انجام می‌شود از جمله : 

تعمیرات برق انژکتور 

تعمیر گاز نخوردن لیفان ایکس 60

تعمیر ریپ زدن لیفان X60

تعمیر دل دل کردن لیفان ایکس 60

باطری سازی لیفان X60

تعمیرات ایسیو 

تعمیر یونیت ABS 

تعمیر ایربگ

تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM انجام می‌شود.

ما متخصصین برق و سیم کشی خودروهای ایرانی و خارجی را در مجموعه خود داریم که برند های مختلف خودرو را را تعمیر می‌کنند. تعمیرات برقی لیفان ایکس 60 از جمله این خدمات است.

 

عیب یابی تخصصی X60

 

تعمیرات سیم کشی لیفان ایکس 60

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

 

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02177438544 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

در تعمیرگاه کاراک ، مشتریان در محل راحت تعمیرگاه استراحت می‌کنند و خودرو آنها توسط کارشناسان مجرب تعمیر می‌گردد .

آدرس :

تهران – خیابان دماوند – نرسیده به تهرانپارس – جنب پمپ بنزین 104

شماره تماس تعمیرگاه کاراک : 02177438544 

همچنین بعضی مشکلات لیفان ایکس 60 مثل دیر روشن شدن خودرو در هنگام صبح ، کپ اولیه و تنبل بودن توسط ریمپ ایسیو لیفان ایکس 60 برطرف می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید :

ریمپ ایسیو لیفان X60 در مرکز کاراک

تعویض سیم کشی داشبورد لیفان ایکس 60 :

همانطور که می‌دانید سیستم برقی و باتری خودرو از قسمت‌های مهم خودرو است و در واقع تمام قطعات خودرو با سیم به هم مربوط می‌شوند. کوچکترین ایرادی در سیستم سیم کشی داشبورد باعث خرابی‌های زیادی می‌شود. داشبورد نسبت به سایر قطعات خودرو پیچیده تر است و چنانچه داشبورد خودرو را باز می‌کنید، مشاهده خواهید کرد که تعداد زیادی سیم در پشت آن قرار دارد. خرابی سیم کشی داشبورد ممکن است باعث خرابی پشت آمپر، استارت نخوردن ماشین، کار نکردن رادیو، از کار افتادن دزدگیر و خیلی مشکلات دیگر شود.

تعمیرگاه برق خودرو کاراک

تعمیرات سیمکشی لیفان x60

تعویض موتور شیشه شور لیفان x60 :

هنگامی که کلید سیستم شستشو شیشه جلو خودرو را فعال کنید، پمپ شوینده شیشه فعال می‌شود. پمپ شوینده شیشه یک پمپ آب الکتریکی است که مایع شستشو را از مخزن شستشوی شیشه مکش می‌کند و آن را به نازل‌های شستشو می‌فرستد. محلی که از طریق نازل‌ها مایع به شیشه جلو خودرو اسپری می‌شود. این مایع به عنوان شوینده عمل می‌کند و برف پاک کن ها آن را پاک می‌کند. هنگامی که سیستم شستشوی شیشه جلو خودرو با خرابی همراه باشد، مایع شوینده به نازل‌های شستشو ارسال نمی‌شود. و خودروی شما قادر نخواهد بود مایع شستشو را بر روی شیشه جلو اسپری کند. در نتیجه، دید شما کاهش خواهد یافت.

تعویض شمع لیفان x60

وسایل نقلیه که با بنزین یا گاز کار می‌کنند، برای حرکت نیاز به سوزاندن سوخت دارند.  شمع خودرو با زدن جرقه باعث سوزاندن سوخت می‌شود و انرژی لازم برای حرکت را تامین می‌کند. با توجه به آنچه گفته شد، شمع خودرو جز مهمترین قسمت‌های خودرو است که بایستی نسبت به زمان تعویض آن توجه ویژه داشت. شمع خودرو یک عمر مفید دارد که بعد از اتمام آن بایستی نسبت به تعویض آن اقدام کرد. البته ممکن است در شرایطی شمع زودتر از موعدش خراب شود و زودتر باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

عمر مفید شمع خودرو 50 هزار کیلومتر است. در صورتی که شمع خودرو را به موقع عوض نکنیم موتور بد کار می‌کند و اصطلاحا خام سوزی خواهد داشت و کارایی آن پایین می‌آید.

 

از نشانه های خرابی شمع لیفان x60 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین نشانه کاهش قدرت موتور
  • بد استارت خوردن خودرو
  • گاز نخوردن خودرو و شتاب کم
  • مصرف سوخت بالا
  • روغن ریزی 

همچنین چنانچه مشاهده کردید شمع سیاه شده و یا شکستگی و ترک در قسمت چینی شمع وجود دارد نشانه این است که آن شمع جرقه نمی‌زند و باعث احتراق ناقص خودرو می‌شود که اصولا با لرزش و صدای زیاد خودرو همراه است.

نکته‌ای که لازم است بدان توجه کنید اینست که شمع خودرو هر 20 هزار کیلومتر باید سرویس‌دهی شود. دوده و موارد زائد رسوب کرده در سر شمع های نیاز به تمیز کاری دارد. 

در تعمیرگاه خودرو کاراک تمام خدمات مربوط به سرویس‌دهی و تعویض شمع به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود.

تعمیرگاه برق خودرو کاراک

تعمیرات جعبه فیوز خودرو

تعمیرات جعبه فیوز لیفان ایکس 60 :

خودروهای امروزی سیستم برقی پیچیده تری نسبت به خودروهای قدیمی دارد که همین عامل باعث شده دچار مشکلات برقی پیچیده تری شوند. البته چنانچه در صورت بروز مشکلات برقی خودرو به یک تعمیرگاه تخصصی برق خودرو مراجعه نمایید دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت. چرا که یک برقکار متخصص خودرو با یک دیاگ ساده و خواندن کد خطا سریع به مشکل پی می‌برد. 

با توجه به برقی شدن خودرو و تعداد زیاد آپشن‌ها و قطعات در خودرو برای هر قسمت یک فیوز مربوطه وجود دارد که در صورت عبور شدت جریان بالای برق بدون اینکه به قطعه مورد نظر آسیبی برسد فیوز می‌سوزد. فیوز قطعه بسیار ساده‌ای است که مقدار معینی از جریان الکتریکی را از خود عبور می‌‎دهد، در صورتی که مقدار جریان الکتریکی از حد معینی افزایش یابد یا شوک الکتریکی اتفاق بیفتد باعث سوختن و آب شدن فیوز می‌شود.

جعبه فیوز مکانی است فیوزهای خودرو در آن قرار گرفته است و اصولا در داخل اتاق خودرو زیر داشبورد سمت راننده قرار دارد. البته تمام فیوزهای خودرو در جعبه فیوز قرار ندارند و حدود 10 درصد از فیوزها در قسمت‌های دیگر خودرو جاسازی شده‌اند.

تعویض ترموستات لیفان ایکس 60 در شرق تهران :

متعادل نگه داشتن دمای موتور خودرو یکی از مهمترین مسائل مربوط به نگهداری خودرو است. ترموستات قطعه‌ای در خودرو است که باعث تنظیم دمای موتور خودرو می‌شود و اصولا دمای موتور را در حدود 85 درجه سانتیگراد نگه می‌دارد. دمای پایین موتور باعث ایجاد عیب‌هایی در خودرو می‌شود از جمله غلیظ شدن روغن موتور، همچنین دمای بالای موتور لیفان x60 باعث رقیق شدن روغن موتور می‌شود. هر دو عامل باعث کاهش کارکرد خودرو می‌شود و ماشین زود به زود خراب و مستهلک می‌شود.

تعمیرات ترموستات خودرو

تعمیر ترموستات لیفان ایکس 60

در مراحل اولیه خرابی ترموستات با هزینه کمی می‌توان نسبت به تعمیر و یا تعویض آن پرداخت و از اینکه خودرو دچار خرابی زیاد شود جلوگیری کرد. چرا که در صورت رسیدگی نکردن به خرابی ترموستات و کار کردن خودرو به مدت طولانی در دمای بالا باعث گیرپاژ و از کار افتادن خودرو می‌شود که می‌تواند هزینه گزافی را متحمل کند.

در تعمیرگاه برق خودرو کاراک تعویض و تعمیر ترموستات لیفان x60 انجام می‌شود. تمام خدماتی که در این تعمیرگاه برق خودرو انجام می‌شود، به صورت تضمینی و با ارائه ضمانت است.

عیب یابی تخصصی X60

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *